Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lintujen äänitys..
1
flea laven
13.05.2010 21:44:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikä olisi halvahko & hyvähkö mikrofoni lintujen nauhoittamiseen? Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia!!
 
der Puls,das Leben
Antti1
13.05.2010 21:49:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

flea laven: Mikä olisi halvahko & hyvähkö mikrofoni lintujen nauhoittamiseen? Kertokaa vinkkejä ja kokemuksia!!
 
Minkälaisella laitteistolla noinniinku muutoin sä sitä äänitystäsi teet? Tarvitsetko stereota, vai monoääntä? Onko tarpeen nimenomaan itse äänittää, vai kelpaako valmiit äänitteet?
 
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Puavali
14.05.2010 02:24:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haulikkomallinen kondensaattorimikki. Siihen voi vielä tehdä takaa tulevia ääniä vaimentamaan muovipullosta suojan, vaimennusmateriaaliksi Jipun villa sukka.
 
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Antti1
14.05.2010 16:38:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä liittyy etäisesti myös samaan aiheeseen: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=189985
 
"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Puavali
15.05.2010 23:10:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Tämä liittyy etäisesti myös samaan aiheeseen: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=16&t=189985
 
Hyvä linkki. Kun Kivi on tuolla kommentoinut, voi olla varma että siellä on asiaa.
 
Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni.
kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5
Kemppilä
21.05.2010 18:13:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pystyskö paraboilisen (vaimitenseoli) mikin väsäilemään ite jostain salaattikulhosta ja mikistä. Vois kesäaskarteluprojektiks ottaa ja kokeilla.
 
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
flea laven
23.05.2010 08:00:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1: Minkälaisella laitteistolla noinniinku muutoin sä sitä äänitystäsi teet? Tarvitsetko stereota, vai monoääntä? Onko tarpeen nimenomaan itse äänittää, vai kelpaako valmiit äänitteet?
 
Tätä hommaa varten mulla ei ole minkäänlaisia laitteita vielä. Tarkoitus olisi siirtää viserrykset sitten kotona kovalevyraiturille(Fostex D-108). Monoääni riittää kyllä, kyseessä on enemmän "efektimäinen" käyttö kuin autenttisen viserryksen tallentaminen. Ja haluan äänittää itse enkä käyttää valmiita äänitteitä.
 
der Puls,das Leben
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «