Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Koskettimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: KORG-SP250 - kokemuksia
1
Rauhankakka
13.05.2010 15:08:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä ei näytä olevan omaa ketjua vaikka P-85:n ohella lienee ostetuin tämän hintaluokan soitin. Onko jollain nyt ihan oikeaa kokemusta kyseisestä soittimesta. En nyt siis kaipaa nettispekseistä ja ääninäytteistä analysoitua mutuilua. Lahdesta en musiikkiliikkeistä mallia löytänyt joten ei ole päässyt testailemaan.
 
Myös vertailua muista saman hintaluokan (500-800eur) soittimista olisi mukava saada, mutta jälleen kerran vain mikäli on päässyt soittimia oikeasti testaamaan.
 
http://www.thomann.de/fi/korg_sp250.htm
Yksi kynnys ostaa soitin on se, että se on ihan helvetin ruma. ;)
 
tapio.leppa
16.05.2010 09:40:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on SP-200, joka ulkonäköä lukuunottamatta on sama soitin. En voisi tyytyväisempi olla, mainio peli, hyvä soundi ja kosketus, mutta nämähän ovat makuasioita, joten kannattaa kokeilla. Kotipianossani Weinbach v.1956 on samantyyppinen, melko kevyt tatsi, joten ehkä siksi pidän Korgista...!
 
Casse
16.05.2010 12:38:22
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tapio.leppa: Mulla on SP-200, joka ulkonäköä lukuunottamatta on sama soitin. En voisi tyytyväisempi olla, mainio peli, hyvä soundi ja kosketus, mutta nämähän ovat makuasioita, joten kannattaa kokeilla. Kotipianossani Weinbach v.1956 on samantyyppinen, melko kevyt tatsi, joten ehkä siksi pidän Korgista...!
 
Ei muuten ole yhtään sama vehje ;) Täysin eri koskettimisto. Tuossa SP-250:ssä on RH3 (Real Weighted Hammer Action 3) koskettimisto jota on kehuttu erittäin paljon. Tuo RH3:n on myös Korgin lippulaiva synan M3 88-koskettimisessa versiossa sekä M50:n 88 versiossa.
 
tapio.leppa
16.05.2010 17:53:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, näinpä näyttää olevan. Hyvä täytyy olla, jos on vielä parempi kuin SP-200 .
 
Casse
16.05.2010 18:54:04
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tapio.leppa: Joo, näinpä näyttää olevan. Hyvä täytyy olla, jos on vielä parempi kuin SP-200 .
 
Samaa veikkailisin iteki. Mulla on tosiaan myös SP-200 ja sen kans on kyllä pärjäny hyvin.
 
Rammer
21.12.2016 18:14:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi parhaista sähköisistä soittimista jonka olen omistanut, ja niitä on muuten riittänyt. Loistava soittotatsi, hyvät saundit ja kätevä roudattavuus. Laite on ihan parhautta.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «