Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Roots »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tunnetteko hyviä yhteisnauhoitus-saitteja?
1
weelie
20.05.2010 11:37:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli mieleen että onko olemassa nettisaitteja, joissa amatöörit helposti voi nauhoitella yhdessä? Siis että, jos osaan vaikka soittaa bassoa, ja saitilla joku omaan nauhoitukseensa/sävellykseensä sellaista kaipaa, nauhoitan sen hänelle. Näin yhteistyö olisi mahdollista maailmanlaajuisesti. Olisi oiva lisä harjoitteluun, bluesin ja kantrin soittoa kun opettelen.

Onko kokemusta moisista?

Googlesta löysin tuollaiseen liittyen esim:
kompoz.com
Thounds.com
tunerooms.com
myonlineband.com
indabamusic.com
v-band.de
(Osa näistä ilmeisesti ihan kuolleita)
 
http://pickingjjcale.blogspot.com/
Thothmes
20.05.2010 19:47:53 (muokattu 20.05.2010 19:48:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loistava ajatus muuten, mitenkähän ei ole tullut itselle mieleen!
 
Sikäli hiukan turha postaus, että en tiedä tällaisia saitteja, mutta mikäli joku tietää, jakakoon viisauttaan! Tämähän olisi oivaa treeniä ja huvittelua.
 
edit: tämän voisi periaatteessa heittää tuonne yleistä keskustelua-osioon tai muualle, missä tätä lukee useampi. Ellei sitten tarkoitus ole kaivaa nimenomaan juurimusasaitteja esiin.
 
JaSo
21.05.2010 16:26:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös tuo voisi noin periaatteessa onnistua täällä mussukoiden netissäkin. Ideahan olisi hieno, tosin sitten kaiketi pitäisi jotenkin olla varma että joku ei pölli säveltäjän kipaletta omakseen. Tuosta ideastahan voisi syntyä vaikka mitä!
 
Less is more...
Teijo K.
21.05.2010 16:55:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaSo: Eikös tuo voisi noin periaatteessa onnistua täällä mussukoiden netissäkin. Ideahan olisi hieno, tosin sitten kaiketi pitäisi jotenkin olla varma että joku ei pölli säveltäjän kipaletta omakseen. Tuosta ideastahan voisi syntyä vaikka mitä!
 
Mä oon aina välillä hellinyt sellaista ideaa, että järkättäis kisojen kisa. Sävellyskisa ja sit rummunsoittokisa ja bassokisa ja kitarakomppikisa jne. niin et pikuhiljaa saataisiin sit kootuksi koko biisi pelkistä kisoja voittaneista vedoista.
MoreK
21.05.2010 18:28:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teijo K.: Mä oon aina välillä hellinyt sellaista ideaa, että järkättäis kisojen kisa. Sävellyskisa ja sit rummunsoittokisa ja bassokisa ja kitarakomppikisa jne. niin et pikuhiljaa saataisiin sit kootuksi koko biisi pelkistä kisoja voittaneista vedoista.
 
Huippuidea! Tohon vielä sanoitus- ja laulukisa, niin meillä voi olla aika tiukka kipale kasassa. Tätä voisi ryhtyä kehittelemään.....
 
Teijo K.
21.05.2010 18:32:10 (muokattu 21.05.2010 18:33:18)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MoreK: Huippuidea! Tohon vielä sanoitus- ja laulukisa, niin meillä voi olla aika tiukka kipale kasassa. Tätä voisi ryhtyä kehittelemään.....
 
Nimenomaan. Ajatus oli että koko roska olisi "kasattu" niistä voittajavedoista. Sävellys pitäis varmaan olla jotenkin midiphjalta tms. että siihen sitten voisi pala kerrallaan vaihtaa ne voittaneet vedot tilalle.
 
Sen vois sitten antaa Juhanille ja Johtajalle vaikka mnet-teemabiisiksi, koska se olisi syntynyt täällä yhteistyöstä.
weelie
21.05.2010 22:55:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sinänsä kisan kisat on ihan ok, mutta musta ei ole kisaamaan eikä kilpailu oikeastaan kiinnostakaan.
 
Toisaalta yhä koen että täältä muusikoiden.netistä ei ehkä löytyisi niin paljoa matskua, että löytyisi jotain minullekin (voin toki olla väärässä). Siksi etsinkin "virtuaalibändi"-mahdollisuutta ihan globaalisti.
 
http://pickingjjcale.blogspot.com/
Sergei Fallinen
22.05.2010 15:58:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Teijo K.: Mä oon aina välillä hellinyt sellaista ideaa, että järkättäis kisojen kisa. Sävellyskisa ja sit rummunsoittokisa ja bassokisa ja kitarakomppikisa jne. niin et pikuhiljaa saataisiin sit kootuksi koko biisi pelkistä kisoja voittaneista vedoista.
 
tää olis kyl hieno idea!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «