Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Tanssimusiikki »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cinderella-muisteloja!
1 2 3
M.i.k.key
11.03.2004 23:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, tuossa toisessa aiheessa sivuttiin Cinderellan loistavaa lavaa ja sen dempattua soundia!
 
Mukavat ajat ja risteilyt tuolla laivalla palasivat mieleen! Kävittekö keikoilla kyseisellä punaisella laivalla? Minkämoisia päivänvalon kestäviä tarinoita on jäänyt mieleen?
Omat tarinani eivät taida päivänvaloa kauheasti kestää.. oli se niin hurjaa menoa.
 
Ottaiskohan tämä tuulta alleen?
 
My name is Baron, M.i.k.key Baron
jeppeq
12.03.2004 01:55:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuommoinen tuli mieleen, kun joskus komppasin reiskaa siellä, ja oli eka setti menty "arviolta" ja oltiin jossain toisen setin puolivälisää, niin sattumalta kokeilin, mitähän tapahtuis tosta housebändin mikserin mastereista -> kontrollit alko kuulumaan.
 
Oli hieman kivempi vetää ne jokunen piisi lopuksi sitten...Oli siinä joukossa alkupelissä joku ryåttalainen äänibörjekin, mutta ei löydetty yhteistä säveltä..
 
Samasella reissula topi kommentoi reiskalle, kun mentiin jotain uutta biisiä ja kaivoi lasit taskustaan sanoja lukeakseen " SILLÄ ON SILIMÄLASIT" johon taiteilija rauhallisesti "aika usealla täällä on lasit.."
 
U.Honey
12.03.2004 02:18:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerran mentiin keikalle Cinderellalle. Roudaus tapahtui autokannen kautta, mutta tietenkin se saa**nan hissi oli rikki!! Kunto nousi kohisten kun roudattiin kaikki rojut seitsemän kerrosta kapeita portaita pitkin. Siinä hommassa tuli niin kauhea nestehukka että oli pakko ottaa olunen pahimpaan janoon - loppuajasta en sitten muistakaan juuri mitään!
 
Children of Baron - kun vain paras on kyllin hyvää
Roadari
12.03.2004 15:40:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Cinderellalla oli tulipalo yökerhossa joskus 2002. Käykää lukemassa onnetomuustutkinnan raportti. Syttyi himpparista! Esirippu palosuojaamaton...
 
Roadari
 
"Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa."
Martso
14.03.2004 09:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kellään ei näköjään ole minkäänlaisia muistikuvia Cintulla vietetystä ajasta! :) Eipä ihme, eipä ihme...
 
Fuzzy Boner
14.03.2004 10:54:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kellään ei näköjään ole minkäänlaisia muistikuvia Cintulla vietetystä ajasta! :) Eipä ihme, eipä ihme...
 
Heh.. Mulla on yks hämärä muistikuva Tuhkimosta.. Klo oli noin 1:38 ja mahtava bändi veti top-40 osastoa. Päätin "jostain" syystä kivuta myös kaverini kanssa lavalle, koska bändissä näytti olevan muutama tutunnäköinen jamppa. Kosketinsoittaja oli pelimiehiä ja antoi kuin antoikin mun tulla soittamaan toista kiipparia. Kaverini pääsi sitten soittamaan kolmatta kitaraa.
 
Kaikki meni ainakin omasta mielestämme hyvin kunnes kitaristi virnisti leveesti ja yhtäkkiä silmät lumpsahtivat kiinni ja----- hän kaatui taaksepäin suorin vartaloin kitaravahvistimen päälle....
TULOS: lavalta KAIKKI sähköt pimeeks (poks, oikosulkushow,tms) ja pilleet saivat humoristisen puolen tunnin breikin. Humoristisen ainakin meidän mielestä ja tämä kitaristiystäväni sai pikku unitauon.
Mitäpä veikkaatte, päästiinkö vielä vikaan settiin mukaan?
 
