BigPapa 25.05.2010 23:27:02 | |
---|
J.Hollström: Kyllä luulis fania vituttavan jos missaa AC/DC:n viimeisen ja parhaan keikan maailmassa jonkun duunipuristeen takia. Vieläkö sitä tuossa iässä ollaan niin fania että. Karmee massa siellä ja se on varmaan tosi nautinnollista, hohhoijaa. Takarivin Tauno ei juurikaan sit nääkään mitään. Ei jummarra, ja kaikki vaan siksi, että voi sanoo kuulleensa AC/DC:n muutaman sadan metrin päästä ja jotain siä screenillä vilkku. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
Vainhaalee 26.05.2010 01:15:17 | |
---|
rheinone: Ei saakura, kauhee puristus duunissa. Palataan sit ens rundilla asiaan. Mulla on sama, etäisyyttä keikkaan vielä lisäksi 10561km... Luotetaan siihen, että kiertuetta pukkaa! Ihmistä kiusataan |
J.Hollström 26.05.2010 07:15:01 | |
---|
BigPapa: Vieläkö sitä tuossa iässä ollaan niin fania että. Karmee massa siellä ja se on varmaan tosi nautinnollista, hohhoijaa. Haukottelijoiden kannattaa jäädä himaan kinamaan m.nettiin. Mä meen tsekkaamaan maailman kovinta livebandiä livenä. |
hollmi-5 26.05.2010 10:16:43 | |
---|
BigPapa: Vieläkö sitä tuossa iässä ollaan niin fania että. Karmee massa siellä ja se on varmaan tosi nautinnollista, hohhoijaa. Takarivin Tauno ei juurikaan sit nääkään mitään. Ei jummarra, ja kaikki vaan siksi, että voi sanoo kuulleensa AC/DC:n muutaman sadan metrin päästä ja jotain siä screenillä vilkku. Minä olen nähnyt AC/DC:n ihan läheltä pari kertaa (näki lukea kitaranlavasta tekstin), muutaman kerran miksauspöydän luota ja pari kertaa katsomosta. Aina toimii... Soundit, piuhat ja kajarit. |
BigPapa 26.05.2010 10:19:45 (muokattu 26.05.2010 10:20:51) | |
---|
J.Hollström: Haukottelijoiden kannattaa jäädä himaan kinamaan m.nettiin. Mä meen tsekkaamaan maailman kovinta livebandiä livenä. Onneksi on olemassa vielä vapaus valita, mikä ei tosin tarkoita sitä, että kinaan M.Netissä, vaan valitsen vapauden olla menemättä tilaisuuksiin mitkä ei kiinnosta. Minä olen nähnyt AC/DC:n ihan läheltä pari kertaa (näki lukea kitaranlavasta tekstin), muutaman kerran miksauspöydän luota ja pari kertaa katsomosta. Aina toimii... Se mikä toimii joillekin, ei toimi kaikille. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BigPapa: Onneksi on olemassa vielä vapaus valita, mikä ei tosin tarkoita sitä, että kinaan M.Netissä, vaan valitsen vapauden olla menemättä tilaisuuksiin mitkä ei kiinnosta. Se mikä toimii joillekin, ei toimi kaikille. Musta on ihan perseestä tulla tänne AC/DC-ketjuun irvailemaan stadionkonserttien mielekkyydestä ja pilaamaan tunnelmaa. Parasta mitä tosifani voi toivoa on, että 70-luvulta asti digattu maailman kovin bändi tulee kotikaupunkiin keikalle, jonne on kenttälippu ja pääsee vaikka eturiviin jos haluaa. Mulle toimii semmonen juttu, mutta ei tommonen perseily tässä ketjussa. |
BigPapa 26.05.2010 11:09:19 (muokattu 26.05.2010 11:17:18) | |
---|
