Charge 01.05.2010 18:28:52 | |
---|
Näyttelihän tämä Courtney Screamissa. Wtf? Dirtissä näytteli myös, samoin Jennifer Aniston. Ihan vipsahtanut. |
Teijo K. 01.05.2010 22:59:39 | |
---|
Jestas että ne jaksaa tätä pyörittää nonstoppin varmaan täältä iäisyyteen. Heti kun saavat sarjan pakettiin niin alkaa uusintakierros xpotenssiiny. Joo joo, ei tarvitse katsoa jos ei enää naurata, mutta voisivat siinäkin näyttää jotain tuoreempaa. Uusintojen uusinta. |
sepisti 01.05.2010 23:49:29 | |
---|
Mulla on ollut kaikki kaudet DVD:nä jo vuosia. Ainakin viimeiset 7 vuotta on tullut katottua/kuunneltua Frendejä ennen nukahtamista keskimäärin 5 jaksoa viikossa. Jaksot osaa ulkoa, mutta vielä ei kyllästytä. 7 kauden alusta nousi naurujen ja musiikkien taso. Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
Ginga 03.05.2010 13:17:42 | |
---|
Vaikka aika mahtavaa mainstremeä onkin (who cares?) nii taitaa olla sitcomien uraauurtava sarja, on kyllä mielestäni oikeasti hyvää läppää. Enkä kyllä allekirjoita sitä että sarja oli viimeset vuodet täyttä paskaa.. ehkä jutut vähä loppu eikä nii hyvä muutenkaa mutta jännityksellä tuli katottua 9. ja 10 siisoni! |
bastardo 03.05.2010 18:42:48 | |
---|
Sen ekan nuoruuden esityskierroksen jälkeen en ole voinut sietää tätä sarjaa. Geneeriset hahmot laukoo geneeristä mukahauskaa paskaa ja tätä näytetään sitten päättymättömältä kasetilta vuodesta toiseen. Hell no. "If I'm crazy, then you're boring." -Henry Rollins |
Ginga: Vaikka aika mahtavaa mainstremeä onkin (who cares?) nii taitaa olla sitcomien uraauurtava sarja, on kyllä mielestäni oikeasti hyvää läppää. Enkä kyllä allekirjoita sitä että sarja oli viimeset vuodet täyttä paskaa.. ehkä jutut vähä loppu eikä nii hyvä muutenkaa mutta jännityksellä tuli katottua 9. ja 10 siisoni! Tjaa. Frendit oli todella suosittu ja Frendien "kaveriporukka joka koostuu tosi erilaisista ihmisistä" -asetelmaa on kyllä lainattu surutta myös muihin sarjoihin... ei se silti tee tuosta mitenkään uraa-uurtavaa vai onko tuossa nyt jotain mitä en ymmärrä. Viimeisten kausien laatu on varmaan pitkälti makukysymys. Varmasti jotkut nauttivat nyky Simpsoneistakin :) Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
HaloOfFlies 05.05.2010 14:33:37 | |
---|
Saisivat kyllä Subilla lopettaa tuon kierrätystouhun. Kun viimeinen jakso loppuu, niin heti seuraavana päivänä aloitetaan koko kierros alusta. Ei jaksa enää. Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5 |
Charge 05.05.2010 16:43:46 | |
---|
Toisaalta kyllä ymmärrän erittäin hyvin, miksi osa on jo railakkaasti tätä sarjaa vastaan, nykyään ei telkkarista muuta tulekaan kuin uusintaa uusinna perään. Frendien kohdalta oma tilanteeni n kuitenkin sen verran hassu, että ole ikään kuin vasta ruvennut sarjaa seurailemaan, ihan hauska piristys ja tajunnan nollaus koulupäivän jälkeen, joten minua eivät uusinnat haittaa, päin vastoin. Ymmärrystä riittä siis niillekin, jotka jaksavat katsoa tätä kymmenettä kertaa putkeen, tosin itse en ihan siihen taipuisi. ;) Ihan vipsahtanut. |
juuso a 05.05.2010 21:47:06 (muokattu 05.05.2010 21:55:30) | |
---|
Tulihan tätä katseltua sillon aikoinaan juniorina kun se ensimmäistä kertaa pyöri. Ja onhan se hyvä sarja, ei siitä mihinkään pääse. Mutta ei pääse lähellekään esim. Seinfeldin tasolle, joka itse asiassa pyöri jo ennen Frendejä ja huomattavasti räväkämmällä ja kokeilevammalla otteella. Mä olen oikeastaan aika hyvin välttynyt noilta uusilta Frendeiltä. Sieltä täältä oon aina pari jaksoa saattanut katsoa jos on töllön ääressä sattunut olemaan. Voisi melkein itse pistää parin vuoden päästä alusta uusintakierroksen DVD-muodossa. E: Courteney Cox oli muuten Seinfeldissa vierailemassa.:D One. |
heavy 06.05.2010 17:36:13 | |
---|
Katselin netistä jaksoja ja monet tuntuu olevan jotenki pidennettyjä versiota jos vertaa dvd-boksin sisältöön, mulle ihan uusia kohtauksia. Sen verran monta kertaa tullu katottua että muistan kyllä jaksot ulkoa :D www.myspace.com/nitroxpressmusic |
bedlam 06.05.2010 18:01:33 | |
---|
juuso a: Mutta ei pääse lähellekään esim. Seinfeldin tasolle, joka itse asiassa pyöri jo ennen Frendejä ja huomattavasti räväkämmällä ja kokeilevammalla otteella. Ostin just kaks ekaa tuotantokautta Seinfieldiä kun halusin nähdä, että miksi en aikoinaan sarjasta erikoisemmin tykännyt kun kaikki muut sitä niin kehuvat. Eikä tuo kyllä oikein auennut nytkään. |
juuso a 06.05.2010 18:06:11 | |
---|
bedlam: Ostin just kaks ekaa tuotantokautta Seinfieldiä kun halusin nähdä, että miksi en aikoinaan sarjasta erikoisemmin tykännyt kun kaikki muut sitä niin kehuvat. Eikä tuo kyllä oikein auennut nytkään. Nooh.. Toiset tykkää ja toiset ei. Seinfeldissa tosin se laatu paranee tasaisesti parempaan suuntaan kausissa ylöspäin mentäessä. Ne ekat kolme kautta on pikkasen hakua vielä vaikka niissäkin on hyviä juttuja kosolti. One. |
kk80 06.05.2010 22:24:12 | |
---|
juuso a: Nooh.. Toiset tykkää ja toiset ei. Seinfeldissa tosin se laatu paranee tasaisesti parempaan suuntaan kausissa ylöspäin mentäessä. Ne ekat kolme kautta on pikkasen hakua vielä vaikka niissäkin on hyviä juttuja kosolti. Toi ensimmäinen boksi, eli juurikin kaudet 1&2 sisältävä on tosiaan vähän heikompi. Ekalla kaudella homma vielä vähän haki muotoaan. Toinen kausi jo parempi, Chinese restaurant on yksi klassikko jaksoista. Jos mahdollista niin katso jaksoja vaikka kaudesta 4 eteenpäin. Ehkä noihin on helpompi päästä sisälle... Jottei menisi täysin offtopiciksi niin mainittakoot että Frendien Guntheria näyttelevä kaveri on Oscar tason näyttelijä verrattuna Jerry Seinfeldiin. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
Charge 07.05.2010 18:53:16 | |
---|
Näköjään ensi viikolla loppuu nuo Frendien uusinnat subilla. Tunkevat sen Putouksen uusinnat siihen päälle. Saisivat kyllä jättää sen uusimatta... Vedin sitten hiukset Jennifer Aniston-look-a-like-tyyliin...ei hassumpi, ei ollenkaan. Tykkään. Ihan vipsahtanut. |
HaloOfFlies 24.04.2013 17:29:56 (muokattu 24.04.2013 18:08:36) | |
---|
Eipä malttanut Maikkari kovin montaa vuotta olla näyttämättä Frendien uusintoja. http://www.mesta.net/tv/uutiset/?aid=28658 Itse en ole jaksanut katsella näitä loputtomia uusintoja ollenkaan. Kiinnostus lopahti. Tämä taitaa olla jo 12. kerta, kun Frendit uusitaan. Antaisivat jo olla. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
LamaAjanElvis 27.04.2013 18:42:23 | |
---|
Frendit on sarja joka ehkä jollain tapaa yritti. Muistan kuitenkin facepalmanneeni jo kymmenen vuotiaana näille "Rachel on horo ja Joey on panomies"-vitseille. Ainoa yhtään hyvä sitcom on Seinfeld. Sitten tuli King of Queensit ja Raymondit joiden koko juoni perustuu siihen että mies tekee jotain väärää ja muija on vihainen. Lopun jakson ajan mies yrittää korvata sen erheensä jollain ja lopussa onnistuukin. Halaus, pusu ja lopputeksti En ole oksentanut puoleen tuntiin, mutta kun ajattelen näitä, taas olen valmis. "I would never lie. I willfully participated in a campaign of misinformation." - Fox Mulder |
ukko idänmies 04.05.2013 01:27:26 | |
---|
Anistonin perse ja tissit. Kaksi hyvää syytä katsoa aina uudestaan. Ei elämästä enää edes juovu. |
RawknRawl 04.05.2013 01:34:40 | |
---|
Sitcomeissa ydin on kuinka hyvin ne on kirjoitettu. Frendit on parhaiten kirjoitettu puhdas sitcom koskaan. Tarpeeksi laaja pääosarinki ja riittävä suosio takasivat juonenkuljetusmahdollisuudet ja isot resurssit kirjoittamiseen ja muuhun tuotantoon. Nautin hyvintehdystä viihteestä. Frendit ei ole poikkeus siitä, vaan oikeastaan malllisuoritus. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
RawknRawl 04.05.2013 01:35:17 | |
---|
Niin ja Anistonin perse ja tissit. Kuka tahansa voi hypätä järveen. |
Mika Kangas 05.05.2013 00:00:31 | |
---|
Onhan tälläkin sitcomilla kyllä hetkensä niin kuin kaikilla muillakin. Yleensä jossain vaiheessa tulee se 'jump over shark'- kohta ja se on sitten alamäki mutten frendien kohalla muista että sellaista olisi juurikaan tullut. Kyllähän tätä katselee sunnuntaikohmeessa paremman puutteessa. Ainakin Jenniferiä. |