Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vaikeimmat pelit?
1 2 3 4 530 31 32 33 34 35 36
Von Härskiburg
06.12.2009 12:18:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: niinku Nethack. Savetus on sitä varten, että voi jatkaa siitä mihin jäi mutta jos kuolo korjaa niin talletus tuhoutuu. Mokaat, joudut aloittamaan pelin alusta. Itse en koskaan päässyt mihkään jos pelasin rehellisesti, minulla oli batit jotka kopioi savefilen talteen aina kun aloitti pelin talletuksesta.
 
Nethackissa hauskinta oli vielä se, että kuolo saattoi korjata kovatasoisenkin hahmon aivan yhtäkkiä ja mitä naurettavimmilla tavoilla, esim. ruokamyrkytykseen. Ehkä sen armottomuuden takia Nethackia tulikin hakattua joskus ns. vitusti. Peleissä saa ja pitääkin olla kunnolla haastetta.
 
Asiaan liittyen, ostin eilen Ninja Gaiden II:sen Xboxille, jossa pitäisi vaikeusasteen olla kuulemma aika korkealla. Voisi kohta kokeilla.
 
What is the price of nothing? Tervetuloa Schima-taajuudelle.
Jalapeno
06.12.2009 13:12:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosta Nethackista tuli mieleen, kukaan kokeillu ADOM:ia? Nethackin tapaan hermot pieniks riekaleiks repivä roguelike-peli, kuitenki ASCII graffuilla. Hahmojen määrä, mikä pääsi hengestään sitä peliä tahkoamalla, on varmaanki aika lähellä nelinumeroista lukua, jos ei yliki. Kahden käden sormet riittääki sitte laskemaan ne joilla pelin läpi pääsin :D
 
Marshallga
06.12.2009 13:49:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ninja Gaiden vanhemmalla Xboxilla, hermot menee. Ei tässä pääse etenemään vaikka mitä tekisi, aina tulee vastaan toinen toistaan vaikeampia ja mahdottomampia tilanteita. Viimeisimmätkin hermot rippeet menee siinä, kun huomaa kuolevan sen kymmenen kerran samaan kuolemattomalta tuntuvaan viholliseen (loppupomot, prkl!!).
 
"Support music, not rumors."
jjl87
06.12.2009 15:19:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marshallga: Ninja Gaiden vanhemmalla Xboxilla, hermot menee. Ei tässä pääse etenemään vaikka mitä tekisi, aina tulee vastaan toinen toistaan vaikeampia ja mahdottomampia tilanteita. Viimeisimmätkin hermot rippeet menee siinä, kun huomaa kuolevan sen kymmenen kerran samaan kuolemattomalta tuntuvaan viholliseen (loppupomot, prkl!!).
 
Kieltämättä ensimmäistäki lopparia tahkosin varmaan sen 30min. Aivan loistava peli kyllä, ei oo ainakaan liian helppo. Läpi kuitenkin mentiin ahkeralla tahkoamisella ja maltilla...ohjainki pysy ehjänä.
 
Vaikeista peleistä ei hirveesti tuu muuta mieleen ku vanhat NES ja Sega 16-bit pelit, joita herra AVGN onki jo kovasti puinu.
 
Vaikeeta on pelata Tekken 3:sta pikkusiskoo vastaan...ja voi ristus ku syö miestä ku pikkusisko pistää turpaan Tekkenis erä toisen jälkeen ja sit se hymyilee vielä vittumaisesti päälle.
 
Toinen tykkää äiteestä ja toinen Tytistä...
laite
06.12.2009 18:14:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tosta Nethackista tuli mieleen, kukaan kokeillu ADOM:ia? Nethackin tapaan hermot pieniks riekaleiks repivä roguelike-peli, kuitenki ASCII graffuilla. Hahmojen määrä, mikä pääsi hengestään sitä peliä tahkoamalla, on varmaanki aika lähellä nelinumeroista lukua, jos ei yliki. Kahden käden sormet riittääki sitte laskemaan ne joilla pelin läpi pääsin :D
 
Tätä tuli pelattua jossain vaiheessa todella paljon, nethack ja muut vastaavat oli mulle aina liian sekavia, mut jumalauta kun ADOM iski johonkin oikeaan paikkaan. Muutaman kerran oon käynyt Chaos Gaten sulkemassa, en tosin kertaakaan ilman save-backuppeja. Tarvis taas kyllä kokeilla :)
 
We sail tonight for Singapore!
Nuages
24.01.2010 18:08:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.youtube.com/watch?v=CPBgxWyXYKI
 
Kohtuu sairas.
 
