Aihe: Mel Gibsonin The Passion
1 2 3 4
greshgurt
13.03.2004 13:41:51
Voi hyvät yggrököt. Kävin nyt katsomassa tuon ennakkoon. Jonku pitäisi kertoa Gibsonille, että hidastuksen käyttäminen jokaisessa kohtauksessa EI lisää dramatiikkaa. Ja elokuvan loppu oli sellaista juustoa, että heikompia varmasti hirvittää.

Missäs sinä muka tuon olet nähnyt?

Itse aion ehdottomasti mennä katsomaan. Osaksi juuri hypen takia, mutta suurimmaksi osaksi mielenkiinnosta Jeesusta kohtaan ja siksi, että kyseessä taitaa pitkästä aikaa olla aivan loistava ja erilainen hollywood-elokuva. Ainakin olen jo tässä vaiheessa päättänyt pitää elokuvasta suunnattoman paljon.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
HC-Audio
13.03.2004 17:10:30

Niin, sinähän sen tiedät.

Niin ja itse leffasta, kai se pitää mennä kahtomaan, vaikka pidänkin yleensä vain tositapahtumiin pohjautuvista elokuvista.

NO ainakin raamatun perusteella näin on, katso vaikka itse.
"Isona ostan suuret sikalakengät ja juon paljon kaffia" -Poika 5v. Lapuan linkki
gheisari
14.03.2004 04:32:54
kikkeli elokuva.

älkää katsoko.

huono elokuva. kirja on paljon parempi.

paskasti toteutettu. paskaa tuutista.
migeboy
14.03.2004 13:40:25
The Passion of the Christin Suomen ensi-ilta on 24. maaliskuuta, vaikka valituksen käsittely elokuvalautakunnassa menisikin viime tippaan.

- Tästä päivästä pidetään kiinni. Toistaiseksi lippuja myydään 18 vuotta täyttäneille, Leinala sanoo.

STT-TUOMO TARVAS
(STT)

Luin tässä Dynamite news nimisestä kristillisestä lehdestä, että elokuvan ensi-ilta olisi 26.03.2004. Mutta Finnkinon sivut sanovat että se on 24päivä. Eli oletan itsekkin että se tulee teattereihin tuolloin 24päivä. Höh, huomasin itsekkin tuon k-18 ikärajan vasta kun selasin Finnkinon sivuja täs viime perjantaina. Muuttasivat nyt sen ikärajan takasin k-15 rajaan. Olis paljon hauskempaa, ainakin mulla.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)