isojussi 04.05.2010 07:51:46 | |
---|
jape2: Mun mielestä Markku Aro on kaikinpuolin loistava solisti ja asiallinen tyyppi. Ja itekin oon reservin alikersantti! Samaa mieltä - ja niin minäkin. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Riksteri: Karisma on makuasia, josta voi kiistellä. Miesartisti saattaa olla naisten mielestä hyvinkin vetovoimainen ja naisartisti taas miesten mielestä karismaattinen. Sittenhän on vielä sellaistakin karismaa, joka ei ole riippuvainen arvioijan sukupuolestä, iästä, uskonnosta, elämänkatsomuksesta, kulttuurista jne. Wiki tietää: Ei tullut ko. jaksoa katsottua. Ehkäpä tsekkaan netistä sen jälkeenpäin, mutta -> Wiki todellakin tietää, ja palion: http://fi.wikipedia.org/wiki/Teleportti Wikiin uskomme! |
EP 04.05.2010 11:41:09 | |
---|
JCM: Ei tullut ko. jaksoa katsottua. Ehkäpä tsekkaan netistä sen jälkeenpäin, mutta -> Wiki todellakin tietää, ja palion: http://fi.wikipedia.org/wiki/Teleportti Wikiin uskomme! Välillä tuntuu muutenkin, että maailma on murkkuikäisten pojannassikoiden hoidossa! :D |
isojussi 04.05.2010 11:53:36 | |
---|
JCM: Ei tullut ko. jaksoa katsottua. Ehkäpä tsekkaan netistä sen jälkeenpäin, mutta -> Wiki todellakin tietää, ja palion: http://fi.wikipedia.org/wiki/Teleportti Wikiin uskomme! EP: Välillä tuntuu muutenkin, että maailma on murkkuikäisten pojannassikoiden hoidossa! :D Tota... ootteko kuulleet matkapuhelimesta? Siinä vasta ihmeellinen vekotin... Ihan vaan vanhuksille tiedoksi, että kyseessä olevaa ilmiötä oikeassa maailmassa tutkitaan tosissaan tieteellisesti. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
JCM 04.05.2010 13:00:17 | |
---|
isojussi: Tota... ootteko kuulleet matkapuhelimesta? Siinä vasta ihmeellinen vekotin... Ihan vaan vanhuksille tiedoksi, että kyseessä olevaa ilmiötä oikeassa maailmassa tutkitaan tosissaan tieteellisesti. Niinhän sitä tutkitaankin. Kummallista olisikin ellei tutkittaisi. Viittasin lähinnä tuohon suomenkielisen wikipedian uskottavuuteen "tietolähteenä", sitä kun voi kukin muokata haluamallaan tavalla ja lisätä sinne mitä tahansa tekstiä. Englanninkielisessä wikissä lienee sentään hitusen toimivampaa moderointi, mutta sama homma se on periaatteessa senkin kanssa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Andalon |
isojussi 04.05.2010 13:20:01 | |
---|
JCM: Niinhän sitä tutkitaankin. Kummallista olisikin ellei tutkittaisi. Viittasin lähinnä tuohon suomenkielisen wikipedian uskottavuuteen "tietolähteenä", sitä kun voi kukin muokata haluamallaan tavalla ja lisätä sinne mitä tahansa tekstiä. Englanninkielisessä wikissä lienee sentään hitusen toimivampaa moderointi, mutta sama homma se on periaatteessa senkin kanssa. http://fi.wikipedia.org/wiki/Andalon Joo - toki omat vaaransa niissä on, mut pitää olla järkipäässä, kun noita lueskelee... HOHO - miten löysitkin tommosen esimerkin: Andalon on suosittu 80-luvun viiksiyhtye etelä-suomesta.... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
KoskPaavo 04.05.2010 15:13:39 | |
---|
jazzmies: Mutta valitettavasti minun analyysini Aron karismattomuudesta on paikkaansa pitävä, koska olenhan maisteri ja muutenkin hyvä jätkä monien ns. ammattiheebojenkin mielestä. Eli ei karismaa ja sillä sipuli. Näin humoorilla tahtoisin heittää että jazzmies saattoi vielä kuunnella ns. "mesiäisiä" ja niitten karismaa kun Puputti jo lauleli lavoilla "Me and Mrs.Jones"ia. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
KoskPaavo 04.05.2010 15:14:39 | |
---|
KoskPaavo: Näin humoorilla tahtoisin heittää että jazzmies saattoi vielä kuunnella ns. "mesiäisiä" ja niitten karismaa kun Puputti jo lauleli lavoilla "Me and Mrs.Jones"ia. Olen myös res.alik. ja jopa TV- asentajan koulutuksen saanut hlö. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
Tankero 04.05.2010 15:56:54 | |
---|
jazzmies: Mutta valitettavasti minun analyysini Aron karismattomuudesta on paikkaansa pitävä, koska olenhan maisteri ja muutenkin hyvä jätkä monien ns. ammattiheebojenkin mielestä. Eli ei karismaa ja sillä sipuli. Nyt kyllä paiskasit semmoiset argumentit, ettei käy vastaan sanominen. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
Tankero 04.05.2010 15:59:02 | |
---|
KoskPaavo: Näin humoorilla tahtoisin heittää että jazzmies saattoi vielä kuunnella ns. "mesiäisiä" ja niitten karismaa kun Puputti jo lauleli lavoilla "Me and Mrs.Jones"ia. Ja taittui. Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
EP 04.05.2010 16:21:31 | |
---|
KoskPaavo: ..kun Puputti jo lauleli lavoilla "Me and Mrs.Jones"ia. Tai "Hyvännäköinen", "jestas sentään" ja mitä niitä olikaan? Hyvin tyypillinen suomalainen tuon ajan iskelmälaulaja, mun mielestä sellaista iän tuomaa karismaa hänellä kyllä on.. |
Kukko 04.05.2010 23:34:51 | |
---|
jape2: Mun mielestä Markku Aro on kaikinpuolin loistava solisti ja asiallinen tyyppi. Ja itekin oon reservin alikersantti! Oli jotenkin unenomainen kokemus kun soittelin laivan pubissa su aamuna niitä näitä ja Make käveli ohi- moporetkellä varustuksesta päätellen..Moikas mua ku parempaakin kollegaa konsanaan. Hieno mies. Respectiä! "Kitarakoulu viisivuotiseksi"
-Minä- |
KoskPaavo 04.05.2010 23:51:25 | |
---|
Kukko: Oli jotenkin unenomainen kokemus kun soittelin laivan pubissa su aamuna niitä näitä ja Make käveli ohi- moporetkellä varustuksesta päätellen..Moikas mua ku parempaakin kollegaa konsanaan. Hieno mies. Respectiä! Heh, tuo kuulosti ihan "Rampe ja Naukkis" -keskustelun kommentilta.Ei millään pahalla. Tää on vähän samanlainen: Ollessani Viking % (roomalainen vitonen) soittamassa huomasin Nacke Johanssonin ja Lasse Mårtensonin keskustelevan ravintolan pöydässä ruotsiksi. Kun ohikulkiessani sanoin heille " Terve" , hekin vastasivat mulle suomeksi "Terve". Herrasmiehiä. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
rintapek 05.05.2010 00:35:05 | |
---|
KoskPaavo: Heh, tuo kuulosti ihan "Rampe ja Naukkis" -keskustelun kommentilta. Tää on vähän samanlainen: Ollessani soittamassa huomasin NJn ja Lasse Mån sanoin heille " Terve" , hekin vastasivat mulle suomeksi "Terve". Herrasmiehiä. Mikähän ketju tää ny oli, mut pannaan toinen perään: Junnu Vainio sanoi mulle musafasun ruokalassa että "Moi". Mä sain orgasmin, enkä osannut sanoa mitään. One kind of music only - the good kind |
KoskPaavo 05.05.2010 09:34:57 | |
---|
rintapek: Mikähän ketju tää ny oli, mut pannaan toinen perään: Junnu Vainio sanoi mulle musafasun ruokalassa että "Moi". Mä sain orgasmin, enkä osannut sanoa mitään. Tää on offtopikkia aidoimmillaan. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
jeppeq 06.05.2010 13:25:17 | |
---|
Mulla on Reijo Kallion m/v fanikortti, johon se kirjoitti "kollegaterveisin..." Painava, mutta kevytmielinen. |
Isotalo 07.05.2010 14:37:08 | |
---|
KoskPaavo: Näin humoorilla tahtoisin heittää että jazzmies saattoi vielä kuunnella ns. "mesiäisiä" ja niitten karismaa kun Puputti jo lauleli lavoilla "Me and Mrs.Jones"ia. Hyvä että oli huumoria. ei sillä iällä oo mitn väliä, huono voi olla vanhanakin. Tai hyvä. Sama se. |
KoskPaavo 07.05.2010 18:58:41 | |
---|
Isotalo: Hyvä että oli huumoria. ei sillä iällä oo mitn väliä, huono voi olla vanhanakin. Tai hyvä. Sama se. Tottahan tuo, ainut ero on se että vanha on nähnyt enemmän, ja sitä näkemistä ei opi kirjoista. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
Timi 07.05.2010 19:52:05 | |
---|
KoskPaavo: Tottahan tuo, ainut ero on se että vanha on nähnyt enemmän, ja sitä näkemistä ei opi kirjoista. Perskules.Eikä kansista! Vaikea.Mutta varma! |
jazzmies 07.05.2010 21:08:53 | |
---|
Par'aikaa tulee todellakin paras jakso aikoihin, laulajat kerrankin vetävät hyvällä maulla ja sopivalla egolla. Receipt! Pottery Is Gay! |