oiva tumpeloinen 07.05.2010 14:59:16 | |
---|
|
UKKOMIES 08.05.2010 13:02:29 | |
---|
Paljonkohan kannattaa maksaa Squierin bodystä missä ei ole tietoa mallista? Rohkea rokan syö. |
T-pot 09.05.2010 16:32:47 | |
---|
Squier Pro Tone Fat Strat, aivan ok kunto ja säädöt. Mitähän tuosta viitsisi nykyään pyytää? Kyseessä on siis Pro Tone-sarjan erikoismalli, jossa floikkatalla |
Stratoholic 12.05.2010 10:54:04 | |
---|
Mulla on Ibanezin S-sarjan keppi jäänyt vähän vähemmälle käytölle uuden fenderin tieltä ja oon ajatellut myydä sen rahoittaakseni vahvistin hankintoja. Malli siis s670fm, johon on vaihdettu ammattilaisen toimesta tallaan dimarzio tone zone ja kaulaan air norton sekä asennettu humbuckerien puolitus volumepotikkaa nostamalla. Kitara on ostettu viime syksyllä oulun soitin ja tarvikkeesta. Bodyssä pieniä, lähes huomaamattomia jälkiä. Mitä luulette, onko 500€ liikaa pyydetty? Tässä vielä kuva: http://muusikoiden.net/dyn/users/62392.jpg |
Antti1 12.05.2010 18:12:32 | |
---|
Mun mielestä 500€ on liikaa. Noita saa Suomesta halvemmalla uutena, joskin tietty orkkismikeillä. Mikkien vaihtaminen ei juuri hintaa nosta, jos ei oo alkuperäisiä mukana niiden lisäksi. Laske vaikka näin: käytetyn kitaran arvo + uusien mikkien käytetty myyntiarvo - vanhojen mikkien käytetty myyntiarvo. Tämä siis, jos niitä mikkejä ei ole mukana. Ammattilaisen tekemällä asennuksella ei ole minkäänlaista lisäarvoa imo. Tolla kaavalla kaverini ostohintaan pohjautuen (470€ laukulla) tossa on vähän vajaa satanen "liikaa" hintaa. "Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel |
Stratoholic 12.05.2010 18:42:33 | |
---|
Antti1: Mun mielestä 500€ on liikaa. Noita saa Suomesta halvemmalla uutena, joskin tietty orkkismikeillä. Mikkien vaihtaminen ei juuri hintaa nosta, jos ei oo alkuperäisiä mukana niiden lisäksi. Laske vaikka näin: käytetyn kitaran arvo + uusien mikkien käytetty myyntiarvo - vanhojen mikkien käytetty myyntiarvo. Tämä siis, jos niitä mikkejä ei ole mukana. Ammattilaisen tekemällä asennuksella ei ole minkäänlaista lisäarvoa imo. Tolla kaavalla kaverini ostohintaan pohjautuen (470€ laukulla) tossa on vähän vajaa satanen "liikaa" hintaa. Juuuoah. Toi varmaan hyvä keino. Mutta täytyy kyllä ihmetellä että mistä ihmeestä on saanut noin halvalla kun saksanmaallakin on 580€: http://www.thomann.de/fi/ibanez_s770fm_atf.htm. Itse ostin sillon oulusta hintaan 600€. |
Antti1 12.05.2010 19:39:47 | |
---|
Stratoholic: Juuuoah. Toi varmaan hyvä keino. Mutta täytyy kyllä ihmetellä että mistä ihmeestä on saanut noin halvalla kun saksanmaallakin on 580€: http://www.thomann.de/fi/ibanez_s770fm_atf.htm. Itse ostin sillon oulusta hintaan 600€. Heh, no siis Suomen yleinen hintataso nimenomaan Ibanezin kitaroilla on paljon Saksaa halvempi, ollut jo vuosia. Helsingistä ja vähän mistä vaan, jos ei myyjä viilaa linssiin ja osaa pikkusen tingata. :) Huima Lumous @ Turku, jos tarkka paikka ton kitaran suhteen kiinnostaa. "Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel |
no justice for all 13.05.2010 00:57:07 | |
---|
ESP LTD M-100FM See Thru Black, 24 nauhaa, Floyd Rose license Tremolo. +Kova Rockcase-laukku 250€ on varmaan passeli hinta tuosta? http://www.myspace.com/codefailure
Äänestäkää Into My Houses Nummirockkiin esiintymään: http://demoseta.nummirock.fi/wp/?p=2561
Minulla on alkoholiongelma. Lasini on tyhjä. |
tracyjacks 14.05.2010 11:18:19 (muokattu 18.05.2010 22:03:16) | |
---|
Edit. Ei mittään enhään. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
Taiska 15.05.2010 19:34:56 | |
---|
Mitä kannattaa maksaa ESP:n Horizon customista, vuosimallia -89? |
stw307 18.05.2010 02:39:57 | |
---|
Gibson Faded oli halpa versio SG:stä. 3-mikkiset on tosin harvinaisia, ja musta väri on jopa lopetettu. Skeba vm -07, eli ei mikään "vintage". Mitä pyytää, juu 500-900? Uus maksoi 880e... Ideoita? Arvostaisin jopa enemmän jos joku osais kertoa valmistusmääriä... |
