Aihe: Euroviisut 2010
1 2 3
Qsine
26.05.2010 20:44:26

Heetkinen, missä ovat pakolliset "Perkelekku Eläkeläiset olis päästetty Viisuihin ni olis voitettu kymmenet seuraavat Euroviisut" -kommentit? Muilla keskustelualueilla?

Minkäs maan edustajatar oli se 190-centtinen amazoni? Armenia? Azerbajsan? Oliko eilen jo, vai vasta huomenna? Pudonnut jatkosta?
"Asko oli kolme kertaa kummelissa ja mie huppelissa ja Asko söi lihiksen ja hilliksen ja mie taas kolme hattaraa... ja Asko oli sitten etupenkillä menomatkalla, mie taas tulomatkalla, Asko oksensi lihapiirakan ja minä sitten taas kolme hattaraa."
EP
26.05.2010 21:29:19
isojussi: Laulu oli kyllä lähes ala-arvoista..

Jaa, vai niin?
Hmm ..mistäköhän pääsis sitten kuulemaan sen eilisen version?
Einherjar
27.05.2010 05:00:32
EP: Jaa, vai niin?
Hmm ..mistäköhän pääsis sitten kuulemaan sen eilisen version?

Juutuubista kuuluu:
http://www.youtube.com/watch?v=D0Kkt3bK7kk

Varmaan Ylen tai ESC:n sokkeloista löytää koko shown myös.
Aika karua sitä tosin oli katsella, kun muut vetää "kalliin kuuloista" 2000-luvun ballaadeja ja poppia... Sitten Suomen edustus vetäisee 70-lukua hönkivän kansanlaulun, jossa on balkan-tekno -vaikutteinen 5€ halpistausta...
Ei sinänsä. Ihan kiva biisihän se omalla tavallaan on, mutta väärässä kilpailussa IMO...
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
EP
27.05.2010 07:03:23 (muokattu 27.05.2010 07:03:47)
Einherjar: Juutuubista kuuluu:
http://www.youtube.com/watch?v=D0Kkt3bK7kk

..
Aika karua sitä tosin oli katsella, kun muut vetää "kalliin kuuloista" 2000-luvun ballaadeja ja poppia... Sitten Suomen edustus vetäisee 70-lukua hönkivän kansanlaulun, jossa on balkan-tekno -vaikutteinen 5€ halpistausta...
Ei sinänsä. Ihan kiva biisihän se omalla tavallaan on, mutta väärässä kilpailussa IMO...

..niin, jos potee sitä suomalaiskansallista alemmuudentunnetta ja haluaa samaistua johonkin mielestään parempaan kulttuuriin, eikä uskalla tarjota mitään vaihtoehtoa yleensä niin tylsille eroviisuille.

Äänentoistossa on tosiaan toivomisen varaa, esitys sinänsä ihan ok!

E: toi eka kommentti tuolla juutuubi sivulla kertoo jo aika paljon meistä suomalaisista ..anteeksi ..anteeksi : /
Ukko
27.05.2010 09:28:17

half: En katsonut, mutta Suomen osalta se taitaa olla nyt niin, että Lordi noste on kaput. Palataan normaalitilaan, jossa muut vie ja Suomineito vikisee.

Jep mutta Lordi oli kieltämättä senverta shokki normi viisuissa ettei ihme kun sai niin rajusti ääniä.
COVS jäsen nro 6
elektra
27.05.2010 10:34:17

Voikohan sitä pärjätä jos biisin teho perustuu hokemaan "tylölkii ellää..." kun ei oikein suomeksikaan ymmärrä tätä. Saattaa se kuulostaa aika hauskalta ulkosuomalaisen korvissa tosin. No, ite pitäs tehä...
Tankero
27.05.2010 11:31:09
Ukko: Jep mutta Lordi oli kieltämättä senverta shokki normi viisuissa ettei ihme kun sai niin rajusti ääniä.

Perustui äänimäärä myös aika pitkälle hevareiden verkostumiseen.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Musiikkia korville
27.05.2010 11:35:21

Tankero: Perustui äänimäärä myös aika pitkälle hevareiden verkostumiseen.

Siihenpä siihen. Nimittäin viime vuoden Norjan viisu ei varmastikaan aiheuttanut mitään shokkia, mutta sai Lordiakin enemmän ääniä.
By: MK
KoskPaavo
27.05.2010 13:02:10
elektra: Voikohan sitä pärjätä jos biisin teho perustuu hokemaan "tylölkii ellää..." kun ei oikein suomeksikaan ymmärrä tätä. Saattaa se kuulostaa aika hauskalta ulkosuomalaisen korvissa tosin. No, ite pitäs tehä...

"Työlkii ellää" se on , kyllä tuo ainakin täällä Hämeessä tajutaan ,
"Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen." Lain.Walttoni
Anonymous-jazz
27.05.2010 22:43:04

Eurohumpalla ei pärjää... En tarkoottanu eläkellääsiä vaan kuunkuiskaajia.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
baron
27.05.2010 23:58:23

Turkki ja Romania oli mun suosikkeja tän illan semifinaalissa ja molemmat jatkossa.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Tankero
28.05.2010 01:17:44
Anonymous-jazz: Eurohumpalla ei pärjää... En tarkoottanu eläkellääsiä vaan kuunkuiskaajia.

Pitäs olla rysy tai balkanilta. Viime vuosi oli kuriositeetti.
Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon
Qsine
28.05.2010 11:09:40

"Euroviisumenestys on kaukana, Balkanilla saakka".
"Asko oli kolme kertaa kummelissa ja mie huppelissa ja Asko söi lihiksen ja hilliksen ja mie taas kolme hattaraa... ja Asko oli sitten etupenkillä menomatkalla, mie taas tulomatkalla, Asko oksensi lihapiirakan ja minä sitten taas kolme hattaraa."
Avohaava
28.05.2010 11:19:35
Älkää morkatko Kuunkuiskaajia, Tulipunaruusut on hyvä biisi.
Onko Amoral suomen ympärileikatuin bändi??
Timi
28.05.2010 18:21:10
Avohaava: Älkää morkatko Kuunkuiskaajia, Tulipunaruusut on hyvä biisi.

Ei ne esittäjät huonoja ollu.Biis oli vain sieltä kuuluisasta soittimesta ja kehomme osasta.
Vaikea.Mutta varma!
Einherjar
28.05.2010 19:23:09
EP: ..niin, jos potee sitä suomalaiskansallista alemmuudentunnetta ja haluaa samaistua johonkin mielestään parempaan kulttuuriin, eikä uskalla tarjota mitään vaihtoehtoa yleensä niin tylsille eroviisuille.

Mielessä oli lähinnä ne itäeuroopan edustajat, jotka tämän tyylisiä viisuja ovat lähettäneet jo aimo kasan kilpailuihin. Eivät nekään ole moisilla menestyneet...
Itse en sinänsä tapaa sen kummemmin pitää muita kulttuureita "parempina", mutta en silti ole pitänyt tuota Suomen edustuskappaletta hyvänä tuohon kilpailuun.
Eläkeläiset olisi ollut minun valinta oletettavan mediahuomion ja koskettimia särkevän humpan takia. Isosti se iso hevonen pieree.

Äänentoistossa on tosiaan toivomisen varaa, esitys sinänsä ihan ok!

Pitää nyt jo ihan mielenkiinnosta kysyä, että mikäs siinä oli vikana? Minulle ei aikanaan mikään erikoisesti pistänyt korviin.
Tuohan on varsinainen tekniikkafestivaali myös äänikaluston osalta.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
baron
28.05.2010 20:29:21

Einherjar: Pitää nyt jo ihan mielenkiinnosta kysyä, että mikäs siinä oli vikana? Minulle ei aikanaan mikään erikoisesti pistänyt korviin.

Kyllä siinä ollaan niin fanaatikkoja fennomaaneja jos kuvitellaan että päin p:ttä kappaleen menestys skabassa meni pieleen muka norskien pilipaliäänentoiston takia!
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
28.05.2010 21:47:25
Einherjar: ..

Pitää nyt jo ihan mielenkiinnosta kysyä, että mikäs siinä oli vikana? Minulle ei aikanaan mikään erikoisesti pistänyt korviin.

Kuulosti se jotenkin huonommalta kun aiemmat esitykset, mutta mulla oli kyllä vaan ihan läppärin äänentoisto : )
EP
28.05.2010 21:50:32
baron: Kyllä siinä ollaan niin fanaatikkoja fennomaaneja jos kuvitellaan että päin p:ttä kappaleen menestys skabassa meni pieleen muka norskien pilipaliäänentoiston takia!

Eikös menestyminen tuolla ole ihan sattumankauppaa, samanlailla kun se suomen lätkävoitto takavuosina?
Hurjimpienkin viisufanaatikkojen olisi aika rauhoittua kun se voittokin on jo kerran saavutettu ..hih! : )
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)