:)
 
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! "HAISTA SINÄ PASKA"
buntta
14.03.2004 14:49:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fuzzy Boner, veikkaan että ette päässeet mukaan vikaan settiin. Ja luulen ettei teidän olisi kannattanut mennä sitä edeltäväänkään. Luulen, että menit poikaystäväsi kanssa hyttiin heti sen jälkeen, kun olit tehnyt itsesi tunnetuksi laivan käytävillä, kertoillut kovaäänisesti hauskoja vitsejä naisseurueille ja juonut itsesi teinihumalaan. Lavalle pääsitte vain kohteliaisuudesta. Näin luulen.
 
Fuzzy Boner
14.03.2004 15:03:19 (muokattu 14.03.2004 15:21:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fuzzy Boner, veikkaan että ette päässeet mukaan vikaan settiin. Ja luulen ettei teidän olisi kannattanut mennä sitä edeltäväänkään. Luulen, että menit poikaystäväsi kanssa hyttiin heti sen jälkeen, kun olit tehnyt itsesi tunnetuksi laivan käytävillä, kertoillut kovaäänisesti hauskoja vitsejä naisseurueille ja juonut itsesi teinihumalaan. Lavalle pääsitte vain kohteliaisuudesta. Näin luulen.
 
Eipä pidä poju luulla väärin; olimme myös seuraavankin setin puikoissa, . Kolleegat muistelevat hyvällä tuota pikku tapausta, naurunvirne kasvoilla..
 
Ei kannattaisi alkaa kirjoittaa täällä kuitenkaan tuntemattomille noin ilkeesti yhden hassun kirjoituksen perusteella ja muodostaa hätäisiä johtopäätöksiä; saattaa napsua omassa nilkassa.
 
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! "HAISTA SINÄ PASKA"
J. Cool
14.03.2004 19:18:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

buntta jos omat taidot ei riitä laivalle niin kantsii ehkä silti hiukan kelata että mitä tölväsee.. just a thought.
 
Tankoprinssi
14.03.2004 19:21:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se ollut Itämeren suurin "porauslautta", vai olikse sittenkin Sally Albatros.
 
Martso
14.03.2004 19:32:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se ollut Itämeren suurin "porauslautta", vai olikse sittenkin Sally Albatros.
 
Eikös Albatros liitele edelleen, mut toisella nimellä? Ja ei kai lienee vielä syytä puhua Sintustakaan menneessä aika muodossa. Mikähän lienee nykyään meininki?
 
M.i.k.key
14.03.2004 20:39:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuon laivan lavalle ei ollut mitään asiaa jos ei soittimet pysynyt käsissä! Jos joku tuntematon urpo alkoi kiivetä lavalle sieltä tuli np-otteella pikavauhtia takas tanssilattialle...
 
Vierailijoita lavalle kiipesi useasti! Muistan eräänkin basistin joka halusi tulla soittamaan, kappale oli kiss. Muillakin oli sooloja niin annettiin basistinkin soittaa. Kaksi ensimmäistä slap ääntä paljasti todellisen promillemäärän, soitosta ei tullut mitään :) Siinä sitten odoteltiin kiusaantuneina soolon loppua ja lähetettiin kaveri sitten baariin. Tätä ollaan kyllä muisteltu huvittuneina jälkikäteen, kaveri on loistava soittaja
 
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Mynthor
14.03.2004 20:54:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistanpa kirkkaasti, kun eräskin kitaristi teki ekan setin aikana kolme comebackkiä, kun ankara oksu-kankkunen juoksutti miestä välillä huutamaan isoon luuriin. =)
 
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
Fuzzy Boner
14.03.2004 21:01:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Vierailijoita lavalle kiipesi useasti! Muistan eräänkin basistin joka halusi tulla soittamaan, kappale oli kiss. Muillakin oli sooloja niin annettiin basistinkin soittaa. Kaksi ensimmäistä slap ääntä paljasti todellisen promillemäärän, soitosta ei tullut mitään :) Siinä sitten odoteltiin kiusaantuneina soolon loppua ja lähetettiin kaveri sitten baariin. Tätä ollaan kyllä muisteltu huvittuneina jälkikäteen, kaveri on loistava soittaja

