Aihe: Muistokirjoitus Istambul Medium Ridelleni
1
Epämuusikko
13.03.2004 22:28:21
Rakkaaseeni tuli halkeama, lienee "kytenyt" pitkin rokkitreenejä. Ei siinä mitään, vain paras ride millä tuli ikinä soitettua. Sopivasti reilui tuuma urien suuntaisesti keskellä peltiä. Jeejee, Myykää pliis mulle muistaleima 20-22 medium, mehmetagop, jompi kumpi ei käy. Tiedän että pitäis laittaa myyntipalstalle, mutta ku surettaa.. vielä vähän aikaa sitten hehkutin sen all-round soundia, ja että se ei oo vielä kuuden vuoden takomisellakaan hajonnut! Nyt se hajosi. V"#€%&tuttaa
Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän
afro
13.03.2004 22:30:53 (muokattu 13.03.2004 22:31:55)
Siis oliko se Mehmet & Agop? Voi helkutti! Otan osaa. Noi on ihan perskuleen hyviä peltejä. Mitäs vuosmallia se oli?
Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen
Magetsu
13.03.2004 23:16:26
Surunvalitteluni... :(
"Kendo wa ken no riho no shuren ni yoru ningen keisei no michi de aru"
Mikko A
14.03.2004 01:10:55
Rakkaaseeni tuli halkeama, lienee "kytenyt" pitkin rokkitreenejä. Ei siinä mitään, vain paras ride millä tuli ikinä soitettua. Sopivasti reilui tuuma urien suuntaisesti keskellä peltiä. Jeejee, Myykää pliis mulle muistaleima 20-22 medium, mehmetagop, jompi kumpi ei käy. Tiedän että pitäis laittaa myyntipalstalle, mutta ku surettaa.. vielä vähän aikaa sitten hehkutin sen all-round soundia, ja että se ei oo vielä kuuden vuoden takomisellakaan hajonnut! Nyt se hajosi. V"#€%&tuttaa

Kas vain. Mulla on ollu samanlainen ja kun myin sen pois, niin ostaja löysi siitä halkeaman (itse en sitä ollut huomannut). Kummaa, että joku yleensä saa riden rikki... Onkohan nuo Istanbulit jotenkin erityisen heikkoja vai miten ne noin levähtelee?
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
Buusteri
14.03.2004 09:47:22 (muokattu 14.03.2004 09:47:45)

Kas vain. Mulla on ollu samanlainen ja kun myin sen pois, niin ostaja löysi siitä halkeaman (itse en sitä ollut huomannut). Kummaa, että joku yleensä saa riden rikki... Onkohan nuo Istanbulit jotenkin erityisen heikkoja vai miten ne noin levähtelee?

Istambuleissa oli ainakin joku vuosi sitten muutamia tyyppivikoja, jotka esiintyi tosi usein.

Yhdellä tutulla hajosi krässi juuri samasta kohdasta 6 kertaa. Aina meni takuuseen mutta lopulta vaihtoi merkkiä. Ja tämä kohta oli siis tuosta kuvun läheltä pellin selästä.

Nykytilanteesta tai menneisyydestä en tosin tiedä pottuakaan..
laiturilla haitari soi, haita se harmitti, haita risoi..
jms
14.03.2004 13:42:11
meillä koulussa hajos yks taisiko se olla Agop jazz ride...
Se oli tosi ohut mutta mutta kuitenki se sitten jonkun käytössä halkesi semmonen viiden sientin päästä kuvusta.

Ei sitä edes oltu paljoa käytetty
"i´ve started to hate my own creation, now i know how god feels" - Homer Simpson
welho
14.03.2004 19:57:47

Istambuleissa oli ainakin joku vuosi sitten muutamia tyyppivikoja, jotka esiintyi tosi usein.

Yhdellä tutulla hajosi krässi juuri samasta kohdasta 6 kertaa. Aina meni takuuseen mutta lopulta vaihtoi merkkiä. Ja tämä kohta oli siis tuosta kuvun läheltä pellin selästä.

Nykytilanteesta tai menneisyydestä en tosin tiedä pottuakaan..

Juu. Meinasin kanssa joskus kasailla Istanbulin- setin mutta aina hajosi pellit parissa viikossa samasta kohtaa sorvaus urasta. Melkein sama soittiko niitä vai ei=)

Lopuksi piti vaihtaa merkkiä. Loistava soundisia tapauksia olivat kyllä...
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Terok
14.03.2004 21:48:42

Oma kyseinen mehmet on vielä onneksi ehjä, tosin nyt alkoi hieman ahdistamaan kun joku on tälläisen jo rikki saanut, varsinkin kun tykkään kyseisen pellin crashaus soundista...
miän vain
15.03.2004 10:02:48

Ikävämpi asia.

Itsekin olen hajottanut noita juuri tuolla tavalla. Hieno 14" china ja maailman paras 17" thin crash. Keskeltä peltiä, sorvauksen mukaisesti. Eikä liian lujaa rokkailtu. Sain onneksi takuuseen, mutta tilalle piti valita toista merkkiä. Liike kun väitti, että takuukamalla ei ole enää takuuta. Hmm. Ois pitäny kai olla kovempana.

Juuri nyt on setissä 16" china ja 13" thin crash (splashina) - samaa erää kuin nuo muut. Näissä ei ole ongelmia, ja kuitenkin monta vuotta olleet. Toivotaan parasta - yleensä hyvät pellit särkyy hetikohta, jos niitä jossain kehuu.
Paas
15.03.2004 21:47:10
Otan osaa. Se on vähän kuin menettäisi veljensä, tai varmaan jopa pahempaa. No, en tiedä kun minulla ei ole yhtään veljeä.
The Mullet: Hairstyle of the Gods
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)