Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roger Waters Suomeen!
1 2 3 4 5 6 7 8
HaloOfFlies
27.05.2010 14:46:32 (muokattu 27.05.2010 14:47:40)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hartwall Areena, 27.4. 2011!
 
http://tour.rogerwaters.com/tour/
 
Siellä se seisoo!
 
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
reverend
27.05.2010 14:56:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole kuin melkein vuosi aikaa keikkaan. Tuonne pitää yrittää ostaa liput kunhan joskus tulevat myyntiin.
 
mrk
27.05.2010 15:18:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tasan 11 kuukautta odotettavaa. Tuonhan voisi käydä jopa katsomassa jos liput eivät ole liian törkyhintaiset.
 
"Short On Long Term Goals"
Mikke-poika
27.05.2010 16:45:44 (muokattu 27.05.2010 16:48:27)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen niin tuolla! (Tai okei - yritän olla)
 
Salaud
27.05.2010 18:54:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime kertaisen missaus v***tti niin paljon että nyt on kyllä paikalle mentävä.
 
- I feel like an astronaut in a submarine -
Sa(n)kari
27.05.2010 19:24:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Salaud: Viime kertaisen missaus v***tti niin paljon että nyt on kyllä paikalle mentävä.
 
Vähän samoilla linjoilla.
 
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni.
Jokapaikanapina
27.05.2010 19:45:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuolla olen! Vielä kun on The Wall teemana niin NAMS!
 
Tigerstedt
27.05.2010 20:55:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakkohan tonne on mennä, mahtava juttu!
 
Together we stand, divided we fall.
Nytph
29.05.2010 21:32:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuo houkuttelisi, mutta jos lippujen hinnat ovat tähtitieteelliset (katsoen keikkojen hintoja Jenkeissä) saattaa homma jäädä haaveeksi. Vielä kun Gilmourin saisi tänne maailmankolkkaan raahattua niin kaikki olisi paljon paremmin.
 
"The sun is the same in the relative way, but you're older - shorter of breath and one day closer to death."
Jokapaikanapina
29.05.2010 22:40:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nytph: Kyllähän tuo houkuttelisi, mutta jos lippujen hinnat ovat tähtitieteelliset (katsoen keikkojen hintoja Jenkeissä) saattaa homma jäädä haaveeksi. Vielä kun Gilmourin saisi tänne maailmankolkkaan raahattua niin kaikki olisi paljon paremmin.
 
Näyttää kyllä aika huimalta! 50-250 dollaria näyttäny olevan. Tosin mun käsittääkseni noi kalleimmat on jotain VIP-lippuja joihin sisältyy joku juttu keikanki lisäks. Mene ja tiedä. Lisäks euroissahan noi liput on vähemmän. Toisaalta sit Suomeen tullessa saattaa ihan yhtä paljonki olla
 
mrk
29.05.2010 23:10:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hollannissa 67-69 euroa
http://www.livenation.nl/event/1599 … /roger-waters-the-wall-live-tickets
 
Lontoossa 60-75 puntaa
http://www.livenation.co.uk/event/1 … /roger-waters-the-wall-live-tickets
 
Eiköhän ne täällä ole suunnilleen luokkaa 70-80, max 90 euroa.
 
"Short On Long Term Goals"
Jarkko G.
02.06.2010 08:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nähdä edes yksi Floyd elävänä lavalla ja sitten kuolla .. tuo voi totetua vuonna 2011!
Upeaa kyllä että suomeen tulee ja että on mahdollisuus nähdä mahtava show livenä.
Pakko ottaa vaimokkekkin mukaan (joka kylläkin vain tykkää Numbista) että näkee tuon rakennelman.
 
"Run to the bedroom, in the suitcase on the left You'll find my favourite axe.."
Mikke-poika
05.06.2010 05:47:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.livenation.fi/event/16124/roger-waters-the-wall-tickets
 
Lippujen hinnoista ja keikasta tiedotetaan sitten vasta 30.8.2010.
 
Sälski
05.06.2010 18:57:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei hättänäm. Pakko män! Olen kyllä köyhä, mutta ryöstän vaikka lähikaupan Rogerin vuoksi!
 
Tasan arvot jaetaan, emme kaipaa Johtajaa, antamalla vain voit kaiken saavuttaa.
Saig
09.06.2010 14:22:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kuunnellut Pink floydia pari vuotta ja olen jonkin tasoinen fani.
Kiinostaisi todella mennä tolle keikalle mutta viitsisikö joku selventää pari juttua?
Elikkäs tultaisiinko tuolla keikalla kuulemaan Wall levyn kappaleita (Varmaankin kyllä),
Soittaako keikalla muita alkuperäisjäseniä kuin Waters ja Kumpi oli Pink floydin "päälaulaja" Waters vai Gilmour? Olisi kiva jos joku viittisi selventää! :P
 
Jokapaikanapina
09.06.2010 15:02:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saig: Olen kuunnellut Pink floydia pari vuotta ja olen jonkin tasoinen fani.
Kiinostaisi todella mennä tolle keikalle mutta viitsisikö joku selventää pari juttua?
Elikkäs tultaisiinko tuolla keikalla kuulemaan Wall levyn kappaleita (Varmaankin kyllä),
Soittaako keikalla muita alkuperäisjäseniä kuin Waters ja Kumpi oli Pink floydin "päälaulaja" Waters vai Gilmour? Olisi kiva jos joku viittisi selventää! :P

 
Wall vissiin soitetaan kokonaan. Muita alkuperäisjäseniä ei Watersin soolokeikalla soita. Yhtä päälaulajaa ei ollut. Joillakin levyillä Waters on laulanut enemmän, joillakin Gilmour. Wallilla laulelee etunenässä Waters
 
Saig
09.06.2010 17:21:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Wall vissiin soitetaan kokonaan. Muita alkuperäisjäseniä ei Watersin soolokeikalla soita. Yhtä päälaulajaa ei ollut. Joillakin levyillä Waters on laulanut enemmän, joillakin Gilmour. Wallilla laulelee etunenässä Waters
 
Ok kiitos tiedosta.
Pitäähän sinne varmaan lähteä.
Toivottavasti keikalle pääsee alaikäisetkin.
 
Jokapaikanapina
09.06.2010 18:54:09 (muokattu 09.06.2010 18:54:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saig: Ok kiitos tiedosta.
Pitäähän sinne varmaan lähteä.
Toivottavasti keikalle pääsee alaikäisetkin.

 
Päsee pääsee, jos se kerran Hartwallilla on. Itekkin oon alaikäne
 
EDIT: En muute oo enää alaikäne sit ku se keikka on !
 
jhamarila
10.06.2010 00:03:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jokapaikanapina: Wall vissiin soitetaan kokonaan. Muita alkuperäisjäseniä ei Watersin soolokeikalla soita. Yhtä päälaulajaa ei ollut. Joillakin levyillä Waters on laulanut enemmän, joillakin Gilmour. Wallilla laulelee etunenässä Waters
 
Eiköhän Snowy White kaiveta taas naftaliinista mukaan rundille, soittihan jo alkuperäisellä P.F:nThe wall kiertueella "feikki bändissä" maskit naamalla kun herrat viritteli vermeitä
muurin takana. Ei silti, S.W on omissa sfääreissään aivan D.G:ia hipova artisti.
 
http://www.rush.com/
Jokapaikanapina
10.06.2010 09:54:55 (muokattu 10.06.2010 09:56:05)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jhamarila: Eiköhän Snowy White kaiveta taas naftaliinista mukaan rundille, soittihan jo alkuperäisellä P.F:nThe wall kiertueella "feikki bändissä" maskit naamalla kun herrat viritteli vermeitä
muurin takana. Ei silti, S.W on omissa sfääreissään aivan D.G:ia hipova artisti.

 
Mun käsittääkseni Snowy on nykyään aika huonossa kunnossa, en usko, et se ois messissä. Vaikka hienoahan se ois
 
EDIT: Tosin Wikipedian mukaan se soittaa tällä kiertueella!
 
Ja toi mun käsitys kunnosta pohjautuu erittäin hataraan muistoon liittyen johonkin 5 vuotta vanhaan mnet-keskusteluuns
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «