Ruutikallo 29.03.2010 20:55:19 | |
---|
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Ruutikallo 30.04.2010 19:01:45 | |
---|
Teema NYT: Zappa plays Zappa. On siellä ainakin Stiiv Vai ja tietojen perusteella mustasymbalismin herttua Bozzio. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Jupi57 01.05.2010 13:26:45 | |
---|
JIM nyt: The Who Myytävänä... |
mukis 01.05.2010 14:14:16 | |
---|
henydrum: Teema NYT: Zappa plays Zappa. On siellä ainakin Stiiv Vai ja tietojen perusteella mustasymbalismin herttua Bozzio. Tulee uusintana muistaakseni huomenna, jos et saanut talteen.. |
passe 02.05.2010 23:48:21 (muokattu 03.05.2010 00:04:37) | |
---|
mukis: Tulee uusintana muistaakseni huomenna, jos et saanut talteen.. Tulee parasta aikaa, hulvatonta menoa! Katselin alkuun, että mitä ihmettä se Portnoy siellä tekee ja mitä ihmettä miehelle on tapahtunut, mutta olikin vaan vähän samannäköinen tuo Joe Travers. Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
sahkuifk 03.05.2010 00:04:51 | |
---|
passe: Tulee parasta aikaa, hulvatonta menoa! Aikamoista!!! Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
OPJ1974 03.05.2010 08:40:47 | |
---|
passe: Tulee parasta aikaa, hulvatonta menoa! Katselin alkuun, että mitä ihmettä se Portnoy siellä tekee ja mitä ihmettä miehelle on tapahtunut, mutta olikin vaan vähän samannäköinen tuo Joe Travers. Mä katsoin tämänkin nyt lähes kokonaan, eka esitys meni vähän sivu. Täytyy kyllä sanoa, että tämä Joe Travers soitteli hienosti. Ja sai vähän kuittiakin osakseen, kun missasi yhden basarinlyönnin. Paljon hienommin soitteli mielestäni kuin Pozzio. Toi Pozzion juttu ehkä multa menee niin yli. Kai hänellä visio niistä jutuista on, mutta ei tuolta musan seasta esim. niitä hienoja "kromaattisen asteikon sävyjä" kuulu ja muutenkin... ehkä vähän pienemmälläkin tulisi joskus toimeen. Kaveri kuitenkin käytti näistä noin tsoljoonasta rummusta ja symbaalistaan varmaan 5 prosenttia tuossa vedossa. Noh, kai se kioski vähän siinä shöy-mielessäkin oli, ei tartte itse pystyttää, niin mikäs siinä. Mutta taitavia muusikoita kaikki tyynni tuossa bändissä oli. Tosi hienoa menoa paikoitellen. It's so hard to be a rumpalimies. |
Ruutikallo 03.05.2010 10:22:42 (muokattu 03.05.2010 10:22:59) | |
---|
OPJ1974: Paljon hienommin soitteli mielestäni kuin Pozzio. Toi Pozzion juttu ehkä multa menee niin yli. Kai hänellä visio niistä jutuista on, mutta ei tuolta musan seasta esim. niitä hienoja "kromaattisen asteikon sävyjä" kuulu ja muutenkin... ehkä vähän pienemmälläkin tulisi joskus toimeen. Kaveri kuitenkin käytti näistä noin tsoljoonasta rummusta ja symbaalistaan varmaan 5 prosenttia tuossa vedossa. Samaa minäkin tuossa aikaisemmassa postauksessa tarkoitin. Muitelen että Bozziolta on joku 80s video missä symbaalit on mustia ja oliko peräti rummut/kalvotkin? Joten mustasymbalismia=) Se video oli jotain käsittämättömän kamalaa, ja soundit aivan helvetin kamalat. Mutta juu, kai hänellä tässä Zappa-touhusa joku "visio" tosiaan on/oli, mutten minä en löytänyt. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Epämuusikko 03.05.2010 10:47:07 | |
---|
henydrum: Samaa minäkin tuossa aikaisemmassa postauksessa tarkoitin. Muitelen että Bozziolta on joku 80s video missä symbaalit on mustia ja oliko peräti rummut/kalvotkin? Joten mustasymbalismia=) Se video oli jotain käsittämättömän kamalaa, ja soundit aivan helvetin kamalat. Jep. Mapexit oli, Paiste Colorsoundit ja kaiken kruunasi falam-kalvo! rap-rap! Melkoista touhua oli se video. Paradiddlejä basareilla. No, rumpua voi olla ilman grooveakin. Mutta juu, kai hänellä tässä Zappa-touhusa joku "visio" tosiaan on/oli, mutten minä en löytänyt. Pääasia että on joku visio. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Nolte 03.05.2010 16:47:23 | |
---|
Tätä en allekirjoita! |
wardog 03.05.2010 17:47:39 | |
---|
henydrum: Se video oli jotain käsittämättömän kamalaa, ja soundit aivan helvetin kamalat. Mutta juu, kai hänellä tässä Zappa-touhusa joku "visio" tosiaan on/oli, mutten minä en löytänyt. Hoho, tämäkö? http://www.youtube.com/watch?v=W3jAK3r9vLc Mahtavaa! |
Epämuusikko 03.05.2010 18:06:50 | |
---|
Remon rummutko ne olikin? voi jee..... Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
hollmi-5 03.05.2010 20:20:46 | |
---|
Epämuusikko: Remon rummutko ne olikin? voi jee..... Symbaalisoitto on rentoa, ja tosi hyvä soundista... Not. Jylisevät bassorummut... No ei. Jotenkin olen ilmeisesti perin kyllästynyt juuri nyt rumpusooloihin, joten sanon vain: Terryllä on komea tukkalaitos. Soundit, piuhat ja kajarit. |
[Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
OPJ1974 03.05.2010 22:28:13 | |
---|
henydrum: Nojjusttämä, voi paavin kivekset! Ihan kahta minuuttia en taaskaan jaksanut katsella. Muistan tämän, tuohan oli oikein opetusvideo(ko se nyt oli vai sekotanko johonkin toiseen)... yläaste-ikäisenä tuo vielä meni ja ihastellenkin jopa, nyt oli aika hämmentynyt olo tuota katsoessa. Samat maneerit oli edellä mainitussa Zappa-esityksessäkin: "PAm-Kosh-pam-pam-biiirrrrrrrr-baarrrrr-buurrrr--- pam... pamKoshpam-pam buurrrrrrbaarrrrrrbiiirrrrrr....* Jee. It's so hard to be a rumpalimies. |
aho 05.05.2010 12:27:34 | |
---|
henydrum: Nojjusttämä, voi paavin kivekset! Ihan kahta minuuttia en taaskaan jaksanut katsella. Mulla oli joskus pikkutyttönä tuommoset mustat kalvot. Tilattiin paikalliseen musaliikkeeseen ja odotin kuin kuuta nousevaa... Ilo oli ylimmillään kun sain satsin, kunnes virittelin paikoilleen. Tappoi aika tehokkaasti rumpujen soinnin. Ahjo -yhtyeen debyytti "talvi vasta tekee tuloaan" ulkona nyt! AHJO |
Epämuusikko 05.05.2010 20:46:07 | |
---|
aho: Mulla oli joskus pikkutyttönä tuommoset mustat kalvot. Tilattiin paikalliseen musaliikkeeseen ja odotin kuin kuuta nousevaa... Ilo oli ylimmillään kun sain satsin, kunnes virittelin paikoilleen. Tappoi aika tehokkaasti rumpujen soinnin. Luin: ilotyttönä. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
damn u 05.05.2010 23:56:09 | |
---|
Mun mielestä se Bozzion veto oli hyvän kuuloista, samoin siinä kasari- tukkavideolla. Sillä on niin oma juttu, ja se juttu on se juttu. Kliffaa hei! |
Ruutikallo 08.05.2010 11:13:39 (muokattu 08.05.2010 11:15:40) | |
---|
Nyt alkaa tv2 joku tartumikkiin, mission possible. Tarkempaaa tietoa ei ole. E. Jaaha, vitun vittu!! Kestikin kokonaiset 5min. Röysin ohjelmaoppaan kera. [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
Sa(n)kari 08.05.2010 11:32:13 | |
---|
Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |