![]() 11.05.2010 14:44:24 | |
---|---|
Jea, Belladonna kehissä! Tästä tulee loistavaa. Voin vaan kuvitella kuinka hyvin Worship Musicin biisit toimii Joeyn hoilaamana. Vanhempien youtubepätkien perusteella levyllä nimittäin olisi aika makeita ja rässähtäviä ralleja. Haluaisin todella nähdä old school Anthraxin jälleentulemisen, niin moni kasariaikojen thrashlegendoista on kuitenkin hoitaneet tonttinsa lähivuosina mallikkaasti, että siellä joukossa olisi hienoa nähdä tämäkin yhtye. | |
![]() 13.05.2010 16:34:41 | |
Itkin, paskoin ja kusin hunajaa. Tää pelasti miun päivän (jos toisenkin) sen lisäks et Sonispheren liput makso ittesä tuhatkertasesti takasi. | |
![]() 13.05.2010 23:02:44 | |
Joey juttelee mukavia paluustaan: http://www.noisecreep.com/2010/05/1 … y-belladonna-reunion-only-took-two/ Saapa nähdä kauanko tällä kertaa pojat sietää toisiaan. War, come with us home! | |
![]() 23.05.2010 11:00:07 | |
Kaikella kunnioituksella, Belladonna on hieno laulaja mutta painii mun mielestä ihan eri sarjasassa Bushin kanssa. Tottakai ne klassisimmat biisit sijoittuu Belladonnan aikakauteen mutta esim. oma suosikkilevyni Sound of White Noise ja muut sen aikakauden kovat levyt tulee varmaan jäämään kokonaan pois setistä. Justhan ne oli Bushia takaisin tuomassa ja nyt sitten dumppaa jo toistamiseen Belladonnan tieltä. Toivottavasti jätkät tajuaa että jos hommat ei toimikaan Belladonnan kanssa niin Bush tuskin enää tulee takaisin. | |
![]() 23.05.2010 12:06:35 | |
KillingMachine: Kaikella kunnioituksella, Belladonna on hieno laulaja mutta painii mun mielestä ihan eri sarjasassa Bushin kanssa. Tottakai ne klassisimmat biisit sijoittuu Belladonnan aikakauteen mutta esim. oma suosikkilevyni Sound of White Noise ja muut sen aikakauden kovat levyt tulee varmaan jäämään kokonaan pois setistä. Justhan ne oli Bushia takaisin tuomassa ja nyt sitten dumppaa jo toistamiseen Belladonnan tieltä. Toivottavasti jätkät tajuaa että jos hommat ei toimikaan Belladonnan kanssa niin Bush tuskin enää tulee takaisin. täysin samaa mieltä. we've come for you all on meikäläisen lempikiekko ja belladonnalla ei ole mitään jakoja vetää noita skipaleita. täs viime aikoina on tullut myös tuota armored saintia kuunneltua pirun paljon ja onhan bush metallilaulajana aivn omaa luokkaansa. gigity gigity | |
![]() 23.05.2010 13:30:26 | |
KillingMachine: Kaikella kunnioituksella, Belladonna on hieno laulaja mutta painii mun mielestä ihan eri sarjasassa Bushin kanssa. Tottakai ne klassisimmat biisit sijoittuu Belladonnan aikakauteen mutta esim. oma suosikkilevyni Sound of White Noise ja muut sen aikakauden kovat levyt tulee varmaan jäämään kokonaan pois setistä. Justhan ne oli Bushia takaisin tuomassa ja nyt sitten dumppaa jo toistamiseen Belladonnan tieltä. Toivottavasti jätkät tajuaa että jos hommat ei toimikaan Belladonnan kanssa niin Bush tuskin enää tulee takaisin. Anthraxhan ei dumpannut Bushia, vaan hän ei halunnut mukaan. Meinaavat ilmeisesti Belladonnan kanssa soittaa joitakin Bushin aikaisia biisejä. Tiedä sitten, miten ne biisit istuu Belladonnan suuhun... Tuossa Bush puhuu tilanteesta: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … ?mode=Article&newsitemID=140308 | |
![]() 23.05.2010 14:26:01 | |
Odotan innolla Belladonnan seuraavaa lähtöä ja toivon että Bush vielä joskus palaa remmiin, koska minulle henkilökohtaisesti Bushin Anthrax on se aito Anthrax. | |
![]() 30.05.2010 09:56:28 | |
Scott Ianilla ja Rob Caggianolla on tuo toinenkin projekti, The Damned Things. Mukana myös muita "nimimiehiä", tosin oon ite niin ulkona kaikista skeneistä ettei nuo Every Time I Die ja Fall Out Boy paljoa kelloja soita. Erinäisistä keskustelupalstakommenteista oon kuitenkin antanut itseni ymmärtää ettei nuo juurikaan nyt katu-uskottavuuspisteitä metallipierujen silmissä kerää. Mulle ihan sama. Pari biisiä kuitenkin oli Myspacessa ja ainakin tuo "We've got a Situation Here" pistää ihan jalan vippasemaan, vaikkei nyt tyylillisesti olekaan ihan mun kuppi teetä: http://www.myspace.com/thedamnedthings "One good thing about music, when it hits you, you feel no pain." (Bob Marley) | |
![]() 30.05.2010 11:39:18 | |
slowdive: Scott Ianilla ja Rob Caggianolla on tuo toinenkin projekti, The Damned Things. Mukana myös muita "nimimiehiä", tosin oon ite niin ulkona kaikista skeneistä ettei nuo Every Time I Die ja Fall Out Boy paljoa kelloja soita. Erinäisistä keskustelupalstakommenteista oon kuitenkin antanut itseni ymmärtää ettei nuo juurikaan nyt katu-uskottavuuspisteitä metallipierujen silmissä kerää. Mulle ihan sama. Pari biisiä kuitenkin oli Myspacessa ja ainakin tuo "We've got a Situation Here" pistää ihan jalan vippasemaan, vaikkei nyt tyylillisesti olekaan ihan mun kuppi teetä: http://www.myspace.com/thedamnedthings Kertosäkeeseen asti jaksoin, sitten ei enää pystynyt. Stomp, stomp, stomp, the idiot convention | |
![]() 30.05.2010 16:31:44 | |
Rhapa: täysin samaa mieltä. we've come for you all on meikäläisen lempikiekko ja belladonnalla ei ole mitään jakoja vetää noita skipaleita. täs viime aikoina on tullut myös tuota armored saintia kuunneltua pirun paljon ja onhan bush metallilaulajana aivn omaa luokkaansa. Tosta we've come for you allista täytyy sanoa että se oli iha pirunmoinen yllätys,hyvässä mielessä nimittäin! Stomp 442 oli aikas kauhistus loistavan white noisen jälkee ja volume 8 oli vähän niin ja näin, mutta wcfya toi jotenkin klassisen Anthraxin mieleen. Harmi ettei Bushia enää kuulla Anthraxissa :( mutta kyllä tämä Belladonnan paluu oli myös erittäin positiivinen asia. | |
![]() 18.06.2010 10:48:48 | |
'Only' Bellan laulamana. Paskalaatuinen klippi, mutta pääsee kyllä jyvälle... http://www.youtube.com/watch?v=q7LLtQ7szVo Omasta mielestä ihan ok, vaikka välillä tuo Belladonna laulaa niin kuin sillä olisi jotain pullaa suussa... | |
![]() 18.06.2010 11:46:27 | |
Finzh: Tosta we've come for you allista täytyy sanoa että se oli iha pirunmoinen yllätys,hyvässä mielessä nimittäin! Stomp 442 oli aikas kauhistus loistavan white noisen jälkee ja volume 8 oli vähän niin ja näin, mutta wcfya toi jotenkin klassisen Anthraxin mieleen. Harmi ettei Bushia enää kuulla Anthraxissa :( mutta kyllä tämä Belladonnan paluu oli myös erittäin positiivinen asia. Pitääkin ottaa tuo WCFYA kuunteluun, on jääny tsekkaamatta. Mulle toimi myös White Noise helvetin hyvin, mutta Stomppi ja Volume 8 ei oikein sitten kuitenkaan toimineet. "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy | |
![]() 18.06.2010 12:05:12 | |
slowdive: Every Time I Die ja Fall Out Boy Every Time I Die on maailman paras bändi tällä hetkellä, soittaa ihan pirun kovaa HC:tä, kävivät Helsingin jäähallissakin Taste of Chaos -turneella viime joulukuussa. Livenä aivan uskomaton esitys. Bändin nokkamies Keith Buckley, joka on siis mukana TDT:ssä, on aivan armoitettu lyyrikko ja eräs kovimmista HC-skenen huutajista. Ongelma on vain se, että laulajana hän ei ole kovin kaksinen. Näinpä TDT tuskin livenä kovin erinomaiselta kuulostaa. (En ole paljoa jaksanut YouTube-liveklippeihin vielä perehtyä.) TDT:ssä on mukana myös ETIDin basisti Josh Newton. Fall Out Boy on puolestaan amerikan emopoppia ja pikkutyttöjen suosiossa. Bändistä TDT:ssä ovat mukana kitaristi Joe Trohman ja rumpali Andy Hurley. War, come with us home! | |
![]() 18.06.2010 17:43:06 | |
Ei jeesus.. Anthrax heittää sonisphere settinsä kello. 13.30. Aivan törkeän paska aika. Ihan unessa ja krapulas jengi viel tohon aikaan. Ei hyvä. we all are mad as hatters here | |
![]() 18.06.2010 20:46:58 | |
kyseinen: Fall Out Boy on puolestaan amerikan emopoppia ja pikkutyttöjen suosiossa. Bändistä TDT:ssä ovat mukana kitaristi Joe Trohman ja rumpali Andy Hurley. Mie kun luulin olevani 38-vuotias mies. Kaikkea sitä oppii kun pikkutytöksi elää. Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30. | |
![]() 19.06.2010 22:35:40 | |
"Only" tuli Varsovan Sonispheressa. Itselle jai siita biisista ihan positiivinen maku Belladonnan laulamana. Hey Ho, Let's Go! | |
![]() 20.06.2010 17:17:28 | |
arppah8: Mie kun luulin olevani 38-vuotias mies. Kaikkea sitä oppii kun pikkutytöksi elää. Luulo ei ole tiedon väärti. | |
![]() 20.06.2010 22:23:14 | |
Mohla: Pitääkin ottaa tuo WCFYA kuunteluun, on jääny tsekkaamatta. Mulle toimi myös White Noise helvetin hyvin, mutta Stomppi ja Volume 8 ei oikein sitten kuitenkaan toimineet. kannattaa todella kuunnella, ei ole nimittäin mikään turha levy :) | |
![]() 09.08.2010 22:05:28 | |
Nyt on Anthrax nähty livenä ja täytyy kyllä nostaa hattua Belladonnalle, veti todella hyvin ja energiaa riitti, selvästi huomasi että jätkä nautti taas soittamisesta Anthraxin kanssa! Heaven and Hell lähti myös hienosti ja veti jätkä Madhousen alussa pätkän Judas Priestin The Ripperin alkuakin :D http://www.last.fm/user/Daelos | |
![]() 09.08.2010 22:10:02 | |
Anthrax oli ihan helvetin kova Sonispheressä. Vähän turhan lyhyen setin sai vetää. Hyvä settilista oli kuitenkin. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)