HeavyMachinery 10.01.2010 23:16:24 | |
---|
hapan: Wizardilla mennään. Jos on Hordak Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Terry Pantheras 11.01.2010 11:33:56 | |
---|
Tonkereilla ja Celestion G12-65:lla mennään Orangen 4x12 komerossa. Ääni olla iso, massiviinen ja paksu - kerroinko jo että tuhti? Ei ole ainakaan Orko... einzweidreivier MASTEROID ~~ stoner rock - doom - heavy - death metal ~~ |
Kivijalka 11.01.2010 14:13:23 | |
---|
HeavyMachinery: Jos on Hordak Vaan milläs Orko vetää? Myyn kaiken, myyn myös huomisen! A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
HeavyMachinery 11.01.2010 19:50:22 | |
---|
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
IsoHämy 19.04.2010 19:04:25 | |
---|
Nooooooo, V12A sopii kirkkaaseen vaffiin hyvin, ja kun mulla on kaksi Trainwreck-kloonia, niin...osuu kuin nenä päähän. Kunnon munakas brittisoundi eikä riivi korvia päästä. Tilutukseen joku muu Emu voi olla parempi, mutta perus-hard rock, rock ja blues vörkkivät paremmin kuin koskaan, ja vieläpä pirun halvalla. Mistä tän saa kovemmalle? |
N33m0 19.04.2010 19:40:36 | |
---|
Wizardilla irtoo hevit ja rokit, todella tiukka ja pippurinen skobe. "Distortion always starts with the amp. Pedals just sit on top of the sound. They don't feel like a full part of it, just some fuzz on top." - James Hetfield |
McNulty 19.04.2010 19:59:57 | |
---|
Mä laitoin yhteen 2x12" rasiaan Eminence Cannabis Rexit, enkä keksi niistä mitään huonoa sanottavaa. Edullinen, soundi balanssissa (alakertaa kivasti, keskialue ei ole kuopalla eikä korostettu liikaa, yläkerta ei sihise eikä särähdä ikävästi korvaan)... toimii varsin hienosti hevitouhuissa tuollaisen alakertaa korostavan nupin alla. Tämähän ei ole "speksiensä" mukaan mikään metallijyrä (taitavat Eminencellä suositella kantriin, jazziin ja klasariin), mutta omien kokemuksien mukaan erinomainen juuri rankemmassa gain-jyrässä. Myönnän, että näissä Cannabis Rexeissä on ripaus "hifimäisyyttä", mutta se toimii hyvin modernissa metallimäiskeessä. Jotenkin monipuolisempi kuin toisessa 2x12" skobessa olevat The Wizardit (joista tykkään myös). Rexin selkeys ja täyteläisyys toimii meidän veivaamassa death metallissa (jotain akselilla Aborted-Meshuggah) kyllä varsin hyvin. Jos tuohon Wizardiin vielä verrataan, niin Wizard on keskialueelta korostetumpi ja yleissoundiltaan jotenkin "likaisempi". Toimii hyvin rock/hardrock/old school metal -touhuissa. Pitääkin joskus kokeilla Wizard + Rex samassa 2x12" rasiassa :) six-six-o-four |
naavanka_ 19.04.2010 20:58:02 | |
---|
Itellä toimii kanssa Texas heatit. Lie olen sitten skeletor... |
McNulty 19.04.2010 21:14:14 | |
---|
naavanka_: Itellä toimii kanssa Texas heatit. Lie olen sitten skeletor... Mites? Hyvät elementit ovat Texas Heatitkin. Ei siinä skeletor tarvihte olla... ellet sitten anoreksiasta kärsi tai muuten :) six-six-o-four |
naavanka_ 20.04.2010 09:14:37 | |
---|
McNulty: Mites? Hyvät elementit ovat Texas Heatitkin. Ei siinä skeletor tarvihte olla... ellet sitten anoreksiasta kärsi tai muuten :) Ei ainakaan anoreksiaa ole se on varma:D |
Terry Pantheras 20.04.2010 21:45:50 | |
---|
IsoHämy: Nooooooo, V12A sopii kirkkaaseen vaffiin hyvin, ja kun mulla on kaksi Trainwreck-kloonia, niin...osuu kuin nenä päähän. Kunnon munakas brittisoundi eikä riivi korvia päästä. Tilutukseen joku muu Emu voi olla parempi, mutta perus-hard rock, rock ja blues vörkkivät paremmin kuin koskaan, ja vieläpä pirun halvalla. Pitäs varmaan tyypata nuo V12A:t... Hemmetti tosiaankin viitisenkymppiä tsipale! |
velgor 28.04.2010 14:14:23 | |
---|
Valitsin Cannabis Rexit itsetehtyyn 6x12" kaappiin. Huh, toimii. Valintaperusteena toimi hyvin pitkälti nimi, hah. |
Zammy 28.04.2010 15:29:54 (muokattu 28.04.2010 15:30:33) | |
---|
velgor: Valintaperusteena toimi hyvin pitkälti nimi, hah. Ai sääkin fanitat susikoira Rexiä? poliisikoira mikälie Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen. |
FFiction 07.05.2010 15:13:08 | |
---|
Ilmestyipä tuohon nurkkaan tyhjä 4x12 komero, ja siihen pitäisi saada ämyreitä. Olen ajatellut noita Legend V12:a, lähinnä puoltavien kommenttien ja edullisuuden takia. Mitäs sanoo raati, olisivatko soveliaat, kun tyylilaji on välillä perusrock-perinnehevi (vire matalimmillaan D) ja nuppina Laney GH50? Vai mahtaisiko joku muu Emin elementti sopia paremmin? |
JeKo 07.05.2010 15:39:35 | |
---|
Onko kellään käytännönkokemuksia Lil' Texaseista? |
|