Aihe: Kysymys/vastaus topic part IV
1 2 3 4 529 30 31 32 33122 123 124 125 126
markkuliini
22.05.2010 00:02:34 (muokattu 22.05.2010 00:03:28)

moderndrummer88: Äläs sotke puuroja ja vellejä. Toi oli tuohon kun puhuttiin NOS-kamasta, joka ei minusta todellakaan ole uutta. Se sun Emperor kalvokin oli 15-20 vuotta vanha, ei 15-20 vuotta uusi :D

Samasta asiasta puhutaan, toi kalvojuttu nyt vaan oli esimerkki. Eka puhuttiin NOS-kamasta, eli täysin käyttämättömästä mutta vanhasta, johon sanoit että vanha on vanhaa uusi on uutta tms. Velli kysyi sulta, että missä se uuden ja vanhan raja sitten menee, niin vastasitkin että siihen pitää jokaisen itse vetää rajansa. Vaikka aiemmin sanoit ettei NOS-kama voi olla uutta. Siksi me oltiin että hä, koetas ny päättää ja antaa jotain rajoja. Tai siis mä olin. :)
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
moderndrummer88
22.05.2010 00:05:45
markkuliini: Samasta asiasta puhutaan, toi kalvojuttu nyt vaan oli esimerkki. Eka puhuttiin NOS-kamasta, eli täysin käyttämättömästä mutta vanhasta, johon sanoit että vanha on vanhaa uusi on uutta tms. Velli kysyi sulta, että missä se uuden ja vanhan raja sitten menee, niin vastasitkin että siihen pitää jokaisen itse vetää rajansa. Vaikka aiemmin sanoit ettei NOS-kama voi olla uutta. Siksi me oltiin että hä, koetas ny päättää ja antaa jotain rajoja. Tai siis mä olin. :)

Annoin jo :)
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
markkuliini
22.05.2010 00:15:15

moderndrummer88: Annoin jo :)

Tiedän.
Kyse vaan oli siitä, että ensin olit ihan ehdoton ja sitten annatkin muiden päättä asiasta. ;) Se on ihan tylsää sellainen peruuttelu, ei saa hyvää vääntöä aikaiseksi.
Ja kohta mulla on sitten kai taas ne puurot ja vellit sekaisin ja tää on taas ihan päiväni murmelina-touhua...
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
moderndrummer88
22.05.2010 00:37:49
markkuliini: Tiedän.
Kyse vaan oli siitä, että ensin olit ihan ehdoton ja sitten annatkin muiden päättä asiasta. ;) Se on ihan tylsää sellainen peruuttelu, ei saa hyvää vääntöä aikaiseksi.
Ja kohta mulla on sitten kai taas ne puurot ja vellit sekaisin ja tää on taas ihan päiväni murmelina-touhua...

Omissa mielipiteissäni olen ehdoton, enhän minä muiden puolesta voi päättää mitä ne näkee vanhana ja mitä uutena. Harmi kun minun mielipiteet vaan eivät ole mitään yleispäteviä sääntöjä, vielä...
Ruutikallo
22.05.2010 00:42:21
markkuliini: Tiedän.

Saaketti kun täällä on kivaa vääntämistä, pahkena etten aiemmin ennättänyt paikalle

=D
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Olly
22.05.2010 01:31:24
moderndrummer88: Omissa mielipiteissäni olen ehdoton, enhän minä muiden puolesta voi päättää mitä ne näkee vanhana ja mitä uutena. Harmi kun minun mielipiteet vaan eivät ole mitään yleispäteviä sääntöjä, vielä...

Milloin olet ostanut rumpuihin kalvot suoraan tuotantolinjan päästä? Et koskaan?
Eli, olet aina soittanut NOS kalvoilla.
Too stupid for science? Try religion!
moderndrummer88
22.05.2010 01:37:19
Olly: Milloin olet ostanut rumpuihin kalvot suoraan tuotantolinjan päästä? Et koskaan?
Eli, olet aina soittanut NOS kalvoilla.

Veikkaan että ei ne kalvot ole olleet kuitenkaan viittä vuotta vanhempia joita minäkin olen ostellut. Lueppas se mun aiempi viesti.
Olly
22.05.2010 01:42:55
moderndrummer88: Veikkaan että ei ne kalvot ole olleet kuitenkaan viittä vuotta vanhempia joita minäkin olen ostellut. Lueppas se mun aiempi viesti.

Eli, viisi vuotta on raja. Sitä uudemmat on uudet, vanhemmat käyttämättömät on NOS.

Ja väliä ei ole, onko kyseessä metallivirveli, tai auton renkaat?
moderndrummer88
22.05.2010 02:05:46
Olly: Eli, viisi vuotta on raja. Sitä uudemmat on uudet, vanhemmat käyttämättömät on NOS.

Ja väliä ei ole, onko kyseessä metallivirveli, tai auton renkaat?

Taikka sämpylä.
Olly
22.05.2010 04:35:23
moderndrummer88: Taikka sämpylä.

5v. sämpylöitähän löytyy bensa-aseman baarista, ja eivät ole uuden veroisia. Ja 5v. renkaat on tehty asfalttia hylkivästä kumista. Vaikka olisivat orkkis pakkauksessa.

5v. Supran kanssa tulisin toimeen paremmin kuin noiden edellä mainittujen...
Kailis
22.05.2010 05:00:04 (muokattu 22.05.2010 14:29:53)

Mä oon vähän pettynyt että päätiite näinstä NOS ym. asioista ilman mua. Munsta markkuliini on nykyään tylsä. Ehkä se vaan selittää liian hyvin =D

EDIT

...ja, herra paratkoon, MD88 alkaa tehdä järkeä! Jumalauta, kasvan tän saitin kera!
Stoalainen
22.05.2010 05:10:28
moderndrummer88: Taikka sämpylä.

Mikäö sämplylä on paras+
My heart beats with drumbeats.
Kailis
22.05.2010 05:41:43 (muokattu 22.05.2010 05:45:21)

kazaa: Juustosämpllayä'`!

Kumpikaan noista sun postauksista ei ylitä sitä "yli kännin vaikka muita huvittaa". Skarppaa, ja käytä ihan huoletta kaikkea materiaalina.
=)8:)
Nolte
22.05.2010 12:32:30
Minkä kokoisia Cympadeja kannattaisi harkita tuohon omaan peltikattaukseeni, aika ohkaisille 17" ja 18" crasheille ja 20" ridelle? Soittopaikka on isohko vaimentamaton autotalli. Tavoite se normi, eli pienempi mekkala, mutta vielä jotenkin järkevät peltisoundit.

Kokeilemalla selviää tietysti ja kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta jotain osviittaa jos saisi...
Tätä en allekirjoita!
zak69
22.05.2010 13:09:16
Nolte: Minkä kokoisia Cympadeja kannattaisi harkita tuohon omaan peltikattaukseeni, aika ohkaisille 17" ja 18" crasheille ja 20" ridelle? Soittopaikka on isohko vaimentamaton autotalli. Tavoite se normi, eli pienempi mekkala, mutta vielä jotenkin järkevät peltisoundit.

Kokeilemalla selviää tietysti ja kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta jotain osviittaa jos saisi...

Osta se loota samalla missä kaikkia kokoja muistaakseni 2 kpl, sekään vissiin maksa kuin reilun 30 euroa.
Onkos muuten kukaan koittanut laittaa haikan alle tuollaista, tuli vaan yhtäkkiä mieleen?
Ai sä ootkin noin hyvä soittaja....anteeksi sitten. Sun täytyy lähteä toteuttamaan itseäsi kaltaistesi joukkoon....moi!
Rumba-Ali
22.05.2010 13:21:50

zak69: Osta se loota samalla missä kaikkia kokoja muistaakseni 2 kpl, sekään vissiin maksa kuin reilun 30 euroa.
Onkos muuten kukaan koittanut laittaa haikan alle tuollaista, tuli vaan yhtäkkiä mieleen?

Tampereella Jack the Roosterissa oli talon settiin joku virittänyt nuo. Teki haitsun polkemisesta aika... "mielenkiintoista"... :) Oman soittoni ajaksi otin kyselemättä pois.

mielenkiintoista = sama, kuin polkisi superloonipalloa
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
zak69
22.05.2010 13:39:19
Rumba-Ali: Tampereella Jack the Roosterissa oli talon settiin joku virittänyt nuo. Teki haitsun polkemisesta aika... "mielenkiintoista"... :) Oman soittoni ajaksi otin kyselemättä pois.

Eli ei toiminut sitten yhtään vai? Ajattelin huvikseen testata huomena tuolla pienimmällä mitä tekee soundille, todnäk demppaa kuoliaaksi :D
Ai sä ootkin noin hyvä soittaja....anteeksi sitten. Sun täytyy lähteä toteuttamaan itseäsi kaltaistesi joukkoon....moi!
moderndrummer88
22.05.2010 14:23:39
Rumba-Ali: Tampereella Jack the Roosterissa oli talon settiin joku virittänyt nuo. Teki haitsun polkemisesta aika... "mielenkiintoista"... :) Oman soittoni ajaksi otin kyselemättä pois.

Haikassa noi ei kyllä varmaan toimikkaan, mutta kyllä ne sitten muissa pelleissä ihan hyvin skulaa.
Rumba-Ali
22.05.2010 14:25:29 (muokattu 22.05.2010 14:27:48)

zak69: Eli ei toiminut sitten yhtään vai? Ajattelin huvikseen testata huomena tuolla pienimmällä mitä tekee soundille, todnäk demppaa kuoliaaksi :D

ei sillä varsinaisesti soundiin ollut _niin_ ratkaisevaa merkitystä, mutta itse soittamisen koin miltei mahdottomaksi. Mulla kun on tapana tampata sitä haikkaa 8-osille esim rideen kompatessa. Siinä se ylimääräinen jousto iski mulle vastaan. Tottumiskysymyshän tämä, tosin, varmaankin.

E: ehkäpä, jos sitä haikkaan kokee tarvitsevansa, vois sitä koettaa sinne alapellin päälle haikan "sisään"??
Ken esileikkiin ryhtyy, Barbie sen kestäköön.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)