zekeode 15.05.2010 16:51:01 | |
---|
|
the Gas Fuzz 17.05.2010 19:15:19 | |
---|
Aika pirskatin hyvä video :D Houlama Mama tsäst ö sviit tsärönana. |
Viui 18.05.2010 20:49:34 | |
---|
Video on kyl hieno. Oon ollu kipeenä niin en oo päässy tota levyä vielä hakemaan, mutta spotifystä oon kuunnellu. Vielä ei oikeestaan muista biiseistä oo jääny oikeestaan mitään päähän paitsi toi Full of Regret on hyvä. Never Too Loud oli kyllä ihan sysipaska ja mun mielestä tällä uudella on vähän liikaa samanlaista meininkiä, voi kylläkin olla, että mielipide tästä vielä muuttuu, kun oon lisää levyä kuunnellu. |
Mohla 20.05.2010 23:10:28 | |
---|
Spotifystä tänään uuden levyn pyöräytin ja ostoon menee! Helvetisti äkäisempi levy kuin edeltäjänsä. Ei oo mitään turhaa löysäilyä, vaan sitä itseään koko lätty! "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|
Spotifysta olen uutta lättyä kuunnellut koko päivän (ja Dioa levyiltä)... helvetinmoinen tasonnosto edellisestä, mutta kyllä tässä kaukana ollaan alkupään levyjen arkaaisesta ja agressiivisesta seksipaahdosta (lyriikoista huolimatta :D). Ei vaan riitä, että levy on "ihan hyvä." Muutamia todella hyviä biisejä löytyy, mutta liikaa on sitten niitä joutokäyviä ja ylituupattuja puserruksia (Magic Snake, I Cant Handle Moderation esmes). Nykyään tuntuu, että Danko tekee parhaat biisinsä hitaammalla tempolla, kun ennen ne kovavauhtiset olivat järjestään hyviä. Esmes rankasti AC/DC:n suuntaan kumartava Tonight Is Fine kuuluu levyn ehdottomiin huippuihin. Myös levyn alkupuoli kokonaisuudessaan peittoaa loppupuolen... 7,5/10. Todella paljon parempi kuin edellinen lätty, mutta siihen nyt ei ihan huippusuoritusta vaadita. Tosin turha mitään uutta Born A Lionia on pyydelläkään, se menisi jo kohtuuttomuuden puolelle. Ja livenähän tämä orkka toimii aina!! All work and no play makes Nick a dull boy!
www.myspace.com/blackflyfinland |
Nick Bone 09.10.2010 11:08:50 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 138 päivää vanhaan ketjuun! So what? Kylläpä veti Danko eilen jälleen perkeleellisen hyvän keikan Tavastialla. Oltiinkos paikalla? Timmi 1,5 h kunnon rokkipaahtoa ja hyvät välispiikit silloin, kun niiden aika oli. Kerrankin pääsin eturiviin melskaamaan ja kyllä kelpas. Uuden levyn biisitkin toimi mallikkaasti; tosin mä saan hyvät naurut aina Had Enoughin aikana, kun se potkitaan käyntiin maailman kuluneimmalla heviriffillä, joka jotenkin aina saa suupielet vääntymään hymyyn. Keikan kohokohta mulle oli Invisible; vielä kun olis ollut John Garcia messissä, niin aiai. Helvetin iso kiitos myös lämppärinä toimineelle Black Magic Sixille, joka on mun mielestä jo pitkään kuulunut tän maan eturivin bändeihin ja livekokemushan vaan vahvistaa tämän. Täyden nautinnon rokki-ilta. All work and no play makes Nick a dull boy!
Jokapaikanapina 09.10.2010 14:31:26 | |
---|
Heh, nukahdin kentälle ku Danko soitti Helsingin livessä. |
Nick Bone 09.10.2010 15:50:19 | |
---|
Jokapaikanapina: Heh, nukahdin kentälle ku Danko soitti Helsingin livessä. Hahhah! Tää sopii hyvin yhteen Dankon eilisistä spiikeistä; tän uuden levyn kiertuehan startattiin varsinaisesti nyt kahden peräkkäisen Tavastia-keikan myötä ja Danko on luonnollisesti esiintymässä yleisölle, joka seuraa/fanittaa bändiä. Hän puhui Hki Live-keikasta "fake showna" (kuten muistakin kesän stadionkeikoista, joilla he supportasivat muita akteja), kun yleisö koostui paljolti ihmisistä, jotka eivät edes tienneet, mikä bändi oli lavalla. "Im not that Skunk Anansie lady, Im Danko Jones." All work and no play makes Nick a dull boy!
Sperm Donor 09.10.2010 18:45:19 | |
---|
Hyvän keikan heittivät Tavastialla eilen. |
Estranged 07.09.2011 15:29:04 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 332 päivää vanhaan ketjuun! Kikkels, kokkels. Tulevalla Euroopan kiertueella viisi (5) keikkaa Suomessa. Finland dates: 11/17 SF, Joensuu Kerubi Klub 11/18 SF, Tampere Pakkahoune 11/19 SF, Oulu Teatria Club 11/20 SF, Jyväsklylä Lutakko Club 11/21 SF, Turku Klubi http://www.dankojones.com/5-shows-added-in-finland"I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." | "Sua sais vaikka piestä pesarilla nii istuisit sohvalla ja joisit bissee. :D" -Traditional |
Pantse 07.09.2011 15:49:43 | |
---|
Helvetin hieno homma, että taas tänne tulevat. Jotenkin oon aina onnistunut bändin keikat missaamaan, mutta kun nyt tulevat tänne Ouluun asti klubikeikalle, vieläpä viikonloppuna, niin onhan se paikalle mentävä. Kerrankin sattuu aikataulut duunarille sopivasti. Live slow, die old. |
Jyrken 07.09.2011 16:38:19 | |
---|
Hohoh Kerubiin tulevat. En hirveesti bändistä tykkää, mutta ei kovin usein näitä Joensuuhun tule, joten tuon vois yhistää kaljanjuontireissuun. Tuohan onkin tollasta kaljarokkia. Ikävästi vaan torstaipäivä näkyy olevan. if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal |
Vainhaalee 22.11.2011 12:12:56 | |
---|
Olin eilen Turussa Klubilla katsomassa showta ja ai perkele kun oli kova keikka!!! Näin joskus Ankkarockissa isolla lavalla ja pettymys oli pienoinen, nyt paljon oli paremmat puitteet. "Seksikäs, äänekäs, hauska - ***** " Kyykkyviulisti |
Ronttimus 22.11.2011 12:30:37 (muokattu 22.11.2011 12:32:32) | |
---|
Vainhaalee: Olin eilen Turussa Klubilla katsomassa showta ja ai perkele kun oli kova keikka!!! Näin joskus Ankkarockissa isolla lavalla ja pettymys oli pienoinen, nyt paljon oli paremmat puitteet. "Seksikäs, äänekäs, hauska - ***** " Oli kyllä Tampereellakin todella kova keikka. Danko on nyt nähty 4 kertaa Suomessa. Kerta kerralta vaan paranee! Danko jos joku on parempi klubeilla kuin festareilla. "Heh heh-mies iskee jälleen. Annoin -:ksen." -Kailis |
Drool 23.11.2011 22:42:01 | |
---|
Vainhaalee: Olin eilen Turussa Klubilla katsomassa showta ja ai perkele kun oli kova keikka!!! Tämä oli kyllä. "I feel like Johnny Cash" |
Ronttimus 15.08.2012 15:47:24 (muokattu 15.08.2012 15:47:40) | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 265 päivää vanhaan aiheeseen! Noniin, uutta levyä "Rock and Roll Is Black And Blue" pukkaa syyskuussa ja odotukset on korkealla törkysen kovan edellisen levyn Below The Beltin jälkeen. Pientä teaseria yms julkaistu: http://www.youtube.com/watch?v=XJK9MEZt3mk& Tietty Dankon idea on ne live-esiintymiset missä äijä laittaa parastansa, mutta toivotaan että levystä tulee myös kova. Herättääkö uusi levy ajatuksia? "Kyllä mä itseasiassa sinne sieluunkin asti näen kenessä tahansa, koska mulla jäi selvännäkökyky pysyvästi vuosi sitten." - Anonymous-Jazz |
Stoalainen 15.09.2012 15:18:26 (muokattu 15.09.2012 15:18:56) | |
---|
http://www.imperiumi.net/index.php?act=news&id=18555 "Digipak ei ainoastaan sisällä bonuskappaletta (In Your Arms), tarroja ja Dunlopin plektraa, mutta lisäksi jokainen rajoitetun painoksen ostaja osallistuu automaattisesti kilpailuun, jossa on palkintona elinikäinen vapaapääsy Danko Jonesin keikoille. Kymmenen digipakin sisältä löytyy kultainen plektra, jonka löytäjät voittavat tämän palkinnon." Kannattaa ostaa digipäkkiä. Too weird to live, too rare to die |
Painajaismainen 19.09.2012 09:21:42 | |
---|
Uusi levy löytyypi Spotifysta. Laitoinpa soimaan. |
leavings 21.10.2012 12:51:09 | |
---|
Painajaismainen: Uusi levy löytyypi Spotifysta. Laitoinpa soimaan. Erittäin hyvä levy tämäkin, sitten vaan Suomen keikkaa odotellessa. |
Ronttimus 21.10.2012 13:34:10 (muokattu 21.10.2012 13:35:33) | |
---|
Bum: Erittäin hyvä levy tämäkin, sitten vaan Suomen keikkaa odotellessa. Justiinhan nää helsingissä ainakin soitti, oliko tällä viikolla? Joku 16. päivä tms. |