Aihe: Keskustelua AC/DC:stä, osa 2.
1 2 3 4 540 41 42 43 44258 259 260 261 262
Jii-Gee
27.05.2010 11:10:13

J.Hollström: Ei hirveen lupaavalta näytä.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kot … tenkaan-luvassa-bikinikeleja/179953

No ei lupaavalta näytä ei..huh..
Pilvisyys on öisin sen verran runsasta, ettei Pirkanmaalla ole ensi viikonloppuna hallaa.
Ensi viikolla yöt saattavat kuitenkin olla kylmiä pohjoisvirtauksen ja vähäisen pilvisyyden takia, joten hallanvaara on mahdollinen

haittasi viime kesänä tuuli joka pyyhki ylimmät diskantit veke.
Mites Ratinalle osuu noi tuulet,se kun taitaa olla siinä just sopivasti järven rannalla..??!
Onko stadion ns umpimallin laatikko,vai kulmista auki ??

* ..pitänee pakata mukaan pitkälahkeista välihousua & sadehaalaria,ja lämmikettä riittävästi eli kosolti...!! *
" You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns "
rybk
27.05.2010 12:28:12
Informaatiota aikatauluista ja järjestelyistä. Eli jätetään ne sateenvarjot/lasermiekat sitten kotiin.

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=19056
"So we started out with the idea of maybe write something with a jagged time signature, like 5/7 or something, but that doesnt make your booty move." - Perry Farrell, tahtilajitaiteilun mestari
J.Hollström
27.05.2010 13:03:37
Jii-Gee: Mites Ratinalle osuu noi tuulet,se kun taitaa olla siinä just sopivasti järven rannalla..??!
Onko stadion ns umpimallin laatikko,vai kulmista auki ??

Tampereella ei tuule koskaan. Tän lisäksi ainoa liikennemerkki joka sallii u-käännöksen moottoritiellä on "Turku 10 km".

Joo, mut eipä oo noi tuulet päässy keikkoja sotkemaan.
Jii-Gee
27.05.2010 16:05:18 (muokattu 27.05.2010 18:40:55)

J.Hollström: ainoa liikennemerkki joka sallii u-käännöksen moottoritiellä on "Turku 10 km".

Joo,gyl ny joku roti pittää olla jottei esim Manselaiset änkeä meidän kylille ihan tosta noi vaan...

Mä voin sit heinäkuussa anoa sulle / teidän keikkadösälle ihan oman ajoluvan keskustaan asti ettei sun tarvii rantasaunaa nykiä fillarin perässä tänne asti. :-D
Mika Kangas
27.05.2010 16:15:37
rybk: Informaatiota aikatauluista ja järjestelyistä. Eli jätetään ne sateenvarjot/lasermiekat sitten kotiin.

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=19056

"Lasereiden, alkoholin, pullojen, tölkkien, purkkien, aseiden, ilotulitteiden, videolaitteiden, nauhureiden, järjestelmäkameroiden, telttatuolien sekä muiden vaarallisten aineiden tai välineiden tuominen konserttiin ja konserttialueen välittömään läheisyyteen on ehdottomasti kielletty."

Parhaat palat löytyy siis tuttuun tapaan youtubesta pari tuntia keikan jälkeen.
Makkari
28.05.2010 00:04:11 (muokattu 28.05.2010 00:04:25)
Mika Kangas: "järjestelmäkameroiden tuominen konserttiin ja konserttialueen välittömään läheisyyteen on ehdottomasti kielletty."

Onkos tämä uusi linjaus, että pokkarit ovat ok? Kannatan! Vai onko eri järjestäjillä eri säännöt tässä asiassa?

Hyvää keikkaa kaikille! Itsellä oli jo lippu, mutta päätin rahaa säästääkseni kuitenkin jättää keikkareissun väliin. Viime vuonna tuli myös vähän semmonen fiilis, että toi on nähty juttu. Ja lisäksi on kyllä ruvennut hieman etomaan esimerkiksi viime vuoden setin muuttumattomuus ja esimerkiksi toi ihmeellinen "Iron Man"-julkaisu. Myös Backtracks kitaravahvistimeen pakattuna teki kyllä bändin naurunalaiseksi... Enkai sitten ole enää fani. Möinkin 80-luvun levyjä jo pois. :) Asiaan liittyen (ja mielestäni juuri ja juuri hyvien nettifoorumitapojen rajoissa) voisin mainita, että mulla ois Big Gun-CD-sinkku myytävänä jos jotakuta kiinnostaa...
rheinone
28.05.2010 08:32:45 (muokattu 28.05.2010 08:34:16)
Makkari: Onkos tämä uusi linjaus, että pokkarit ovat ok? Kannatan! Vai onko eri järjestäjillä eri säännöt tässä asiassa?

Hyvää keikkaa kaikille! Itsellä oli jo lippu, mutta päätin rahaa säästääkseni kuitenkin jättää keikkareissun väliin. Viime vuonna tuli myös vähän semmonen fiilis, että toi on nähty juttu. Ja lisäksi on kyllä ruvennut hieman etomaan esimerkiksi viime vuoden setin muuttumattomuus ja esimerkiksi toi ihmeellinen "Iron Man"-julkaisu. Myös Backtracks kitaravahvistimeen pakattuna teki kyllä bändin naurunalaiseksi... Enkai sitten ole enää fani. Möinkin 80-luvun levyjä jo pois. :) Asiaan liittyen (ja mielestäni juuri ja juuri hyvien nettifoorumitapojen rajoissa) voisin mainita, että mulla ois Big Gun-CD-sinkku myytävänä jos jotakuta kiinnostaa...

Big Gun: Mikä versio? Siis mitä muita piisejä siinä mukana? Yks Big Gun mulla on, mutta muistaakseni niitä on erilaisia liikenteessä, joten...
Concrete shoes, Cyanide, T.N.T. DONE DIRT CHEAP. Neckties, Contracts, High Voltage. DONE DIRT CHEAP.
Jii-Gee
28.05.2010 11:54:02

Makkari: ... Enkai sitten ole enää fani. Möinkin 80-luvun levyjä jo pois. :)

Älä ny helv...mutta niitä 70s levyjä älä ikinä myy pois !!
Jokapaikanapina
28.05.2010 17:09:37
danny: Minultakin jää tänä vuonna väliin. Osittain juuri siksi, että on sama settilista, ja myöskin siksi, että viime vuonna tuli Helsingissä nähtyä.

Niin. Pännii vähän tuo settilista (ja ihan varma oon, että High Voltagekin kuultiin viime vuonna :D), mutta kun kerran kotikaupuunkiin tulevat, niin onhan se pakko mennä. Paras tapa päättää koeviikko
J.Hollström
28.05.2010 17:17:07 (muokattu 28.05.2010 17:17:33)
Niin, eikös toi AC/DC ole soittanut kokoajan yhtä ja samaa kappaletta, eli sikäli aika sama mitä siellä settilistassa on.
hollmi-5
28.05.2010 17:24:40
J.Hollström: Niin, eikös toi AC/DC ole soittanut kokoajan yhtä ja samaa kappaletta, eli sikäli aika sama mitä siellä settilistassa on.

Niin se Eddie VanHalenkin totesi. Pojat soittaa koko ajan samaa biisiä, mutta helvetin hyvin.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jii-Gee
28.05.2010 17:45:11

Näyttäis siltä et High Voltage saadaan kuulla !!

http://www.setlist.fm/setlist/acdc/ … lughafen-wels-austria-33d4cc6d.html

Mutta sitä mun kaipaamaa Riff Raffia ei missään listoilla näy..dääämmm.. :-(
Dr Phil
28.05.2010 17:52:30
Riff Raff olis aika herkkua livenä mutta itsehän haluaisin Touch Too Much:n kuulla livenä, mikä ei tietenkään tuu tapahtumaan, onkohan aaceedeecee edes sitä missään soittanu? Ei ainakaan Brianin kanssa?
J.Hollström
28.05.2010 17:57:38
Dr Phil: Riff Raff olis aika herkkua livenä mutta itsehän haluaisin Touch Too Much:n kuulla livenä, mikä ei tietenkään tuu tapahtumaan, onkohan aaceedeecee edes sitä missään soittanu? Ei ainakaan Brianin kanssa?

Eikä näemmä koskaan muutoinkaan, sikäli mikäli nää listat pitää paikkaansa.

http://www.setlist.fm/stats/acdc-23d6807b.html
HaloOfFlies
28.05.2010 18:02:38

Jokapaikanapina: Niin. Pännii vähän tuo settilista (ja ihan varma oon, että High Voltagekin kuultiin viime vuonna :D), mutta kun kerran kotikaupuunkiin tulevat, niin onhan se pakko mennä. Paras tapa päättää koeviikko

Ei tullut High Voltagea viime vuonna.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Jokapaikanapina
28.05.2010 18:36:50
danny: Ei tullut High Voltagea viime vuonna.

Tiedän. Meinasin vaan, että muistelin, että olis tullu
Makkari
28.05.2010 20:35:30
rheinone: Big Gun: Mikä versio? Siis mitä muita piisejä siinä mukana? Yks Big Gun mulla on, mutta muistaakseni niitä on erilaisia liikenteessä, joten...

FTATR Moskovasta ja Shoot To Thrill Doningtonista.

Älä ny helv...mutta niitä 70s levyjä älä ikinä myy pois !!

No on mulla BIB ja FTATR jäljellä myös eikä oo myytävänä. Tuli vaan yleisesti ottaen karsittua hyllystä kaikki mitä en koskaan kuuntele...
rheinone
28.05.2010 21:08:06
Makkari: FTATR Moskovasta ja Shoot To Thrill Doningtonista.

No joo, mulla sattuu olemaan just toi sama.

Big Gun on bändin selkeesti kovin piisi 9-keetluvulla! Number One!
Concrete shoes, Cyanide, T.N.T. DONE DIRT CHEAP. Neckties, Contracts, High Voltage. DONE DIRT CHEAP.
krautio
29.05.2010 02:35:48

Samaa mieltä. Big Gun on Eiskadeiskan viimeinen "iso biisi", jossa on vielä laadukas klassinen riffi. Sen jälkeen on tullut melko tylsähköä keskitason tuotantoa (Ballbreaker, Stiff ja Black Ice). Bändihän on livenä edelleen rautaa, mutta viimeisimmät levyt ovat sanalla sanoen olleet tylsiä.

rheinone: No joo, mulla sattuu olemaan just toi sama.

Big Gun on bändin selkeesti kovin piisi 9-keetluvulla! Number One!
Hey Ho, Let's Go!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)