Funkånaut 26.05.2010 14:05:50 | |
---|
Musiikkimasiina: TOP 5 -suosikit mulla: 5. Etelä-Afrikka. Ei nyt sen kummempia perusteluja. Letkee maa kuitenki. Inhokkeja sitten ehkä Ranska ja Venäjä. Kaveri on kotoisin Etelä -Afrikasta ja sen mielestä toi maa on loppupeleissä kaikkea muuta kuin letkeä. I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best |
carlos 26.05.2010 15:38:06 | |
---|
Musiikkimasiina: Inhokkeja sitten ehkä Ranska ja Venäjä. Ilouutisia sitten teikäläiselle: eipä tartte keskittyä kisoissa kuin Ranskan inhoamiseen - venäläisethän eivät sinne selvinneet. by the grace of God |
Tässä Hollannin alustava joukkue: Maalivahdit: Maarten Stekelenburg (Ajax Amsterdam), Sander Boschker (Twente Enschede), Michel Vorm (Utrecht) Puolustajat: Vurnon Anita (Ajax Amsterdam), Khalid Boulahrouz (VfB Stuttgart), Edson Braafheid (Celtic), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), John Heitinga (Everton), Joris Mathijsen (Hamburg SV), Andre Ooijer (PSV Eindhoven), Ron Vlaar (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax Amsterdam) Keskikenttä: Ibrahim Afellay (PSV Eindhoven), Otman Bakkal (PSV Eindhoven), Mark van Bommel (Bayern München), Wout Brama (Twente Enschede), Orlando Engelaar (PSV Eindhoven), Nigel de Jong (Manchester City), David Mendes da Silva (AZ Alkmaar), Stijn Schaars (AZ Alkmaar), Wesley Sneijder (Inter), Rafael van der Vaart (Real Madrid), Demy de Zeeuw (Ajax Amsterdam) Hyökkääjät: Ryan Babel (Liverpool), Eljero Elia (Hamburg SV), Klaas Jan Huntelaar (AC Milan), Dirk Kuyt (Liverpool), Jeremain Lens (AZ Alkmaar), Robin van Persie (Arsenal), Arjen Robben (Bayern München) Etenkin hyökkäys vaikuttaa todella lupaavalta! Mm. Robben on ollut loistavassa vireessä kuluneella kaudella. |
DJKaaos 26.05.2010 22:37:16 | |
---|
Funkonaut: Kaveri on kotoisin Etelä -Afrikasta ja sen mielestä toi maa on loppupeleissä kaikkea muuta kuin letkeä. Jeps, meikäläisellä myös pari eteläafrikkalaista tuttua ja kyllä se maa on letkeydestä aika helvetin kaukana heidänkin mielestä. Minä olen minä. |
Henkka370 28.05.2010 12:40:55 | |
---|
Tuleeko YLEltä taas semmone kiva jalkapallotietäjä peli? SaiPa! Detroit sucks! |
inkognito 28.05.2010 13:19:37 (muokattu 28.05.2010 13:22:19) | |
---|
|
DJKaaos 28.05.2010 16:36:46 | |
---|
Ghanalle todella paha menetys, kun Essien missaa kisat polvivamman takia. Hollannin hyökkäys näyttää melko vastustamattomalta. Puolustus on ehkä pieni kysymysmerkki ja myös joukkuehenki Hollannin kohdalla aina. Minä olen minä. |
inkognito 28.05.2010 17:35:36 (muokattu 28.05.2010 17:36:13) | |
---|
djKaaos: Hollannin hyökkäys näyttää melko vastustamattomalta. Puolustus on ehkä pieni kysymysmerkki ja myös joukkuehenki Hollannin kohdalla aina. Jep, hyökkäys on ehdottomasti Hollannin vahvin ase. Etenkin leveydeltään se lienee kisojen kärkikastia. Paljon kertoo sekin, ettei jalkavammastaan tovi sitten toipunut Ruud van Nistelrooy mahtunut joukkueeseen. Odotukset ovat myös siksi korkealla, että etenkin Robben ja Sneijder ovat olleet hyvässä iskussa kuluneella kaudella. Robin van Persie lienee silti hyökkäyksen ykkösnimi, joskin hän on vielä osittain kysymysmerkki kärsittyään kauden aikana erinäisistä loukkaantumisista. Totta puhut, että puolustus ei ole ehkä se nimekkäin mahdollinen, mutta täytyy huomioida, että Bronckhorst, Heitinga, Mathijsen sekä Ooijer ovat pelanneet pitkään yhdessä maajoukkueessa ja yleensä vieläpä hyvin. Keskikentällekin kun on vielä heittää Van Bommelin ja Van Der Vaartin tasoisia pelaajia, niin kyllähän tässä odotukset alkavat olla korkealla :) |
--Tomppa-- 28.05.2010 18:10:51 | |
---|
inkognito: Jep, hyökkäys on ehdottomasti Hollannin vahvin ase. Etenkin leveydeltään se lienee kisojen kärkikastia. Paljon kertoo sekin, ettei jalkavammastaan tovi sitten toipunut Ruud van Nistelrooy mahtunut joukkueeseen. http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruud_van_Nistelrooy eikös kaveri muutenkin lopettanut jo maajoukkueuransa? Johtaja on läski juoppo joka bännäilee porukkaa sillon kun sitä vituttaa. |
DJKaaos 28.05.2010 18:16:53 | |
---|
--Tomppa--: http://fi.wikipedia.org/wiki/Ruud_van_Nistelrooy eikös kaveri muutenkin lopettanut jo maajoukkueuransa? Lopetti, mutta nyt keväällä olisi ollut taas käytettävissä, vaan ei valittu. "During the build up to the 2010 FIFA World Cup Van Nistelrooy again made himself available, but was left out by van Marwijk, the Dutch team coach." Minä olen minä. |
carlos 28.05.2010 22:55:53 (muokattu 28.05.2010 23:05:00) | |
---|
djKaaos: Hollannin hyökkäys näyttää melko vastustamattomalta. Puolustus on ehkä pieni kysymysmerkki ja myös joukkuehenki Hollannin kohdalla aina. Hollannin tilalle vois ihan yhtä hyvin laittaa Argentiinan. Hyökkäyksessä Tevez (22), Messi (34), Higuain (27) ja Milito (22). Suluissa siis maalimäärät liigoissa kuluneella kaudella. Lisäksi odotan jonkinlaista esiinmarssia Aguerolta. Puolustusta en kovin kovana pidä, joskin Samuel ja Burdisso voivat kyetä hoitamaan tonttinsa mallikkaasti.. Keskikentällä Maxi rodriquez & Mascherano voisivat toki jotain saada aikaankin, vaikka eivät niissä Poolin peleissä vakuuttaneet, joita tällä kaudella näin. Onhan siellä toki Di Maria, mutta nousevalle laiturille ei liene suurta tarvetta tällaisen hyökkäyskaartin vahvistajaksi? Joka tapauksessa maalintekotaitoa pitäisi löytyä, mutta kuka ruokkii näitä ahneita maalareita? by the grace of God |
Sergei Fallinen 28.05.2010 22:59:42 | |
---|
olis sen ronaldon musta brassivalmentaja voinut ottaa mukaan, jos vaikka vaan huumorimieles |
Ziggy Bubba 29.05.2010 01:04:43 (muokattu 29.05.2010 01:06:34) | |
---|
carlos: Hollannin tilalle vois ihan yhtä hyvin laittaa Argentiinan. Hyökkäyksessä Tevez (22), Messi (34), Higuain (27) ja Milito (22). Suluissa siis maalimäärät liigoissa kuluneella kaudella. Lisäksi odotan jonkinlaista esiinmarssia Aguerolta. Juu on toi Argojen hyökkäys ihan älytön. Tossa on jo todellisia tekijäjamppoja, päinvastoin kuin vaikka Hollannin "tyhjänriplaaja" Babel. Huntelaar on kyllä kans kova, ainakin kun sille päälle sattuu - Robbenin ruokinta vois auttaa. Van Persien kunto taitaa olla vielä pieni arvoitus. Silti musta paras hyökkäys on selkeesti Espanjalla, sillä minkään muun joukkueen kärjet eivät saa nauttia Xavin syötöistä ja pelinrakentelusta. Ja eivät Torres ja Villa ihan kehno duo ole, eikä tartte miettiä vaihtoehtoja ilman loukkaantumisia ollenkaan. Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed |
mulukukka 29.05.2010 01:37:51 | |
---|
Sergei Fallinen: olis sen ronaldon musta brassivalmentaja voinut ottaa mukaan, jos vaikka vaan huumorimieles Niin vaan sille naurettii viime mm kisojen alkaessa kans mutta oli loppujenlopuks jakamassa maalipörssin toista sijaa :D "Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0. |
Stradlin 29.05.2010 01:40:07 | |
---|
Kyllä mä Ronaldoa vähän toivoin mukaan kisoihin, eikös sillä oo ihan hienosti siellä brassiliigassa pelit kuitenkin sujuneet? This guy could fuck up a cup of coffee |
Herbaliser 29.05.2010 11:39:51 | |
---|
Mun fudisinnostus loppui vuonna -98, kun nukuin koko finaalin, kaverit joi mun kaljat, ja kaiken lisäksi inhoamani Ranska voitti. Ja se oli kolmas peräkkäinen MM-finaali kun mun suosikkijoukkue hävis. Mutta jospa sitä tänä vuonna taas intoutuisi seuraamaan. Hollantia olen aina kannattanut eli luultavasti niiden vuoro hävitä finaali. Olis hauska nähdä Maradonan vievän pystin. |
carlos 29.05.2010 12:47:40 (muokattu 29.05.2010 12:47:52) | |
---|
Herbaliser: Mun fudisinnostus loppui vuonna -98, kun nukuin koko finaalin, kaverit joi mun kaljat, ja kaiken lisäksi inhoamani Ranska voitti. Ja se oli kolmas peräkkäinen MM-finaali kun mun suosikkijoukkue hävis. Mutta jospa sitä tänä vuonna taas intoutuisi seuraamaan. Hollantia olen aina kannattanut eli luultavasti niiden vuoro hävitä finaali. Olis hauska nähdä Maradonan vievän pystin. Maradona on ehkä suurin syy, miksi en usko tai toivo Argentiinan voittavan näitä geimejä. by the grace of God |
Jankku 29.05.2010 14:27:46 | |
---|
Hispanialla on kyllä kaikkien aikojen joukkue, huhhuh, syke nousee kun miettii sitä teamia ;) Hollannilla kyllä kova hyökkäyspää ei voi muuta todeta, toivottavasti molemmat suosikit pärjää! Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Muave 30.05.2010 20:23:59 | |
---|
Heh, äläpä. Kattelin kans tota Barcan Pedroa, aina luullu et se ois meksikolainen, mutta herrahan onki Espanjan joukkueessa. :D Huhhuuh! |
DJKaaos 01.06.2010 18:24:55 | |
---|
Fabio Capello julkisti Englannin lopullisen joukkueen: Keepers: Joe Hart, David James, Robert Green Defenders: Jamie Carragher, Ashley Cole, Rio Ferdinand, Glen Johnson, Ledley King, John Terry, Matthew Upson, Stephen Warnock Midfielders: Gareth Barry, Michael Carrick, Joe Cole, Steven Gerrard, Frank Lampard, Aaron Lennon, James Milner, Shaun Wright-Phillips Strikers: Peter Crouch, Jermain Defoe, Emile Heskey, Wayne Rooney Melko lailla odotettu ryhmä. Kova on Capellolla pokka, kun jätti 24 liigamaalia viimeistelleen Darren Bentin ulos joukkueesta. Theo Walcott ei myöskään mahtunut joukkueeseen. Minä olen minä. |