Meisseli: Luettuani hetken tätä palstaa, alkoi tuntumaan että täälä on kaikki ihan päissään. Sinulla on nopeat hoksottimet. ;-) One kind of music only - the good kind |
Anonymous-jazz 20.05.2010 03:28:36 (muokattu 20.05.2010 03:34:18) | |
---|
KoskPaavo: Mun jatsi on sitä että molliin laitetaan lisää se ysiääni ja soundi on jotain Rhodesia.Hyvin oon pärjänny. Fuusiojazzi on just tota... Paitsi siihen tarvii myös smegman lisäksi sitä sielua. Ettei jätä sitä smegmaa siihen viereen kellumaan. Muuten nimitäin kaikki kuullostaa liian kliiniseltä ja teennäiseltä. Hanurillahan tietty toi rhdoes ei kyllä lähde sieltä palkeesta, vaan siihen tarvitaan joku midihanuri ja kunnon aivot. Siis se mistä se soundi lähtee. Tottakai tässä maassa heti kun alkaa keikkaleen fuusiojazzilla, niin sit loppuu keikat kuin seinään ja on taas palattava soittaman kusenpolttamaa humppaa ja siellähän se raha lepää, kuten ennenkin. "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
EP 20.05.2010 06:39:33 | |
---|
Anonymous-jazz: ..ja on taas palattava soittaman kusenpolttamaa humppaa ja siellähän se raha lepää, kuten ennenkin. Mitä on kusenpolttama humppa? |
KoskPaavo 20.05.2010 20:04:51 | |
---|
Anonymous-jazz: Fuusiojazzi on just tota... Paitsi siihen tarvii myös smegman lisäksi sitä sielua. Ettei jätä sitä smegmaa siihen viereen kellumaan. Muuten nimitäin kaikki kuullostaa liian kliiniseltä ja teennäiseltä. Hanurillahan tietty toi rhdoes ei kyllä lähde sieltä palkeesta, vaan siihen tarvitaan joku midihanuri ja kunnon aivot. Siis se mistä se soundi lähtee. Tottakai tässä maassa heti kun alkaa keikkaleen fuusiojazzilla, niin sit loppuu keikat kuin seinään ja on taas palattava soittaman kusenpolttamaa humppaa ja siellähän se raha lepää, kuten ennenkin. Mä jo vastasinkin että mä en soita haitaria keikoilla kun en sitä hallitse. Enkä niin suvereenisti mitään muutakaan mutta verokortissa luki että muusikko. Nyt mulla eläkejoutopaavona on freelancerverokortti. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
KoskPaavo 21.05.2010 00:50:03 | |
---|
EP: Mitä on kusenpolttama humppa? Se on sitä millä suomalaiset muusikot on tienanneet leipänsä sukupolvesta toiseen. Veikkaanpa vahvasti että tilanne on sama joka maassa tällä pallolla. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
rintapek 21.05.2010 02:44:08 | |
---|
KoskPaavo: Veikkaanpa vahvasti että tilanne on sama joka maassa tällä pallolla. Ameriikassa ei o kusenpolttamaa hunppaa. Siä on vaan pissed-off f*** country. One kind of music only - the good kind |
KoskPaavo 21.05.2010 07:59:01 (muokattu 21.05.2010 07:59:11) | |
---|
rintapek: Ameriikassa ei o kusenpolttamaa hunppaa. Siä on vaan pissed-off f*** country. Och samma på svenska. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
riff 21.05.2010 23:44:05 (muokattu 21.05.2010 23:45:49) | |
---|
Vetäkääs joku jossain Peräpukamien takapihan nuorisoseurantalolla RUSHin Jacob's Ladder. Siinä laatuprogea jolle ei nyrpistä nenäänsä isommankaan tilan isäntä! ;-) Hoho! Prööt! Kyynisyys on realismia. |
Tankero 21.05.2010 23:46:09 | |
---|
rintapek: Ameriikassa ei o kusenpolttamaa hunppaa. Siä on vaan pissed-off f*** country. Kerrotko tarkemmin? Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
hoomollinen 14.07.2010 14:45:06 | |
---|
Seiskyt-luvulla oli hauskaa olla lavabändeissä, jos sattui vaikka esim. Pettersson Brass olemaan samalla keikalla. Kaverit soitti F. Zappan biisejä, eikä se tuntunut ketään häiritsevän. Omia progevetoja samoilta ajoilta esim. Santanan Samba Pa Ti. King Krimsonin I Talk to the Windiäkin on tullut vedettyä turakaisille. |