touhis 22.05.2010 22:17:54 | |
---|
Selostaja sanoi tuolla äsken K-H Rummeniggen itkeneen medialle kun Riberyn pelikieltoa ei kumottu tyyliin 'liikaa italialaistoimitsijoita'. Ei olisi ihan heti uskonut tuostakaan ukosta, mutta erikoiseksi menee jalkapalloskene jos suorasta punaisesta tullut pelikielto pitäisi kumota 'ihan vaan kun se olis niin tärkeä pelaaja meidän joukkueelle ja varmaan se olis iloinen jos pääsis pelaamaan mestareiden liigan finaalissa...' :D |
Lord of the strings 22.05.2010 22:20:32 | |
---|
No ei saatana... "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
carlos 22.05.2010 22:21:36 (muokattu 22.05.2010 22:32:14) | |
---|
Lord of the strings: No ei saatana... Nyt sitten vissiin otetaan se viimeinenkin jätkä sinne boksiin puolustamaan. EDIT: Vaikea kyllä uskoa, että Bayern tekee nyt yhtään maalia, kun Inter alkaa puolustaa 10 miehellä... Kiitti viihdyttävästä futiksesta taas. by the grace of God |
Siki-Siki 22.05.2010 22:32:52 | |
---|
Hirveää hätäilyä Bayernilta hyökkäyksissä, mutta luotan silti että saksanmaalle pokaali viedään hyökkäyksillä a'la Robben. Toivottavasti Müllerkin nyt saisi jotain aikaan. Sätissä on muuten senverran hiljaista että sinne voi ihan hyvin liveseurantaa pistää: http://muusikoiden.net/extra/chat/"paska! paska! oi paska! oi suloinen sana! paska! maista! kaunis sekin! paska, maista! paska! nuole, o charmante! nuole paskaa! se ilahduttaa minua! maista ja nuole paskaa! maista paskaa ja nuole paskaa!" -W.A. Mozart kirjeessä serkkutytölleen. |
Jankku 22.05.2010 22:35:30 | |
---|
Kyllä Inter tämän homman osaa, huoh. Toivotaan että saksalaiset tasoittaa niin saadaan peliin taas jotain järkeä... Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Lord of the strings 22.05.2010 22:44:12 | |
---|
Demicheliksen voisi repiä poninhännästään helvettiin tuolta kentältä. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Sergei Fallinen 22.05.2010 22:44:24 | |
---|
aika paska toistaseks bayern |
Secreterial 22.05.2010 23:13:10 (muokattu 22.05.2010 23:14:07) | |
---|
Diego Milito on kyllä melko kova jätkä! Jaksaa tehä töitä ja kaks maalia vielä kaupan päälle. |
carlos 22.05.2010 23:32:34 | |
---|
Puhh.. Finaali meni just niinku pelkäsinkin. Inter puolustaa ja Sneijder&Milito hoitavat hyökkäyksen ja ovat kaiken lisäksi hyvällä pelituulella. Militolle 2 paikkaa ja molemmista maali, vakuuttavaa jälkeä. Aika kylmää kyytiä tuli Van Buytenille, sillä ekassa maalissa pelas aivan käsittämättömän paskasti ja toisessa sitten vietiin kuin litran mittaa. Kiitosta myös Lahmille, jota ei paljon puolustaminen kiinnostanut. Hyvä, ettei ratkennut yhdellä maalilla, sillä tuomarilta jäi aika räikeä Maiconin käsivirhe viheltämättä pelin alkupuolella. Mut ei siinä, Interin resepti toimi pelistä toiseen, joten kaipa se sitten on tittelinsä ansainnut. Hyvää puolustamista joukkueena ja terävimmät kärjet hoitavat maalit. Tylsää ku mikä. by the grace of God |
Tande 22.05.2010 23:34:37 | |
---|
Sääh... Onhan Mestarien liigan finaali aina Mestarien liigan finaali, mutta minulle jäi todella valju fiilis. Anteeksi. |
Jankku 22.05.2010 23:37:43 | |
---|
No oli kyllä tosi vaisu peli, huhhuh... Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
leka 22.05.2010 23:41:21 | |
---|
Loistava peli Interiltä. Parhaalle joukkueelle meni mestaruus. Silloin taottava on kun leka on lämmin
Kyse on vain siitä kuka takoo vikkelämmin |
Jankku 22.05.2010 23:43:46 | |
---|
Voi, voi, ku olis Ribery ollu messissä niin... ;) Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Lord of the strings 22.05.2010 23:45:00 | |
---|
Sääh. Bayernin voittoa toivottiin mutta mutta. Parempi voitti. Ihan hyvä peli kaikenkaikkiaan. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
No tollaista pelailuahan noi on aikasta useasti, ei siinnä mitään pelin panos näkyy aikasta useasti näissä loppuotteluissa. Aika harvoin(jos sitten koskaan), mun mielestä, loppuottelut ovat pelillisesti niitä parhaita... Eipä ittelleni ollut väliä suurempaa väliä kumpi voittaa, ehkä vähäsen oli bayernin puolella. Inter italialaisena joukkueena ilman yhtään italialaista avauksessa ei ihan täysin sytytä, mun mielestä pitää olla oman maalaisia jätkiä jengissä. Ton takia en arsenaalistakaan diggaa juurikaan... |
carlos 22.05.2010 23:58:04 | |
---|
Simo78: Inter italialaisena joukkueena ilman yhtään italialaista avauksessa ei ihan täysin sytytä, mun mielestä pitää olla oman maalaisia jätkiä jengissä. Ton takia en arsenaalistakaan diggaa juurikaan... Just kova ku tuolla voitonjuhlissa näkyi Makedonian, Kamerunin, Serbian ja Brasilian liput mut ei Italiaa missään. by the grace of God |
Jankku 22.05.2010 23:59:39 (muokattu 22.05.2010 23:59:51) | |
---|
Simo78: No tollaista pelailuahan noi on aikasta useasti, ei siinnä mitään pelin panos näkyy aikasta useasti näissä loppuotteluissa. Aika harvoin(jos sitten koskaan), mun mielestä, loppuottelut ovat pelillisesti niitä parhaita... Eipä ittelleni ollut väliä suurempaa väliä kumpi voittaa, ehkä vähäsen oli bayernin puolella. Inter italialaisena joukkueena ilman yhtään italialaista avauksessa ei ihan täysin sytytä, mun mielestä pitää olla oman maalaisia jätkiä jengissä. Ton takia en arsenaalistakaan diggaa juurikaan... Äläs nyt olihan sielä legendaarinen Marco Materazzi kentällä ;) Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Simo78 23.05.2010 00:05:45 | |
---|
Jankku: Äläs nyt olihan sielä legendaarinen Marco Materazzi kentällä ;) Avauksessako? Eipä tainnut kuin käväistä kentällä... |
Jankku 23.05.2010 00:07:01 | |
---|
Simo78: Avauksessako? Eipä tainnut kuin käväistä kentällä... Oli kuitenkin ;) Kunnon Fenderiä sä et enää nykypäivänä saa ku custom shopista ;) Ja tämä lama-ajan blues minunkin kotona soi! |
Simo78 23.05.2010 00:09:36 | |
---|
Jankku: Oli kuitenkin ;) Joo mutta kun tossa mun alkuperäisessä hyvin pitkälti tarkoitin avauskokoonpanoa. Onhan siellä arsussakin ne muutamat satunnaiset britit kentällä, tai oli silloin joskus kun pärjäsivät. Ei tule juuri seurattua kuin mestareiden liigaa tarkemmin, niin ei ole arsun avauksista ja pelaajista ihan parasta tietoa... |