MV 25.03.2010 13:28:38 | |
---|
Taitaa olla ensimmäinen Noelin esiintyminen fudujen jälkeen? Kieltämättä odotan videoita. |
Serj Tankian 26.03.2010 00:40:06 | |
---|
Noel veti Rockin' Chairin ja Digsy's Dinnerin! |
DJKaaos 26.03.2010 14:42:21 | |
---|
Juutuubissa on jo muutamia videoita ja kyllä taas soundaa niin jumalattoman komeasti, että oksat pois! Noel on Hjymala! Minä olen minä. |
jss1 27.03.2010 01:41:42 | |
---|
Stain: noni, hyvä meininki. mielenkiinnolla kyllä odotan minkälaisen setin noel tulee heittämään ja onko taas welleriä ym. vieraana. eikös se soita siellä useammankin illan peräkkäin? jos pitäis arvailla miten setti eroaa eroaa edellisesta TCTstä niin sanoisin että noel vetää rocking chairin ja some might sayn. joo keikat torstaina ja tänään (ehkä tän päivän keikka on vielä kesken, who knows) ---> eli kaks iltaa. joo some might saytä ei vetäny mut olihan se tai just on lopuillaan se toinen konsertti-ilta tänää niin voi olla että on vetänytkin/vetääkin. juu rocking chair tuli. itelläkin on muutama cellphonevideo koneella, uppailen youtubeen kun ehdin. nyt on vielä pari päivää lontoossa jäljellä ja snadisti hektistä! "forgive me if i spoke too soon, my eyes will only,
follow you around the room, cause youre the only,
god a man could ever need..." |
jss1 30.03.2010 21:17:37 | |
---|
Joo. No nyt pitäis enää nähdä oasis livenä. daamn, kun en vielä sitä ehtinyt tekee vaikka olihan tässä jo muutama vuos aikaa siihenkin. Eiköhän se re-union tule vielä sieltä jossain vaiheessa! Mut tosiaan oli kyllä hyvä tuo noelin soolokeikka. Ois pitäny melkein mennä toisenakin päivänä kattomaan kun lipunkin ois mahd. saanut 40 punnalla. Suosittelen ehdottomasti ylipäätänsä lontoossa käymistä -- oasiksen musiikkikin avautuu ihan uusilla tavoilla nyt kun on käynyt siellä, ainakin minulle. Oli kyl siistii kuunnella morning gloryä ja muitakin biisejä (musiikkisoittimella) englannin kaduilla ja siinä ilmapiirissä ja ympäristössä... (esim. aikasemmin joku the importance of being idle tuntunut tosi vanhanaikaiselta vedolta, mutta jotenkin tuolla lontoossa se tuntu sopivan tunnelmaan, lontoo nyt onkin kaiken kaikkiaan melko historiallinen kaupunki :D ) Rok rok. "forgive me if i spoke too soon, my eyes will only,
Stain 01.04.2010 11:44:54 | |
---|
jss1: Joo. No nyt pitäis enää nähdä oasis livenä. daamn, kun en vielä sitä ehtinyt tekee vaikka olihan tässä jo muutama vuos aikaa siihenkin. Eiköhän se re-union tule vielä sieltä jossain vaiheessa! joo. itse en vieläkään oikein ole sisäistänyt sitä että oasis on oikeasti hajonnut. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
vittu tehdään levy sitten." |
jss1 02.04.2010 06:53:06 (muokattu 02.04.2010 06:54:16) | |
---|
Stain: joo. itse en vieläkään oikein ole sisäistänyt sitä että oasis on oikeasti hajonnut. joo, no tällä hetkellä kaikki vielä näyttää samalta ku aikasemminkin. noel heittää oasis kiertueen jälkeen välillä näitä semi-akustisia soolokeikkojansa, gem komppaamassa.... mut tosiaankin uutta se että jos kesällä tai joskus sen jälkeen tulee jotain ihan uutta liamin ja bändin puolelta ja vielä ilman noelii!!! (take me back to wembley stadium to sing-along with the ten-thousands along sally!!!) "forgive me if i spoke too soon, my eyes will only,
Stain 02.04.2010 14:53:08 | |
---|
Jos joku haluaa muutes ostaa Oasiksen sinkkuja niin pistäkää mulle pikaviestiä. "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
Skebameizi 04.04.2010 16:55:55 | |
---|
www.neverend-hq.net
www.myspace.com/neverendfinland |
MV 04.04.2010 23:36:46 | |
---|
|
Skebameizi 04.04.2010 23:52:20 (muokattu 04.04.2010 23:53:52) | |
---|
www.neverend-hq.net
DJKaaos 05.04.2010 02:03:26 | |
---|
Minä olen minä. |
reverend 05.04.2010 08:56:49 | |
---|
djKaaos: Kai tuo hankintaan menee, lähinnä tuon kolmoskiekon takia. Kansitaide sopii kokonaisuuteen hyvin. Ei sinänsä mikään erikoinen, mutta erittäin sopiva. Noh, oikeastaan mikä tahansa kansi näyttää hyvältä, kun siinä on toi "vanha" Oasis-logo (: Onhan tuo hommattava tuon livelevyn ja DVD:n takia. |
