Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lundgren-kimppa, osa III
1 2
Twinkle
10.05.2010 16:01:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan Lundgren tuolta ruottin maalta lähestyi minua oma-aloitteisesti ja kysäisi, josko halutaan ostaa muutamat mikit taas vaihteeksi. Kyllähän me halutaan, joten uusi Lundgren-kimppa on avoinna.
 
Ao. listan mukaisia hinnastoja voidaan käyttää:
http://koti.kapsi.fi/twinkle/lundgren.htm
 
Tuosta listasta näkymättömiä juttuja on
- Minihumpparit, joiden hinta on sama kuin Heaven57-setillä.
- The One -mikkisetti sama hinta kuin M6:lla.
 
stratomikkien kuoret saa mustina ja valkoisina, Heaven57 mikit zebranakin. Muihin kuusikielisen humppareihin saa kuoret. Nykyään M6-setteihin voi halutessaan saada kuoret. Kannattaa toki huomata että M6:ssa ei ole ruuvikelaa niin ulkonäkö on hieman poikkeuksellinen.
 
Kimppa järjestyy omassa huoneessaan, joten ano jäsenyyttä ao. linkin kautta jos sinulla ei sellaista vielä ole:
http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=611
 
tällä hetkellä deadline on 14.5, joka on viimeinen mahdollinen päivä jättää tilaus.
 
Jos on kysymyksiä ja sellaista niin kyselkää.
 
jussimus
10.05.2010 21:22:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onks nää Lunkreenit sit niinku hyviä vai mitä hä...?
 
Eiks Duncanit, Dimarziot tai BKP:t enää kelpaa mihinkään...?
 
Trendihömppää, sanon minä.
 
Mr. Speed
10.05.2010 22:31:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Onks nää Lunkreenit sit niinku hyviä vai mitä hä...?
 
Eiks Duncanit, Dimarziot tai BKP:t enää kelpaa mihinkään...?
 
Trendihömppää, sanon minä.

 
Miksi Duncanit/DiMarziot on samassa lauseessa BKP:n kanssa? Miksi maksaa DiMarziosta, kun Duncan Designediä saa halvemmalla? Trendihömppää sanon minä!
 
Lundgrenia tilataan sen takia, ettei BKP:ta saa kimppatilauksella halvemmalla. Ovat siis samaa sarjaa BKP:n kanssa, eli ihan käsin tehtyjä, paitsi, että Lundgren on yhden miehen pulju, ja kyllä on helvetin hyviä mikkejä.
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen.
Kivijalka
10.05.2010 22:46:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Miksi Duncanit/DiMarziot on samassa lauseessa BKP:n kanssa? Miksi maksaa DiMarziosta, kun Duncan Designediä saa halvemmalla? Trendihömppää sanon minä!
 
Lundgrenia tilataan sen takia, ettei BKP:ta saa kimppatilauksella halvemmalla. Ovat siis samaa sarjaa BKP:n kanssa, eli ihan käsin tehtyjä, paitsi, että Lundgren on yhden miehen pulju, ja kyllä on helvetin hyviä mikkejä.

 
Hyviksi mikeiksi saundaavat kaikissa klipeissä kyllä hiton huonolta.
 
A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish.
Antroid
10.05.2010 23:05:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sivistäkääpäs mua tosta The One -setistä. En löytänyt mitään tietoa siitä Googlesta tai Lundgrenin sivuilta.
 
mab_
10.05.2010 23:05:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko toimitusajasta mitään arviota?
 
jussimus
10.05.2010 23:39:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Miksi Duncanit/DiMarziot on samassa lauseessa BKP:n kanssa?
 
Sen takia olivat samassa lauseessa, koska mun havaintojen mukaan noi kolme ovat olleet kolme yleisintä/näkyvintä mikkimerkkiä tällä foorumilla tähän asti. Eli ihan vaan referenssinä noita käytin.
 
Mutta siis, jotenkin vaan hiukan naurattaa tää mikki-hifistely. Ihan kuin Duncaneilla tai Dimarzioilla ei enää voisi tuottaa huippusoundeja, vaan ainoastaan BKP:t tai Lunkreenit kelpaavat. Nigga pliiz... :)
 
Trendihömppää, sanon minä.
 
Twinkle
10.05.2010 23:55:21 (muokattu 11.05.2010 00:03:01)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mab_: Onko toimitusajasta mitään arviota?
 
Voi olla nopea, voi olla hidaskin riippuu miten paljon Lunkalla on kamaa varastossa ja paljonko on erikoisuuksia. Realistinen arvio on se, että about viikon kestää valmistaa sen jälkeen kun maksut on kerätty ja tehty.
 
Antroid: Sivistäkääpäs mua tosta The One -setistä. En löytänyt mitään tietoa siitä Googlesta tai Lundgrenin sivuilta.
 
Se on CJ Grimark -signature, kauheasti moisesta ei ole tietoa. Hardrock-räyhään tarkoitettu, alnico-magneeteilla oleva keskiääni-painotteinen suht tehokas mikki.
 
oiva tumpeloinen
10.05.2010 23:57:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: Se on CJ Grimark -signature, kauheasti moisesta ei ole tietoa. Hardrock-räyhään tarkoitettu, alnico-magneeteilla oleva keskiääni-painotteinen suht tehokast mikki.
 
Sanoisin, että se keskiääni tuuttaa aika alakeskiäänten kohdalta ennen kaikkea. Ei tuntuis olevan tolkuttoman kirkas mikki.
 
Twinkle
11.05.2010 00:03:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oiva tumpeloinen: Sanoisin, että se keskiääni tuuttaa aika alakeskiäänten kohdalta ennen kaikkea. Ei tuntuis olevan tolkuttoman kirkas mikki.
 
joo, voi olla. En ole kokeillut ite ja tapailen kuvausta minkä lundgreeni minulle ite antoi.
 
Simo78
11.05.2010 00:10:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Sen takia olivat samassa lauseessa, koska mun havaintojen mukaan noi kolme ovat olleet kolme yleisintä/näkyvintä mikkimerkkiä tällä foorumilla tähän asti. Eli ihan vaan referenssinä noita käytin.
 
Mutta siis, jotenkin vaan hiukan naurattaa tää mikki-hifistely. Ihan kuin Duncaneilla tai Dimarzioilla ei enää voisi tuottaa huippusoundeja, vaan ainoastaan BKP:t tai Lunkreenit kelpaavat. Nigga pliiz... :)
 
Trendihömppää, sanon minä.

 
Lungrenista en sano mitään, mutta tietyistä mestoista saa kotimaisia mikkejä about samaan rahaan kuin duncaneita ja dimarzioita, joten mä valita ne!
 
Mr. Speed
11.05.2010 07:56:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Sen takia olivat samassa lauseessa, koska mun havaintojen mukaan noi kolme ovat olleet kolme yleisintä/näkyvintä mikkimerkkiä tällä foorumilla tähän asti. Eli ihan vaan referenssinä noita käytin.
 
Mutta siis, jotenkin vaan hiukan naurattaa tää mikki-hifistely. Ihan kuin Duncaneilla tai Dimarzioilla ei enää voisi tuottaa huippusoundeja, vaan ainoastaan BKP:t tai Lunkreenit kelpaavat. Nigga pliiz... :)
 
Trendihömppää, sanon minä.

 
Ihan totta, ja onhan Duncanit/DiMarziot ihan kelvollista perusshittiä, mutta enpä oo vielä BKP:ta parempaa Duncania kuullut :) Lundgrenit on oma juttunsa, ja musta todella hyviä! Ne myös tuntuu toimivan parhaiten jos kitara on oikeasti hyvä. Eli paskassa kitarassa kuulostavat paskalta.
 
Kivijalka. Tietysti on huonoa mainosta noi clipit Lundgrenin sivuilla, mutta omalla kohdalla toimii aivan tajuttoman hyvin! Tosi rouheita ja erottelevia mikkejä, mutta silti todella murhaava soundi. AT heräs ihan uudella tavalla henkiin kun siihen tökkäs Lundgren Sucker Buckerin. Siitä irtoaa nyt todella vihainen särösoundi, mutta yllättäen myös cleani on todella nätti. Niin puolitettuna kuin humpparinakin.
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen.
jussimus
11.05.2010 12:02:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Ihan totta, ja onhan Duncanit/DiMarziot ihan kelvollista perusshittiä, mutta enpä oo vielä BKP:ta parempaa Duncania kuullut :) Lundgrenit on oma juttunsa, ja musta todella hyviä! Ne myös tuntuu toimivan parhaiten jos kitara on oikeasti hyvä. Eli paskassa kitarassa kuulostavat paskalta.
 
Juuh, hifistelkää/homostelkaa noiden mikkienne kanssa ihan rauhassa vaan. Ei mulla nyt mitään oikeeta asiaa tähän ketjuun ollut, kunhan vaan halusin hieman sohia muurahaispesää itseäni viihdyttäen :)
 
Mr. Speed
11.05.2010 12:07:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Juuh, hifistelkää/homostelkaa noiden mikkienne kanssa ihan rauhassa vaan. Ei mulla nyt mitään oikeeta asiaa tähän ketjuun ollut, kunhan vaan halusin hieman sohia muurahaispesää itseäni viihdyttäen :)
 
Minäkin kannatan jussimuksen bannaamista!
 
!!!!11!!!111
 
Telecaster on kaunis kuin Johanna Tukiainen.
jussimus
11.05.2010 12:08:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mr. Speed: Minäkin kannatan jussimuksen bannaamista!
 
!!!!11!!!111

 
Minä en. :)
 
Karhukoira74
11.05.2010 12:09:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Juuh, hifistelkää/homostelkaa noiden mikkienne kanssa ihan rauhassa vaan. Ei mulla nyt mitään oikeeta asiaa tähän ketjuun ollut, kunhan vaan halusin hieman sohia muurahaispesää itseäni viihdyttäen :)
 
Tästä plussaa =)
 
-So many assholes, so few bullets-
naavanka_
11.05.2010 13:32:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jussimus: Juuh, hifistelkää/homostelkaa noiden mikkienne kanssa ihan rauhassa vaan. Ei mulla nyt mitään oikeeta asiaa tähän ketjuun ollut, kunhan vaan halusin hieman sohia muurahaispesää itseäni viihdyttäen :)
 
plussaa täältäkin:)
 
Wespa
11.05.2010 16:58:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ymmärsinkö oikein että Vintage-humpparia ei saa neljällä kaapelilla, ts. puolitettavana? Sucker Buckeria sais, mutta taitaa olla vähän liian tuju Fusionin midboostin kanssa käytettäväks.. :/
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Twinkle
11.05.2010 18:18:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wespa: Ymmärsinkö oikein että Vintage-humpparia ei saa neljällä kaapelilla, ts. puolitettavana? Sucker Buckeria sais, mutta taitaa olla vähän liian tuju Fusionin midboostin kanssa käytettäväks.. :/
 
kyllä sen saa jos pyydetään tekemään 4-johtimisena.
 
Wespa
11.05.2010 18:24:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Twinkle: kyllä sen saa jos pyydetään tekemään 4-johtimisena.
 
No hitto, jos tosiaan onnistuu ilman suurempaa lisähintaa niin I'm in. Harmi kun herra Lundgrenilla ei näyttäs olevan oikein mitään noiden J-200:sten paikalle istuvaa, niiden vaihdokeiksi pitänee sitten Duncania katella..
 
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «