Janie Jones 05.05.2010 10:08:10 | |
---|
rantes: Olen ihmetelly kun toi MBP on ruvennut käynnistymään aikas hitaasti alkaa kestää kohta saman kuin mun entinen puucee. Onkos kellään muulla samoja ongelmia??? Ei ole, johtuneeko sitten siitä, että ajan muutaman kuukauden välein Onyx-ohjelman, joka putsaa paikkoja. Ilmainen, netistä löytyy käyttöjärjestelmällesi sopiva versio. She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths) |
Aki 05.05.2010 12:58:31 (muokattu 05.05.2010 13:00:22) | |
---|
rantes: Olen ihmetelly kun toi MBP on ruvennut käynnistymään aikas hitaasti alkaa kestää kohta saman kuin mun entinen puucee. Onkos kellään muulla samoja ongelmia??? Kyllä tämä OSX:kin itseensä asioita kerää. Suosittelen softia OnyX (ilmainen) sekä iDefrag. Edit: OnyX mainittiinkin jo: http://download.cnet.com/OnyX/3000-18512_4-10653022.html?tag=mncol "Epäreilua tuomita koko paketti 99,9%:n perusteella."
-Jucciz, 2008 |
dewil 05.05.2010 17:34:27 | |
---|
Dont Clone The Beat. Own The Beat. |
anapena 05.05.2010 17:52:54 | |
---|
Ei toi Onyxi ainakaan mulla toiminu... |
rantes 06.05.2010 12:05:44 | |
---|
No nyt on onyxillä käyty läpi mutta ei toi käynnistys juurikaan parantunu mut kiitos vinkeistä täytyy jatkaa ropailua. dick.b |
rantes 06.05.2010 12:19:33 | |
---|
Enpä mä tiedä onko toi nyt niin hidas vai tuntuuko vaan. Otin aikaa niin käynnistyi tasan yhdessä minuutissa. Jotenkin tuntuu et olis joskus ollut nopeampi mutta enpä tiiä :) dick.b |
Johnny Buzz 06.05.2010 13:13:39 | |
---|
rantes: Enpä mä tiedä onko toi nyt niin hidas vai tuntuuko vaan. Otin aikaa niin käynnistyi tasan yhdessä minuutissa. Jotenkin tuntuu et olis joskus ollut nopeampi mutta enpä tiiä :) Oma MBP käynnistyy tyyliin 20 sekunnissa, joten vähän hitaalta toi tuntuu. Latautuuko sulla paljonkin ohjelmia käynnistyksen yhteydessä. |
JPQ 06.05.2010 13:20:28 (muokattu 06.05.2010 13:33:26) | |
---|
Missä kohtaa ohjkeissa jos ei ole ohjeissa löytyy Logicille tapa miten multitimbraalit ja/tai monen ulostulon plugarien kanssa toimitaan. jos ohjeissa luen ensiksi bniitä. ja en halua ulkomaankielisiä videoita jossa joku selostaa asian ei riitä kielitaito tulkintaan lennosta. ps. 20-25 sekunttia mac minin käynnistys täällä eilen tein arviota asiasta en tiedä auttaako tämän aiheen kanssa. kuuneltemalla seinäkellon sekunttiviisaria tuo arvio tosin...joskus asiat tuntuu hitaammalta jos oikein tympii ja haluis ryhmtyä jo hommiin. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
rantes 06.05.2010 13:38:48 | |
---|
Tota noinaa oon vähä vihreä tän koneen kanssa. mistähän mä näkisin mitä tää lataa käynnistyksen yhteydessä? dick.b |
rantes 06.05.2010 15:14:26 | |
---|
Jaaha otin äänikortin irti (firewire presonus fp10) niin käynnistys tippui minuutista 35 sekunttiin. dick.b |
JPQ 06.05.2010 17:50:19 (muokattu 06.05.2010 18:48:22) | |
---|
Tuosta logic jutusta vieläpä niin tahtois ja tarttiskin että näkee muiden midi kanavien tavaran (jopa muilta softasyniltä kuin tuolta yhdeltä) yhtä aikaa kun editoi yhtä. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
JPQ 19.05.2010 00:53:18 | |
---|
Löysin logic kyssäriini ohjeet vaikka ihan pian saankin Logicin itselleni niin näkyykö softasynissä (siis logicin mukana olevissa) säädetyt arvot bumeroina ? Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
sami_sumea 19.05.2010 01:04:28 (muokattu 19.05.2010 01:19:41) | |
---|
JPQ: Löysin logic kyssäriini ohjeet vaikka ihan pian saankin Logicin itselleni niin näkyykö softasynissä (siis logicin mukana olevissa) säädetyt arvot bumeroina ? Näkyy ainakin osa kun vaihdat sitä view-moodia sieltä jostain valikosta (plugarin sisällä) asentoon "controls". ... http://www.soundreel.com
http://www.adamantiumstudios.com |
StoRBa 19.05.2010 01:05:17 | |
---|
Onko kukaan päässyt kokeilemaan Voddleria? Sain kutsun tuossa jokunen päivä sitten ja palvelu pelittää oikein mainiosti mutta pistää taustalle pyörimään jonkun autentikointiohjelman joka veti aika hyvin mehut koneesta. Siis vaikka ei mitään leffaa katsoisikaan. Laski lämpötilat joku 30 astetta, kun quittasin taustalla pyörineen ohjelman. MadCraftTuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
Onko tuo... Super Guss Cola?? |
JPQ 19.05.2010 02:48:54 | |
---|
sami_sumea: Näkyy ainakin osa kun vaihdat sitä view-moodia sieltä jostain valikosta (plugarin sisällä) asentoon "controls". ... Täytyypi kattoa. ps. lähinnä oskilaattorien korkeuksia haen. mulla jostain syystä vaikeuksia saada niitä muuten haluttuun malliin no preseteissäkin on tutkimista varmaan kun tuon saa. ainakin jotain hyviä varmaan seassa kun Garagebandinkin mukana tulleissa on... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
StoRBa: Onko kukaan päässyt kokeilemaan Voddleria? Sain kutsun tuossa jokunen päivä sitten ja palvelu pelittää oikein mainiosti mutta pistää taustalle pyörimään jonkun autentikointiohjelman joka veti aika hyvin mehut koneesta. Siis vaikka ei mitään leffaa katsoisikaan. Laski lämpötilat joku 30 astetta, kun quittasin taustalla pyörineen ohjelman. huhhuh. ja missä mallissa siis millainen mäkki tuo 30 astetta tuntuu paljolta missä vain mutta varsinkni minin kanssa tai kannettavan kanssa voisin sanoa tosi hyvin. no pieni kotelo asettaa haasteensa. ps. tuolla menolla en varmaan edes kokeile... Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
StoRBa 19.05.2010 10:52:07 | |
---|
JPQ: huhhuh. ja missä mallissa siis millainen mäkki tuo 30 astetta tuntuu paljolta missä vain mutta varsinkni minin kanssa tai kannettavan kanssa voisin sanoa tosi hyvin. no pieni kotelo asettaa haasteensa. ps. tuolla menolla en varmaan edes kokeile... Kyseessä siis MacBook Pro 13" viime vuoden kesän malli. Joo alko vähän kummastuttaa kun näpytellessä rupes sormia polttelemaan, vaikka tuuletin huutaa leipää. MadCraftTuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
Onko tuo... Super Guss Cola?? |
Johnny Buzz 19.05.2010 21:01:33 | |
---|
StoRBa: Kyseessä siis MacBook Pro 13" viime vuoden kesän malli. Joo alko vähän kummastuttaa kun näpytellessä rupes sormia polttelemaan, vaikka tuuletin huutaa leipää. Kuulostaa aika erikoiselta. Ei oo omalla kohdalla Voddler tehnyt moista. Oma kone on myös 13" MBP. |
JPQ 22.05.2010 16:04:54 | |
---|
Mietin mikä äänikortti mac mini (3.1 eli 2.53ghz Intel Core 2 ja 4gigaa muistia) pariksi kun m-audio profire 2626 ainakin glyphin ulkoisen firewire koviksen ja pro toolsin kanssa toimii huonosti. itsellä ulkoisena koviksena tosin wd my book studio (1.5tb) ja haluais sattuneista syistä kovalevyn ja äänikortin molemmat firewireen. usbiin tarttis jakajaa ja sitä paitsi luotan firewireen enempi näissä jutuissa. tarvetta 6 monolinjalle ja 2 mikki tulolle joka varmaan riittänee pitkään. koska pääosin softalla teen. ja rautakin ehkä päivittyy vähitellen tarvetta enempi vastaavaan. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |
JPQ 23.05.2010 18:03:23 | |
---|
Eihän se teitä kiinnosta varmaan mutta tänään tilasin sitten Logic Studion. Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan. |