Aihe: American Idol 2010
1 2 3 4 5 6
Pande
19.04.2010 20:05:11 (muokattu 19.04.2010 20:11:18)

this1sux: Oli muuten Nuno Bettencourt tiluttamassa Rihannan kanssa.

Oho. Olin iso Nuno -fani joskus silloin kun se vielä soitti hyvin, mutta en silti tunnistanut sitä, soittokin oli ihan yhdentekevää. :-(

(Katoin tuon uusiksi tuolta: http://www.youtube.com/watch?v=aQDDweOqzR8 ja kyllähän tuosta Nunon ja kitaransa selvästi tunnistaa, tuli varmaan vaan katsottua jotain muuta enemmän kun tuota kitaristia tms :-P)
bedlam
19.04.2010 20:38:21

Juup, kylhä Nunon aina tunnistaa. Oli Rihannalla sen verran vaatteita päällä, että tuli katteltua muuallekin. Onko Nuno ikinä eläissään soittanut jollain muunnäkösellä kepillä?
arppah8
20.04.2010 08:55:59

bedlam: Juup, kylhä Nunon aina tunnistaa. Oli Rihannalla sen verran vaatteita päällä, että tuli katteltua muuallekin. Onko Nuno ikinä eläissään soittanut jollain muunnäkösellä kepillä?

Oli sillä ekan levyn aikaan joku palacaster viimeistelemättömällä bodylla ja perus-stratolavalla.

Sorry OT.
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
Sävis
27.04.2010 09:35:13
Enpä yllättynyt ollenkaan, että Andrew tippu. Katien putoaminen oli ehkä pienoinen yllätys, koska ajattelin sillä olevan tosi paljon faneja.

Jännäksi menee, aika hyviä esityksiä oli viime jaksossa.
LIP MY STOCKINGS! LIP TEM!!!
Hot RedX
27.04.2010 10:38:52
Sävis: Enpä yllättynyt ollenkaan, että Andrew tippu. Katien putoaminen oli ehkä pienoinen yllätys, koska ajattelin sillä olevan tosi paljon faneja.

Jännäksi menee, aika hyviä esityksiä oli viime jaksossa.

Niin oli!
Vaikea veikata kuka voittaa...
tsugaru
29.04.2010 15:55:05
Hot RedX: Niin oli!
Vaikea veikata kuka voittaa...

Tiukille vetää. Tim ja Lee, seuraavat putoajatko?
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
bedlam
29.04.2010 15:57:08

Olin onnellinen, että Tim veti oikeesti tosi hyvin viimeksi. Jatkais nyt vain samalla linjalla. Aaronin edelleen tiputtaisin, mutta taitaa olla faneja liikaa. Ja supersuosikkini Siobhan on kyllä ollut vaisu tässä muutaman viikon.
tsugaru
29.04.2010 16:04:35 (muokattu 29.04.2010 16:04:54)
bedlam: Olin onnellinen, että Tim veti oikeesti tosi hyvin viimeksi. Jatkais nyt vain samalla linjalla. Aaronin edelleen tiputtaisin, mutta taitaa olla faneja liikaa. Ja supersuosikkini Siobhan on kyllä ollut vaisu tässä muutaman viikon.

Ainahan nuo kuopukset faneja kerää, mutta eikö viimevuotisen pikku-Davidin nykyiset tekemiset ole melko linjattomia ja väkinäisiä, ainakin katsellun esiintymisen perusteella. Kun kunnon ainesta vaikuttaisi löytyvän noista kokeneemmista.
No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR
Hot RedX
03.05.2010 17:06:26 (muokattu 03.05.2010 17:06:49)
Kuka tipahti?
tsugaru
03.05.2010 19:30:52
Hot RedX: Kuka tipahti?

Tim.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Hot RedX
03.05.2010 21:18:03
tsugaru: Tim.

Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!

Voi harmi!
Timhän pääs villillä kortilla mukaan...
tsugaru
11.05.2010 17:39:10 (muokattu 11.05.2010 17:49:41)
Siobhanin oli sitten aika lähteä.
bedlam
11.05.2010 18:55:14 (muokattu 11.05.2010 18:55:41)

tsugaru: Siobhanin oli sitten aika lähteä.

Juu. Esiintymisten jälkeen sanoinkin avokille, että valitettavasti Siobhan tippuu nyt. Ihmettelin kyllä sitä että tuomarit kehuivat, oli aika surkea esitys.
this1sux
11.05.2010 20:07:57
Mistä lie johtui, mutta Siobhanista hävisi skaban edetessä se hauskuus kokonaan. Lauloi hyvin niitä groovaavia ja meneviä kappaleita, kuten Think, Living for the City, Superstition jne. Mut sit ku tuli nuo teemat ja hitaammat kappaleet nii eipä toiminu. Jotenkin muuttui myös aika epävireiseksi siellä pitkien nuottien välissä.

Harmi sinänsä. Nyt on vain yksi suosikki, Crystal.
"All science is either physics or stamp collecting" - E. Rutherford
Johnny Buzz
11.05.2010 22:50:29

this1sux: Mistä lie johtui, mutta Siobhanista hävisi skaban edetessä se hauskuus kokonaan. Lauloi hyvin niitä groovaavia ja meneviä kappaleita, kuten Think, Living for the City, Superstition jne. Mut sit ku tuli nuo teemat ja hitaammat kappaleet nii eipä toiminu. Jotenkin muuttui myös aika epävireiseksi siellä pitkien nuottien välissä.

Harmi sinänsä. Nyt on vain yksi suosikki, Crystal.

Mun mielestä Siobhan ei oikein löytäny tyyliään ja luotti viikosta toiseen niihin isoihin nuotteihin. Etenkin jälkimmäisen toistaminen alkoi ärsyttää loppua kohden eli ihan oikea kilpailija tippui.
paavi
12.05.2010 12:55:08
Johnny Buzz: Mun mielestä Siobhan ei oikein löytäny tyyliään ja luotti viikosta toiseen niihin isoihin nuotteihin. Etenkin jälkimmäisen toistaminen alkoi ärsyttää loppua kohden eli ihan oikea kilpailija tippui.

Joo, kyllähän se vähän noin on... mutta Siobhan on selkeesti mielenkiintoisin noista. Sen jälkeen Bowersox. Big Mike on vaan ärsyttävä. Varmaan hyvä tyyppi ja kaikkea, mutta joskus vaan joku ärsyttää ja sille ei voi mitään. Ensinnäkään isolla miehellä ei saa olla sellasta ääntä... Siobhan painaa kolmasosan, mutta pesee äänen voimalla 6-0.
bedlam
12.05.2010 14:17:43

Siobhanin lauluääni matalalta ei oikein toiminu, varsinkin kun se vibraatto oli sellanen hidas hö..hö..hö..hö. Ois vetäny korkeelta ja kovaa yhen biisin kokonaan :D

Mut se käkkäräpää-jätkä (en taas muista nimeä) ja Voimasukat on lemppareita nyt näistä lopuista. Big-Mikekin on ihan jees, mutta ei kuitenkaan kauhiasti iske. Ja se kielen lipominen joka lauseen jälkeen ärsyttää!
tsugaru
12.05.2010 15:37:59
bedlam: Siobhanin lauluääni matalalta ei oikein toiminu, varsinkin kun se vibraatto oli sellanen hidas hö..hö..hö..hö. Ois vetäny korkeelta ja kovaa yhen biisin kokonaan :D

Mut se käkkäräpää-jätkä (en taas muista nimeä) ja Voimasukat on lemppareita nyt näistä lopuista. Big-Mikekin on ihan jees, mutta ei kuitenkaan kauhiasti iske. Ja se kielen lipominen joka lauseen jälkeen ärsyttää!

Lee tai käkkäräpääkitaristi, jonka nimeä en muista. Pahoin pelkään, että tyylilleen uskollisena Crystal ei tätä kilpailua voita. Vai voittaisiko kuitenkin.
Mättöpiiska
21.05.2010 03:51:02
Hallelujaa-kortti käytetty. Ei siinä, aika hienostihan se meni. (kryptisesti muotoiltuna jenkkitahdin vuoksi)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)