lkx 13.03.2004 00:28:50 | |
---|
Joo, no tosa klämpissä ois se pointti, että se mahdollistais esim. tomien hyödyntämistä ihan erilailla. Vasen käsi yltää nääs paremmin ympäri settiä jne. Kahdella haitsulla saa myös kaikkee jännää aikaan... There is no spoon... |
Groovi 13.03.2004 00:29:44 | |
---|
Taman klämppiä voi aukoa vivusta. Gewaa ei taida pystyä hyödyntämään tuossa haitsu-klämpissä kovin kummoisesti. Ainoa vaihtoehto olisi aloittaa biisit avonaisella haitsulla ja jossain vaiheessa sulkea haitsu. Tuota yläpeltiä kun ei saa ilman käsiä yläasentoon takaisin, kun ei ole pedaalia mistä painaa. joo vähän hankala. se on mun mielestä "joko-tai". mulle se paras on Gewa. ei tarvi ostaa toisia just saman soundin omaavia 400:n egen haikkapeltejä. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
lkx 13.03.2004 00:32:44 | |
---|
mulle se paras on Gewa. ei tarvi ostaa toisia just saman soundin omaavia 400:n egen haikkapeltejä. En mä ainakaan aux-hihatiks hommais samanlaista ku ykkös-. Erilaisia soundeja ja erilaisia käyttötarkoituksia jne. Ykköshaitsu Sabianin 15" HHX ja kakkos- esim. Wuhanin 13"... There is no spoon... |
MoonDog 13.03.2004 00:34:34 | |
---|
Itse ajattelin joskus tulevaisuudessa hankkia kaapelihaitsun, niin voisi sitten kikkailla kahdella haitsulla. Saisi ainakin hyvää harjoitusta, kun vaikka oikealla jalalla polkisi kakkoshaitsua ja vasurilla basaria. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Groovi 13.03.2004 00:37:00 | |
---|
En mä ainakaan aux-hihatiks hommais samanlaista ku ykkös-. Erilaisia soundeja ja erilaisia käyttötarkoituksia jne. Ykköshaitsu Sabianin 15" HHX ja kakkos- esim. Wuhanin 13"... no tässä tullaan vaiheeseen "toiset tykkää tytöstä, toiset äidistä". jos ajatellaan studiokäyttöä ja oletetaan että toinen haikka on tuplabassareita varten, niin ainakin henkilökohtaisesti olisin samanlaisten puolella. mutta jos biiseihin halutaan kontrastia on erilaiset paikallaan. samassa biisissä jos käyttää tuplabassareiden kanssa eri haitsua kun soittaessa sinkkua bassaria, on lopputulos MINUN mielestä amatöörimäinen. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
lkx 13.03.2004 00:37:08 | |
---|
Itse ajattelin joskus tulevaisuudessa hankkia kaapelihaitsun, niin voisi sitten kikkailla kahdella haitsulla. Saisi ainakin hyvää harjoitusta, kun vaikka oikealla jalalla polkisi kakkoshaitsua ja vasurilla basaria. Tyyliin H.Malmberg. :) Ei vuan. Kaapelihaitsu olis näppärä, joskin hintava (käsittääkseni). There is no spoon... |
lkx 13.03.2004 00:39:09 | |
---|
No tässä tullaan vaiheeseen "toiset tykkää tytöstä, toiset äidistä". Samassa biisissä jos käyttää tuplabassareiden kanssa eri haitsua kun soittaessa sinkkua bassaria, on lopputulos MINUN mielestä amatöörimäinen. Noniinno. Ei puhe ollutkaan siitä, että aina tuplien kanssa käyttäs eri haitsua ku muuten. Amatöörimäiseltä kuulostaa, jos soittaa amatöörimäisesti, IMO. There is no spoon... |
MoonDog 13.03.2004 00:40:42 | |
---|
Tyyliin H.Malmberg. :) Itseasiassa, jos tarkkoja ollaan niin tuota heppua on syyttäminen siitä, että tuollaisen idean ylipäätään sain. Omertan alussa kuuluu 3 peräkkäistä haitsun polkaisua kahdella eri haitsulla soitettuna, ja tämä yksinään riitti herättämään kiinnostuksen kaapelihaikkaan. :) En minäkään kyllä kahta samanlaista haikkaa ostaisi. Ovat ne sen verran hintavia kuitenkin. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Groovi 13.03.2004 00:45:35 | |
---|
no okei pojat, mä taidan olla liian konservatiivinen vanha pieru tähän keskusteluun. mulle se kaks samanlaista haitsua ois levyllä idea siihen, että sais kansalaiset kuuntelemaan että: "miten hemmetti se tekee ton?" Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
MoonDog 13.03.2004 00:56:33 | |
---|
Voihan sen tietysti noinkin ajatella. Jos vielä vähän tarkennetaan noita edellisiä, niin en minä myöskään kahta aivan eri kuuloista haitsua ostaisi. Kyllähän niiden pitäisi sopia toisiinsa siinä missä muihinkin pelteihin. Meikäläisen ei onneksi tarvitse noita levyjuttuja miettiä, kun kotonani, omaksi ilokseni paukuttelen. Ainakaan toistaiseksi. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Groovi 13.03.2004 00:59:03 | |
---|
Voihan sen tietysti noinkin ajatella. Jos vielä vähän tarkennetaan noita edellisiä, niin en minä myöskään kahta aivan eri kuuloista haitsua ostaisi. Kyllähän niiden pitäisi sopia toisiinsa siinä missä muihinkin pelteihin. Meikäläisen ei onneksi tarvitse noita levyjuttuja miettiä, kun kotonani, omaksi ilokseni paukuttelen. Ainakaan toistaiseksi. no levyjutut joo, en mäkään mikään ac/dc:n rumpali oo. mutta aina välillä tulee studio reissuja, ja pitäähän niitäkin funtsia. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
juoni 13.03.2004 10:51:06 | |
---|
Mistä tällaista Gewan dropclutchia saa ja onko kallis? Meitsillä on muuten kakkoshaikka setin vasemmalla puolella, jolloin tuplia poljettaessa on pakko johtaa vasurilla. Ei se kyllä muualle mahtuisikaan. Lahjattomat Treenaa |
MoonDog 13.03.2004 16:14:12 | |
---|
Gewan drop clutcheja saa ainakin Thomannilta noin 9 euron hintaan. Pearlin vastaava maksaa muistaakseni noin 15 euroa. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Paas 13.03.2004 19:52:52 | |
---|
Ei vuan. Kaapelihaitsu olis näppärä, joskin hintava (käsittääkseni). Onhan niillä hintaa, aivan liikaa. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
MoonDog 13.03.2004 19:58:01 | |
---|
Onhan niillä hintaa, aivan liikaa. Pearlin kaapelihaitsu thomannilla 279e. Ihan näppärää kun teline maksaa saman verran kuin itse lautaset, jotka siihen kiinnitetään. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Alpha 13.03.2004 21:17:48 | |
---|
Pearlin kaapelihaitsu thomannilla 279e. Ihan näppärää kun teline maksaa saman verran kuin itse lautaset, jotka siihen kiinnitetään. Musikantin sivuilta löytyy Taman kampe 530€... |
Paas 13.03.2004 22:02:52 | |
---|
Musikantin sivuilta löytyy Taman kampe 530?... Tuota juuri tarkoitan. Hintaa on niin pirusti. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
Mulle se kaks samanlaista haitsua ois levyllä idea siihen, että sais kansalaiset kuuntelemaan että: "Miten hemmetti se tekee ton?" Njoo, ymmärrän. Tosin hyvä ideasi meni sikäli pieleen, että paljastit sen meille. :D:D:D Jos vielä vähän tarkennetaan noita edellisiä, niin en minä myöskään kahta aivan eri kuuloista haitsua ostaisi. Kyllähän niiden pitäisi sopia toisiinsa siinä missä muihinkin pelteihin. No tietenkin. Tottakai sen toisenkin haitsun pitää sopia settiin, mutta mielummin ostan eri soundiset ko samanmoiset. Mulle kahden haitsun idea on juuri siinä, että niitä voi käyttää eri tilanteissa; hakea eri soundia, tunnelmia, variaatioita... There is no spoon... |
Paas 15.03.2004 21:58:52 | |
---|
No tietenkin. Tottakai sen toisenkin haitsun pitää sopia settiin, mutta mielummin ostan eri soundiset ko samanmoiset. Mulle kahden haitsun idea on juuri siinä, että niitä voi käyttää eri tilanteissa; hakea eri soundia, tunnelmia, variaatioita... Totta. Sama idea minullakin. Mutta suurin syy kahdelle haitsulle on minulla se että oikealta puolelta on helpompi soittaa haitsuun nopeiden tupliskomppien aikana. The Mullet: Hairstyle of the Gods |
TamaMan 15.03.2004 22:24:54 | |
---|
Mutta suurin syy kahdelle haitsulle on minulla se että oikealta puolelta on helpompi soittaa haitsuun nopeiden tupliskomppien aikana. Vielä lisää oikeutusta oikeanpuoleiselle haitsulle tulee, jos rumpali yrittää vetää taustalauluja kompin kanssa. Kädet ristissä se on vähän epämukavaa. -TamaMan |