Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 5107 108 109 110 111122 123 124 125 126
Ukko
16.05.2010 14:27:41

jykke65: Eilen oli hyvä veto, kyllä vanhat hirsiseuraintalot akustisesti ovat mukavia paikkoja. Saundit vaan napsahtivat paikoilleen.

Ykx navetan vintti oli ihanne paikka akustiikan kannalta. Ei minkäänlaista tilan antamaa kaikua koko paikassa. Melkein kuin olis ulkona soittanut.
COVS jäsen nro 6
isojussi
16.05.2010 20:03:05
Enpä olis aavistanu, että toi Mobilia on noin viihtyisä paikka privaatiksi.

Helveti hyvä ruoka ja kiva henkilökunta.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
EP
16.05.2010 20:05:54
isojussi: Enpä olis aavistanu, että toi Mobilia on noin viihtyisä paikka privaatiksi.

Helveti hyvä ruoka ja kiva henkilökunta.

Mobilistit on mukavaa porukkaa!
baron
19.05.2010 17:36:50

Flyygelikeikka takana.
1. Flyygeli oli staikkari, ei tosin Steinway mutta Steinweg
2. Pieni ylläri että jouduin säestämään ventovieraan yhteislaulun. Sain tosin laput mutta piti lennossa transponoida terssi alaspäin. No, lappu oli D-duurissa, kahden ristin tilalle kaksi b:tä ja pääsi Bb-duuriin.
3. Vammaissafkaa ei oltu varattu joten jouduin tyytymään sampanjaan. Kun näkivät että maistui, lahjoittivat flindan kotiin vietäväksi.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Mase
23.05.2010 12:00:25
Olipas varsin lystikäs keikka eilen ;) mestana tampere-talon sorsapuistosali ja paikalla reilu 350kpl 50-luvun henkeen(Maria Lund-look) pukeutunutta typsyä hyvällä juhlatuulella. Talon puolesta ääni&valo, joten soitannollisestikin oli varsin asialliset oltavat... tuommosia vetoja tekis mieluusti useamminkin ;)
Saa kysellä tuuraamaan kitaran/basson varteen. Taustalaulut saa kaupanpäälle.
haitari
23.05.2010 13:00:02

Kesän eka hääkeikka takana. Mukavat kinkerit, leppoisa meininki. Häävieraiden joukossa oli useita erittäin hyviä laulajia joita oli mukava säestellä kylmiltään. Harvoin käy näin.

Yksikin halusi laulaa "Oikeesti", ei tiennyt sävellajia, mutta arveli olevan "joku Emolli". Kaveri antoi ääninäytteen, jotta löytyisi oikea korkeus ja sehän napsahti tasan G/Em.

Hyttysiä oli liikaa, jopa sisällä.
www.keikkamestari.com
Epämuusikko
23.05.2010 15:28:04
5 vuotta takana julkista häpäisyä samassa talossa. nyt puolentoista vuoden tauko.
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Lennu
23.05.2010 15:36:36

Epämuusikko: 5 vuotta takana julkista häpäisyä samassa talossa. nyt puolentoista vuoden tauko.

Ai Arabia?
My life is like an Opel-highway.
Epämuusikko
23.05.2010 17:11:04
Lennu: Ai Arabia?

puhe on keikoista, ei vessoista.
Meisseli
23.05.2010 17:45:08

Tuurauksella oli jännää. Kehuivat ja kiittivät. Meni ihan jees.
Meininki oli melekosta.
Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan mutta Heikkipä soitteli viuluaan..
half
23.05.2010 17:47:10
Epämuusikko: puhe on keikoista, ei vessoista.

Vessa mikä vessa. Aika usein keikat kuitenkin ovat varsinaisissa kusiloissa.
Meikäläisen MySpace-profiili
Timi
23.05.2010 18:12:41 (muokattu 23.05.2010 18:35:46)
half: Vessa mikä vessa. Aika usein keikat kuitenkin ovat varsinaisissa kusiloissa.

