Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sonar 8.5 (Producer) vaiko Pro Tools 8 LE?
1
artodaguitarist
09.05.2010 23:53:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä juttua olen vähän miettinyt, mutta kun en ole meinannut mistään löytää kunnon vertailuja kyseisistä ohjelmista, niin ajattelin sitten kysyä asiasta täällä.
 
Kahta kyseistä ohjelmaa olen harkinnut, käytössäni siis on tehokas PC (läppäri) ja siihen olisi tarkoitus ostaa vielä kylkiäisiksi M-Audion Profire 2626.
 
Ymmärtääkseni Sonarista löytyy kvantisointiominaisuus, kuinka Pro Toolsissa?
 
Löytyykö näistä kummastakaan ohjelmasta samankaltaista ominaisuutta kuten Logicissa, että voi äänittää samalle raidalle looppina monta ottoa ja sitten ruveta semmoisella työkalulla valitsemaan parhaiten onnistuneet iskut ja otot?
 
Enkä ajattele ollenkaan hintaa tässä ostoksessa, mutta Pro Toolsin HD-versio on liian kallis kukkarolleni, jonka vuoksi vain harkitsen LE versiota PT:stä. Kumpaa siis suosittelette, Sonar 8.5 Producer Edition vai Pro Tools 8 LE?
 
JPQ
10.05.2010 09:46:03
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artodaguitarist: Tätä juttua olen vähän miettinyt, mutta kun en ole meinannut mistään löytää kunnon vertailuja kyseisistä ohjelmista, niin ajattelin sitten kysyä asiasta täällä.
 
Kahta kyseistä ohjelmaa olen harkinnut, käytössäni siis on tehokas PC (läppäri) ja siihen olisi tarkoitus ostaa vielä kylkiäisiksi M-Audion Profire 2626.
 
Ymmärtääkseni Sonarista löytyy kvantisointiominaisuus, kuinka Pro Toolsissa?
 
Löytyykö näistä kummastakaan ohjelmasta samankaltaista ominaisuutta kuten Logicissa, että voi äänittää samalle raidalle looppina monta ottoa ja sitten ruveta semmoisella työkalulla valitsemaan parhaiten onnistuneet iskut ja otot?
 
Enkä ajattele ollenkaan hintaa tässä ostoksessa, mutta Pro Toolsin HD-versio on liian kallis kukkarolleni, jonka vuoksi vain harkitsen LE versiota PT:stä. Kumpaa siis suosittelette, Sonar 8.5 Producer Edition vai Pro Tools 8 LE?

 
jos midi jutut tärkeitä eiköhän Sonar olis parempi audio projekteihin ehkä pro tools ja kvantisointi löytynyt kevyemmistäkin Sonareista. noi kaksi kalleinta sonaria eli Producer ja Studio mielestäni sisältää säätöjä lisää tuossa asiassa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
artodaguitarist
10.05.2010 10:50:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mideillä olisi tarkoitus myös räplätä, mutta unohdin siitä mainita.
 
Ukko
10.05.2010 16:00:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artodaguitarist: Joo mideillä olisi tarkoitus myös räplätä, mutta unohdin siitä mainita.
 
Sonar minun mielestäni. Kylkiäisinä tulevat lisukkeet ovat jo maininnan arvoisia. ProToolsista en tiedä sen kummempia.
 
COVS jäsen nro 6
JPQ
11.05.2010 04:16:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ukko: Sonar minun mielestäni. Kylkiäisinä tulevat lisukkeet ovat jo maininnan arvoisia. ProToolsista en tiedä sen kummempia.
 
Niin minustakin unohtu sanoa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
MoreK
11.05.2010 18:32:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

artodaguitarist: Löytyykö näistä kummastakaan ohjelmasta samankaltaista ominaisuutta kuten Logicissa, että voi äänittää samalle raidalle looppina monta ottoa ja sitten ruveta semmoisella työkalulla valitsemaan parhaiten onnistuneet iskut ja otot?
 
Jep, löytyy. Tuolta lisää:
http://www.cakewalk.com/Tips/SONAR5_Vocal_Production.asp
 
Screen shotit on Sonar 5:stä, mutta työkalu löytyy tietysti myös uusimmista versioista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «