Notefix 14.03.2004 00:51:18 (muokattu 14.03.2004 01:04:31) | |
---|
Kävinpä tänään katsomassa moisen, kun tännekin tuo ulottui. Täytyy sanoa että oli kyllä hieno keikka. Tästä maasta ei varmastikaan löydy montaa yhtä karismaattista esiintyjää. Erityisesti kolahti "väliaikainen", jonka dramaattinen ja rohkeakin sovitus oli kyllä mun makuun. Bändi koostui maamme eturivin nuorista muusikoista ja toimi mallikkaasti, ei ollut mitään nypläystä :) Tää oli ns. A-luokan keikka ja sellaista on aina ilo ja kunnia kuunnella. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Fuzzy Boner 14.03.2004 03:31:17 | |
---|
Kävinpä tänään katsomassa moisen, kun tännekin tuo ulottui. Täytyy sanoa että oli kyllä hieno keikka. Tästä maasta ei varmastikaan löydy montaa yhtä karismaattista esiintyjää. Erityisesti kolahti "väliaikainen", jonka dramaattinen ja rohkeakin sovitus oli kyllä mun makuun. Bändi koostui maamme eturivin nuorista muusikoista ja toimi mallikkaasti, ei ollut mitään nypläystä :) Tää oli ns. A-luokan keikka ja sellaista on aina ilo ja kunnia kuunnella. Vitsi ku olin muualla soittamassa, nii en kerennyt tuota kuuntelemaan.. No ehkä jossain vielä... Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
"HAISTA SINÄ PASKA" |
Vitsi ku olin muualla soittamassa, nii en kerennyt tuota kuuntelemaan.. No ehkä jossain vielä... Sun pitäis vähentää noita pizzeriakeikkoja ja ryhtyä tekemään oikeata musaa. Ei kukaan jaksa vetää huttua koko ikäänsä. My name is Baron, Notefix Baron- "mä oon meshissä" |
Fuzzy Boner 14.03.2004 11:31:55 (muokattu 14.03.2004 11:32:52) | |
---|
Sun pitäis vähentää noita pizzeriakeikkoja ja ryhtyä tekemään oikeata musaa. Ei kukaan jaksa vetää huttua koko ikäänsä. Se olikin jazzia Sture Jazz Clubilla... ..ttu se mitään huttua ollu.(hoho) (Mutta joo, Loiri on mahtava tulkitsija ja osa bändiä aina kun se on livenä nähnyt, oli varmasti tunteikas ilta) Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
"HAISTA SINÄ PASKA" |
Ossi 14.03.2004 14:09:13 (muokattu 14.03.2004 15:36:48) | |
---|
Oli tosiaan kiistämättömän täys'painoinen esitys. Loirihan tietysti heittäytyi asiaansa täysillä, pistäen tapansa mukaan itsensä likoon mutta niin teki bändikin, joka sivumennen sanoen oli minusta ja aivan mahtava. Kotimatkalla vaimo (musiikillinen maallikko, vaistoihminen) hypetti aivan tärviölle vielä jokaisen soittajan erikseen. Erityisesti kolahti kuulemma Kososen kitarointi, mikä jäi kyllä erityisesti mullekin mieleen. Mahtaiskohan jotakin kautta mennä kiitokset ao. pelimannille ? Tuoreiden sovitusten myötä tutut kipaleet saivat aivan uutta lihaa luiden ympärille ja dynamiikkaa, ilman että biisien ydin olisi päässyt häviämään. Mulle on aivan sama, vaikkei suomalainen musa breikkaakaan aina maailmalla; saadaanpahan sitten nauttia siitä sitäkin enemmän tääll' raukoill' rajoill' ;> P.S. Bändissä siis soittivat : Maria Kalaniemi/harmonikka, Kalle Torniainen/rummut, Ako Kiiski/basso, Mikko Kosonen/kitara ja Lenni-Kalle Taipale/koskettimet. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
timwee 15.03.2004 13:25:56 | |
---|
Tuo olisi hieno nähdä. Sain levyn joululahjaksi ja sitä on kyllä tullut kuunneltua. Kuinkakohan pitkään konserttisarja jatkuu? |
M.i.k.key 15.03.2004 15:02:53 | |
---|
My name is Baron, M.i.k.key Baron |
Fuzzy Boner 16.03.2004 12:46:57 | |
---|
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
sikanaama 16.03.2004 16:57:43 | |
---|
16.3. JYVÄSKYLÄ, Paviljonki, klo 19.00 Eli tänään. Onko ketään muita menossa katsomaan. Mie meen. Heippa! "Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar |
Fuzzy Boner 17.03.2004 01:50:08 | |
---|
16.3. JYVÄSKYLÄ, Paviljonki, klo 19.00 Eli tänään. Onko ketään muita menossa katsomaan. Mie meen. Heippa! Vitsi ku oon aina väärässä kaupungissa Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
sikanaama 17.03.2004 20:24:16 | |
---|
Vitsi ku oon aina väärässä kaupungissa Oli kyllä loisto konsertti. Pändi oli mainio. Ja Loiri tietysti loistava. Ei nyt jaksa kehua liikaa ettei innostus laske. "Soitetaan metallia, ei pilata tätä juttua progella" -Valdemar |
J. Cool 20.03.2004 13:49:24 | |
---|
Vitsi ku oon aina väärässä kaupungissa jätkä ei oo kyl ikinä oikeessa kaupungissa x) |
Fuzzy Boner 20.03.2004 13:51:54 | |
---|
jätkä ei oo kyl ikinä oikeessa kaupungissa x) "Sanoo Rovaniemen oma poika(poliisi), J_Cop" Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
J. Cool 20.03.2004 21:51:14 | |
---|
"Sanoo Rovaniemen oma poika(poliisi), J_Cop" hei oulussa mä nykysin !! aijai, pikkasen tylyä kuittia tulee! c'mon onko mun vika jos ne linjat oli liian helppoja?! hohohoho :DD:D:D:D:D pitäis kai iteki lohkasta jotain tosi kornia jolleki prolle niin vois nykästä omaks allekirjotukseks x) |
Fuzzy Boner 21.03.2004 02:27:52 (muokattu 21.03.2004 07:46:39) | |
---|
hei oulussa mä nykysin !! aijai, pikkasen tylyä kuittia tulee! c'mon onko mun vika jos ne linjat oli liian helppoja?! hohohoho :DD:D:D:D:D pitäis kai iteki lohkasta jotain tosi kornia jolleki prolle niin vois nykästä omaks allekirjotukseks x) hoho! Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
Fuzzy Boner 25.03.2004 22:20:34 | |
---|
Tuleeks Espooseen ketää? Mä saan ehkä sinne lipun.. Kaveri oli tänään jossain Keravalla niitä kattomassa. Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron! |
oizo 27.03.2004 10:38:34 | |
---|
Tuleeks Espooseen ketää? Mä saan ehkä sinne lipun.. Kaveri oli tänään jossain Keravalla niitä kattomassa. Ainakin pari tuttavaa Helsingistä on menossa sinne kattoon sitä. Vielä tosta ite konsertista, että olin Oulussa kattelemassa ja tykkäsin kyl kovasti! Todella hienoja sovituksia ja huikeita pitkiä sooloja jokaiselta bändin jäseneltä. :) Mukava meininki oli bändillä lavalla. Loiri tulkitsi tapansa mukaan hyvin. Lisää tällasia kiertueita! :) |
timwee 28.03.2004 15:51:48 | |
---|
Kävin katsomassa tämän viime viikolla Järvenpäässä. Oli kyllä vaikuttavin konsertti pitkään aikaan. Mahtavia lauluja, hienoa tulkintaa ja loistava bändi kerrassaan. Lenni-Kallen pianonsoitto oli tyylikkään luovaa ja myös kitaristista pidin todella paljon. Eniten tykästyin ehkäpä Albatrossi kappaleeseen. Todellakin tälläisiä konsertteja lisää |
J. Cool 30.03.2004 11:38:10 | |
---|
kävin kans oulussa tsekkaamassa, tosi hieno veto! eturivin muusikot veti ja toinen toistaan hienompia sovituksia! loiri tietty veti vakuuttavasti oman shownsa. Ne jotka missas niin aijai...mut ei hätää, pori jazzeilla on ainaki vielä ja ens syksynä kuulemma uus rundi.. |
musatuukka 05.04.2004 00:17:47 | |
---|
Kävin katsomassa Kuopiossa 17.3 ja olihan se perkeleen hyvä!!!!!!! R.Blackmore tilutus se on parasta ...........---- |