ekikoo 01.05.2010 14:37:55 | |
---|
Pitkä odotus oli, ja saihan sitä lopulta ihan kunnolla taas katsottavaa. Noissa arvosteluissa oli vaan sama vika ku ite peleissäkin, quality over quantity. Kesti varmaan tunnin katsoa tuo video, kun kiinnostus rupesi vähän hapuilemaan paussille ja surffailemaan jotain muuta hetkeksi. Mutta siltikin, kun jamessi tätä lukee: Kiitos. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
StoRBa 01.05.2010 15:22:44 | |
---|
ekikoo: Pitkä odotus oli, ja saihan sitä lopulta ihan kunnolla taas katsottavaa. Noissa arvosteluissa oli vaan sama vika ku ite peleissäkin, quality over quantity. Kesti varmaan tunnin katsoa tuo video, kun kiinnostus rupesi vähän hapuilemaan paussille ja surffailemaan jotain muuta hetkeksi. Mutta siltikin, kun jamessi tätä lukee: Kiitos. Joo mulla oli vähän sama. Vieläpä kun jotenkin hitaasti latasi tuota, että piti aina odotella 20min ja kattoa 10min pätkissä. Kyllä tuo silti viihdyttävää on, mutta tiiviimmät rykäsyt toimii paremmin. MadCraftin keikka YouTubessaTuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
Onko tuo... Super Guss Cola?? |
Brian May jr. 01.05.2010 15:38:03 | |
---|
ekikoo: Pitkä odotus oli, ja saihan sitä lopulta ihan kunnolla taas katsottavaa. Noissa arvosteluissa oli vaan sama vika ku ite peleissäkin, quality over quantity. Juuri näin, muutamia hauskoja irtijuttuja mutta kokonaisuutena pelin pitkäveteisyys välittyi ehkä turhan paljon katsojalle. Ei niitä 100 + 1 spaceshooteria jaksaisi pelata saatika sitten katsella, ja kun reaktio on aina se sama "...ANOTHER space shooter?!?" There's only so much one can do. Ei ihan huono jakso, muttei parhauttakaan. Vettä! |
sepeli 01.05.2010 23:00:30 | |
---|
Itsekin olen joskus pelaillut näitä monen pelin kokoelmia, mutta mikään niistä ei kyllä tietääkseni ole maksanut noin uskomattomia summia. Lisäksi sisälsivät useita aivan kelpoja pelejäkin. Oli kyllä käsittämätön kuraläjä tuo Action 52. Mutta jakso oli erinomainen, ja varsinkin pelien nimille ja monille kommenteille tuli revähdeltyä aika kovaakin. "Dam Busters...those damn busters...well, it should've been called Alien Beaver Tomato Fight" EVERYBODY DANCE LIKE THERE'S ASS IN YOUR PANTS! |
Milkop 02.05.2010 15:11:11 | |
---|
"Look at that. There's some crazy shit going on over there. I wanna join the party. Ups. Dying in mid-air." Sääliksi käy kyllä niitä, jotka ovat onnellisena tuota peliä kinunneet ja sitten karu totuus onkin paljastanut. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Kalamazoo 02.05.2010 15:49:34 (muokattu 02.05.2010 15:52:23) | |
---|
Milkop: "Look at that. There's some crazy shit going on over there. I wanna join the party. Ups. Dying in mid-air." Sääliksi käy kyllä niitä, jotka ovat onnellisena tuota peliä kinunneet ja sitten karu totuus onkin paljastanut. Itse tilasin (tai no, porukat tilasivat) penskana joitain pelejä postimyynnin kautta. Yksi paketista löytynyt peli oli juurikin Action 52, vaikka tilauksessa oli jotain aivan muuta. Jostain syystä sitä peliä ei sitten palautettu. Olisi ehkä kannattanut. Aika hyvin Nerd tiivisti tuntemukset tuosta karmivasta paskasta. Mielenkiintoista huomata, että tuo joidenkin "pelien" toimimattomuus on ihan tyyppivika... Ei auttanut paljon kasettiin puhaltelu, ei. Tuo seuraavan jakson Cheetahmen on niitä harvoja vähänkään pelattavia yksilöitä tuossa kokoelmassa. Tunnaribiisi on ainakin tarttuva: http://www.youtube.com/watch?v=vNRD2lslEGI Tosin tuossakin pelissä taisi olla joku bugi, joka esti pelaamisen tiettyä pistettä pidemmälle. |
Rhesus 02.05.2010 22:20:11 | |
---|
Se action52 mitä me pelattiin sisälsi mun mielestä ihan eripelit. Ei mikään noista tuntunut tutulta. Liekö jenkki ja eurooppaformaatin peleillä ollut eroa? |
Kalamazoo 03.05.2010 02:18:29 (muokattu 03.05.2010 02:22:20) | |
---|
Rhesus: Se action52 mitä me pelattiin sisälsi mun mielestä ihan eripelit. Ei mikään noista tuntunut tutulta. Liekö jenkki ja eurooppaformaatin peleillä ollut eroa? Kyllä mun 52:ssa oli ainakin nuo pelit. Ja tietääkseni ihan perus eurooppalaisia pelejä toistava perus-nintksikka löytyy meikältä (vaikkakaan ei enää toimiva: surua osoittava hymiö tähän). |
zuppermuhle 03.05.2010 09:04:39 | |