Skebameizi 14.04.2010 18:54:32 | |
---|
Oasis-julkaisujen lista pitenee. Nyt luvassa dokumenttia. Soundi.fi kertoo seuraavaa:
Blurin kehutun No Distance Left To Run -dokumentin tekijät ovat ... käymässä Oasiksen kimppuun. Manchesterilaisyhtyeen tarina aiotaan kertoa "fanien näkökulmasta". Kesäkuussa singlekokoelman julkaisevan Oasiksen nettisivuilla on tarjolla ohjeet siitä, kuinka dokumentin tekijöitä voi avustaa. www.neverend-hq.net
elais 17.04.2010 01:02:42 | |
---|
Tuo uusi single-kokoelma vaikuttaa sinänsä aika turhalta, mutta kyllä se menee erikoisversiona hankintaan DVD:n takia ja koska se on Oasis. Toivottavasti pojat tulevat joskus järkiinsä ja julkaisevat Anthologyn tai useamman. Ja sitten muihin asioihin... Jos olette ikinä halunneet tietää mistä kaikkialta Noel on ottanut inspiraatiota biiseihinsä niin löysin tässä joku päivä takaperin kaksi sivua, joilla on aika kattavat listat: http://sites.google.com/site/somemightsaysite/homehttp://live4ever.proboards.com/inde … amp;action=display&thread=54369 Some Might Say on huomattavasti tarkempi kuin live4everin ketju, mutta sivusto keskittyy vain albumikappaleisiin. "Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
Stain 17.04.2010 11:36:11 (muokattu 17.04.2010 11:39:21) | |
---|
Jpiteloota: Tuo uusi single-kokoelma vaikuttaa sinänsä aika turhalta, mutta kyllä se menee erikoisversiona hankintaan DVD:n takia ja koska se on Oasis. Toivottavasti pojat tulevat joskus järkiinsä ja julkaisevat Anthologyn tai useamman. Joo. Eikös tuossa ole melkein samat biisit kuin Stop The Clocksissa. B-puolikokoelma ois ollut parempi veto. Mitä Oasiksen arkistoihin tulee niin Be Here Now:n demot on käsittääkseni aika nannaa. Mitä nyt olen kuullut jotain kymmenen sekuntin klippejä Don't Go Awaysta ja All Around The Worldista niin ne olivat upeeta kuultavaa ainakin näin tosifanittajan näkökulmasta. Tuostapa: http://www.youtube.com/watch?v=hgiDRofTgtU http://www.youtube.com/watch?v=od7fVRL0RY0 "no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
p130 18.04.2010 19:15:20 (muokattu 18.04.2010 19:19:49) | |
---|
Stain: Joo. Eikös tuossa ole melkein samat biisit kuin Stop The Clocksissa. Whatever on kai sitten päätetty säästää "tosifaneille" kun ei tälläkään kokoelmalla ole. Vai onko sen poisjättämiselle joku "Noel ei tykkää" -tyylinen syy? Edit: Onhan se siellä. Jo pelkkä Whatever tekisi tuosta ostamisen arvoisen jos ei sinkkua löytyisi... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
Stain 19.04.2010 15:02:32 | |
---|
Edit: Onhan se siellä. Jo pelkkä Whatever tekisi tuosta ostamisen arvoisen jos ei sinkkua löytyisi... Kyllä. Yksi hienoimmista biiseistä ikinä. Stop The Clocks oli tosiaan vähän hölmö best of -kokoelma kun ei siinä edes oikeasti ollut parhaimpia biisejä. Munsta.
"no se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei mandi viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau,
Skebameizi 19.04.2010 20:03:57 | |
---|
Stain: Kyllä. Yksi hienoimmista biiseistä ikinä. Stop The Clocks oli tosiaan vähän hölmö best of -kokoelma kun ei siinä edes oikeasti ollut parhaimpia biisejä. Munsta. Sehän olikin Noelin kasaama ja nimenomaan "best of". Tämä uusi kokis on puolestaan enemmänkin "greatest hits". Jos itse pitäisi kasata Stop the Clocks-tyyppinen kokoelma omista biiseistä, niin laittaisin sinne juuri ne biisit joista itse pidän eniten. Totta kai myös hittejä, mutta kyllähän se sylettäisi laittaa sinne biisejä joita itse inhoaa tai jopa häpeää, oli ne sitten suosittuja tai ei. www.neverend-hq.net
Ensinnäkin, Beady Eye on paskin nimi bändille ikinä.. Toisekseen, kenen muun mielestä Be Here Now on Oasiksen paras levy? Hyvät saundit, mahtavia biisejä ja Liam laulaa niin makeesti. Tykkään kannestaki paljon |