stw307: Gibson Faded oli halpa versio SG:stä. 3-mikkiset on tosin harvinaisia, ja musta väri on jopa lopetettu. Skeba vm -07, eli ei mikään "vintage". Mitä pyytää, juu 500-900? Uus maksoi 880e... Ideoita? Arvostaisin jopa enemmän jos joku osais kertoa valmistusmääriä... Ei ne nyt niin harvinaisia ole siltikään, 550-650 siitä vois ehkä pyytää. Son, your ego is writing checks your body can't cash! |
ytrewq321 18.05.2010 22:35:57 | |
---|
Mitähän kannattaisi pyytää 2008 loppu kesästä ostetusta Peavey Rage 258:sta, täysin ehjä ja siistii, meni heti parin viikon jälkeen takuuhuoltoon kun virtalähde kärvähti eikä mennyt enään päälle. Tuosta 1 ja puolesta vuodesta ollut aktiivisessa käytössä noin 8kk. Tässä vielä linkki http://www.thomann.de/fi/peaveyrage_258.htm |
Antti1 18.05.2010 22:48:44 | |
---|
ytrewq321: Mitähän kannattaisi pyytää 2008 loppu kesästä ostetusta Peavey Rage 258:sta, täysin ehjä ja siistii, meni heti parin viikon jälkeen takuuhuoltoon kun virtalähde kärvähti eikä mennyt enään päälle. Tuosta 1 ja puolesta vuodesta ollut aktiivisessa käytössä noin 8kk. Tässä vielä linkki http://www.thomann.de/fi/peaveyrage_258.htm Kokeile kaupata vaikka jollain 70€:lla ja kato millaisia tarjouksia tulee. "Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel |
Bugi 23.05.2010 19:02:33 | |
---|
Auttakaas miestä hädässä. Olen jo pitkään kärsinyt ns. "les paul kuumeesta" ja nyt kun on kesätöitä tiedossa,olen päättänyt hommmata suht.edullisen. Nykyisenä kitaran on tuo Hamer Xt sarjan explorer,SD 59 ja Jb mikit. Ei mitään vikaa,laadukas kitara,mutta ruvennut vain tekemään mieli lespaulia,viimeisen vuoden ajan. http://www.musiikkiliike.fi/index.p … roduct_id=31428&target=products Vaikka kesätöistä saisikin enemmän rahaa,niin tuo ei kaada budjektia,kun on sitä muutakin käyttöä rahalle,siksi kysyisinkin että onko tuo mistään kotoisin,ei ole oikein mitään ihmeellisempiä vaatimuksia. Toinen vaihtoehto on että antaisin tuon nykyisen vaihdossa,tiedättekö miten musamaailmassa tämä homma menee? Miinustetaanko vanhasta kitarasta saatu raha suoraan uuden kitaran hinnasta,vai meneekö se kauppaan myyntiin ja sitten kun se saadaan myytyä,ottaa kauppa sen 20% itselleen ja loput minulle? |
Twinkle 23.05.2010 19:38:57 | |
---|
Bugi: Toinen vaihtoehto on että antaisin tuon nykyisen vaihdossa,tiedättekö miten musamaailmassa tämä homma menee? Miinustetaanko vanhasta kitarasta saatu raha suoraan uuden kitaran hinnasta,vai meneekö se kauppaan myyntiin ja sitten kun se saadaan myytyä,ottaa kauppa sen 20% itselleen ja loput minulle? Ne antaa siitä jonkun omaan kaavaansa perustuvan hyvityksen mikä ei ole traditionaalisesti kovinkaan hyvä missään liikkeessä. Suosittelen että myyt hamerin tuolla torilla ja ostat toksun kylmällä käteisellä. |
Bugi 23.05.2010 19:46:40 | |
---|
Twinkle: Ne antaa siitä jonkun omaan kaavaansa perustuvan hyvityksen mikä ei ole traditionaalisesti kovinkaan hyvä missään liikkeessä. Suosittelen että myyt hamerin tuolla torilla ja ostat toksun kylmällä käteisellä. Tämäkin käynyt mielessä. Senverren kysyisen tuosta Tokaista,että nuo mikithän ovat firman omia,ovatko ne minkätasoisia ja eivät puutkaan ole pelkkää ns.polttupuuta. 1vaihtoehto on myös että pitäisin molemmat...eri vireisiin:D |
Twinkle 23.05.2010 19:55:54 | |
---|
Bugi: Tämäkin käynyt mielessä. Senverren kysyisen tuosta Tokaista,että nuo mikithän ovat firman omia,ovatko ne minkätasoisia ja eivät puutkaan ole pelkkää ns.polttupuuta. Toksun omat on, kyllä niillä soittaa on mutta kyllä niitä tavataan vaihtaakin. |
Bugi 23.05.2010 22:01:40 | |
---|
Twinkle: Toksun omat on, kyllä niillä soittaa on mutta kyllä niitä tavataan vaihtaakin. Hieno homma,tullut tuota hieman mietitttyä että onko ne toksun omat mikit parempia mitä on mm.saman hintaluokan epiluureissa. Eikä tuo alle 400e ole paha hinta,mitä se musamaailmassa maksa. |
Twinkle 23.05.2010 22:05:20 | |
---|
Bugi: Hieno homma,tullut tuota hieman mietitttyä että onko ne toksun omat mikit parempia mitä on mm.saman hintaluokan epiluureissa. Eikä tuo alle 400e ole paha hinta,mitä se musamaailmassa maksa. niin hirveän vaikea sanoa toisen puolesta onko ne paremmat vai huonommat, että parhaimman käsityksen saat varmasti kokeilemalla itse sitä kitaraa ja päättämällä. mitään virallista näkemystä ei kellään ole antaa. |