Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
Tuomoo
24.05.2010 15:21:11
beliel: Digitech Whammy alkoi kuumottamaan. Tarjotkaapas pikaviestillä jos löytyy nurkista tarpeettomana! Mikä tahansa versio kelvannee.

Itseäkin kyseinen kapistus himottaisi. Viime aikoina tullut kuunneltua Panteran Becomingia, siitäpä se himo syttyi...
>< (((((*>
spacemonkeyevolution
24.05.2010 15:29:00
Hiton VHT ja superior päätteet.. 2150 purple face kaasuttaa kovasti, onneksi ei missään ole tarjolla.
Vetehinen
24.05.2010 15:55:22 (muokattu 24.05.2010 17:53:17)
Tuomoo: Itseäkin kyseinen kapistus himottaisi. Viime aikoina tullut kuunneltua Panteran Becomingia, siitäpä se himo syttyi...

Minulla lähti The White Stripesin "Little Cream Sodasta" liikkeelle tämä kuumotus. Ja onhan Jack White viljellyt sitä tunnetummissakin biiseissään. Aika toimiva versio tuosta Panteran riffissä käytetystä efektistä löytyisi myös G-Majorista, mutta ei tunnu (vielä) kypsältä ajankohta räkkivermeisiin siirtymisen suhteen. Vaikka aika halvalla tuollainenkin lähtisi Torilta, ja vaikkapa Behkun midiohjain kylkeen sitten... Etuna olisi myös tuo kanavien ohjailu Powerballiin, mutta ei huvittaisi efektien ohjelmoiminen niin kovasti. Mieluummin nykyiset spedut + Whammy + Octaswitch tai vastaava sitten joskus. :)
"Mankind is known to be narrowminded" - Gaahl
9292
25.05.2010 22:44:29

Aloin tuolta Belielin profiilista kattelemaan tuota Schecterin Solo-6 kitaraa goldtoppina. Jumankekka että on tyylikäs kitara, tuommosen minäkin haluan
Mr. Speed
26.05.2010 10:24:35
Nyt kaasuttas Tele...

Erilainen tele...
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen.
Vetehinen
26.05.2010 15:30:02 (muokattu 26.05.2010 15:30:32)
9292: Aloin tuolta Belielin profiilista kattelemaan tuota Schecterin Solo-6 kitaraa goldtoppina. Jumankekka että on tyylikäs kitara, tuommosen minäkin haluan

Thanks. Minä tykkään myös. Solo-6 on muotoilultaan paras lespaul-mukaelma mitä olen päässyt kokeilemaan. Tykkään kitarassa paljon tuosta kaulaliitoksesta, joka sallii pääsyn ylänauhoille 24:nteen asti ja 25.5" mensuurista.

Tuossa olevat Duncan Designed P-100 -mikit ovat minun käyttöön tosi hyvät. Mainospuheen mukaan on vähempihäiriöiset kuin tavan P-90:t, ja varmaankin saundi on jonkinverran erilainen myös. Rouheaa rokkisaundia saa helposti, ja toimivat myös hi-gain säröllä (!)
Jungleman
26.05.2010 20:54:44
Hmm. Kitarakamat eivät nyt oikein aiheuta tykytyksiä. Pedaalit myynnissä, vahvarit pölykerroksen alla. Tällä hetkellä himoan pientä mikseriä, räkkikaikuja, vanhoja rumpukoneita ja sämplereitä. Vikaa päässä..?

Tai no, kyllähän tuohon sohvaan nojailee tuo koko kevään kaverilta lainassa ollut CIJ Jazzmaster, väriltään surf green - josta taitaa jossain vaiheessa tulla meikäläisen perheenjäsen ;-)
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
Artist
26.05.2010 21:13:55 (muokattu 26.05.2010 21:14:31)
Ihka oikea putkilla toimiva spring reverb unit kuumottaisi. Tällä kertaa ei taida olla varaa, vaan täytynee (aluksi) tyytyä pedaalimallinnokseen.

Vähän aikaa onkin kamojen ostelu ollut vähäisempää, mutta eiköhän se tästä kohta taas lähde (käsistä).
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
trunkki
26.05.2010 21:18:48
Uraltone jr. Tää olis niin täydellinen vielä kun tykkään ite modailla ja rakennella asioita, ja vielä jotain mikä kuuluu omiin kiinnostuksen kohteisiin. Ehkä töiden jälkeen jos syksy on vapaata, vois ruveta väsään!
"..the chastisement of our peace was upon him; and with His stripes we are healed." Isaiah 53:5
Karhukoira74
26.05.2010 21:45:06

Jaaha...mitäs mie tänään "tartteisin"...Marshallin JVM410H+1960V -setti....Ibanez XPT700RCM....Mesalle se standard yläkaappi kaveriksi, ykköstärkein kun on vielä hommaamatta...aluksi nuo =)
-So many assholes, so few bullets-
Mr. Speed
26.05.2010 22:05:34
Karhukoira74: Jaaha...mitäs mie tänään "tartteisin"...Marshallin JVM410H+1960V -setti....Ibanez XPT700RCM....Mesalle se standard yläkaappi kaveriksi, ykköstärkein kun on vielä hommaamatta...aluksi nuo =)

On muuten Marsun JVM410 yllättävän samanlainen ku Recto, ollakseen Marsu. En voi kyllä kellekään suositella. Paitsi Jussille.
9292
26.05.2010 22:14:41

beliel: Thanks. Minä tykkään myös. Solo-6 on muotoilultaan paras lespaul-mukaelma mitä olen päässyt kokeilemaan. Tykkään kitarassa paljon tuosta kaulaliitoksesta, joka sallii pääsyn ylänauhoille 24:nteen asti ja 25.5" mensuurista.

Tuossa olevat Duncan Designed P-100 -mikit ovat minun käyttöön tosi hyvät. Mainospuheen mukaan on vähempihäiriöiset kuin tavan P-90:t, ja varmaankin saundi on jonkinverran erilainen myös. Rouheaa rokkisaundia saa helposti, ja toimivat myös hi-gain säröllä (!)

Kiitos, kun vähennät näitä minun aiheita kitaran kaadutukseen ;)
Antroid
27.05.2010 22:12:05
Liquid-footin Pro -midipedaali kaasuttaisi. Kaasutusta rajoittaa reipas 900$ hinta.
Lisäksi kuumottelis saada jo mun uus skeba. Saisivat ruojat jo aloittaa sen valmistuksen ku toi euro tuntuu koko ajan heikkenevän dollaria vastaan.
jussi1976
27.05.2010 23:18:44
Mr. Speed: On muuten Marsun JVM410 yllättävän samanlainen ku Recto, ollakseen Marsu. En voi kyllä kellekään suositella. Paitsi Jussille.

Ei tartte suositella, mulla on jo.
"Rautalankasoittajat soittaa Fenderillä, rautakankimiehet Marshallilla!"
Mr. Speed
28.05.2010 11:03:22
orjake: Vähän aikaa jo tehny mieli vaihtaa gibsoni poies ja tilalle jacksonia, joko rr24 tai jonkin sortin kuningasveetä.

Osta sit edes kunnon RääRää, eikä tollasta Japanim rimpulam! RR1:stä saa reiluun tonniin, vai onko 24 nauhaa välttämätön? On meinaan aika mitäänsanomaton tuo RR24.
orjake
28.05.2010 11:49:32
Mr. Speed: Osta sit edes kunnon RääRää, eikä tollasta Japanim rimpulam! RR1:stä saa reiluun tonniin, vai onko 24 nauhaa välttämätön? On meinaan aika mitäänsanomaton tuo RR24.

Mjaa, minä kun oon luullu että ne on ihan perushyviä lankkuja. Pitänee miettiä tässä sitten vähän enempi.
Bang that head that doesn't bang!
Antti1
28.05.2010 11:52:41
orjake: Mjaa, minä kun oon luullu että ne on ihan perushyviä lankkuja. Pitänee miettiä tässä sitten vähän enempi.

Herr Vauhdilla on vaan suhteellisuudentaju hämärtynyt aikoja sitten Jacksonhevihurmiossaan. ;)

On se ehkä tietyllä tapaa mitäänsanomaton joo, muttei se millään muotoa ole huonolaatuinen soitin. Sanokoot Jenkkifanaatikot mitä vaan.
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Karhukoira74
28.05.2010 12:03:12 (muokattu 28.05.2010 12:08:41)

Pitäsköhän miunkin testata jacksonia....warrior kevyesti kaasuttas. Eli selkeesti täytys saada joku multikulmainen heavylankku.

E: Paitti noissa warrioreissakin nuo emg:t sylettää....eli vaihtoon menis....
-So many assholes, so few bullets-
Mr. Speed
28.05.2010 12:11:52
orjake: Mjaa, minä kun oon luullu että ne on ihan perushyviä lankkuja. Pitänee miettiä tässä sitten vähän enempi.

No sarjaa "ihan jees". Floikka toimii ja pitää vireen, muttei kitara kyllä soi juuri yhtään. Ainakaan ne yksilöt mitä oon joskus käpistellyt.

Kuitenkin omasta mielestäni uusi RR24 vs. käytetty RR1, jotka suht samoissa hinnoissa pyörivät, eivät ole juuri vertailukelpoisia keskenään.

Kuuleppa Simo Antero. Nää sienet on vasta tuonukki sen näkökulman kitaroiden laatuun, eikä ainakaan hämärtänyt sitä! Eihän mulla oo enää ku yks Jaska. :)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)