NGR-Maddhu 02.05.2010 09:13:56 (muokattu 02.05.2010 09:15:09) | |
---|
-Ei mitään sittenkään- www.mikseri.net/hion |
NitroJeesus 02.05.2010 14:22:07 | |
---|
Johnny Buzz: Eli miksi niiden pitäisi edes toimia ilman Facebookia? No musan suosittelu kavereille ainakin helpottuisi mukavasti, kun vois vaan spämmätä niiden inboxit täyteen. ;) |
Exhausted 02.05.2010 14:55:32 (muokattu 02.05.2010 14:58:29) | |
---|
Spotifyllä omien biisien kuuntelu on toistaiseksi aika turhaa, koska se ei osaa järjestää biisejä muuhun kuin aakkosjärjestykseen, jos levyä ei löydy Spotifyn omasta kannasta. Mitenkähän muuten, jos biisi on sekä Spotifyssä että omassa kirjastossa, niin kummasta se soitetaan? E: Lisäksi suurin virhe mitä voi tehdä on käskeä Spotifyn hakemaan biisien id3-tagit Gracenotesta. Menee kaikki ihan v-tuilleen. Esimerkiksi Sunn O))):sta tuli The Sun. Onneksi muutokset sai kumottuakin. |
nirzin 02.05.2010 16:17:55 | |
---|
Exhausted: Spotifyllä omien biisien kuuntelu on toistaiseksi aika turhaa, koska se ei osaa järjestää biisejä muuhun kuin aakkosjärjestykseen, jos levyä ei löydy Spotifyn omasta kannasta. Kyllä ne mulla näkyy ihan oikeassa järjestyksessä. Led Zeppelin -levyni koemielessä tuonne vein, ja kun järjestää aakkosiin albumin nimen mukaan, niin kunkin albumin biisit listautuu oikeassa järjestyksessä. |
Exhausted 02.05.2010 16:40:35 (muokattu 02.05.2010 16:41:35) | |
---|
nirzin: Kyllä ne mulla näkyy ihan oikeassa järjestyksessä. Led Zeppelin -levyni koemielessä tuonne vein, ja kun järjestää aakkosiin albumin nimen mukaan, niin kunkin albumin biisit listautuu oikeassa järjestyksessä. Mulla ei kyllä toimi. Testasin kans nimenomaan Zeppelinillä. Whole Lotta Love oli muistaakseni Led Zeppelin II:n eka biisi, ei viimeinen? Ehkä vaan en osaa... Viitsitkö katsoa mikä versionumero sulla on käytössä? Help/About Spotify -valikosta löytyy |
nirzin 02.05.2010 17:03:38 | |
---|
Versioksi kerrotaan tämmöinen kuin 0.4.3.383.g278a6e51 Kokeiles painella useampaan kertaan Album-sarakkeen otsikkoa. Kerta ei ehkä riitä, eikä kaksikaan. |
Exhausted 02.05.2010 17:15:33 (muokattu 02.05.2010 17:18:54) | |
---|
nirzin: Versioksi kerrotaan tämmöinen kuin 0.4.3.383.g278a6e51 Kokeiles painella useampaan kertaan Album-sarakkeen otsikkoa. Kerta ei ehkä riitä, eikä kaksikaan. No nyt ne meni yhtäkkiä järjestykseen! Kikka olikin siinä, että nimenomaan albumin perusteella ei saa järjestää, eikä minkään muunkaan. Tänks! E: Toisaalta nyt bändien mukaan ei voi järjestää, minkä vuoksi selailu on vähän vaikeampaa. |
Coe 02.05.2010 18:50:33 | |
---|
Spotify ilmoittaa "There is a problem with the sound decoder. Spotify can't play music"... Virheilmoitus tulee yhdellä koneella, kahdella muulla toimii hyvin. Asensin softan uudestaan ilman apua. Kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Kaikki toimi hyvin ennen päivitystä... JELL-O. |
Exhausted: Spotifyllä omien biisien kuuntelu on toistaiseksi aika turhaa, koska se ei osaa järjestää biisejä muuhun kuin aakkosjärjestykseen, jos levyä ei löydy Spotifyn omasta kannasta. Mitenkähän muuten, jos biisi on sekä Spotifyssä että omassa kirjastossa, niin kummasta se soitetaan Käsittääkseni se soittaa biisit ensisijaisesti omasta kirjastosta, mikä mielestäni on hanurista ja poistinkin koko iTunes-kirjaston linkkauksen. Useasti tulee mieluummin kuunneltua 320kbps versioita Spotifysta kuin omia joista huomattava osa on 192-256 kbps. Ei sillä että eroa oikeasti välttämättä kuulisi, mutta silti. Nyt lisään käsin vain niitä levyjäni mitä Spotifystä ei löydy. "Short On Long Term Goals" |
