Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 5106 107 108 109 110122 123 124 125 126
omarklah
26.04.2010 10:27:17

Timi: Launtaina klo 13.45 Bändimme keikka oli Malmin hautausmaalla.Saattelimme vaimoni haudan lepoon.Elämäni kovin "Keikka"

Osanotto ja voimia!
Ekstiätuanoikato...
lalovone
26.04.2010 10:37:49
osanottoni Timille
karviaismarja on karvanen marja
half
26.04.2010 13:09:45
lalovone: osanottoni Timille

Kuten myös.
Meikäläisen MySpace-profiili
manjaana
26.04.2010 15:52:40
Timi: Launtaina klo 13.45 Bändimme keikka oli Malmin hautausmaalla.Saattelimme vaimoni haudan lepoon.Elämäni kovin "Keikka"

Osanotto suureen suruun.
Luulo on kamala tauti, vai mitä luulet?
WanhaWetäjä
26.04.2010 15:53:59

Mulle kovin paikka on ollut soittaa wanhan soittokaverin muistotilaisuudessa hänen säveltämänsä biisi bandikaverien kaa, laulaan en pystynyt.

Ihan käsiraha kokemus Timiin verrattuna.
Tyhjää sanahelinäähän tämä on, ei tälläiseen suruun löydy sopivia sanoja, mutta perheellisenä 5:n lapsen isänä voin hyvin myötäelää tuskaasi, syvä osanottoni sinulle ja lapsillesi vaikka en teitä tunnekkaan.
isojussi
26.04.2010 22:18:41 (muokattu 26.04.2010 22:19:58)
WanhaWetäjä: Mulle kovin paikka on ollut soittaa wanhan soittokaverin muistotilaisuudessa hänen säveltämänsä biisi bandikaverien kaa, laulaan en pystynyt.

Noi on kovia paikkoja. Jonkun kerran oon ollu saattamassa soittokuntalaista, jonka kanssa oli tullu vuositolkulla soitettua samassa pumpussa keikkoineen ja saunailtoineen. Yms. Kothenin hymni kirkossa... Narvan marssi haudalla... liikuttavua juttuja...

Ihan käsiraha kokemus Timiin verrattuna.

Niinpä. Itelle kovin paikka on ollu oman, 56-vuotiaana kuolleen isäni hautaan saattaminen, mutta että oman puolison... ei oikein osaa kuvitellakaan, niin kun sanot.

Tyhjää sanahelinäähän tämä on, ei tälläiseen suruun löydy sopivia sanoja, mutta perheellisenä 5:n lapsen isänä voin hyvin myötäelää tuskaasi, syvä osanottoni sinulle ja lapsillesi vaikka en teitä tunnekkaan.

Joku alan ihminen on joskus kertpnu, että osanotto on just vähän väärä termi, kun eioikeesti voi tietää, miltä toisesta tuntuu. "Olen pahoillani" kuulemma olis oikeempi termi. Enpä tiä - jos toiset ees jollain lailla tuntee, niin tokihan sitä just haluu myötäelää, niin kun sanot - eli ottaa osaa toisen suruun. Ottaa osan taakkaa kantaakseen.

Eläkä sano "sanahelinää". Tämmösissä paikoissa olalletaputtajia just tarvii ja kaipaa.
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
Landola59
27.04.2010 20:34:43
Osanottoni Timille... Sanattomaksi vetää, kun itse on vasta naimisiin menossa. Voimia jatkoon.
Tulivuori laukesi Eyjafjallajökullin jäätiköllä.
Timi
27.04.2010 20:41:24
Sydämelliset kiitokset teille.Rakkaat ystävät.Osanotostanne minun ja lastemme sekä Tuijan äidin suureen suruun.Unohtamatta vuosien varrella tulleita ystäviä ja hänen työtovereita.Lämmin kiitos myös ravintola Eliten henkilökunnalle muistamisesta.Elämän pitää jatkua ja suuntaan kaikesta huolimatta kohti seuraavaa keikkaa!Silleen helpompaan.
Vaikea.Mutta varma!
jon lord
02.05.2010 12:57:41
Menihän se vaikka vieraileva solisti oli aika pelti kiinni. Lopulta piti kieltää stagelle tulo. Mukava oli vetää hyvillä soundeilla ja outoja biisejä mutta hyvä keikka. Taidettiin siinä soitella yli kaksi tuntia yhtäputkea.
COVS jäsen N.o 3
matchbox
02.05.2010 23:34:52
Timi: Saattelimme vaimoni haudan lepoon.Elämäni kovin "Keikka"

Osanottoni.
"A day without a laugh is a wasted day." - Charles Chaplin
tiina62
04.05.2010 12:33:12
Myös minun osanottoni, Timi.

Muutama vuosi sitten olin myös kovan paikan edessä laulaessani ex-mieheni hautajaisissa. Vaikka hän olikin ex, silti ihmisenä erittäin rakas.
En tiedä, mistä sain voimaa, mutta joku korkeampi voima se oli, joka kosketti minua ja tytärtäni, kun lauloimme.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Timi
09.05.2010 01:57:59
Huomenta ystävät!
Nyt oli hyvä keikka!Meinan ko selvinpäin oleva pohojolaane tanssija kehu että istuipa rytmit hyvin jalkaan.Ja muutenkin suitsuttivat ylistystään.Saattapi pian luulla että ollaan oikeesti parempia ko luullan ite.No valhellisella mielikuvalla on hyvä ratsastaa.Eipä silti!Tosi kiva fiilis jäi keikasta sekä muutama tölkki evästä.
Vaikea.Mutta varma!
Qsine
11.05.2010 21:15:28 (muokattu 11.05.2010 21:17:26)

Portaita. Invahissi olisi ollut, mutta sitä ei saanut käyttää. Paikan päällä kukaan ei tiennyt mitään mistään. Tulomme oli kaikille yllätys. Paitsi tilaajalle, joka sentään saapui, myöhemmin. Lähettämiämme julisteita ei ollut pantu näytille. Edes netistä ei löytynyt mainintaa keikastamme.

Ja tietenkin hyväntekeväisyysveto. Että olkaa hyvä vaan.
"Asko oli kolme kertaa kummelissa ja mie huppelissa ja Asko söi lihiksen ja hilliksen ja mie taas kolme hattaraa... ja Asko oli sitten etupenkillä menomatkalla, mie taas tulomatkalla, Asko oksensi lihapiirakan ja minä sitten taas kolme hattaraa."
tiina62
15.05.2010 02:33:58
Qsine: Portaita. Invahissi olisi ollut, mutta sitä ei saanut käyttää. Paikan päällä kukaan ei tiennyt mitään mistään. Tulomme oli kaikille yllätys. Paitsi tilaajalle, joka sentään saapui, myöhemmin. Lähettämiämme julisteita ei ollut pantu näytille. Edes netistä ei löytynyt mainintaa keikastamme.

Ja tietenkin hyväntekeväisyysveto. Että olkaa hyvä vaan.

Jotenkin tuttu tunne kuoro- ja duettokeikoiltakin, mm. sairaaloissa ja hoitolaitoksissa. Ovat unohtaneet kertoa osastoille, että olisi tulossa musiikkia piristykseksi. Vai onko se siinä, että tuotamme liikaa vaivaa henkilökunnalle? Joutuvat kuskaamaan "asiakkaita" hetkeksi pois huoneesta ja tuomaan ns "ihmisten ilmoille".

Mutta kun yksikin mummo tai pappa seuraa ja on jollain tavalla mukana, pelastaa se koko keikan ja annamme kaikkemme esitykseen.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
baron
16.05.2010 02:18:54

Fiskiksellä kansainvälisen kokouksen päättäjäisbanketti.
Saimme salissa oman pöydän johon meille tarjoiltiin sama kolmen ruokalajin illallinen kuin ihmisillekin. Mulle järjestyi hetkessä vammaisruokaa.
Henkilökunta kovin ystävällistä meille muutenkin.
Suomalainen humppa tuntui kelpaavan ulkomaalaisillekin.
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
EP
16.05.2010 09:39:44
baron: Fiskiksellä kansainvälisen kokouksen päättäjäisbanketti.
Saimme salissa oman pöydän johon meille tarjoiltiin sama kolmen ruokalajin illallinen kuin ihmisillekin..

Toisinaan tapahtuu ihmeellisiä asioita.

Mulle järjestyi hetkessä vammaisruokaa.

Laktoositon? Kluteeniton? Homogenisoimaton? Pastöroimaton?

Henkilökunta kovin ystävällistä meille muutenkin.
Suomalainen humppa tuntui kelpaavan ulkomaalaisillekin.

Juu varmasti, suomalaisille soittajillehan se ei yleensä kelpaakaan ;)
isojussi
16.05.2010 10:03:09
EP: Laktoositon? Kluteeniton? Homogenisoimaton? Pastöroimaton?

Alkoholiton?
Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää.
vatta
16.05.2010 12:40:47
EP: Juu varmasti, suomalaisille soittajillehan se ei yleensä kelpaakaan ;) Siltä se saattaa joskus lavan ulkopuolelta näyttää. Lavalla on ihan eri meininki. Kannattaa koittaa! :) Turussa oltiin. Keikka loppu 22.30. Kotiin piti lähteä. Avaimet oli Keski-Suomessa eli kaukana kotoa. Jäin paikkakunnalle. Monarkia soitti mukavasti. Gintonic maksoi 7.80e.
"Syö luumuja!"
half
16.05.2010 14:08:08
Eilen Tower, Turku. Ei mitään erikoista, paitsi pieniä ongelmia soundien suhteen.
Meikäläisen MySpace-profiili
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)