Stradlin 26.05.2010 19:18:20 | |
---|
This guy could fuck up a cup of coffee |
papitsu 26.05.2010 20:26:57 (muokattu 26.05.2010 20:30:04) | |
---|
Jag: http://www.myp2pforum.eu/forums/29-NHL-Icehockey Tuolta taitaa parhaiten löytyä. Sehän noissa ärsyttää että käyttävät niin montaa erilaista ohjelmaa... no ei oikeastaan voi valittaa Jep, tuonne ilmestyy aina peli-iltana ketju, jossa noita streamejä listataan. Iso-osa niistä toimii jopa ihan nettiselaimessa suht hyvällä laadulla ilman ylimääräisiä ohjelmia. Ainoa vaan, että näin finaaleissa tuppaa parhaat streamit olemaan katsojakapasiteetiltaan täynnä aika nopeasti. E: Jos tuo tuolta löytynyt aikataulu pitää paikkansa, niin tuleepa finaalit näin suomalaisittain aika paskaan aikaan. Jenkkein kahdeksan illalla itäistä meinaa sitä, että pelit alkaa Suomessa kolmelta yöllä. Konferenssifinaaleissa kun tuli vielä niitä mukavia kolmelta iltapäivällä, eli Suomessa kymmeneltä illalla, alkavia pelejä. Mielipiteeni on fakta. |
Disposable 26.05.2010 21:08:24 | |
---|
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
DJKaaos 26.05.2010 22:43:40 | |
---|
Minä olen minä. |
masterhat 26.05.2010 22:55:15 (muokattu 26.05.2010 22:57:46) | |
---|
lätkähuoneeseen porukkaa, siellä on hyvät keskustelut kauden mittaan, vaikka ei mulla tätä topiccia vastaan mitän ole, päinvastoin. Olen pelannut, seurannut ja fanittanut jääkiekkoa 6 vuotiaasta asti, joten henk.koht suosikki laji ilman muuta. änäri mestaruutta toivon timoselle ilman muuta. E: JA tps fanina ja jokerit-anti fanina sylettää keksin siirtyminen seuraan, koska arvostan keksiä todella paljon. toki arvostan myös hjallista, mutta jokereista en piittaa. tavallaan toivon että keksi saa homman skulamaan koska se on niin pro, vaikak samalla toivon että jokerit tippuis mestikseen. ristiriitaista, mut olishan se hienoa nähä, että kekäläinen pääsis viel onnistuneen jokrupestin seurauksena jonkun änäri tiimin toimitusjohtajaksi. ''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'' |
DJKaaos 26.05.2010 23:13:02 | |
---|
masterhat: lätkähuoneeseen porukkaa, siellä on hyvät keskustelut kauden mittaan, vaikka ei mulla tätä topiccia vastaan mitän ole, päinvastoin. Ihan hyvä vaan, että kaikki eivät sulkeudu noihin huoneisiin. Minä olen minä. |
Secreterial 27.05.2010 08:24:41 | |
---|
http://www.iltalehti.fi/urheilu/2010052611740546_ur.shtml Noniin, kerrankin jokin hyvä idea Kummolalta. Jääny Kekäläisestä todella ammattimainen kuva, kyllä se näyttää asioista aika paljon tietävän. Toivottavasti nyt Suomeen tullessaan kävis Kalervon kanssa pari kertaa saunassa, niin ois kaikki hyvin. |
jp8000 27.05.2010 09:44:34 | |
---|
Mikä ero on estämisjäähyllä ja normaalitaklauksella? "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
Peoplez 27.05.2010 10:00:59 | |
---|
No estämisjäähy tulee silloin kun taklaa selkeästi kiekotonta pelaajaa. |
HaloOfFlies 27.05.2010 10:15:28 | |
---|
Secreterial: http://www.iltalehti.fi/urheilu/2010052611740546_ur.shtml
Noniin, kerrankin jokin hyvä idea Kummolalta. Jääny Kekäläisestä todella ammattimainen kuva, kyllä se näyttää asioista aika paljon tietävän. Toivottavasti nyt Suomeen tullessaan kävis Kalervon kanssa pari kertaa saunassa, niin ois kaikki hyvin. Melkoista tekopyhyyttä minun mielestäni. Ensin Kekäläinen tarjoaa palveluksiaan maajoukkueelle ilmaiseksi, mutta ei Kummolalle kelpaa. Sitten Kekäläisestä tulee Jokereiden toimitusjohtaja, ja yhtäkkiä Kale onkin muka kiinnostunut yhteistyöstä ja puhuu Kekäläisestä mahdollisena seuraajanaan. Mitä teeskentelyä. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Hetfield 27.05.2010 15:17:28 | |
---|
I quit the band... Now I just play with myself. |
Jag 27.05.2010 17:36:03 | |
---|
danny: Ensin Kekäläinen tarjoaa palveluksiaan maajoukkueelle ilmaiseksi, mutta ei Kummolalle kelpaa.
Milloin tämä oli, kun ei ole jäänyt mieleen. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Röntgen-Jeesus 27.05.2010 18:02:08 | |
---|
Hetfield: Jahas, Sami Kapanen lopettaa. Hienon uran pelasi hän. http://www.yle.fi/tekstitv/html/P203_01.html Perhana tämä tuli pienoisena yllätyksenä. Kova pelaaja oli kyllä. 10 vuotta sitten myös kasnsainvälisissä ympyröissä. Rob Halford on homo. |
Jag: Milloin tämä oli, kun ei ole jäänyt mieleen. No ainakin tuon Vancouverin olympiaprojektin aikana Kekäläinen tarjosi itseään/tietojaan käytettäväksi "vaikka ilmaiseksi", mutta liittoa ei kiinnostanut. Kekäläinen olisi saatava sinne maajoukkueen johtoportaaseen mahdollisimman pian. Ei voi olla niin, että GM ja joukkueenjohtaja ovat liiton suojatyöpaikkoja, joissa toimii kaksi maailman mitäänsanomattominta patsasta. Kurrilla ja Jutilalla ei ole yksinkertaisesti mistään asiasta mitään sanottavaa tai mitään mielipidettä. Hus helvettiin ja mahdollisimman nopeasti. Minä olen minä. |
Parasite 27.05.2010 18:59:05 | |
---|
djKaaos: Kurrilla ja Jutilalla ei ole yksinkertaisesti mistään asiasta mitään sanottavaa tai mitään mielipidettä. Se ettei ne huutele jatkuvasti mielipiteitään julkisuuteen ei tarkoita ettei niillä olisi mielipiteitä. "Lesbokiekko sen sijaan vois pienten sääntömuutosten jälkeen olla ihan katottavaa." -Burn |
DJKaaos 27.05.2010 19:09:29 | |
---|
Parasite: Se ettei ne huutele jatkuvasti mielipiteitään julkisuuteen ei tarkoita ettei niillä olisi mielipiteitä. Jos nyt lähetään vaikka siitä, että mikä on oikeasti Jutilan homma, niin kyllähän hän on täydellisesti epäonnistunut tehtävässään. Tähän Jutilan toilailuun, sekoiluun ja järjestelyjen mokailuun alkaa olemaan aika moni kypsä, mutta ei Kummola. Sirkus Sariola, onko tuttu käsite? Jari Kurri on varmasti sopiva mies General Managerin pestiin, mutta ei paras mies missään tapauksessa. Minä olen minä. |
Henkka370 27.05.2010 21:17:29 | |
---|
djKaaos: Jari Kurri on varmasti sopiva mies General Managerin pestiin, mutta ei paras mies missään tapauksessa. Mitä Kurri ees tekee? Kanadan ja Jenkkien GM:t valitsee pelaajat. Kurri ei sitä ainakaan tee, kun Jalonen on hoitanu sen homman. SaiPa! Detroit sucks! |
HaloOfFlies 27.05.2010 22:37:00 (muokattu 27.05.2010 22:39:32) | |
---|
Jag: Milloin tämä oli, kun ei ole jäänyt mieleen. Vancouver-projektin aikana kuten ylhäällä sanottiinkin. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
kk80 27.05.2010 23:09:42 | |
---|
djKaaos: Jos nyt lähetään vaikka siitä, että mikä on oikeasti Jutilan homma, niin kyllähän hän on täydellisesti epäonnistunut tehtävässään. Tähän Jutilan toilailuun, sekoiluun ja järjestelyjen mokailuun alkaa olemaan aika moni kypsä, mutta ei Kummola. Sirkus Sariola, onko tuttu käsite? Aika ilkeilyä. Tokihan itsellänikin on pieni epäilys Jutin työpanosta kohtaan mutta MUTU fiiliksellä ei pahemmin kannata lässyttää. Onko sulla jotain lähdettä väitteillesi. Summanen taisi Jutia mollata mutta eipä Raato nyt muidenkaan päitä silitellyt... Jokatapauksessa jos Jutin maajoukkuetoimi pitää herran kaukana jääkiekkoselostamosta niin tuossa kyllä voittavat kaikki. Jatkopahvia vaan nopeasti kouraan. Ylämummoja, läheltä ylös ja älä lähre sinne latteuksia kun kuuntelee niin vahvemmankin mieli järkkyy. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Funkånaut 27.05.2010 23:11:01 | |
---|
kk80: Aika ilkeilyä. Tokihan itsellänikin on pieni epäilys Jutin työpanosta kohtaan mutta MUTU fiiliksellä ei pahemmin kannata lässyttää. Onko sulla jotain lähdettä väitteillesi. Summanen taisi Jutia mollata mutta eipä Raato nyt muidenkaan päitä silitellyt... Jokatapauksessa jos Jutin maajoukkuetoimi pitää herran kaukana jääkiekkoselostamosta niin tuossa kyllä voittavat kaikki. Jatkopahvia vaan nopeasti kouraan. Ylämummoja, läheltä ylös ja älä lähre sinne latteuksia kun kuuntelee niin vahvemmankin mieli järkkyy. Ja sit vois v*ttu naattia! I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best |