Aihe: Jalkapallokeskustelu
1 2 3 4 540 41 42 43 44122 123 124 125 126
DJKaaos
03.05.2010 00:19:56
Yksi asia, mikä muutti suhtautumisen Teveziin oli tämä sotkuinen siirtosaaga. Teveziltä olisi odottanut hieman kunnioitusta Manu-fanien suuntaan. Täytyy nimittäin muistaa, että fanit olivat Tevezin tukena koko kevään ajan, kun tätä siirtoleikkiä leikittiin. Tevez oli fanien lemmikki ja he halusivat loppuun asti, että hän jää seuraan. Tevez kävi sitä omaa taisteluaan lähinnä Fergusonin kanssa. Fanit lauloivat ylistyslauluja ja heiluttelivat "Please stay"-kylttejä Tevezille siinä viimeisessä kotipelissäkin. Siirto Man Cityyn ja julisteprovokaatiot. Paljon pahemmin ei olisi voinut sylkeä päin Manu-fanien näköä.

Kuittailun ja tietyn näyttämisenhalun tietenkin ymmärtää, mutta joku raja.
Minä olen minä.
carlos
03.05.2010 08:53:37
djKaaos: carlos vois heittää jotain kommenttia tohon mun aikasempaan selvitykseen Tevezin roolista Manussa vaihtohyökkääjänä ja miten itse näit asian tuolloin. Että ollaanko me tuossa asiassa lainkaan samaa mieltä?

Totta munassa Carlito oli kovimmillaan tuossa roolissa, sillä sitähän hänelle pääasiassa tarjottiin.

Tehottomasta pyörimisestä en ole täysin samaa mieltä, sillä mieleeni tulee aina kauden 07-08 mestareiden liigan pelit. Muistaakseni Tevez oli aloituskokoonpanoissa tärkeissä puolivälierä- ja välierämatseissa sekä tietenkin finaalissa ja hoiti tonttinsa erinomaisesti. Silloin viimeistään osoitti olevansa maailmanluokan pelaaja.

Manun valioliigan otteluita en ole varmaankaan katsonut yhtä intensiivisesti kuin sinä, mutta sellainen mielikuva mulle jäi, että usein kolmikko Cristiina, Väinö ja Tevez söivät toistensa eväät - tai pikemmikin Cristiina niisti muiden eväitä, varsinkin kun hänen pari viimeisintä kautta Manussa olivat aivan älyttömiä. Ei Väinökään ole tällaisessa iskussa ollut aiemmin kuin nyt ja nähdäkseni tämä selittyy suurelta osin sillä, että nyt on vastuuta tarjolla.
by the grace of God
DJKaaos
03.05.2010 15:31:39
carlos: sellainen mielikuva mulle jäi, että usein kolmikko Cristiina, Väinö ja Tevez söivät toistensa eväät - tai pikemmikin Cristiina niisti muiden eväitä, varsinkin kun hänen pari viimeisintä kautta Manussa olivat aivan älyttömiä.

Joo toi oli kyllä jonkinmoinen "ongelma". Tuossa asetelmassa oli tavallaan mahdoton ulosmitata Rooneyn ja Tevezin tekemisiä maksimaalisesti.

Ei Väinökään ole tällaisessa iskussa ollut aiemmin kuin nyt ja nähdäkseni tämä selittyy suurelta osin sillä, että nyt on vastuuta tarjolla.

Jepulis. Cristiinan aikana Rooney pelasi usein ihan puhtaana laitapelaajana, joka ei ole hänelle kyllä mikään optimaalinen paikka. Luontevinta paikkaa ja roolia hän pelaa tällä hetkellä. CR7:n lähtemisen myötä vastuu pelinteon ja ratkaisemisen suhteen kasvoi huomattavasti.
Minä olen minä.
reino
05.05.2010 15:02:35
Tänään aika pitkälti (ellei kokonaan?) ratkeaa sitten Valioliigassa, että pääseekö City vaiko Tottenham Mestareiden Liigan karsintoihin. Cityn kannattajiin en lukeudu, mutta olisi kyllä aika mielenkiintoista seurata minkälaisia pelaajahankintoja City onnistuisi tekemään mikäli CL-paikka tulisi. Kakalta hieman kommenttia:

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2128694
ding-dong
Ziggy Bubba
05.05.2010 16:36:50

Ja Kaka puuttuu tyylikkäästi vielä muitten jengien mahdollisiin pelaajakauppoihin - mitä se Torresin mahd. siirto hälle kuuluu? Iso peli tosiaan tuo, sääli kun en ite ole Canalin äärellä tänään... Tsemppiä Spurs!

Näköjään muuten Chelski on tosissaan Torresin kintereillä kanssa:
http://www.footballpress.net/?action=read&idsel=59565

Aika summa kyllä jos tuommosta tarjotaan Pojusta, varmaan miettivät Poolissa kahdesti tarttuvatko jos eteen tulee...
Tuoretta sludgea/post-metallia: Burweed
DJKaaos
05.05.2010 17:00:57
Kyllä mielenkiinnolla jo odotellaan peliä alkavaksi. Minulle sinänsä ihan sama kumpi sen nelossijan kauden päätteeksi vie. Ihan jees vaihtelua, kun Big four ei miehitä automaattisesti sarjan kärkeä.
Minä olen minä.
touhis
05.05.2010 22:22:50
Kyllä on alkanut pirteästi man city-tottenham. Tevezillä hyvä alku, crouch puski tolppaan ja kingin puskumaali hylättiin vissiin siksi että piti kättä puolustajan olkapäällä?
carlos
05.05.2010 23:54:07
Spurssi sitten jysi ittensä valoliigan neloseksi. Ite asiassa vois nousta vielä kolmoseksi, jos Arsenal jatkaa kompasteluaan..
by the grace of God
Ziggy Bubba
05.05.2010 23:55:10

carlos: Spurssi sitten jysi ittensä valoliigan neloseksi. Ite asiassa vois nousta vielä kolmoseksi, jos Arsenal jatkaa kompasteluaan..

Hienoa! Ehkä Torresia ei kiinnosta Europa-liigaa pelaava City Poolia enempää ;)
carlos
05.05.2010 23:55:55
sikki-six: Hienoa! Ehkä Torresia ei kiinnosta Europa-liigaa pelaava City Poolia enempää ;)

Niin.. Jännä muutenkin nähdä, minkälainen pelaajarumba Cityssä lähtee käyntiin, vai voitaisiinko vielä ensi kausi höntsätä about samalla jengillä...
by the grace of God
touhis
06.05.2010 00:00:59
carlos:jos Arsenal jatkaa kompasteluaan..

Just joo. Tykkimiehillä vastassa fulham, jolla mielessä lähinnä eurooppaliigan finaali. Minkähänlaisen porukan meidän roy arsenalia vastaan keksii..?
Ziggy Bubba
06.05.2010 00:02:28 (muokattu 06.05.2010 00:02:39)

carlos: Niin.. Jännä muutenkin nähdä, minkälainen pelaajarumba Cityssä lähtee käyntiin, vai voitaisiinko vielä ensi kausi höntsätä about samalla jengillä...

Rahalla saa, hevosella pääsee. Kyllä niitä Gareth Barryjä varmaan löytyy rahalla ihan tarpeeksi, ikävä kyllä.
inkognito
06.05.2010 00:11:58
MM-kisat lähenee! Onkos kokoonpanoja vielä julkaistu? Eritoten Hollanti kiinnostaisi.
touhis
06.05.2010 00:35:30
Kisat alkaa 11.6. joten vielä vähän yli kuukausi aikaa. Ehkä ei ole vielä nimetty joukkueita?
reverend
06.05.2010 07:20:10
inkognito: MM-kisat lähenee! Onkos kokoonpanoja vielä julkaistu? Eritoten Hollanti kiinnostaisi.

11.5 pitää ilmoittaa 30 pelaajan alustava joukkue ja 1.6 lopulliset 23 pelajaa.
http://www.worldcupblog.org/world-c … -2010-squad-or-roster-deadline.html
carlos
06.05.2010 07:57:56 (muokattu 06.05.2010 07:59:30)
touhis: Just joo. Tykkimiehillä vastassa fulham, jolla mielessä lähinnä eurooppaliigan finaali. Minkähänlaisen porukan meidän roy arsenalia vastaan keksii..?

Ei sen viime kierroksellakaan kovin kummoinen porukka tarvinnut olla, jotta Arsenalin pystyi kaatamaan..

EDIT: MM-kisakeskustelu http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=26&t=185291&co=30
by the grace of God
DJKaaos
06.05.2010 15:50:09
carlos: Niin.. Jännä muutenkin nähdä, minkälainen pelaajarumba Cityssä lähtee käyntiin, vai voitaisiinko vielä ensi kausi höntsätä about samalla jengillä...

Pitkin kevättä on ollut puhetta, että lähtijöitä olisivat: Bridge, Ireland, Adebayor ja Wright-Phillips. Myös managerista on kuulunut sellaista juttua, että saattaisi joutua lähtemään. Cityn kesän epävirallinen hankintalista oli aika mykistävää luettavaa. Pajatso tyhjäksi-meininkiä. Paikka Mestareiden liigaan olisi tuonut lisää imua Cityyn, jolloin näitä todella isoja nimiä olisi ollut entistä helpompi hankkia seuraan.

Periaatteessa Cityllä olisi eväät nousta todella suureksi. Kärsivällisyyttä se kuitenkin vaatii, lähinnä omistajapuolelta. Mestareiden liiga olisi elintärkeä houkutin, kun jahdataan pelaajamarkkinoilla isoja nimiä. Äkkirikastuminen voi tarjota menestymismahdollisuuden, jos sen osaa hyödyntää kärsivällisesti.
Minä olen minä.
DJKaaos
07.05.2010 14:43:46
Hannu Tihinen lopettaa uransa. Jatkuvat päävammat siihen suurimpana syynä. Upea ura ja hieno pelaaja.

http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … ihinen_lopettaa_uransa_1664355.html
Minä olen minä.
Funkånaut
07.05.2010 14:47:14

djKaaos: Hannu Tihinen lopettaa uransa. Jatkuvat päävammat siihen suurimpana syynä. Upea ura ja hieno pelaaja.

http://yle.fi/urheilu/lajit/jalkapa … ihinen_lopettaa_uransa_1664355.html

Kieltämäti. Ois kelvannut Suomen maajoukkueen alakertaan, mutta minkäs teet? Hyviä "eläke"päiviä vaan Tihiselle.
"He must be smokin' some heavy doobies."
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)