Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Vapaamielistä keskustelua rumpujen soittamisesta II?
1 2 3 4 5242 243 244 245 246
Kailis
22.05.2010 07:55:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Talk the talk, walk the walk.
 
Ruutikallo
22.05.2010 08:02:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Talk the talk, walk the walk.
 
That shall we Dooo....
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Ruutikallo
22.05.2010 08:55:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

henydrum: That shall we Dooo.... Nytten matka kohti sitä prkln kuuluisaa P**ren-konsaa=) Eli walk the walk, keep it ridin
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
jtpennane
22.05.2010 13:56:49
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ricky-Tick Big Band kannattaa katsastaa, jos eksyy lähistölle. Aivan mahtava meno oli ainakin eilen Korjaamolla!
 
http://www.myspace.com/rtbb
 
"When in doubt, roll."
Bobana
22.05.2010 20:19:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös täällä tapellakkaan...?
 
Ääh.. tylsää. : )
 
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa.
Kailis
23.05.2010 16:37:49
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angry Pierre: Ricky-Tick Big Band kannattaa katsastaa, jos eksyy lähistölle. Aivan mahtava meno oli ainakin eilen Korjaamolla!
 
http://www.myspace.com/rtbb

 
Vaikka on noin turhia soittajia? Yllättävää =D
 
Epämuusikko
23.05.2010 17:11:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angry Pierre: Ricky-Tick Big Band kannattaa katsastaa, jos eksyy lähistölle. Aivan mahtava meno oli ainakin eilen Korjaamolla!
 
http://www.myspace.com/rtbb

 
Melko all-star meno. Hieno homma!
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
HCW
23.05.2010 20:57:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eri bändit, samat jätkät vaan pyörii. Sisäsiittosta niinku pienissä maakunnissa tahtoo olla - äidin selästä serkun selkään. Joka nyt saahaan tappelua?
 
Kailis
24.05.2010 00:47:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HCW: Eri bändit, samat jätkät vaan pyörii. Sisäsiittosta niinku pienissä maakunnissa tahtoo olla - äidin selästä serkun selkään. Joka nyt saahaan tappelua?
 
Niin no. Hyviä käytetään ja tän kokosessa maassa niitä ei ole paljoa. Tappele keskenäs.
 
HCW
24.05.2010 19:30:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joku sitä tappelua täällä kinus eikä kukaan ees lähe messiin :D
 
Niq
25.05.2010 09:42:50
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaveri tuli käymään 10-vuotias tytär muassaan ja oli haluja päästä kokeilemaan rumpujen soittoa kun mulla on sattumalta setti himassa. Yritin biittikomppia hieman näyttää ja kovin oli heikkoa luottamus itseen "en minä osaa, en minä osaa". Sanoin et tutustu settiin ihan rauhassa, mä meen tästä keittelemään kahvia. Miltei samantien kun löin oven kiinni perässäni, alkoi yllättävän tiukka kakkosnelonen soida taustalla. Siinä sit kompin tahtiin juotiin kahvit ja menin takas - soitto taukosi heti. Annoin vinkkiä et voit soittaa tuon haitsujutun myös vaikka tähän rideen tai lattiatomiin. Taas kauhea lukko päällä "en osaa, en osaa". Sanoin taas että koita jos haluat ja lähdin taas pois. Komppi alkoi jauhaa taas ja hetken päästä jo vuoroteltiin haitsusta rideen ja lattiatomiin.
 
Liekö vaan parasta antaa ajan tehdä tehtävänsä tämän itseluottamuksen osalta, siis liekö tämä sopivin metodi tällaisessa tilanteessa - antaa työkalut käteen ja rauha toteuttaa? Lupasin näet perusteita opastaa tytölle jos vaan intoa riittää.
 
"...svengaa liikaa ollakseen matemaattisesti oikein" -Epämuusikko
Ruutikallo
25.05.2010 12:42:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niq: Kaveri tuli käymään 10-vuotias tytär muassaan ja oli haluja päästä kokeilemaan rumpujen soittoa kun mulla on sattumalta setti himassa. Yritin biittikomppia hieman näyttää ja kovin oli heikkoa luottamus itseen "en minä osaa, en minä osaa". Sanoin et tutustu settiin ihan rauhassa, mä meen tästä keittelemään kahvia. Miltei samantien kun löin oven kiinni perässäni, alkoi yllättävän tiukka kakkosnelonen soida taustalla. Siinä sit kompin tahtiin juotiin kahvit ja menin takas - soitto taukosi heti. Annoin vinkkiä et voit soittaa tuon haitsujutun myös vaikka tähän rideen tai lattiatomiin. Taas kauhea lukko päällä "en osaa, en osaa". Sanoin taas että koita jos haluat ja lähdin taas pois. Komppi alkoi jauhaa taas ja hetken päästä jo vuoroteltiin haitsusta rideen ja lattiatomiin.
 
Liekö vaan parasta antaa ajan tehdä tehtävänsä tämän itseluottamuksen osalta, siis liekö tämä sopivin metodi tällaisessa tilanteessa - antaa työkalut käteen ja rauha toteuttaa? Lupasin näet perusteita opastaa tytölle jos vaan intoa riittää.

 
Oon havainnu tämän joidenkin kohdalla vallan toimivaksi keinoksi. Varsinki jos kyseessä on ujompi/epävarmempi oppilas ekoilla kerroilla.
Mun puhelin "saattaa" soida kesken kaiken ja on vastattava, joten menen oven ulkopuolelle ja sanon et treenaa ihna rauhassa sekä kokeile kaikkea vapaasti.
Varsin monien kohdalla toimii vapauttavasti, kun jälkeen kehuu ja kannustaa että kuulin kuinka soitit.
Huijaus on väärin, mutta toisinaan voi olla ainoa keino voittaa jännittyneisyys.
Enkä suinkaan tee tunneistani mitään keskitysleirimäistä pakko-oppilaitosta.
 
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Epämuusikko
26.05.2010 10:05:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alkaa pälli levitä. Eilen soitettiin "keikalla" Dave Weckl Bandin biisi
 
ja pidin kuulemastani. Tätä tosin kompensoin mm. missaamalla väliosaiskujen tuloa ilmaisseen merkin ja pudottamalla kapulan loppuvampissa, röytäen samalla varakapulat. Virvelikin melkein kellahti.
 
Hauskaa oli.
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
jtpennane
26.05.2010 12:16:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Epämuusikko: Alkaa pälli levitä. Eilen soitettiin "keikalla" Dave Weckl Bandin biisi
 
ja pidin kuulemastani. Tätä tosin kompensoin mm. missaamalla väliosaiskujen tuloa ilmaisseen merkin ja pudottamalla kapulan loppuvampissa, röytäen samalla varakapulat. Virvelikin melkein kellahti.
 
Hauskaa oli.

 
Rumpaleiden jumala kosti Weckl-diggailun... heh!
 
"When in doubt, roll."
Epämuusikko
26.05.2010 13:02:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Angry Pierre: Rumpaleiden jumala kosti Weckl-diggailun... heh!
 
Olen kyllä rehellisesti sitä mieltä että se biisi on hyvä. Like That on nimi.
 
Weingartin sävellyshän se on...
 
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
hollmi-5
27.05.2010 11:29:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sonor Day lauantaina 29.5. Sonorin kotikaukalossa:
 
http://www.sonor.com/sonordays2010/en/events/program.html
 
Olikos jossakin puhetta, että Benny Greb olisi mennyt DW:n leiriin? Vai oliko se joku muu? Tuolla näkyisi kuitenkin klinikoivan.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Sky Blue Sky
27.05.2010 11:46:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Olikos jossakin puhetta, että Benny Greb olisi mennyt DW:n leiriin? Vai oliko se joku muu? Tuolla näkyisi kuitenkin klinikoivan.
 
Thomas Lang on siirtynyt, ei Benny Greb.
 
Kailis
27.05.2010 12:05:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sky Blue Sky: Thomas Lang on siirtynyt, ei Benny Greb.
 
Mitä yhteistä noilla rumpaleilla on? Hitlerkin oli syntyjään Itävaltalainen.
 
Rumba-Ali
27.05.2010 12:26:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kailis: Mitä yhteistä noilla rumpaleilla on? Hitlerkin oli syntyjään Itävaltalainen.
 
Also Hitler had GAS...
 
*...jossain täällä se mun narikkalappu oli...*
 
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
hollmi-5
27.05.2010 13:05:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sky Blue Sky: Thomas Lang on siirtynyt, ei Benny Greb.
 
Niin se olikin. Kiitos oikaisusta.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5242 243 244 245 246

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «