Aihe: Kitaraprojektikuvia
1
Antti1
14.03.2004 12:07:42
Tuolta löytyy muutama kuva + tietoa tämänhetkisestä rakenteluprojektista. Kyseessä on viides kitara jota rakentelen..

http://members.surfeu.fi/mkuivama/kitaraprojekti

Hienolta näyttää tähän asti, vaikka kuvat olivatkin vähän pieniä ja suttuisia. Mutta se sallittakoon videokameraan vedoten.

Mahtaa tulla pirun kirkassoundinen, kun tossa on vaahteraa, koivua ja vielä 81 mikkinä. Oletko miettinyt tota mikkivalintaa kovinkin paljon? Mä olisin valinnut jonkun vähän tummemman mikin, kuten vaikkapa 85:n.
"Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy
North
14.03.2004 12:17:29
Tuolta löytyy muutama kuva + tietoa tämänhetkisestä rakenteluprojektista. Kyseessä on viides kitara jota rakentelen..

http://members.surfeu.fi/mkuivama/kitaraprojekti

On todella kivaa katsoa mitä muut ovat saaneet aikaan ja oppia itsekkin niistä.
Vaikka semmoinen FAQ alue jossa olisi pelkästään itse tehtyjen soittimien kuvia olisi aika siisti...minun mielestä.
Hiipii vuoteen jalkopäästä, kun se tulee ei se säästä, se on KAUHEA KANKKUNEN. -Juha Vainio.
m_kuivamaki
14.03.2004 12:27:32
Tavoitteena on ollut alusta asti saada hemmetin kirkas ja terävä soundi. Se oli yksi syy 81:sen valintaan. Kävi kyllä 85 mielessä...
Snowblind
14.03.2004 13:38:22

On aika nätin näköinen kyllä.
Like Andrey Bolshakov's smile, cruel and cold
Miekkonen
20.03.2004 15:24:30
Huhhuh, kun on komea kitara tulossa.
Miekkonen
20.03.2004 15:25:36
Oliko tuo neckthru touhu vaikea tehdä?
ollisal
21.03.2004 09:52:59
Oliko tuo neckthru touhu vaikea tehdä?

No periaatteessahan se on yhtä helppoa kuin liimapuulevyn valmistus, tällä kertaa se yksi palikka onkin vain kaula jiiänee,
m_kuivamaki
21.03.2004 11:03:10
Tavallaan helpompi, tavallaan vaikeampi tehdä kuin esim. pulttikaula. Pitää ottaa huomioon joitain asioita. Luin aika paljon neck-thru projekteista netistä ja niiden pohjalta.... Tulossa on parempia kuvia ja infoa projektin etenemisestä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)