 
Taisi olla jopa sama reissu kun mistä toi urpo-Buntta vittuili;).. Kyllä tuohon kyseiseen laivaan liittyy paljon hauskoja hetkiä
 
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
J. Cool
15.03.2004 18:59:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

päivän biisi:
 
Hank Marvin - The Rise & Fall Of Flingel Bunt(ta)
 
heh.
 
buntta
17.03.2004 02:00:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sori Fuzzy Boner, ei ollut tarkoitus että menetät yöunesi pikku ilkeilyjen takia. Kyllä sun pitäs mut tuntea...
 
Fuzzy Boner
17.03.2004 12:42:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sori Fuzzy Boner, ei ollut tarkoitus että menetät yöunesi pikku ilkeilyjen takia. Kyllä sun pitäs mut tuntea...
 
:) heh.. Jos oot rekisteröityny tällä nimellä vasta vähän aikaa sit nii ei pysty tietää/tuntea... En mä yöunia menettäny; kerrankin ajattelin kirjoittaa hauskasta sattumasta vaan, nii sit jäbä poukkoili mukaan sanailemaan.
 
Nou hård pheelings; Toivottavasti saadaan Cinttu päk nii päästään aiheuttaa hämmennystä kitarisasti-kaverin kanssa myös vastaisuudessa.
 
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
hatussa vika
03.06.2004 08:18:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lupauduin menemään tuuraamaan pari vuotta sitten Cintulle
keulabändiin,tarkoituksena oli tehdä 5-viikonloppuu ja silloin ajettiiin väliä Helsinki-Riga-Helsinki.Olihan bändin liideri saatana.Ajettiin Mannerheimintietä kohti katajannokkaa ekalle keikalle joka oli juhannuspäivä ja siinävaiheessa ei ollut vielä mitään tietoa rumpalista.Kaikki 5 keikkaa olivat katastrofi tai tosi lähellä sitä.Mitäs lupasin.Mut Heei!Ihme,kun Irti humpasta ei ole tähän aiheeseen ottanut osaa,ols meinaan aika paljon kerrottavaa.Onkohantää perhe palsta?
 
Irti Humpasta
03.06.2004 12:03:00
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mut Heei!Ihme,kun Irti humpasta ei ole tähän aiheeseen ottanut osaa,ols meinaan aika paljon kerrottavaa.Onkohantää perhe palsta?
 
...paraskin puhuja... Ei tänne voi kirjoittaa, ku oma emäntä voi joskus täälläkin surffailla ;)
On nimittäin kerran käynyt lukemassa näitä juttuja.... pitää ottaa varman päälle.... no toki voin sanoa, että kerran kun olin Gebar*** kanssa Cintulla, niin verhojen mennessä kiinni hyökkäsi ihmetyksekseni nainen kaiteen yli suutelemaan ja sanoi:" Mä haluun sua".... tarina ei kerro loppua....
 
Soolo kappaleesta...My foolish heart
Sertzo S
03.06.2004 12:35:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasin laittaa uuden otsikon koskien entista Viking Sally- nimistä matkustaja-autolauttaa.
Siitähän tuli myöhemmin Estonia, jonka surullisen kohtalon tunnemme.
Moniko pelimanni ehti soittaa ko. laivalla ennen sen Viroon myyntiä? Itse olin muistaakseni kahteenkin eri otteeseen laivalla musisoimassa joskus 80-luvulla.Tarkempi kirjanpito löytyy arkistostani päivämäärineen, jos sen esiin etsin.
Jos tämä laiva herättää teissä joitain muistoja niin tehdäänkö siitä eri otsikko palstallemme?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «