Tympee Huttunen 11.03.2004 18:41:21 | |
---|
HIM on kyllä hyvä yhtye. Soisi tosiaan heidän saavuttavan vielä suuremmankin menestyksen. " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Emplate 13.03.2004 16:31:33 | |
---|
Ihan ok biisejä niillä, vähän vaan samanlaisia mielestäin. En vaihtaisi asemaa, jos ratiosta tulisi joku heidän kappaleensa, mutta en kyllä ole ihan innoissani levyäkään menossa ostamaan. Ville Valoa olen kyllä oppinut kunnioittamaan, mielestäni hän vaikuttaa ihan viksulta kaverilta. Eli lyhyesti: Ei, et ole mielestäni mitenkään viallinen, ymmärrän kyllä mikä siinä viehättää. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
Phobophile 13.03.2004 17:06:14 | |
---|
Pakko myöntää että debyytistä tykkään. jau jau! |
HIM on kova! ... En nyt keksi mitään muuta. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Stain 13.03.2004 23:44:38 | |
---|
Odotan innolla miten HIM:ille käy jenkeissä. Toivottavasti tekisivät kunnon läpimurron niin huomaisivat siellä että täältäkin löytyy hyviä bändejä. Planned a show
Treasoned my roots
Ice cream snow
See you in June |
Järvihirviö 14.03.2004 10:35:35 | |
---|
On muuten kuukausiliitteessä hyvä juttu mr.Valosta. Fiksu jätkä on hän, suhteellisen down to earth-tyyppinen. |
Deep Shadow 14.03.2004 12:40:27 | |
---|
On muuten kuukausiliitteessä hyvä juttu mr.Valosta. Fiksu jätkä on hän, suhteellisen down to earth-tyyppinen. Luin myös tuon jutun. Antoi siinä kyllä itsestään varsin fiksun kuvan.. Ennen minua lähinnä vitutti hänen jatkuvat runkkausjuttunsa, mutta taitaahan tuo ihan fiksu kaveri kuitenkin olla... "Että häh vaan vittu itelles" |
Sahanpurija 14.03.2004 15:12:43 | |
---|
Kyllähän siinä jotain täytyy olla että saa ne rakenteeltaan yksinkertaiset renkutukset - joiden kaiken järjen mukaan pitäisi olla ihan paskoja - kuulostamaan melko hyvältä. Uutta levyä en ole kuullut ja tämä "Deep Shadows.." on aika heikko, mutta 2 ensimmäistä iskevät. Keep your Eyes Wide Open, Moonchild.
We're going to Level Five to see One More Red Nightmare.
But first you must eat your Cat Food. |
el Bastardo 14.03.2004 19:37:17 | |
---|
Kyllähän HIM on tehnyt lukuisia mainioita kappaleita. Itselleni iskee etenkin In Joy and Sorrow -biisin säkeistöt. |