Aihe: Soitonopettajianne?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
hahuusko
01.03.2004 20:11:56
Jere Nivukoski (kesä 2003) ja Rami Rimpinen (syksy 2003).

Ja aikoinaan 90-luvulla Puolangan kansalaisopiston bändikoulussa opettajina olleet rumpalit Samuli Tiikkaja, Kalle Torniainen ja Karri Kerkelä taisivat joskus ohimennen antaa jotain vinkkejä, mutta varsinaista rummunsoiton opetusta ei bändikoulussa ikävä kyllä saanut. Käytännössä ennen viime kesää olin siis itse"oppinut" (soittotekniikkani oli aika pahasti pielessä).
Mikko A
01.03.2004 20:52:55
Jorma Alanne? no kuitenkin, itselläni tuo edellämainittu tälläkin hetkellä, ja veikkaan että aika pitkään, tai no, toivottavasti ainakin.

aikasemmin itsellä ollut Riku Heino ja Sami Tervonen.

Ei, kyllä sekin joku Mikko A oli, mutta en sukunimestä oo ihan varma.
"We call him the boss because he keeps a steady beat."
dictatorsh*t
01.03.2004 20:56:38
Riku Heino

Opetti muuten minua jollain musiikkileirillä Lahdessa olisiko ollut 2001...? Leiri taisi olla Siikaniemessä tai jossain vastaavassa paikassa.
Allekirjoitukset pannaan!!!IHKK #4
Lanki
02.03.2004 09:22:18
Niko Ronimus (onneksi hyvin vähän aikaa)

Chris Koniéczny (tai mitenkä se nyt kirjoitetaankaan)

Pekka Luomi

Jari Backlund

Parhaat noista opettajista ehdottomasti Chris ja Pekka, Backlundin kanssa oli aina melkein hukkaanheitetty tunti kun jätkä vaan istui jossain sohvan perukoilla eikä sitä kiinnostanut pätkääkään.
Wecklin takatukka on tavoiteltava asia.
Jaska
02.03.2004 17:44:07
Niko Ronimus (onneksi hyvin vähän aikaa)

Mikäs hänessä nyt on vikana. Mielstäni ihan rento ja hauska kaveri.

enivei, minua on opettanut

Ilpo Kallio (opetti viim. neljä vuotta, jäi keväällä eläkkeelle)

Tällä hetkellä Janne Tuomi ja Tomi Salesvuo (Jannella joka viikko, Tomilla n. kerran kuukaudessa)

Ja sitten Ronimus oli tossa joulun aikaan neljä viikkoa sijaisena.

Ja pari vuotta sitten Pop&Jazz leirillä mua opetti Leppänen.
jee
soosh
02.03.2004 18:18:38

Risto Skrigberg, (muutama tunti).
Mike Sturgis, Pete Riley, Jon Duff ym. vierailevia(Academy of contemporary music, 2002-03)
Ari Isotalo..
Wicked, Innit?
Lanki
02.03.2004 19:46:42
Mikäs hänessä nyt on vikana. Mielstäni ihan rento ja hauska kaveri.

No en tiedä minkälainen opettaja nykyään, silloin aloittaessa soittourani kolmannella luokalla Niko oli hyvin painottunut klassisen puolen rumpali eikä tykännyt ollenkaan innostuksestani poppiin, jazziin tahi rockiin.
Wecklin takatukka on tavoiteltava asia.
Jaska
02.03.2004 20:45:41
No en tiedä minkälainen opettaja nykyään, silloin aloittaessa soittourani kolmannella luokalla Niko oli hyvin painottunut klassisen puolen rumpali eikä tykännyt ollenkaan innostuksestani poppiin, jazziin tahi rockiin.

Kyllä nyt ainakin näytti aikapaljon avarakatseisemmalta. Viimisellä tunnilla kuunnieltiin Nikka Costaa, kehui Ahmir Thompsonia ja kertoi pitävänsä Eminemistä :D
jee
Tietäjä
06.03.2004 13:26:49
Aarne Himberg
Mika Säily
Juha Tanninen (jolla käyn edelleen)

Vuosilukuja en jaksa yrittää muistella.
Rokki Rumpali
06.03.2004 14:29:13
Sandor Gyalog(Isäni)
Milan Varga(Alkeissävel, Raisio)

Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
jazzmies
06.03.2004 17:26:00
Opettajina: Tauno Räsänen, Patrik Lax, Kauko Saari, Leevi Leppänen, Miri Miettinen, Tommi Rautiainen, Timo Roiko-Jokela, Bruno "Ilmo" Korpela.

Satunnaisesti: Jartsa Karvonen, Jukkis Uotila, Klaus Suonsaari, Markus Ketola, Dirty Harri Alakojola, Marko Timonen, Anssi Nykänen, Heikki Sandren, Harri Hölttä ym.
gorak
09.03.2004 12:39:12
Jussi Nikula!
True sailing is dead.
JeeVes
09.03.2004 13:06:00
Jussi Nikula!

Heheh, eikös se ole Mikko Nikulan poika?

Mulla on Jarmo Moilanen ja joku kumma heppu joltain rumpujen soitto kurssilta.
"Play that funky rudiment whiteboy"
Kanjonit
10.03.2004 22:30:02

Risto Skrikberg
Esa Vuorinen (en oo varma nimestä)
Jari Renvall
Ari Isotalo
Jyri Kurri

Lisäksi joku nuorempi tyyppi jonka nimi saattoi tuo Janne Tuomi, jonka joku jo mainitsikin.
"Vittu, sian luonto sanelee sen että se kärsii!" -Matti Rekonius-
Epämuusikko
11.03.2004 12:44:44 (muokattu 11.03.2004 18:39:30)
Risto Skrikberg
Jyri Kurri

hoo! Kurtsan Jyrtsä! hauska äijä, joskus kankkusessa aika vaisu :), niinkuin kaikki.
no, jos tälle linjalle lähdetään, niin tyyppejä, joiden läksyjä edelleen jätän tekemättä, ovat (jonkin sortin aikajärjestyksessä):
Vesa Kess, Tauno Räsänen, Kauko Ollila, Pasi Suomalainen, Aki Virtanen, Jyri Kurri, Toni Hietala, Esa Virkkula (nyk.). Yksittäisiä tai kaksittaisia istuntoja etelän miehiltä.

EDIT: Skrikberg on pelottava mies. En oo ollu opissa, ehkä pitäis mennä.
Älä pelkää: Kovan ulkokuoreni alla piilee kivisydän
blaah
12.03.2004 23:20:52

No nyt sain rumputunteja jeejee. Martti Äijänen lupautui opettamaan.
AK
14.03.2004 14:01:57
Riho Mägi, Osku Pautola

Sekä eräällä leirillä Jouni Auramo tjsp...
Baroquean
14.03.2004 20:06:35 (muokattu 14.03.2004 20:15:46)
Onko kellään ollut naispuolista opettajaa?

Mulla oli nainen soitonopettaja (Mirja Saarberg) muistaakseni melkein kaksi vuotta. Hän antoi rumputunteja Varsinais-Suomen musiikkioppilaitoksen kautta, jonka kirjoilla olin siihen aikaan (Pop/Rock/Jazz-osasto). Hän oli mielestäni ihan pätevä ja täsmällinen opettaja. Opetushommien lisäksi hän soittaa (tai ainakin soitti) Akkavalta-nimisessä tanssiorkesterissa. Voinen sanoa, että "täysiverinen ammattilainen".
Arbeit macht frei.
A.Cust.
14.03.2004 22:52:47

Mikko Väärälä
(Turun konservatorion lyömäsoitinopettaja)

Tuo sama kaveri nauhotti/miksasi meidän pändin parit demot joskus vuosia sitte. Ihan mukava hiljasen oloinen sälli. Ite en oo juur rumputunteja ottanu.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)