Aihe: Ronnie James Dio R.I.P.
1 2
Vongoethe
18.05.2010 16:23:35 (muokattu 18.05.2010 16:35:42)
Qsine: Mikä tahansa kilpailu humpalla ja hevillä on vuosikymmenien saatossa ikinä ollutkaan, niin tottakai nämä ketjut osoittavat, että jälkimmäinen on vienyt voiton. Useiden searchienkaan jälkeen en löytänyt MNetin rokkipuolelta "Esko Rahkonen R.I.P." -ketjua.

Onhan se nyt epäreilua, että HIM, Lordi tai Zeppelinin Led eivät joudu keikoillaan esittämään Limperin muorin humppaa, eikö?

Vilpittömästi esitän kunnioitukseni teille kaikille, jotka jaksatte olla monipuolisia "tanssimusiikki" -nimikkeen alla ihan sinne sähkökitaramusiikkiin saakka.

Sä oot vaan rajottunut. Ota mikä tahansa punk- tai heavybändi ja kuuntele rumpu/bassokomppia vähän etäämpää. Et erota, onko se humppaa vai heavyä.

Se, että et rokkipuolelta löydä tuollaisia, osoittaa vain sen, kuinka rajoittuneita sillä osastolla osataan olla. Se ei merkitse sitä, että meidänkin pitäisi olla sellaisia.
EP
18.05.2010 17:20:33
mack the knife: Miten vittu saatana tuo on mahdollista!!
Sä yrität ärsyttää vaan että et muka olis mitään pumppuveikkoja uudempaa koskaan kuullu etkä yhtään telkkariohjelmaa teijasopasen jälkeen nähny.

Hmm.. siis pumppuveikkojen ja kumppaneiden jälkeen tuli hevimetalli??
Telkkarin varsinkin "musiikkiohjelmia" tulee katsottua todella valikoiden mm. Factorit, Idiolsit, kuorosodat jne. jää katsomatta, en viitti pilata jo ennestään "huonoa" musiikkimakuani tuollaisilla :D

..en voi sille mitään, että ko. musiikkityyli ei ole koskaan ollut mielimusiikkiani, en vihaa sitä, saatan kuunnella toisinaan ja onhan siellä ihan hyvääkin..
mutta sen soittaminen/ kuunteleminen on jäänyt aika vähiin ..tarkoitus ei ole ärsyttää ..anteeksi : /
Kukko
18.05.2010 18:02:06

"Kitarakoulu viisivuotiseksi" -Minä-
Isotalo
18.05.2010 23:09:53
Mä veikkaan, että nykyisissä tanssimuusikoissakin suurin osa on sitä ikäluokkaa, jolla Dio on varmasti ollut tärkeä esikuva tärkeässä iässä. Oli se sitten -70, -80, tai vaikka 2000-luvulla. Joten miksei ansaitsisi omaa ketjua tuo yksi suurimmista.

En mä oikeesti usko, että ykskään oikee soittaja olis ikänsä kuunnellu vaan tanssimusaa, se ei vaan oo mahdollista...
pekkajau
18.05.2010 23:16:47
Oli huippulaulaja. Laulussa oli POWERIA!
rintapek
18.05.2010 23:37:06

Isotalo:
En mä oikeesti usko, että ykskään oikee soittaja olis ikänsä kuunnellu vaan tanssimusaa, se ei vaan oo mahdollista...

Moni on kuunnellu vaik pullakuskeja.
Sateenkaaren levyjä löytyypi vinyylinä hyllystä. RIP Dio.
One kind of music only - the good kind
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)