Hihii!Niin makaa kuin petaa;)
Tää ei kuitenskaa vinoiluksi ollut tarkoitettu.Mutta en malttanut!
Vaikea.Mutta varma!
Epämuusikko
23.05.2010 18:32:55
half: Vessa mikä vessa. Aika usein keikat kuitenkin ovat varsinaisissa kusiloissa.

Tällä kertaa kyseessä oli Oulun Kaupunginkusela.
half
23.05.2010 19:49:59
Timi: Hihii!Niin makaa kuin petaa;)
Tää ei kuitenskaa vinoiluksi ollut tarkoitettu.Mutta en malttanut!

Ei se huono asia ole päinvastoin. Mikä tahansa kusila hakkaa esim. hääkeikan aina 6-0. Makuasia, mutta minusta ei ole privamasokistiksi. Totta kai niitä tehdään, mutta markkinointi kohdistetaan jonnekin ihan muualle.
Meikäläisen MySpace-profiili
baron
23.05.2010 22:30:10 (muokattu 23.05.2010 22:30:35)

half: Ei se huono asia ole päinvastoin. Mikä tahansa kusila hakkaa esim. hääkeikan aina 6-0. Makuasia, mutta minusta ei ole privamasokistiksi. Totta kai niitä tehdään, mutta markkinointi kohdistetaan jonnekin ihan muualle.

Mä oon dissidentti:
1. Mä tykkään hääkeikoista
2. Mä tykkään soittaa taustamusaa (soittaa pitää mutta kuulua ei saa)

Meitä on joka lähtöön, mä teen ne keikat joista te ette tykkää:-)
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
Epämuusikko
24.05.2010 10:11:46
baron: Mä oon dissidentti:
1. Mä tykkään hääkeikoista
2. Mä tykkään soittaa taustamusaa (soittaa pitää mutta kuulua ei saa)

Itsellä sama!
mack the knife
24.05.2010 11:00:16
Tuohan on ihan loistavaa. Juuri se, että kaikille keikoille löytyy tekijänsä.
COVS n:o 1.
haitari
04.06.2010 00:57:56

Heinolan Makasiinin kesäkausi avattu. Tosi jees. Viimeiselle setille ennättäneet hyttyset olis saanu jäädä kokematta.
www.keikkamestari.com
Qsine
13.06.2010 02:22:44 (muokattu 13.06.2010 02:23:46)

Häät. Puoliltapäivin liikkeelle, hanuristimme lie kotona näillä main, kahden jälkeen. Koko ehtopäivä ja alkuilta sitä iänikuista käkkimistä, ei-mitään. Onneksi pihalla oli kivoja lampaita.

Niistä edempänä oli peltoja, maatila, kauniita metsäsaarekkeita, järven rantaa. Västäräkkipariskunta piipitti kilpaa aidan tolppien nokissa. Tulin siihen tulokseen, että rakastan tätä maailmankolkkaa. Täällä eivät puolisotilaalliset joukot ammuskele aamupalaksi lapsia kaduille, eivätkä höyrypäiset jihadit tappele verissä päin triviaaleista maakaistaleista. Kaupoista löytyy sata eri muromerkkiä, ja ympäristöstä pidetään huolta, toisin kuin eräässä roskan ja jättiputkien valtaamassa omanlaisessaan demokratiassa. On ruisleipää. On graavilohta. Tavaraa enemmän kuin tarvitahan. On rauhaa. Ja jos horisonttiin eksyy joku, niin hän tuskin alkaa jauhaa paskaa ja huitoa käsillään. Mikäli kysyt hältä neuvoa, ei tartte tipata!

Pitäkää pariisinne, berliininne, roomanne ja fallistiset nähtävyytenne. Minä haluan katsoa lampaita.
"Asko oli kolme kertaa kummelissa ja mie huppelissa ja Asko söi lihiksen ja hilliksen ja mie taas kolme hattaraa... ja Asko oli sitten etupenkillä menomatkalla, mie taas tulomatkalla, Asko oksensi lihapiirakan ja minä sitten taas kolme hattaraa."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)