---|
Rhesus: Se action52 mitä me pelattiin sisälsi mun mielestä ihan eripelit. Ei mikään noista tuntunut tutulta. Liekö jenkki ja eurooppaformaatin peleillä ollut eroa? Pelasitko Segalla? Sille taisi olla ihan eri pelit. Ja ei tuo todellakaan ollut ainoa tuollainen peli. Noita 1000000 in 1 kasettejahan myytiin aikanaan kunnolla. Oikeasti niissä oli ehkä jotain 10 erilaista peliä ja loput oli vain eri väreillä tai eri säännöillä "Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni
muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni
erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana." |
foetor ex ore 03.05.2010 09:10:35 | |
---|
Rhesus: Se action52 mitä me pelattiin sisälsi mun mielestä ihan eripelit. Ei mikään noista tuntunut tutulta. Liekö jenkki ja eurooppaformaatin peleillä ollut eroa? Ei sun kappaleeessa esim. Circusta ollut? Tai Adventure Islandia... Kaverin kaverilla tais olla vielä lisäksi sellainen peli missä oli jotain 1000 peliä, ja osa pokea? Se vasta oli jännää silloin 7veenä ysärin alussa. |
lukethesis 03.05.2010 13:32:59 | |
---|
Heh, tuosta Action 52:sta selkeästi näkee, että jossakin siellä on joku idean siemen, mutta laiska ohjelmointi ja lepsu toteutus sekä yritys vääntää yli viiskymmentä eri "peliä" tuottaa aika ison fiaskon...varmaan NES:n pelikasetin rajoituksetkin tulivat vastaan... Jossain vaiheessa tekijät vaan ajattelivat, "fuck it". Olis ehkä kaivannut vähän tiukempaa editointia tuo video, vähän liikaa toistoa. |
No hitto kun mun mielestäni siinä mitä pelattiin aikoinaan oli joku futuristinen biljardipeli ja mikä tää lentosotapeli oldschool lentokoneilla olikaan joku 1944. Nyt tarkemmin mietittynä pelikasetti saattoi olla joku muukin kuin Action 52 jos noin isot erot peleissä olleet ja teille kuitenkin tuttu. |
aivokuolio 03.05.2010 22:12:39 | |
---|
Rhesus: No hitto kun mun mielestäni siinä mitä pelattiin aikoinaan oli joku futuristinen biljardipeli ja mikä tää lentosotapeli oldschool lentokoneilla olikaan joku 1944. Nyt tarkemmin mietittynä pelikasetti saattoi olla joku muukin kuin Action 52 jos noin isot erot peleissä olleet ja teille kuitenkin tuttu. Joo tuo oli eri. Oli Othellot ja Popeyet ja Baseballit ja muut mukavuudet tuossa, tais olla 63 peliä tms? Hinta joka tapauksessa halvempi ja pelit sata kertaa parempia kuin Action 52:lla. |
Karipiirto 03.05.2010 22:51:43 | |
---|
Oliko siinä, missä oli se maailman komein ninjapeli, nimellä Legendry, ne kaikki mariotkin kokonaisia?`Vai oliko se joku varhainen demolätty? "Sä osaat purra ja raapia mutta tapella et kyllä osaa." - 7 vuotias serkuntyttö pikkusiskolleen mummoni 91 päivillä. |
Pelsi 04.05.2010 10:51:50 (muokattu 04.05.2010 10:52:01) | |
---|
Heh, odottelinkin että milloin AVGN arvostelee tämän, onhan kasetti jo huonoudessaan jonkinnäköisessä kulttimaineessa. Itsekin kuulun näihin aikoinaan karvaan pettymyksen kokeneisiin, ja kerkesin tänne laittaa pikku arvostelunkin liki neljä vuotta sitten ( http://muusikoiden.net/keskustelu/p … c=26&t=127731&o=40#p5586349 ). Paskuudessaan täysin ylittämätön tekele. Tuosta videon pituudesta olen samaa mieltä. Toisaalta on kiva, että kaikista "peleistä" näytetään edes vähän, mutta tosiaan tuo "another space shooter?" toistuu hiukan liian usein. |
Myrkur 04.05.2010 22:04:46 | |
---|
Ihan uskomattoman hirveä peli tuo Action 52. Koitin sitä juuri emulaattorilla ja en kyllä montaa "peliä" vain kyennyt testaamaan kun olivat niin käsittämättömän kehnoja. Onneksi, onneksi tuota ei ollut lapsuudessa pelikaupassa sillä kumminkin tuo olisi tullut ostettua ja sitä vitutusta ja pettymystä olisi salettiin kestänyt tähän päivään asti. |
M4ss3 m/ 04.05.2010 22:49:03 | |
---|
Ainakin GBC:n x in 1 pelit on helvetin hyviä. Samanlaista kusetusta, mutta ne harvat pelit ovat oikeasti yksinkertaisen hyviä. |
Hipelius 11.05.2010 20:20:49 | |
---|
|
BMF 11.05.2010 22:34:01 | |
---|
|
nappero 12.05.2010 00:27:38 | |
---|
Hipelius: Vähän erilaista Board Jamesia tällä kertaa, hoho. http://www.cinemassacre.com/2010/05/11/mr-bucket/ Itsellä oli penskana tuommoinen, mihin lie hävinnyt. Haha, olipa kyllä hyvä video. Aika siisti lukaali tuntuu Jamesilla olevan by the way. |