J.Hollström: Musta on ihan perseestä tulla tänne AC/DC-ketjuun irvailemaan stadionkonserttien mielekkyydestä ja pilaamaan tunnelmaa. Parasta mitä tosifani voi toivoa on, että 70-luvulta asti digattu maailman kovin bändi tulee kotikaupunkiin keikalle, jonne on kenttälippu ja pääsee vaikka eturiviin jos haluaa. Mulle toimii semmonen juttu, mutta ei tommonen perseily tässä ketjussa. Kai sitä nyt saa mielipiteensä sanoa, ei se estä mua kuuntelemasta AC/DC:tä levyiltä ja pitämästä kyseisestä bändistä. Ei sekään nyt oo oikeen mistään kotosin, jos joku sinne ei sitten pääse vaikka työhommien vuoksi, niin sitten siitä väännetään herjaa. Herkässä se on tunnelma näköjään. Ja mitä tulee tohon maailman kovin bändi juttuun, niin siitäkin mulla on oma mielipide, mutta jääköön sanomatta. Tervemenoa nauttimaan ihan täpöllä vaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
J.Hollström 26.05.2010 11:56:49 | |
---|
BigPapa: Kai sitä nyt saa mielipiteensä sanoa. Jep, pääasia että pääsee hämmentämään tähänkin ketjuun jotain omaa agendaa. Mitään muutahan sulla ei tänne ole ollut annettavaa. Se kommentti Ristolle oli silkkaa vittuilua, koska tiedän että die hard fania harmittaa jos ei pääse tsekkaamaan mahdollisesti viimeistä Suomen keikkaa. |
BigPapa 26.05.2010 12:10:33 | |
---|
J.Hollström: Jep, pääasia että pääsee hämmentämään tähänkin ketjuun jotain omaa agendaa. Mitään muutahan sulla ei tänne ole ollut annettavaa. No pitäiskö sitä sitten jonkun muun agendaa. Siis mihin annettavaa? M.Nettiin yleisesti vai erityisesti. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
J.Hollström 26.05.2010 12:12:34 | |
---|
BigPapa: No pitäiskö sitä sitten jonkun muun agendaa. Siis mihin annettavaa? M.Nettiin yleisesti vai erityisesti. Hei, kiinnostaa vitusti tää sun juttu. AC/DC on ensi viikolla Ratinassa. Se on kova juttu. |
Jii-Gee 26.05.2010 12:20:46 (muokattu 26.05.2010 12:26:19) | |
---|
BigPapa: vielä vapaus valita, mikä ei tosin tarkoita sitä, että kinaan M.Netissä, No just tota kinaamistahan kun näyt parhaillaan harrastavan..on olemassa myös vapaus olla kinaamatta m.netissä. Kai sitä nyt saa mielipiteensä sanoa, Tottakai saa sanoa,mutta tollaiset Karmee massa siellä ja se on varmaan tosi nautinnollista, hohhoijaa. -tyyppiset kannustukset vois jättää pois tästä ketjusta.Tällaisessa 'yhden asian fan club' ketjussa kun moiset kommentit tulkitaan just siks edellämainituksi perseilyksi..right !? ei se estä mua kuuntelemasta AC/DC:tä levyiltä ja pitämästä kyseisestä bändistä. Hyvä hyvä !! :-D Ja mitä tulee tohon maailman kovin bändi juttuun, niin siitäkin mulla on oma mielipide, Jukihan kirjoitti; Parasta mitä TOSIFANI voi toivoa on, että 70-luvulta asti digattu maailman kovin bändi,tässähän viitattiin nimenomaan ko orkan hardcore-faneihin eikä mihkään yleiseen bändigalluppiin. Tervemenoa nauttimaan ihan täpöllä vaan. Kiitoksia vilpittömistä toivotuksista,mä ainakin meinaan nauttia & diggailla aivan kybällä !! " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
BigPapa 26.05.2010 12:22:41 | |
---|
J.Hollström: Hei, kiinnostaa vitusti tää sun juttu. AC/DC on ensi viikolla Ratinassa. Se on kova juttu. Niinkuin sanoin:Tervemenoa nauttimaan ihan täpöllä vaan. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
BassoSisko 26.05.2010 13:04:40 | |
---|
BigPapa: Niinkuin sanoin:Tervemenoa nauttimaan ihan täpöllä vaan. Vaikuttais että sulla on joku ongelma, toivottavasti selviydyt siitä. Ehkä saitkin jo sen mitä halusit tuolla lapsellisella kiukuttelulla. Mua harmittaa etten pääse katsoon omaa lempibändiäni. Toivotaan että tulee hyvä keikka ja raportoitte siitä meille onnettomille. Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
BigPapa 26.05.2010 13:09:43 (muokattu 26.05.2010 13:13:11) | |
---|
BassoSisko: Vaikuttais että sulla on joku ongelma, toivottavasti selviydyt siitä. Ehkä saitkin jo sen mitä halusit tuolla lapsellisella kiukuttelulla. En koe kiukutelleeni vaan keskustelleeni täysin asiallisesti ja ilmaisseeni mielipiteitäni. Kiukuttelu lienee sitä, että kohdistetaan jutut henkilöön alatyylisillä heitoilla. Edelleenkin tämä pätee:Tervemenoa nauttimaan ihan täpöllä vaan. Ja ihan aidosti toivotettuna. For me, it's about the music. I'm just the messenger, and I hope to do it as long as I live. - Eric Clapton |
powerage 26.05.2010 17:13:20 | |
---|
Mitä sää vielä jankkaat, hellitä jo hyvä mies! Viestisi tarkoitusperä kävi varmasti kaikille selväksi. "Oh yea.. get your fuckin' jumbo jet off my airport" |
Jokapaikanapina 26.05.2010 18:48:03 | |
---|
Hitto, keikkahan on jo viikon päästä.. MAHTAVAA! |
rheinone 26.05.2010 20:24:50 | |
---|
J.Hollström: Se kommentti Ristolle oli silkkaa vittuilua, koska tiedän että die hard fania harmittaa jos ei pääse tsekkaamaan mahdollisesti viimeistä Suomen keikkaa. Joo joo, kyl mää sen ymmärsin. Pistohaavassa Moraa kiäntelee edestakaisin, saatana. Concrete shoes,
Cyanide,
T.N.T.
DONE DIRT CHEAP.
Neckties,
Contracts,
High Voltage.
DONE DIRT CHEAP. |
BassoSisko 26.05.2010 21:14:00 | |
---|
rheinone: Joo joo, kyl mää sen ymmärsin. Pistohaavassa Moraa kiäntelee edestakaisin, saatana. Täydellinen kosto on matkustaa vaikka bilbaoon katsomaan acdc:tä ja tietty jollain konstilla löytää itsensä backstagelta rupattelemasta heidän kanssaan. =) Jos ei minusta ole mitään hyötyä, on minusta sitäkin enemmän iloa. |
Jii-Gee 27.05.2010 10:12:17 | |
---|
, keikkahan on jo viikon päästä.. Mahtaaks Mansessa ens vkolla pärjätä lyhkäsissä kalsongeissa..onks kukaan bongannu viel mtn ens vkon sää-ennusteita ?? " You Are The Chief..You Are The King Of The Circus Clowns " |
J.Hollström 27.05.2010 10:45:10 | |
---|
Jii-Gee: Mahtaaks Mansessa ens vkolla pärjätä lyhkäsissä kalsongeissa..onks kukaan bongannu viel mtn ens vkon sää-ennusteita ?? Ei hirveen lupaavalta näytä. http://www.aamulehti.fi/uutiset/kot … tenkaan-luvassa-bikinikeleja/179953 Mutta jos musa on hyvää, niin pikku sadekaan ei haittaa. Tämä tuli eilen todistettua Bryan Adamsin keikalla, joka oli hemmetin hyvä. Soundit toimi jälleen Ratinalla mahtavasti, ilman tulppia (luonnollisesti) kuuntelin miksaukopin edessä ja kaikesta sai mahtavasti selvää. Veikkaan että AC/DC:kin tulee toimimaan, koska tähän mennessä kaikki keikat Ratinalla on onnistuneet soundien puolesta, päinvastoin kuin Olympiastadionilla, jossa ei ole onnistunut kuin Genesis niistä joita olen ollut tsekkailemassa. Esim. Springsteen oli täyttä paskaa soundiensa puolesta. AC/DC:tä haittasi viime kesänä tuuli joka pyyhki ylimmät diskantit veke. |