erty 27.04.2010 22:00:05 | |
---|
Jungleman: Näin ;-) En minäkään tarvitsisi, mutta... tuossa nurkassa kuumottelee CIJ Jazzmaster, Surf Green, mätsäävällä lavalla. Bändikaverilta lainassa, vaihtokaupat harkinnassa. Täyttä tuunaustahan se tietenkin vaatisi (mikit, sähköt, vibrakoneisto jne.). Vaan onpa erinomaisen hyvän tuntuinen kitara, oivallinen kaula, hiukan kevyempi kuin vaaleansininen sotaratsuni, resonoi aevan eehanasti... Noista Jazzmasterien kauloista.. Osaatko kuvailla kuinka tuhteja nuo perusmallien (C/MIJ & AVRI) kaulat ovat ja millasilla profiileilla? Ite oon tykästynyt Baja telen suht paksuhkoon ja "syvään" profiiliin ja nyt on Jazzmasteri kaasuttellut ihan liian pitkään. Löytyykö noista samanlaista tuhtia kaulaa vaikka ovatkin yleensä C-profiililla? Jazzmastereista en oo muita hipelöinyt kun Mascis signaturea ja siinä oli ainakin ihan hyvän kokonen kaula, joskaan ei niin syvän tuntunen kuin Bajan V-profiili. |
Simo78 27.04.2010 23:06:48 | |
---|
mamaze: Miksei kompurakin vaikka epäilenpä että sitä en tartte koska soitan aika vähägainisella saundilla yleensä. Eikös siitä juurikin silloin ole enemmän hyötyä? Gain itsessään kun kompuroi... |
Tuomoo 29.04.2010 20:29:38 | |
---|
Argh. Mun on nyt kyllä aivan täysin ehdottoman pakko saada jostakin 12-kielinen kitara. Yhtäkkiä alkoi kauhea gasitus. Joskus tuollaiselle olen naureskellut, että mitä tekee kahdellatoista kielellä, mutta erehdyin itse kokeilemaan eräässä liikkeessä tuollaista, ja nyt sellainen täytyy saada....... >< (((((*> |
harryk 29.04.2010 20:50:20 | |
---|
Iski viime syksynä GAS saada vasuri Rickenbacker ja kaveri sai minut puhuttua tilaamaan mnetin kimppatilauksella sellainen. Kaveri ilmoitti alkuvuodesta, että nyt sinun 12-kielinen rikkusi on sitten tulossa mihin tietysti minä äimänä kyelemään, että mikä ihmeen 12-kielinen. Olin tilannut pienessä "dopingissa" vahingossa 12-kielisen. Kitara tuli kuitenkin varustettuna kahdella normaalin paksuisella kielisetillä joita ei saa normaaliin 12-kielivireeseen. Ostin sitten oikean 12-kielisatsin siihen ja tavoite on ensi sunnuntaina saada Tom Pettyn, Eagelsin, Byrdsin ym. biisit pelittämään sillä. Suomalaisia käsintehtyjä putkivahvistimia vaativille soittajille www.bluetone.fi |
Krice 30.04.2010 09:34:06 | |
---|
Juu eli musiikkiliike.fi:ssä näyttäisi olevan sekä BC Rich Gunslingereitä että Cort Mirage 600 -sarjaa. Sininen Cort Mirage kammella näyttää todella hienolta, mutta Cortilla on ikävä maine orjatyöläisten käyttämisessä. |
Veepee 30.04.2010 11:13:27 | |
---|
Tahtoisi Fuzzin...oskilloivan ja räkivän, sykkivän ja kurnuttavan... |
Krice 07.05.2010 18:47:19 | |
---|
|
issue 18.05.2010 13:44:43 | |
---|
|
trunkki 18.05.2010 15:46:57 | |
---|
Fender Classic Player 50's stratocaster, Shoreline gold. Koskaan näin suurta GASia ole ollut. Saas nähdä jos kesäkuussa pistäis tilaukseen, sopivan tarjouksen tullessa voisin ostaa käytettynä (vink vink ;) "..the chastisement of our peace was upon him; and with His stripes we are healed." Isaiah 53:5 |
joku muu sikko 20.05.2010 15:42:36 | |
---|
Kovasti tekisi mieli Tokain öljykaulaista LC85 mallia kakkos-lespauliksi kun tuli kokeiltua. The Almighty Marshall. |
slowfinger 20.05.2010 20:22:40 | |
---|
Electro harmonixin deluxe memory boy on kuumotellut jo pidemmän aikaa... analogi delay tap tempolla kuulostaa vaan niin hyvältä. Ja vielä tuohon hintaan. Ja säästäminen custom shop stratoon on käynnissä... Tosin nyt hyväksi kilpailijaksi on noussut rebelrelic-kitarat Hollannista ( http://www.rebelrelic.com/ ) Mielettömän hienoja keppejä on kyllä. Ei vaan malttaisi odottaa veron palautuksiin asti. Hidas mutta ruma. |
Luchello 21.05.2010 03:44:19 | |
---|
Itseäni on helvetin pitkään kuumotellut laittaa oma Les Pauli uuteen uskoon mikkien vaihtamisen muodossa. Haussa ois tuommonen perinteisempi saundi ala Peter Green. Oisko kellään heittää mitään mikkiehdotuksia? Tiedän toki, että tuo Greenyn nasaali juttu lähtee sormista ja kai siinä legendaarisessa kitarassa oli ainakin etumikki nurinkurin. Jotain videoita oon nähny youtubesta, missä on jotain modauksia ollu. Onko kellään mitään kokemuksia? |
Vetehinen 21.05.2010 07:39:29 (muokattu 21.05.2010 07:47:04) | |
---|
Luchello: Tiedän toki, että tuo Greenyn nasaali juttu lähtee sormista ja kai siinä legendaarisessa kitarassa oli ainakin etumikki nurinkurin. Jotain videoita oon nähny youtubesta, missä on jotain modauksia ollu. Onko kellään mitään kokemuksia? Ei riitä mikin kääntäminen, vaan kaulamikki pitää avata ja kiertää TAI flipata magneetti 180 astetta, ja kasata uudestaan. Mikkiä ei myöskään tarvitse kääntää, vaan tuo magneettisuuden vaihtaminen on se niksi. Ei ole kokemuksia minulla. Jos lähtisin tekemään niin harjoittelisin jollain halpismikillä. Tarvis opetella mikkien vahaaminenkin joskus. Vähän epäilen, että ei taida löytyä tuollaista erikoismikkiä valmiina miltään mikkivalmistajalta. Mutta tuossa kitarassa on modaus valmiina: http://www.dolphinmusic.co.uk/produ … c-guitar-peter-green-inspired-.html "Mankind is known to be narrowminded" - Gaahl |
Swan 21.05.2010 13:29:07 | |
---|
|
Vetehinen 21.05.2010 14:54:44 | |
---|
"Mankind is known to be narrowminded" - Gaahl |
Luchello 22.05.2010 22:18:01 | |
---|
Kiitoksia vinkeistä. Paheni sitten entisestään tuo "tarve" vaihtaa mikit. 235e ois Suomesta tilattuna tuo mikkisetti. Siihen vielä sitten työ paikallisen korjaajan toimesta nii huhhuh, mutta kattellaan nyt. Pitääpä laittaa vaikka ääninäytettä jos tuommoset tulee laitettua jossain vaiheessa. |
Squege 23.05.2010 21:59:04 | |
---|
Jacksonin Demmelition King V punaisena himottaa huimasti. Pitäs vaan joku EU-maa löytää josta sen saisi tilattua tonnin pintaan, ni heti poistaisin sen sieltä.. |
Jostain syystä alkoivat noi Biyangin purkit kiinnostamaan, kun on niitä jonkun verran kehuttu. 10-sarjalaisista mieluusti kotiuttaisin overdriven, fuzzin ja reverbin. |
Kontiak 23.05.2010 22:26:40 (muokattu 23.05.2010 22:27:06) | |
---|
Suhrin PT-100 aiheuttaa GASia. Noita ei taida kukaan Suomeen tuoda? |
Vetehinen 23.05.2010 23:26:17 | |
---|
Digitech Whammy alkoi kuumottamaan. Tarjotkaapas pikaviestillä jos löytyy nurkista tarpeettomana! Mikä tahansa versio kelvannee. "Mankind is known to be narrowminded" - Gaahl |