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
Burn
28.05.2010 11:16:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pelasin eilen vanhalla kunnon SNESsillä semmosta peliä ku Mickey Mania.
 
Kansi: http://tukangreview.com/wp-content/ … oads/2009/08/mickey-mania-cover.jpg
Itse peli:http://www.youtube.com/watch?v=1dKBFGt93qU
 
Pelihän näyttää simppeliltä ja "harmittomalta", mitä se oikeastaan onkin, mutta eilen tuli kyllä muistettua minkä takia sitä tuli pienenmpänä revittyä perseensä ko. pelin kanssa. Paras sana kuvailemaan peliä on "halpamainen". Iskuja tulee välillä ihan puskista. Joissain kentissä taivaalta putoilee romua niskaan ilman että niihin kerkeää reagoimaan mitenkään, eikä Mikin suunnaton hitaus auta asiaa yhtään. Lisäks Mikki valuu joskus ruudun oikeaan reunaan ja vastaan tulee aina jotain runkkareita ja hengenlähtö on taas lähempänä. Välillä vihollisia on taas joka vitun puolella eikä maailman hitain Mikki Hiiri ehdi millään väistelemään. Pienempänä en päässyt puolta väliä pidemmälle, mutta Youtube-pätkiä selatessani huomasin että pääsin eilen melkein pelin loppuun asti. Voisin yhtä hyvin hakata reilu tunnin päätäni seinään ja tulos olisi sama. Loppuun vanha ja huono vitsi:
 
Miksi Mikki Hiirellä on ruskeat korvat?
 
- Hän oli Hessun kanssa laulamassa karaokea ja joku huusi Hessulle yleisöstä, että "TUNGE SE MIKKI PERSEESEES!"
 
"Kristinuskon vastaisuuden lisäksi Benton on kiinnostunut moottoripyöristä."
BondakeBunny
28.05.2010 12:04:33 (muokattu 28.05.2010 12:05:08)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laitanpa tähän crashs bandicoot kolmosen jota oon nytte pellaillu. Perus peli on ihan helevetin heleppo, mutta sitte ku alkaa kaikkia timantteja ja aikareliikkejä metästämmään ni eipä ookkaan heleppoo. Hermoja koittellee kyllä aika hyvin, joskaan ei niin pahasti ku rayman.
 
E: 75% on nytte suoritettu, mutta ei taija hermot kestää pelata sataseen asti.
 
Totuus on sitä, mitä minä sanon sen olevan
R2
28.05.2010 12:55:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...mutta mää oon NES:in Dragons Lairin läpi!
 
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
Somnium
28.05.2010 14:51:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BondakeBunny: Laitanpa tähän crashs bandicoot kolmosen jota oon nytte pellaillu. Perus peli on ihan helevetin heleppo, mutta sitte ku alkaa kaikkia timantteja ja aikareliikkejä metästämmään ni eipä ookkaan heleppoo. Hermoja koittellee kyllä aika hyvin, joskaan ei niin pahasti ku rayman.
 
E: 75% on nytte suoritettu, mutta ei taija hermot kestää pelata sataseen asti.

 
Minun mielestäni kaikkein helpoin Crash Bandicoot-peli tuo kolmonen.
Oletkos kokeillut ensimmäistä Crash Bandicoottia? Jo pelin läpäiseminen ilman että hommaa jalokiviä on helvetillistä.
 
Twinkle
28.05.2010 15:08:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BondakeBunny: Laitanpa tähän crashs bandicoot kolmosen jota oon nytte pellaillu. Perus peli on ihan helevetin heleppo, mutta sitte ku alkaa kaikkia timantteja ja aikareliikkejä metästämmään ni eipä ookkaan heleppoo. Hermoja koittellee kyllä aika hyvin, joskaan ei niin pahasti ku rayman.
 
Riippuu siitä että haluaako niistä kaikista aikareliikeistä platinaa vai riittääkö se hopeinen. Minä olen pelannut sen läpi kyllä sillä tavalla että jokaisesta kentästä on kaikki reliikit ja bonukset kärrätty mutta niissä nopeuskisoissa on pelkkiä huonoimpia.
 
Ekan Bandicootinkin olen pelannut läpi sillei että olen kerännyt ne kaikki timangit. Kyllä siinä alkoi vähän hermoja kiristää ehkä.
 
nypdjaz
28.05.2010 16:22:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Von Härskiburg:
Asiaan liittyen, ostin eilen Ninja Gaiden II:sen Xboxille, jossa pitäisi vaikeusasteen olla kuulemma aika korkealla. Voisi kohta kokeilla.

 
Ainakaan helpommalla vaikeustasolla ei ole mennyt hermot vielä kertaakaan muuhun kuin kamerakulmiin ja pariin hyppykohtaan, odotettua paljon helpompi peli, taidan olla jossain 5 chapterissa menossa (se kuitenki missä on Volf päävihuna)
 
Jormaz
28.05.2010 17:29:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No One Lives Forever sai aikanaan miehen kyyneliin. http://www.youtube.com/watch?v=myiDBQGhEN8
Tuota viimeistä laserhuonetta tuli yritettyä aivan älyttömän monta kertaa.
 
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
M4ss3 m/
28.05.2010 18:18:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Super Mario 3
 
Ikinä en ole päässyt läpi.
 
R2
28.05.2010 18:43:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M4ss3 m/: Super Mario 3
 
Ikinä en ole päässyt läpi.

 
Et ole tosissaan?
 
"Ruumishuone bluus, joka ruumis huus"
masterhat
28.05.2010 19:56:10 (muokattu 28.05.2010 19:56:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burn: Pelasin eilen vanhalla kunnon SNESsillä semmosta peliä ku Mickey Mania.
 
Kansi: http://tukangreview.com/wp-content/ … oads/2009/08/mickey-mania-cover.jpg
Itse peli:http://www.youtube.com/watch?v=1dKBFGt93qU
 
Pelihän näyttää simppeliltä ja "harmittomalta", mitä se oikeastaan onkin, mutta eilen tuli kyllä muistettua minkä takia sitä tuli pienenmpänä
 
Miksi Mikki Hiirellä on ruskeat korvat?
 
- Hän oli Hessun kanssa laulamassa karaokea ja joku huusi Hessulle yleisöstä, että "TUNGE SE MIKKI PERSEESEES!"

 
ite muistan ku sairastuin keuhkokuumeesee joskus skidin, ni sain ton pelin ajanvietteeks, ja ei siin kauaa nokka tuhissa ku oli mikkimania grindattu läpi. ei nyt tietty ihan 40 lämmöis pystyn myllää
 
E: ja jokainen on päässyt mario kolmosen läpi
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
Kitaravirtuaali
28.05.2010 20:04:36
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

masterhat:E: ja jokainen on päässyt mario kolmosen läpi
 
Minen ole päässy edes NESsin normimariota kakkoskenttää pitemmälle. Puuttuu jokin geeni varmaan.
 
... ja nimenselvennys.
kk80
28.05.2010 20:45:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M4ss3 m/: Super Mario 3
 
Ikinä en ole päässyt läpi.

 
Onhan tuo vika maailma vähän haastavampi mutta kyllä se läpi menee pienellä treenauksella.
 
Toisaalta kuinka moni on pelannut pelin läpi niin, että ihan jokainen kenttä on pelattu läpi? Entäs ne erikoisesineet? Muistaakseni jokaisessa maailmassa oli tiettyjä kenttiä joissa piti kerätä tietty määrä kolikoita. Nämä olivatkin vähän haastavampia tapauksia... SMB3 on silti aika lälly jos vertaa vaikka johonkin MegaManeihin (kakkosta lukuunottamatta)tms. kinkkiseen saagaan...
 
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
taikakameli
28.05.2010 21:10:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Somnium: Minun mielestäni kaikkein helpoin Crash Bandicoot-peli tuo kolmonen.
Oletkos kokeillut ensimmäistä Crash Bandicoottia? Jo pelin läpäiseminen ilman että hommaa jalokiviä on helvetillistä.

 
Joo kolmonen meni läpi sillon kersanakin, mutta auta armias sitä ekaa! Silloin joskus en päässyt varmaan ekaa saarta pidemmälle, kun heti tokassa oli ekassa kentässä se joku bossi joka hyppeli aivan naurettavan nopeesti ja vesiputouksesta putoili nitrolaatikoita jos oikein muistan. Sittemmin kadotin pelin, mikä on harmi koska nyt tekis mieli kokeilla että onko se oikeasti niin vaikea kuin muistoissa.
masterhat
28.05.2010 21:36:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ja vittu nessin rygar oli ihan oma rotunsa. eka grindaat 5 tuntii, ja sit se loppu pahis on niin vitun älytön, että aina delasin siihen.
 
mites, muistaako kukaan faxanadua, eiks sekin ollu aika pitkä peli, jos riitti haasteit? itel olis tollast käryy siit http://hardcoregaming101.net/xanadu/faxanadu.JPG
 
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 530 31 32 33 34 35 36

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «