Aihe: The Pacific (Band of Brotherssin jatko-osa)
1 2 3 4 5 6
Miikathebest
07.04.2010 23:54:52

Löytyykö noita jostain 1920*1080-resoluutiolla?
Vähän kyrpii katsoa hikistä leikkihoodeetä 1280*720. Arvatkaa vituttiko kun joutu katsomaan ekan jakson pallina pienestä ledilätystä viiden metrin päästä - ja vielä melkein ilman ääniä, jos sellaisiksi "telkkarin"omien kaiuttimien ääntelyä voi kutsua.
Onneksi on päässyt nauttimaan 3 viimeistä jaksoa ihan kunnolla.

Oliko Band of Brothersissa oikeasti 5.1 äänet dvd/blurayboksissa? Itse katsoin sellaisesta jossa ei ollut LF-kanavaa ollenkaan.
Tässä pacificissa on onneksi se bassokanavakin viitsitty laittaa.
Liikaa säröä!
juuso a
08.04.2010 12:27:07

Miikathebest: Löytyykö noita jostain 1920*1080-resoluutiolla?

Eppäillähän tuota soppii.
One.
Teksu
08.04.2010 14:41:25
Löytyyköhän jostain 3D:nä kun on niin hikistä kattella 2D-ohjelmia.
Ampumahiihto on hieno laji. Tykkään ampua ohi ja itkeä itseni uneen.
carnation
08.04.2010 15:16:17
Teksu: Löytyyköhän jostain 3D:nä kun on niin hikistä kattella 2D-ohjelmia.

Googleta "pacific 3d" niin löytyy.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
mulukukka
08.04.2010 16:14:20
Miikathebest: Löytyykö noita jostain 1920*1080-resoluutiolla?
Vähän kyrpii katsoa hikistä leikkihoodeetä 1280*720. Arvatkaa vituttiko kun joutu katsomaan ekan jakson pallina pienestä ledilätystä viiden metrin päästä - ja vielä melkein ilman ääniä, jos sellaisiksi "telkkarin"omien kaiuttimien ääntelyä voi kutsua.
Onneksi on päässyt nauttimaan 3 viimeistä jaksoa ihan kunnolla.

Oliko Band of Brothersissa oikeasti 5.1 äänet dvd/blurayboksissa? Itse katsoin sellaisesta jossa ei ollut LF-kanavaa ollenkaan.
Tässä pacificissa on onneksi se bassokanavakin viitsitty laittaa.

kyä nyt on elämä vituillaa
"Valmistautumisessa ei ollut mitään ongelmaa" Jalonen USA - Suomi pelin jälkeen. Ekan erän jälkeen tilanne 6-0.
Miikathebest
09.04.2010 11:45:09

mulukukka: kyä nyt on elämä vituillaa

No ei ees ole kun on sentään 5.1 720p & 100".
Liikaa säröä!
Secreterial
12.04.2010 09:55:25
En oo vieläkään, viiden jakson jälkeen, oikeen "päässyt sisälle" noihin henkilöihin. BoB:ssa oli jo parin jakson jälkeen sellanen hyvä fiilis henkilöistä, mutta tässä suurin osa on vaan jotain tyyppejä. Mutta loistava sarja tämäkin on, ehkä noihin henkilöihinkin pääsee paremmin sisälle/samaistuu niihin, kun katsoo yhtä monesti kun on BoB:n katsonu.
touhis
09.05.2010 17:23:08
Aika mukava ylläri canalilta kun näyttävät 6 ekaa jaksoa yhteen pötköön, kelpaa mulle. :)
oulukyllosa
09.05.2010 20:00:13

touhis: Aika mukava ylläri canalilta kun näyttävät 6 ekaa jaksoa yhteen pötköön, kelpaa mulle. :)

Minäkin kerkesin touhuilla tätä sarjaa itselleni niillä markkinoilla mistä ei saa ääneen puhua ennenkuin hokasin että Canal näyttää tätä ihan kohtuu tuoreeltaan.Parempi niin.
Gov`t Mulea ja Allman Brothers Bandiä oululaisittain coveroituna www.myspace.com/allmancousins
touhis
09.05.2010 20:53:36 (muokattu 09.05.2010 21:46:45)
Canalilta olen tätä seurannut. Yleensä näin sunnuntaisin katsoo hd-kanavalta uusimman jakson ja sitten viikolla normikanavilta uusinnan. Näin kolmannella katsomiskerralla alkaa tämmöinen urpompi päästä kivasti jyvälle. Mulle on vähän pettymys (BoBiin verrattuna) ollut kun ei tuossa sitä sotaa niinkään seurata vaan niiden parin kaverin edesottamuksiin sarja näyttäisi keskittyvän. Silti paras sarja vähään aikaan.

Edit: Kuudes jakso olikin kunnon rymistelyä. Tosin siitä vähän puolen välin jälkeen tulleesta upseeri-to-sotamies -jutustelusta tuli väkisin mieleen se Speirsin ja Blithen keskustelu siellä ojassa silloin.. Mutta hyvä jakso!
Redefine
10.05.2010 11:13:21
seiska jakso on parasta sotakuvausta aikoihin... todella vaikuttava jakso!
zuppermuhle
10.05.2010 12:26:25
Redefine: seiska jakso on parasta sotakuvausta aikoihin... todella vaikuttava jakso!

Samaa mieltä.
"Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana."
Uruk
10.05.2010 13:24:43 (muokattu 10.05.2010 13:28:47)
Tosiaan, parin hahmoa kadonnut kuin pieru saharaan ilman että itse olisin huomannut mitään viittausta kaatumiseen. Missä on Lackeyn joukkueen DaFoeta muistuttava kapteeni ja Basilonen lyhyt ja vihainen kaveri?

+ Harmi että Lackeyn joukkue lähti jo maitojunalla kotiin, Chucklerit ja Runnerit olivat paljon sympaattisempia ja paremmin rakennettuja hahmoja kuin esim. Sna-fu joka alkoi valittaa ties mistä ja perseilee kavereitten kustannuksella. Olihan se aikamoista vaihtoa miesten suhteen kun ei vaan psyyke ja fysiikka kestä tuollaisissa oloissa paria vuotta kauempaa mutta syö katselunautintoa kun nyt taas joutuu keskittymään vuorostaa täysin uusiin hahmoihin(Basilonen kouluttamiin kk-miehiin).
Hauler
10.05.2010 16:35:53
En tiedeä mikä tuossa oikein muuttui:vaihtuiko ohjaaja, käsikirjoittaja vai mitä, mutta aivan käsittämättömäst sarjan taso parani siinä viidennen jakson tietämillä. Itse asiassa niin, että se on siitä lähtien ollut jopa hyvä, ensimmäiset neljä jaksoa tuntuivat vähän huitaustuilta, niissä oli liikaa Veteen piirretty viiva -tyyppisiä elementtejä huonommin toteutettuna(eli ei oikeastaan juurikaan uutta), päällimmäisenä on jäänyt mieleen se täysin asiaankuulumaton musiikki, siellä jossain saarella sadekautena.
touhis
16.05.2010 21:51:36
Redefine: seiska jakso on parasta sotakuvausta aikoihin... todella vaikuttava jakso!

Joo, olihan kerrassaan hieno jakso! Tuo Eugenen hahmo kasvoi hienosti, tykkäsin.
touhis
14.06.2010 00:48:30
Vikan jakson nähtyäni olin ehkä vähän pettynyt, mut kun näin nyt taas kutosjakson uudestaan niin tuntuu että kai tää pitäis hommata ja katsoa joskus huolella.
touhis
14.06.2010 04:06:56
Ja jos oikein viitsisi niin voisi hommata sen Robert Leckien Helmet for My Pillow -kirjankin..
touhis
14.06.2010 05:01:52
Paras marathon pitkään aikaan. Mikään simpsons/futurama ei pääse lähellekään näitä, vitun hyvä.
author
28.12.2010 14:08:51
Huom! Olet kirjoittamassa yli 197 päivää vanhaan ketjuun!

Tänäänhän tämä sitten varsinaisesti alkaa yleykkösellä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)