Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Roskilde 2010
1
MV
12.02.2010 19:23:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko lähtijöitä? Itse en ole aikaisemmin ollut, mutta nyt tekisi mieli korkata. Missä vaiheessa yleensä nuo suurimmat nimet julkaistaan? Lippuja varmaan saa aika myöhäänkin keväällä, mutta mites nuo Elmun ja AKL:n reissut? Kannattaako odottaa lineupin kovimpia nimiä vai onko silloin nuo reissut jo täyteen buukattuja? En viitsisi ihan pelkän tunnelman takia lähteä maksamaan noita summia jos ei bändejä tiedä.
 
ozz3
13.02.2010 13:25:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen lähdössä kaverin kanssa, vihdoin ja viimein. Matkat varattiin Elmun kautta ja kai sinne vielä mahtuu, mutta suosittaisin että aika nopsaan niitä varailisi. Itse luotan siihen että näiltä festareilta jos jostain löytyy kuunneltavaa, isoja ja pieniä nimiä. Ja onhan tuohon tämähetkiseen lineuppiin jo siunaantunut muutama must-see nimikin.
 
Tällä hetkellähän lineup on tämä:
_
AFENGINN (DK)
BLACKIE AND THE RODEO KINGS (CAN)
BOBAN I MARKO MARKOVIC ORKESTAR (SER)
C.V. JØRGENSEN (DK)
CASIOKIDS (N)
CÉU (BRA)
CHOC QUIB TOWN (COL)
CONVERGE (US)
DIZZY MIZZ LIZZY (DK)
DULSORI (KOR)
EFTERKLANG (DK)
ELECTROJUICE (DK)
FM BELFAST (ISL)
JACK JOHNSON (US)
THE KISSAWAY TRAIL (DK)
LINDSTRØM & CHRISTABELLE (N)
MUSE (UK)
NEPHEW (DK)
JOHN OLAV NILSEN & GJENGEN (N)
NOFX (US)
PAVEMENT (US)
THE RUMOUR SAID FIRE (DK)
SCHLACHTHOFBRONX (DE)
SERENA-MANEESH (N)
SHANTEL & BUCOVINA CLUB ORKESTAR (DE)
SÓLSTAFIR (ISL)
THE TEMPER TRAP (AUS)
VALIENT THORR (US)
WOODEN SHJIPS (US)
 
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
MV
13.02.2010 18:00:51 (muokattu 13.02.2010 18:01:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en ole kuullut noista bändeistä kuin Musea ja Jack Johnssonia eikä kumpikaan kiinnosta erityisemmin. Jos itse sais toivoa niin nämä kiitos:
 
Tori Amos
Regina Spektor
Foo fighters
Green day
Iron maiden
Rolling stones
Paul McCartney
 
Turvaväli
16.05.2010 02:13:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään kokemusta noista Elmun tai akl:än matkoista. Kumpihan kannattais varata? Yksin olisin lähössä jos ylipäätään lähden, niin mietin että olis hyvä jos olis joku sellanen porukka jossa vois kulkea. Onko kummallakaan (akl, elmu) sellasta toimintaa että oltaisiin vähän niinku samassa porukassa vaikka majoitusten ja muun suhteen, vai järjestääkö kyseiset yritykset vain matkat ja majoitusmahdollisuudet ja muuten ollaan sitten omillaan. Onko yksin edes tuonne mitään järkeä lähteä?
 
kylereese
16.05.2010 02:31:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turvaväli: Onko kellään kokemusta noista Elmun tai akl:än matkoista. Kumpihan kannattais varata? Yksin olisin lähössä jos ylipäätään lähden, niin mietin että olis hyvä jos olis joku sellanen porukka jossa vois kulkea. Onko kummallakaan (akl, elmu) sellasta toimintaa että oltaisiin vähän niinku samassa porukassa vaikka majoitusten ja muun suhteen, vai järjestääkö kyseiset yritykset vain matkat ja majoitusmahdollisuudet ja muuten ollaan sitten omillaan. Onko yksin edes tuonne mitään järkeä lähteä?
 
Ainakin Elmulla on leiri tuolla ja muutenkin perinteikäs matkanjärjestäjä..
ja yksin matkailuun ei voi sanoo mitään kun itsehän sen loppupeleissä tiedät varmaan parhaiten onko yksin matkailu sun juttu vai ei?! Paikanpäällä et todellakaan ole yksin :)
 
Planetist
16.05.2010 03:55:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Turvaväli: Onko kellään kokemusta noista Elmun tai akl:än matkoista. Kumpihan kannattais varata? Yksin olisin lähössä jos ylipäätään lähden, niin mietin että olis hyvä jos olis joku sellanen porukka jossa vois kulkea. Onko kummallakaan (akl, elmu) sellasta toimintaa että oltaisiin vähän niinku samassa porukassa vaikka majoitusten ja muun suhteen, vai järjestääkö kyseiset yritykset vain matkat ja majoitusmahdollisuudet ja muuten ollaan sitten omillaan. Onko yksin edes tuonne mitään järkeä lähteä?
 
06 tuli mentyä akl:n kanssa, 07 elmun. Kyllä taisi akl:llä olla jotain yhteismeininkiä myös, en muista varmaksi kun erkanin laumasta aika äkkiä. Elmulla on hyvät yhteistilat ja paikoin ihan kelvollinen meininkikin.
 
Mielipidekysymyshän tuo on että miten tykkää reissata, itse kuljen mieluiten yksin.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «