pekkajau 20.05.2010 01:02:29 (muokattu 20.05.2010 01:36:40) | |
---|
Savolainen hummppahaetaristi kuoli ja tuli taevaanportille. Pietari oli siellä vastassa ja sanoi että valitettavasti meillä ei ole yhtään savolaista taivaassa. No haetaristina ja savolaisena saatanan uteliaana kyseli että missä helevetissä ne savolaiset sitten on ja Pietari kertoi että juuri siellä! No savolainen haetaristi sanoi että on elänyt nuhteetonta elämää eli ei ole koskaan pettänyt vaimoaan vaan koko ikäsä vaan harjoitellut Esko Könösen sovituksia.Pietari kertoi että käydään tarkistamassa asia keskustietokoneelta ja pomolta ja myös elämän kaikki evästeet ja "plokitiedostot" pengotaan. Palasi kahden viikon jälkeen portille ja kertoi;CV:n ja muun elämänhistorian mukaan elämän olevan täysin nuhteetonta ja mallikelpoista...mutta pomo sanoi että sinne te joudutte missä muutkin savolaiset ovat! "Täällä taivaassa ei ruvetä yhden ukon takia kalakukkoja leipomaan!" |
Anonymous-jazz 20.05.2010 03:20:59 | |
---|
haitari: Kosketinsoittajan unelma - keikka synagogassa. Ai niin, tää olikin hyvien vitsien kokoontumisajo. HOHO :) Ei huono :) :) :) HAHA "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Riksteri 20.05.2010 10:22:48 | |
---|
"Siitä se sitten polkaistiin tanssi-ilta käyntiin ja tavanmukaisesti parilla perinteisillä valseilla. Oli jännä huomatta että tanssin tiimellyksissä en ollut sen enempää kiinittänyt huomiota että onko musiikki peräisin laulajasta vai dj:n vääntelimistä napukoista niin tanssin lumoissa jälleen olin." |
blaekie 20.05.2010 11:09:00 | |
---|
pekkajau: Savolainen hummppahaetaristi kuoli ja tuli taevaanportille. Pietari oli siellä vastassa ja sanoi että valitettavasti meillä ei ole yhtään savolaista taivaassa. No haetaristina ja savolaisena saatanan uteliaana kyseli että missä helevetissä ne savolaiset sitten on ja Pietari kertoi että juuri siellä! No savolainen haetaristi sanoi että on elänyt nuhteetonta elämää eli ei ole koskaan pettänyt vaimoaan vaan koko ikäsä vaan harjoitellut Esko Könösen sovituksia.Pietari kertoi että käydään tarkistamassa asia keskustietokoneelta ja pomolta ja myös elämän kaikki evästeet ja "plokitiedostot" pengotaan. Palasi kahden viikon jälkeen portille ja kertoi;CV:n ja muun elämänhistorian mukaan elämän olevan täysin nuhteetonta ja mallikelpoista...mutta pomo sanoi että sinne te joudutte missä muutkin savolaiset ovat! "Täällä taivaassa ei ruvetä yhden ukon takia kalakukkoja leipomaan!" Aeka hyvä :) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. ja jos onkii , nii entäs sitten ... |
mack the knife 20.05.2010 11:30:07 | |
---|
Riksteri: "Siitä se sitten polkaistiin tanssi-ilta käyntiin ja tavanmukaisesti parilla perinteisillä valseilla. Oli jännä huomatta että tanssin tiimellyksissä en ollut sen enempää kiinittänyt huomiota että onko musiikki peräisin laulajasta vai dj:n vääntelimistä napukoista niin tanssin lumoissa jälleen olin." Tää on hyvä, koska luulen sen olevan jostain tanssipalstan ahkeralta kirjoittajalta. COVS n:o 1. |
baron 20.05.2010 15:46:30 | |
---|
mack the knife: Tää on hyvä, koska luulen sen olevan jostain tanssipalstan ahkeralta kirjoittajalta. Piti paikkansa tai ei mutta mun mielestä monella humppamuusikolla on väärä käsitys että ne muka olisi tanssikeikan tähtiä. Kyllähän tanssijoilla tärkein asia on joko partneri johon yritetään tehdä vaikutus tai oma tanssillinen esiintyminen ja se bändi on vain välttämätön paha Finlandersin Lassen sanojen mukaan "antamaan se rytmi jonka tahdissa tanssijat liikuttelevat ruumiinosiaan" You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
Vongoethe 20.05.2010 15:49:54 (muokattu 20.05.2010 16:45:08) | |
---|
Alttoviulisti näki unta, että hän olisi soittamassa Händelin Messias-oratoriota Govent Gardenissa Herbert von Karajanin johtamana. Herättyään hän huomasi olevansa soittamassa Händelin Messias-oratoriota Govent Gardenissa Herbert von Karajanin johtamana. Kaksi viulistia keskusteli työstään ja työvälineistään. Sattuipa paikalle alttoviulisti, ja halusi hänkin kunnostautua korkealentoisessa musiikillisessa debatissa. "Hei, minulakin on Amati, minä olen altoviulisti!"
Vanhempi variaatio jo kerrotusta basistivitsistä: Alttoviulisti ja viulisti joutuivat veden varaan. Alttoviulisti: "Apua, apua, minä en osaa uida! Viulisti: "Tee niin kuin aina konsertissakin teet. Fuskaa!" |
baron: Piti paikkansa tai ei mutta mun mielestä monella humppamuusikolla on väärä käsitys että ne muka olisi tanssikeikan tähtiä. Kyllähän tanssijoilla tärkein asia on joko partneri johon yritetään tehdä vaikutus tai oma tanssillinen esiintyminen ja se bändi on vain välttämätön paha Finlandersin Lassen sanojen mukaan "antamaan se rytmi jonka tahdissa tanssijat liikuttelevat ruumiinosiaan" Kyllä kyllä. Mä tarkoitankin toista puolta, eli ei tarvi vetää ranteita auki muutamasta väärästä äänestä kun ei niitä niin kuunnella loppujen lopuksi. Eikä tää ollu vitsi, väärä palsta ja sori. COVS n:o 1. |
EP 20.05.2010 16:19:00 | |
---|
Riksteri: "Siitä se sitten polkaistiin tanssi-ilta käyntiin ja tavanmukaisesti parilla perinteisillä valseilla. Oli jännä huomatta että tanssin tiimellyksissä en ollut sen enempää kiinittänyt huomiota että onko musiikki peräisin laulajasta vai dj:n vääntelimistä napukoista niin tanssin lumoissa jälleen olin." Heh, onneksi huomasin noi lainausmerkit, ajattelin justiin alkaa kiroomahan! : ) |
levesinet 20.05.2010 17:32:48 (muokattu 22.05.2010 10:13:05) | |
---|
EDIT: levesinet laukoi 2 huonoa vitsiä :( |
hvinnamo 21.05.2010 17:53:54 | |
---|
Estonia-laivalla soittanut orkesteri pyrki ensimmäistä kertaa uransa aikana tosissaan pinnalle... |
Vongoethe 21.05.2010 18:29:58 | |
---|
hvinnamo: Estonia-laivalla soittanut orkesteri pyrki ensimmäistä kertaa uransa aikana tosissaan pinnalle... Voisit kyllä perustaa mauttomille "vitseille", toisin sanoen elävien ihmisten hädästä ja katastrofeista kiksinsä saaville sosiopaateille ihan oman ketjun. http://fi.wikipedia.org/wiki/M/S_Estonia#Estonian_onnettomuus En toki pidä itse postaamiani juttuja mitenkään hyvinä. Kuten heti kättelyssä sanoin, hyviä vitsejä ei ole, on vain vanhoja perusjuttuja, toiset vähän maukkaampia, toiset suoraa päätä tyhmiä ja mauttomia. |
half 21.05.2010 19:28:21 | |
---|
Musikaalis lapsia syntyy aina, kun äiti on läpeensä harppu ja isä täysi torvi. |
Vongoethe 21.05.2010 19:40:59 (muokattu 21.05.2010 22:41:18) | |
---|
half: Musikaalis lapsia syntyy aina, kun äiti on läpeensä harppu ja isä täysi torvi. ...tai kun äiti on läpeensä tyytyväinen, isä suorastaan ylpeä ja isällä on sen pituinen se? |
levesinet 21.05.2010 20:43:45 (muokattu 22.05.2010 10:13:27) | |
---|
EDIT: levesinet laukoi jälleen huonon vitsin :( |
KoskPaavo 21.05.2010 21:11:13 | |
---|
Huh, nyt pilleripurkille. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
BassoSisko 21.05.2010 21:11:41 | |
---|
Sitä on maailmassa kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta tilpehööriä kuten maljakko, laatikko, muusikko, kolpakko tai vaikka kermakko. *kele |
EP 21.05.2010 21:22:59 | |
---|
BassoSisko: Sitä on maailmassa kaikenlaista tarpeellista ja tarpeetonta tilpehööriä kuten maljakko, laatikko, muusikko, kolpakko tai vaikka kermakko. Mitäs *kelettä nyt? |
BassoSisko 21.05.2010 21:36:20 | |
---|
EP: Mitäs *kelettä nyt? No ku pojat kiusas! *kele |
pekkajau 21.05.2010 21:52:39 | |
---|
Basisti tuli kotiin keikalta kaksi päivää myöhässä ja tilanteen lieventämiseksi toi ison kimpun ruusuja vaimolle. Vaimo totesi:"Jaa sieltä sitä nyt tullaan oikein kukkien kanssa! Ja nyt herra varmaan luulee että meikäläinen on nyt sitten seuraavat kaks viikkoa koko ajan perse pystyssä?" Siihen basisti:"Eiks meillä ole yhtään maljakkoa?" |