Lennu 29.05.2010 12:11:27 | |
---|
Teijo K.: Taas uhkaa koko viikonlopun mittainen reissu. Äänestykset näissä kisoissa sattuu aina juuri niille matkapäiville kun on hankala päästä kuuntelemaan ja arvostelemaan rauhassa. Toivottavasti sopiva sauma netin ääressä olemiseen nyt kuitenkin löytyy. Pistät vaan tutuille nimimerkeille pojot, ei kerrota kellekään :D niin mä aina tein. My life is like an Opel-highway. |
Lennu: Pistät vaan tutuille nimimerkeille pojot, ei kerrota kellekään :D niin mä aina tein. Sen verran kuitenkin kannattaa katsoa, että tutut ovat olleet mukana skabassa. |
J.Hollström 29.05.2010 12:35:14 | |
---|
Lennu: Pistät vaan tutuille nimimerkeille pojot, ei kerrota kellekään :D niin mä aina tein. Tolla taktiikalla voi välttää myös herkimpien taiteilijoiden itkukohtaukset kun pistää taktiset pojot kehiin. |
J.Hollström 29.05.2010 12:36:07 | |
---|
Illu: Sen verran kuitenkin kannattaa katsoa, että tutut ovat olleet mukana skabassa. Kuha oli kerran ihmeissään kun läsäytin sille pointsit vaikka ei ees osallistunut. Mut ko se on kova et pitää laittaa aina vähän sillekin pisteitä. |
padaa@dadaa! 29.05.2010 14:34:52 | |
---|
J.Hollström: Tolla taktiikalla voi välttää myös herkimpien taiteilijoiden itkukohtaukset kun pistää taktiset pojot kehiin. Se on tärkeä juttu äänestää oikein. |
BigPapa 29.05.2010 14:44:34 | |
---|
von spets: BigPapa: Samaa rytmistä teemaa liikaa ja pentatonisen sahausta. Heh, blues on pentatonista. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
von spets 29.05.2010 15:10:22 | |
---|
Free your mind! :) |
BigPapa 29.05.2010 15:16:27 | |
---|
For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Teijo K. 29.05.2010 16:32:03 | |
---|
Teijo K.: Mainio turpahöylä -blues. Hyvin kyllä vetäsit. Tämän jos olis vielä saanu jotenkin kasvatettua alusta loppua kohden...... Mä kuvittelin jo kasvatelleeni kun säästin sen rajuimman riffin vikaksi. :) No, ehkä se vielä joku päivä onnistuu. |
velsa 29.05.2010 17:19:52 | |
---|
Sorry jampat....keikkahommaa pukkasi eilen ja äänestys unohtui laittaa pystyyn,mutta kiitos Sickboyn homma on näköjään hoidossa!!!! Kauas on pitkä matka........ |
Korggari 29.05.2010 18:28:27 (muokattu 30.05.2010 08:09:08) | |
---|
Eilen yritin kovasti vetää rootsiskabaan jotain mutta ei millään ! Ja sitte tänään heti muutaman koffin jälkeen ekalla irtos äh, mitä näistä ,,, |
BigPapa 30.05.2010 19:17:36 (muokattu 30.05.2010 19:21:10) | |
---|
Teijo K.:BigPapa:Hevisoundia. Ei o hevisoundia nähnykkää. Oliks tausta jotenkin heinä ja hattu? Tuntuu että oot väärässä skabassa mukana. "Ei kai tää häiritse jos mä laitan tästä jatsilevyn soimaan stereoihin täysille?" Provo? For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Teijo K. 30.05.2010 19:22:23 (muokattu 30.05.2010 19:25:26) | |
---|
BigPapa: Ei o hevisoundia nähnykkää. Oliks tausta jotenkin heinä ja hattu? Tuntuu että oot väärässä skabassa mukana. Se nyt oli vain mun mielipide, turha siitä on vetää herneitä nenään. Provo? Ai se että kun mä kuuntelin ja yritin arvioida näitä kisavetoja niin avovaimon isä tuli kuuntelemaan jatsia stereoista? Toivottavasti ei, mut jos oli niin en mä siihen langennut. :) Kerroin sen tuossa vaan ihan korostaakseni sitä että tällä kertaa kuuntelu oli tavallista työläämpi prosessi mulle. |
BigPapa 30.05.2010 19:24:23 (muokattu 30.05.2010 19:25:02) | |
---|
Teijo K.: Se nyt oli vain mun mielipide, turha siitä on vetää herneitä nenään. Mun mielestä kannattais ihan pysyä asiassa, tää hernekortti on ihan turha tässä kohtaa ja hutiks meni. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Teijo K. 30.05.2010 19:26:34 | |
---|
BigPapa: Mun mielestä kannattais ihan pysyä asiassa, tää hernekortti on ihan turha tässä kohtaa ja hutiks meni. No sano nyt kerrankin suoraan, että saanko mä sanoa oman mielipiteeni näistä soitoista näissä kisoissa vai en. Ihan vaan selvyyden vuoksi, mulle käy ihan miten päin vaan, mutta on se kiva tietää etukäteen. |
BigPapa 30.05.2010 19:29:14 | |
---|
Teijo K.: No sano nyt kerrankin suoraan, että saanko mä sanoa oman mielipiteeni näistä soitoista näissä kisoissa vai en. Ihan vaan selvyyden vuoksi, mulle käy ihan miten päin vaan, mutta on se kiva tietää etukäteen. Onko mielipidekysymys onko soundi hevi vai ei? Munsta tuolla oli paljon raskaampiakin soundeja jotka ei antanu tollasia säväreitä jostain kumman syystä. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
krk 30.05.2010 19:34:50 | |
---|
sickboy krk: Tässäkin vedossa oli hyviä juttuja, mutta aika paljon häiritsevän huonoja linjoja/äänivalintoja. Kiitoksia, ihan vilpittömästä mielenkiinnosta ja nöyränä oppimaan kysyisin esimerkkejä niistä häiritsevän huonoista kohdista, vaikka ihan aikakoodeina. Kysyn näin julkisesti, niin muillakin on mahdollisuus oppia. "Son, can you play me a memory?
I'm not really sure how it goes,
But it's sad and it's sweet and I knew it complete,
When I wore a younger man's clothes"
- Billy Joel |
BigPapa 30.05.2010 19:36:42 | |
---|
Teijo K.: Ai se että kun mä kuuntelin ja yritin arvioida näitä kisavetoja niin avovaimon isä tuli kuuntelemaan jatsia stereoista? Toivottavasti ei, mut jos oli niin en mä siihen langennut. :) Kerroin sen tuossa vaan ihan korostaakseni sitä että tällä kertaa kuuntelu oli tavallista työläämpi prosessi mulle. Nyt kun kerroit tämän asiayhteyden, niin se aukesi sivullisellekin. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Teijo K. 30.05.2010 19:45:39 | |
---|
BigPapa: Nyt kun kerroit tämän asiayhteyden, niin se aukesi sivullisellekin. Sori jos olin kryptinen. Mulle käy usein niin. Petrescua vielä, siitä pianontilutuksesta oli kiva yrittää luureilla kuunnella rootsia samalla. :) |
Teijo K. 30.05.2010 19:49:39 | |
---|
BigPapa: Onko mielipidekysymys onko soundi hevi vai ei? Munsta tuolla oli paljon raskaampiakin soundeja jotka ei antanu tollasia säväreitä jostain kumman syystä. Soundit on mun mielestä tosi mielipidekysymyksiä. En ehtinyt kaikkiin valitettavasti kirjaamaan kaikkia ajatuksia, mutta ainakin yritin parhaani. |