Aihe: Pistäkää ääninäytettä soitostanne 2
1 2 3 4 574 75 76 77 78122 123 124 125 126
Halford
16.05.2010 22:24:41
Epämuusikko: Insinööri-kortti käytetty.

Jäikö mulle vielä joitain kortteja käytettäväksi?
Jaska kortti..... Fankikortti.....
Halford
16.05.2010 22:37:44
hollmi-5: Voitaisiinko sopia semmoinen, että sitten kun poika osaa noin sata kertaa paremmin soittaa, niin laitat niitä näytteitä?

Itse et näköjään ymmärrä rumpujensoitosta tuon taivaallista. Pojan hauskanpito olkoon teidän keskinäinen juttu. Minulla ei ole yhtään hauskaa, kun katson poikasi huiskimista.

"Insinööripohjalta"-veto oli aivan ala-arvoista.

Tällaista sopimusta en kanssasi tee.
Pojan ei tarvitse osata soittaa "sata kertaa paremmin".
Aion edelleenkin laittaa tänne soittonäytteitä, kiinostaa se sinua tai ei.

Voit itse jättää katsomatta näytteet ja pitää turpasi kiinni.

Toki myös saat jatkaa rakentavaa kritiikkiäsi, se otetaan kyllä vastaan.
Insinöörismiehenä osaat toki neuvoa duunaria miten työ pitäisi tehdä.....
Deino
16.05.2010 22:37:56

Tiesin että tämä menee taas tähän. Poika soittaa ihan hyvin 10-vuotiaaksi, mutta myöskään itse en huomaa minkäänlaista kehitystä aiempiin pätkiin verrattuna. Asia jonka edelleen voisi korjata hyvin nopeasti, on settiasettelu.
zak69
16.05.2010 22:42:42
Allekirjoitan toki Nykäsen, Niinikosken jne mutta meinasinkin nyt meitä vähemmän ammattilaisia. Mut ihan sama, takkia en silti käännä mielipiteeni suhteen.
Mitä viimeisimpään näytteeseen tulee, niin kyllä hollmin kommentti oli aika osuva.
Toki poika soittelee ikäisekseen hyvin, mutta kun se ei merkkaa yhtään mitään täällä m.netissä kuten varmaan olet jo huomannut :)
Ja mahtoikohan se mikkikään olla basarinvanteen korkeudella setin edessä :D :D
Ai sä ootkin noin hyvä soittaja....anteeksi sitten. Sun täytyy lähteä toteuttamaan itseäsi kaltaistesi joukkoon....moi!
hollmi-5
16.05.2010 22:51:14
Halford: Tällaista sopimusta en kanssasi tee.
Pojan ei tarvitse osata soittaa "sata kertaa paremmin".
Aion edelleenkin laittaa tänne soittonäytteitä, kiinostaa se sinua tai ei.

Miksi?

Voit itse jättää katsomatta näytteet ja pitää turpasi kiinni.

Kenen mielipiteitä sinä kyselet? Niiden, jotka eivät osaa soittaa/ilkeä ilmaista totuutta? Vaiko niiden, jotka esimerkiksi tienaavat rumpujen soitolla/opettavat rumpujen soittoa?

Toki myös saat jatkaa rakentavaa kritiikkiäsi, se otetaan kyllä vastaan.
Insinöörismiehenä osaat toki neuvoa duunaria miten työ pitäisi tehdä.....

Minulla on tutkinto kasvatustieteestä ja toinen käsityötieteestä. En ole insinööri.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Kailis
16.05.2010 22:52:09

hollmi-5: Voitaisiinko sopia semmoinen, että sitten kun poika osaa noin sata kertaa paremmin soittaa, niin laitat niitä näytteitä?

Itse et näköjään ymmärrä rumpujensoitosta tuon taivaallista. Pojan hauskanpito olkoon teidän keskinäinen juttu. Minulla ei ole yhtään hauskaa, kun katson poikasi huiskimista.

"Insinööripohjalta"-veto oli aivan ala-arvoista.

Ihan oikeesti Mika...
Halford
16.05.2010 22:57:54
hollmi-5: Miksi?

Miksi ei?

Kenen mielipiteitä sinä kyselet? Niiden, jotka eivät osaa soittaa/ilkeä ilmaista totuutta? Vaiko niiden, jotka esimerkiksi tienaavat rumpujen soitolla/opettavat rumpujen soittoa?

Toki saat mielipiteesi tuoda julki. Rakentava kritiikki on aina tervetullutta.

Minulla on tutkinto kasvatustieteestä ja toinen käsityötieteestä. En ole insinööri.

Onnea sinulle.
hollmi-5
16.05.2010 22:58:52 (muokattu 16.05.2010 23:04:37)
Kailis: Ihan oikeesti Mika...

Ihan oikeesti... Törmään todella usein näihin "Mielestäni pojallamme/tytöllämme on loistava rytmitaju, koska Thaimaanlomallamme sai soittaa paikallisen ravintolabändin kanssa biisin ja kaikki taputtivat." -tyyppeihin.
Ruutikallo
16.05.2010 23:00:35 (muokattu 16.05.2010 23:17:01)
Kailis: Ihan oikeesti Mika...

Mmmm,,hmmm.. tuumailen myös. Tosin mulla ei ole varaa kommentoida kun en ole tuota pätkää katsonut, mutta eikai kenenkään soittoinnostusta ja soittohalua pidä tappaa, latelemalla täällä absoluuttisena totuutena vain ja ainoastaan yhtä ainoaa oikeaa metodia.
Minusta on hienoa jos poika on innostuntu ja isäkin osaa olla ylpeä jälkikasvustaan.
Kyllä "suuri"kehittymisaskel voi tapahtua tai on tapahtumatta, mutta ei se ole este kieltää joitain laittamasta näytteitä tänne.
Minä olen ylpeä pojastani vaikken rumpujen soittoa hälle tyrkytä, mutta ain hän tuolla toisella setillä koheltaa kun ite oon treenamaassa.
Mä annan hänen matkia/imitoida ja korvakuulolta hoksailla juttuja soitossa.
Kapulaote on tsekattu ja muutama perusjuttu, muttei mitään tuputtamista.
Jos h'n siitä kunnolla innostuu niin sitten palataan asiaan vakavammalla pohjalla (nyt 5v).
Ei heitä voi pakottaa vanhempien muottiin, tyyliin että alapas golfaamaan ja ole maailman huippu viisitoista kesäisenä, niin voit elättää vanhuksia sitten =)

E. Taidanpa nyt katsoa sen.
E2. No en ala kommentoimaan sen kummemmin, mutta vaikutelma jäi, että sellainen "punavalo" fiilis on havaittavissa. Tai ehkä paremminkin että kamera nyt kuvaa tuossa ja pitää koittaa "miellyttää" mutta samalla jännittää vaikkakin aika vapautuneesti soittaa.
'tekniikan perusasiat ehkei kondiksessa, mutta pitääkö olla?
Kapulaote, ei ole niin kymmeneen käskyyn sidottu asia että niitä on vain yksi ja ainoa oikea. TOisien fysiikka vain ei salli sitä "oikeaa" otetta.
Ohop, kommentoinpa kuitenkin, vaikka uhkasin etten.
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
Halford
16.05.2010 23:02:57
hollmi-5: Ihan oikeesti... Törmään todella usein näihin "Mielestäni pojallamme/tytöllämme on loistava rytmitaju, koska Thaimaanlommallamme sai soittaa paikallisen ravintolabändin kanssa biisin ja kaikki taputtivat." -tyyppeihin.

Tiedän hyvin mitä tarkoitat. Tässä tapauksesa ei nyt kuitenkaan ole kysymys siitä.
Usko tai älä.
Ruutikallo
16.05.2010 23:06:21
hollmi-5: Ihan oikeesti... Törmään todella usein näihin "Mielestäni pojallamme/tytöllämme on loistava rytmitaju, koska Thaimaanlommallamme sai soittaa paikallisen ravintolabändin kanssa biisin ja kaikki taputtivat." -tyyppeihin.

On totta että näihin vanhempiin törmää, juuri kuten mainitsit, usein.
Mutta ei munsta pidä lytätä heidän innostusta, kyllä sieltä joukosta saattaa löytyä todellisia helmiäkin. Ja varmasti myös ruosteisia nauloja.
Itse en ole musikaalisesta siis yhtään musikaalisesta perheestä ja sen kyllä huomaa mun ulosannista=) Mutta polte soittamiseen kipinän sytyttyä on ollut niin kova että l'pi harmaan kiven olen työtäni tehnyt.
Se ei näy lahjakkuutena, ei teknisenä taitona, ei musikaalisuutena, mutta tunnetila ja halu on/oli kova.
Noilla olen jopa saavuttanut joitain päämääriä.

Onneksi edes poitsun äiti osaa laulaa ja on musikaalinen =)
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö- www.tukalaband.com http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/
hollmi-5
16.05.2010 23:06:53
Halford: Tiedän hyvin mitä tarkoitat. Tässä tapauksesa ei nyt kuitenkaan ole kysymys siitä.
Usko tai älä.

Jos et suostunut "satakertaaparemmin"-panaan, niin laita toki sellainen pätkä, jossa poikasi soittaa lempimusaansa. Ja sitten siinä saisi olla hiukan suoraa biittiäkin ;-)
Epämuusikko
16.05.2010 23:13:04
Kyllä täällä vaan jaksetaan nillittää suuntaan ja toiseen 10-vuotiaan soitosta. Oli miten oli, joillakin tapahtuu vuodessa ihmeitä, joillakin taas ei. Se, että Hra Halfordin pojan soitto ei joidenkin mielestä ole edennyt (en katsonut linkkiä vaan luin teidän tekstejänne) ei tarkoita, etteikö näin voisi tapahtua. Itse en ainakaan tajunnut 10-vuotiaana soittamisesta hevon vittua, eikä ihmeitä ole tapahtunut edelleenkään.

Aikaisemman videon nähtyäni muistaakseni konsensus oli että lapsesi soittaa ikäisekseen hyvin. Se, halutaanko teidän taloudessa ottaa vastaan tämän palstan käyttäjien ehdotuksia, on teidän oma asianne. On yhtäältä (vittu mikä sana!) melkoista ylilyöntiä käyttää tiettyjä sanavalintoja 10-vuotiaan soitto"tekniikasta", jos perusperiaate on juurikin se soitannollinen hauskanpito. Toisaalta, ei sekään ole kivaa jos palautetta pyydetään mutta sitä ei suostuta vastaanottamaan.
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Halford
16.05.2010 23:18:17
Epämuusikko: Kyllä täällä vaan jaksetaan nillittää suuntaan ja toiseen 10-vuotiaan soitosta. Oli miten oli, joillakin tapahtuu vuodessa ihmeitä, joillakin taas ei. Se, että Hra Halfordin pojan soitto ei joidenkin mielestä ole edennyt (en katsonut linkkiä vaan luin teidän tekstejänne) ei tarkoita, etteikö näin voisi tapahtua. Itse en ainakaan tajunnut 10-vuotiaana soittamisesta hevon vittua, eikä ihmeitä ole tapahtunut edelleenkään.

Aikaisemman videon nähtyäni muistaakseni konsensus oli että lapsesi soittaa ikäisekseen hyvin. Se, halutaanko teidän taloudessa ottaa vastaan tämän palstan käyttäjien ehdotuksia, on teidän oma asianne. On yhtäältä (vittu mikä sana!) melkoista ylilyöntiä käyttää tiettyjä sanavalintoja 10-vuotiaan soitto"tekniikasta", jos perusperiaate on juurikin se soitannollinen hauskanpito. Toisaalta, ei sekään ole kivaa jos palautetta pyydetään mutta sitä ei suostuta vastaanottamaan.

Siis miten niin ei suostuta vastaanottamaan??
Palautehan on ihan ookoo, negatiivinen tai positiivinen.

Tämä yksi jantteri vaan antoi ymmärtää että olisi parempi olla postaamatta tänne rumpuvideoita. Se ei mulle sovi.
Ruutikallo
16.05.2010 23:18:46
Epämuusikko: Kyllä täällä vaan jaksetaan nillittää suuntaan ja toiseen 10-vuotiaan soitosta. Oli miten oli, joillakin tapahtuu vuodessa ihmeitä, joillakin taas ei. Se, että Hra Halfordin pojan soitto ei joidenkin mielestä ole edennyt (en katsonut linkkiä vaan luin teidän tekstejänne) ei tarkoita, etteikö näin voisi tapahtua. Itse en ainakaan tajunnut 10-vuotiaana soittamisesta hevon vittua, eikä ihmeitä ole tapahtunut edelleenkään.

Hienosti puettu asia sellaiseen asuun, jota minä aioin sanoa mutten osannut, vaikka tuolla ylempänä editoinkin tekstiäni.
Kailis
16.05.2010 23:19:36 (muokattu 16.05.2010 23:20:53)

Itse en ainakaan tajunnut 10-vuotiaana soittamisesta hevon vittua, eikä ihmeitä ole tapahtunut edelleenkään.

Mä en nyt sano että olet väärässä tässä asiassa. Oho, taisin sanoa jo =D

EDIT

Miksi romaani menee raveissa aina eturiviin?
Koska takaa ei näy hevon vittua, ja edestä näkee vitun hyvin.
hollmi-5
16.05.2010 23:19:55

Sanoit sä mittään??? Näitähän tässä on jauhettu... Kuuntele uusin näyte.
Ruutikallo
16.05.2010 23:23:46
Halford: Siis miten niin ei suostuta vastaanottamaan??
Palautehan on ihan ookoo, negatiivinen tai positiivinen.

Tämä yksi jantteri vaan antoi ymmärtää että olisi parempi olla postaamatta tänne rumpuvideoita. Se ei mulle sovi.

Totta hitossa postaat videoita, tämä on tietääkseni vapaa foorumi, kunnes joku saa moden oikeudet.
Minä kannustan jatkamaan soittoharrastusta jos ja kun intoa piisaa.
Kyllä sitä kehitystä tapahtuu, joskus hitaasti, joskus aimo harppauksin, joskus ei ollenkaan. Mutta ei siitä tuossa iässä kannata painetta ottaa.
Vaikkakin kerralla oikein opeteltu on helpompi tapa kuin myöhemmin poisoppiminen.
Epämuusikko
16.05.2010 23:24:20
hollmi-5: Sanoit sä mittään??? Näitähän tässä on jauhettu... Kuuntele uusin näyte.

En sanonut. En kuuntele.
Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)