Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 543 44 45 46 47122 123 124 125 126
Jankku
23.05.2010 00:11:06
Simo78: Joo mutta kun tossa mun alkuperäisessä hyvin pitkälti tarkoitin avauskokoonpanoa. Onhan siellä arsussakin ne muutamat satunnaiset britit kentällä, tai oli silloin joskus kun pärjäsivät. Ei tule juuri seurattua kuin mestareiden liigaa tarkemmin, niin ei ole arsun avauksista ja pelaajista ihan parasta tietoa...

Joo se oli tarkoitettu läpäksi ;) Itsekään en arvosta tuota Interin touhua juurikaan, muka italialainen joukkue, yeah right :)
Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi!
Sergei Fallinen
23.05.2010 00:16:06
Joo paras jengi voitti. Eipä ollut Bayern kummonen tänään.
Ziggy Bubba
23.05.2010 00:23:44 (muokattu 23.05.2010 00:30:58)

Harvinaisen tylsä finaali oli tämä, kyllä noissa yleensä jotain tohinaa tulee jossain välissä. Tästä ei montaa juttua muista vaikka vuoden päästä...

Mourinhon tappavan tehokas taktiikka toimi taas loistavasti. Vähän sama meno kuin Chelseassa aikoinaan; nimivahva ja hyökkäysvoimainen jengi pannaan sumputtamaan 1-0 mielessä.

Saas kattoa jos Jose Realiin menee samaa juttua vetämään ens kaudeksi - on siellä ennenkin saatu kenkää mestaruuden jälkeen liian tylsän pelin takia (tapaus Capello)...

Toivotaan, että tämä ei ole monelle futista harvoin seuraavalle se ainoa matsi tällä kaudella... Ei kovin hyvää mainosta lajille.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
Jankku
23.05.2010 00:26:21
Toivotaan, että tämä ei ole monelle futista harvoin seuraavalle se ainoa matsi tällä kaudella... Ei kovin hyvää mainosta lajille.

Nimenomaan, valitettavasti Mourinhon taktiikka toimi taas. Niinkuin elämää suurempaa Barcaakin vastaan...
Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi!
leka
23.05.2010 09:27:50
Eihän tuo mitään tylsää ollut. Hienoa oli seurata Interin loistavaa puolustustyöskentelyä, josta ei löytynyt mitään aukkoa Bayernille. Jalkapallossa on muutakin hienoa kuin vain maalikoosteet.
Silloin taottava on kun leka on lämmin Kyse on vain siitä kuka takoo vikkelämmin
Ziggy Bubba
23.05.2010 10:51:02 (muokattu 23.05.2010 11:26:19)

leka: Eihän tuo mitään tylsää ollut. Hienoa oli seurata Interin loistavaa puolustustyöskentelyä, josta ei löytynyt mitään aukkoa Bayernille. Jalkapallossa on muutakin hienoa kuin vain maalikoosteet.

Kyllä mä ainakin vähän vauhtia ja tunnetta kaipaan futismatsiin - pelkän kyttäilyn kutsuminen hyväksi futikseksi on musta kummallista, mutta piristävää että joku saa tuostakin jotain irti.

Maalit eivät todellakaan ole välttämättömiä, sillä 0-0 voi olla ihan loistava matsi. Tunnetta, taistelua ja vaarallisia tilanteita se kyllä vaatii - kahden joukkueen varman päälle sumputtaminen harvoin on kovin kiinnostavaa.

E: Eilisessä matsissa oli vastakkain aikas tylsää matsia ennakoivat pelityylit; vastahyökkäyksiin perustuva sumppu ja varmaan pallonhallintaan perustuva peli. Bayernin peli näytti liiankin rauhalliseltä ja pallon kanssa ei rohkeita ratkaisuita tehnyt jengissä oikein kukaan. Van Gaalin taktiikkaahan tuo on, mut ei se päälle 60% pallonhallinta auta mitään jos ei saa edes maalipaikkoja luotua.

Beyernin topparien taso nähtiin kun Milito ja kumppanit pääs haastamaan 1vs1 -tilanteissa... Apua olisivat tarvinneet kk:n pohjan jannuilta enemmän.
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
DJKaaos
23.05.2010 13:14:56
Munsta finaali oli aika "lame". Ei nyt mikään maailman tylsin kuitenkaan, mutta jotain uupui. Fiilis sinällään vaikutti olevan todella korkealla.
Minä olen minä.
Muave
23.05.2010 13:29:48
Jepaa, ei jäänyt jälkipolville paljon kerrottavaa tästä. Bayernilta munatonta hyökkäämistä, Interiltä taas uskomattoman kaunista puolustusta... Militosta diggailen kyl paljon. Ois Inter saanu hävitä, välillä alko ottamaan toi Josepoju jo pannuun. Mut kaiken kaikkiaan, hirveen kehno peli Müncheniltä.
masterhat
23.05.2010 17:45:57
interiä kannustin ja se voitti! jibii
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
DJKaaos
03.06.2010 22:13:04
Benitez sai lopulta pakata kamppeensa ja lähteä Liverpoolista. Saas nähdä kenet keksivät tilalle.
Minä olen minä.
Simo78
03.06.2010 22:16:47
Nyt on sitten barca fanienkin todisteltava, miten heijän jengi on "oikeutettu" pistää rahnuu haisemaan, jos siis ton cesc:n ostavat;-) Alkaa siellä suunnalla olla pikkanen ylitarjonta hyökkääjistä...
Chieftain
03.06.2010 23:46:32 (muokattu 03.06.2010 23:47:23)

Simo78: Nyt on sitten barca fanienkin todisteltava, miten heijän jengi on "oikeutettu" pistää rahnuu haisemaan, jos siis ton cesc:n ostavat;-) Alkaa siellä suunnalla olla pikkanen ylitarjonta hyökkääjistä...

Eiköhän sieltä joko Bojan tai Pedro saa pakata kamansa ja lähteä Valenciaan Villan paikalle. Huhu kertoi, että Barca tarjosi Villasta Bojan + Hleb + 30 Me, mutta lähtikin suoraan 40Me:llä

-------------------------Zlatan----------------------------
-------Villa-----------------------------------Messi-------
-----------------Xavi---------------Iniesta----------------
-------------------------Busquets-------------------------
---Abidal------------Pique-----Puyol-----------Alves------
--------------------------Valdes--------------------------

On se vaan kova.
"Paperissa komeili täysikasvuinen sarvikuono jonka pään tilalle oli leikattu ja liimattu Pamela Anderssonin pää ja jalkoväliin valtava musta penis. Tämän maagisen papyruksen kruunasi ruskeat haiskahtavat tahrat sekä muut eritteet." -wrshredder
Mika Kangas
06.06.2010 16:11:28
Vähän sellanen tunne että kohta vaihtuu valmentaja Suomessakin

http://uutiset.msn.hs.fi/urheilu/ja … Celticin+tarjouksesta/1135257366238
Simo78
06.06.2010 20:21:31
Chieftain: Eiköhän sieltä joko Bojan tai Pedro saa pakata kamansa ja lähteä Valenciaan Villan paikalle. Huhu kertoi, että Barca tarjosi Villasta Bojan + Hleb + 30 Me, mutta lähtikin suoraan 40Me:llä

On se vaan kova.

No mihis Fabregas tunketaan? Alkaa olemaan realin menoa ilmassa, hähää:-D
carlos
06.06.2010 20:46:47
Simo78: No mihis Fabregas tunketaan? Alkaa olemaan realin menoa ilmassa, hähää:-D

Et taida kovin tosissasi tätä kysyä. Plus että vaikka kuinka toivoisit jonkun seuran tekevän realit, niin näin ei taida kyllä tapahtua.
by the grace of God
Jankku
06.06.2010 21:11:46
Chieftain: Eiköhän sieltä joko Bojan tai Pedro saa pakata kamansa ja lähteä Valenciaan Villan paikalle. Huhu kertoi, että Barca tarjosi Villasta Bojan + Hleb + 30 Me, mutta lähtikin suoraan 40Me:llä

On se vaan kova.

Taitaa olla Zlatani Chelsean miehiä ens kaudella ;)
Simo78
06.06.2010 22:49:41
carlos: Et taida kovin tosissasi tätä kysyä. Plus että vaikka kuinka toivoisit jonkun seuran tekevän realit, niin näin ei taida kyllä tapahtua.

Paskat mä mitään toivon, kuhan huvikseni vittuilen barcan miehille:-D. No joo eihän toi nyt ole lähelläkään meikäläisten saavutuksia, mutta kuitenkin ihan hyvä alku;-). Tänä vuonna meillä päin on sitten ollutkin hiljasempaa, paitsi se yksi valmentaja tuli kuviohin--> ens vuonna mestaruus ja valmentajalle potkut liian tylsästä pelityylistä:-D
Mustikkamuffinssi
08.06.2010 13:05:45 (muokattu 08.06.2010 13:10:14)
Jes, jos Zlatan lähtisi Englantiin ja Cesc palaisi Barcelonaan, olisi aika monipuoliset vaihtoehot keskikentällä ja hyökkäyksessä. Sääli vaan, että Yaya tuntuu olevan lähdössä. En pysty mitenkään ymmärtämään, miksi Pep peluuttaa Sergiota ennemmin.

----------------Villa/Bojan----------------
-Iniesta/Pedro--------------Messi/Pedro-
--------------------------------------------
-Cesc/Iniesta----------------Xavi/Cesc--
-------------Sergio/Keita/Cesc-----------
--------------------------------------------
---Abidal------------------------Alves----
-------------Pique------Pyuol-------------
------------------Valdes-------------------

Ja sitten on vielä Thiago, Jonathan Dos Santos ja Gai Assulin oottamassa mahdollisuutta päästä pelaamaan ykkösjengissä. Taitaa vaan käydä niin, että jos Cesc hankitaan nyt, niin on joku noista sitten se seuraava Cesc, joka joudutaan muualta kalastelemaan myöhemmin takaisin.
DJKaaos
04.07.2010 22:49:49
Vois nostella nyt tätäkin ketjua, kun on alkanut siirtoasioissa tapahtumaan.

Roy Hodgsonista tuli kuin tulikin Liverpoolin uusi koutsi. Vaikuttaa ihan hyvältä ratkaisulta, mutta jotkut Pool-fanit voivat olla toista mieltä, lähinnä tuon Hodgsonin tuloshakuisen pelitavan takia.

Manchester City on hankinnut tähän mennessä Jerome Boatengin HSV:stä ja Yaya Touren Barcasta. 267 000 euron viikkopalkka auttanee sopeutumaan Englantiin. David Silva on varmaan seuraava Cityn hankinta.
Minä olen minä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)