Aihe: Oasis
1 2 3 4 585 86 87 88 8995 96 97 98 99
Pedroz
28.05.2010 19:08:55

Löysin halvalla käytettynä Morning Gloryn ja ilman suuren suuria odotuksia ostin sen. Piti laittaa ensikuuntelun jälkeen heti uusiksi soimaan, niin hyvin toimi heti. Soundi oli vähän rupea, mutta parhaimmillaan upeita biisejä ehdottomasti. Ehkäpä sitten uskaltaisi hankkia myös Definitely Mayben ainakin...
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Stain
29.05.2010 16:10:06
Jokapaikanapina: Ensinnäkin, Beady Eye on paskin nimi bändille ikinä..

ääh, se on vaan nimi. arctic monkeys? paskoja nimiä on ihan älyttömästi. ehkä tuo oasis ilman noelia saattais tulla suomeenkin keikalle.

Toisekseen, kenen muun mielestä Be Here Now on Oasiksen paras levy? Hyvät saundit, mahtavia biisejä ja Liam laulaa niin makeesti. Tykkään kannestaki paljon

minusta. onhan tästä tullut ennenkin jauhettua mutta kokonaisuutena hieno lätty. minulle ehkä rakkain oasis -levy sillä tuolla levyllä tuli aloiteltua diggailu. hienot, isot soundit, liamin tajuttomat laulusuoritukset ja kaikinpuolin hienoja sävellyksiä.

it's getting better man on ehkä aliarvostetuin oasis -biisi ikinä.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
Peoplez
29.05.2010 18:40:04
Be Here Nowta on tullut kuunneltua eniten :) Ehdottoman aliarvostettu lätty. Mutta muhun iskeen tommonen vähän megalomaanisempi meininki. Bändi menestyksen huipulla(pää täynnä pissaa?) aletaan vääntää 7 minuutin singlebiisejä niin kyllä minä tykkään.
Stain
30.05.2010 14:02:17
Kansitaiteeseen liittyen tuolta löytyy mm. The Verven ja Oasiksen levyjen kansiin liittyvää juttua:

http://www.microdotcreative.co.uk/#333978/Oasis

Itse diggailen kovastikin Brian Cannonin/Michael Spencer Jonesin yhteistyön tuloksista.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
reverend
30.05.2010 14:47:14
Stain: Kansitaiteeseen liittyen tuolta löytyy mm. The Verven ja Oasiksen levyjen kansiin liittyvää juttua:

Itse diggailen kovastikin Brian Cannonin/Michael Spencer Jonesin yhteistyön tuloksista.

Alkuperäinen Be Here Now:n kansi nauratti. Varsinaisen kannen uima-altaassa oleva Rolls on näköjään ihan oikea auto, varmaan tosi halpaa touhua...
Stain
31.05.2010 11:46:21
reverend: Alkuperäinen Be Here Now:n kansi nauratti.

Niin tarkoitat siis tuota luonnosta?
reverend
31.05.2010 11:54:53
Stain: Niin tarkoitat siis tuota luonnosta?

Joo, tuosta luonnoksesta puhuin.
MV
31.05.2010 19:16:42
Äh, taaskaan kukaan ei linkittänyt uutisia Noelin soolosta:)
elais
02.06.2010 23:37:31
Stain: Kansitaiteeseen liittyen tuolta löytyy mm. The Verven ja Oasiksen levyjen kansiin liittyvää juttua:

Äh, meinasin just ite alkaa linkittämään tuota. Don't Look Back in Angerin kansi on kyllä yksi kauneimpia levynkansia ikinä. Ne värit ja asettelu ja kaikki.
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Simo78
02.06.2010 23:41:23
Mä diggailin silloin joskus, mutta nykyään kun oon uudelleen kuunnellut biisejä, niin ei ole iskenyt yhtään. Päinvastoin kuullostanut aika paskalta...
Skebameizi
15.06.2010 14:21:14

Ilta-Sanomien sivuilla voi äänestää parasta Oasis-biisiä: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=2198854

hölmöä että tuossa listassa oli vain sinkut, Rock 'n' Roll Star olisi voinut olla aika korkealla... Ite äänestin D'You Know What I Mean?:ia.
www.neverend-hq.net www.myspace.com/neverendfinland
p130
15.06.2010 14:48:18

No Way Sis: http://www.youtube.com/watch?v=fWffzdd2XMM

Jostain tuli tämä mieleen, varmasti yli kymmenen vuotta kun olen viimeksi kuullut...
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Jokapaikanapina
15.06.2010 15:57:58
Skebameizi: Ite äänestin D'You Know What I Mean?:ia.

Samoin, jos oisin äänestäny
itsy
15.06.2010 16:26:04 (muokattu 15.06.2010 16:26:14)
Skebameizi:
hölmöä että tuossa listassa oli vain sinkut, Rock 'n' Roll Star olisi voinut olla aika korkealla... Ite äänestin D'You Know What I Mean?:ia.

Rumban sivun kilpailussa sen sijaan voi kyseistä kappaletta äänestää:

http://www.rumba.fi/voita-iso-kasa-oasis-tavaraa-8727/
oivoi
Stain
16.06.2010 11:12:18
Whatever lähti.
reverend
16.06.2010 17:20:24
Mainio paketti tuo uusi singlekokoelma, mitä nyt nopeasti ehdin siihen tutustua, tai lähinnä nuo kaksi bonus levyä. DVD, jossa 38 videota ja tuore live-äänite viime kesältä.
riimu
19.06.2010 14:13:11
reverend: Mainio paketti tuo uusi singlekokoelma, mitä nyt nopeasti ehdin siihen tutustua, tai lähinnä nuo kaksi bonus levyä. DVD, jossa 38 videota ja tuore live-äänite viime kesältä.

Todellakin! Komea paketti on muutenkin. Jotenkin kaihoisa olo tulee tuota kantta katsellessa.
Don't ask me about Grim Fandango.
Stain
20.06.2010 11:58:40
reverend: Mainio paketti tuo uusi singlekokoelma, mitä nyt nopeasti ehdin siihen tutustua, tai lähinnä nuo kaksi bonus levyä. DVD, jossa 38 videota ja tuore live-äänite viime kesältä.

Olikos se livekeikka se roundhousen keikka tai joku? Missä kuosissa Liamin ääni on? Mites miksaus, onko alhaalla vai pinnassa? Viime kesänä miehen ääni oli kaiken kaikkiaan paremmassa kunnossa kuin moneen vuoteen ennen sitä.
carlos
20.06.2010 12:34:31

Hankitko siis sen 3cd + dvd-paketin? Tässä juuri arvon, että minkä noista vaihtoehdoista hankkis...
by the grace of God
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)