Quru 03.05.2010 17:20:10 | |
---|
Kiuas-mainos on aika kuningas. Eihän sitä viitsi premiumia laittaa kun tulee noin mainiota matskua. Kun viikset omaava mies koskee hammondiin, syntyy AINA suhinaa ja pörinää. Hammondeja on valmistettu kahta sorttia: hyviä ja huonoja.Tyypillinen hammondien soittotekniikka on murjominen. |
BugsH 03.05.2010 19:41:59 | |
---|
Quru: Kiuas-mainos on aika kuningas. Eihän sitä viitsi premiumia laittaa kun tulee noin mainiota matskua. Ja Justin Bieber-mainos beibebeibebeibe Go hard or go home |
wil-le 03.05.2010 21:59:19 | |
---|
Exhausted: Mitenkähän muuten, jos biisi on sekä Spotifyssä että omassa kirjastossa, niin kummasta se soitetaan? Itsellä ainakin Say Anythingin ...Is A Real Boyn soitti Spotifyn kirjastosta. Tämän tiedän siitä että levystä soi siistitty veriso kun sitä kuuntelin. Niinkin rankka sana kuin hell oli muutettu ihanasti tauoksi biisissä. Itse pysyn ainakin Winampissa Mp3 kuuntelujen suhteen. "What I tell you? Hot girl. Volkswagen Jetta. It's a law! Like water. Or dinosaurs." |
Tuomoo 04.05.2010 20:52:23 | |
---|
wil-le: Itsellä ainakin Say Anythingin ...Is A Real Boyn soitti Spotifyn kirjastosta. Tämän tiedän siitä että levystä soi siistitty veriso kun sitä kuuntelin. Niinkin rankka sana kuin hell oli muutettu ihanasti tauoksi biisissä. Itse pysyn ainakin Winampissa Mp3 kuuntelujen suhteen. Saattaapi johtua siitä, että monista biiseistä on olemassa ns. radio edit-versio, jossa esim. kirosanat on poistettu. En ite ainakaan oo huomannu että Spotify sensurois biisejä mitenkään, esim. Panteran Fucking Hostilea ei oo sensuroitu, mutta taitaapi olla huono esimerkki, sillä koo biisi pitäis siinä tapauksessa sensuroida. En oo tosiaan itse huomannut yhtäkään sensurointia, muista kuin radio edit-versioista, vai mikä sen nimi nyt onkaan. >< (((((*> |
SSilver 04.05.2010 21:32:19 | |
---|
Tuomoo: Saattaapi johtua siitä, että monista biiseistä on olemassa ns. radio edit-versio, jossa esim. kirosanat on poistettu. En ite ainakaan oo huomannu että Spotify sensurois biisejä mitenkään, esim. Panteran Fucking Hostilea ei oo sensuroitu, mutta taitaapi olla huono esimerkki, sillä koo biisi pitäis siinä tapauksessa sensuroida. En oo tosiaan itse huomannut yhtäkään sensurointia, muista kuin radio edit-versioista, vai mikä sen nimi nyt onkaan. Spotify ei sensuroi biisejä. Spotifystä voi kuunnella levy-yhtiöiden digitaalimyyntiin asetettujen katalogien kappaleita sellaisina kuin ne on alun perin myyntiin laitettu. |
Tuomoo 04.05.2010 22:57:43 | |
---|
Tapahtuipa mielenkiintoinen asia: Justiin kuuntelin Nightwishin Ghost Love Scorea, ja kesken biisin yhtäkkiä rävähti mainokset soimaan, vaikka en koskenut mihinkään. Ihmettelin vähän aikaa, ja alotin biisin kuuntelun uudestaan. Samassa kohassa toisen kerran pärähti mainokset soimaan. Nyt tuossa Spotifyssä lukee "Ghost Love Score will play after commercial message" ja biisi soi koko ajan. Tällä kertaa ei mainoksia ole tullut kesken biisin. Omituista. >< (((((*> |
ReBeat 07.05.2010 17:09:02 | |
---|
Kyllä Spotify on parhautta. Harrastuksen kannalta mikään ei vuosikausiin ole tuulettanut tomuttuneita vinttejä yhtä tehokkaasti. Kiehtovaa materiaalia on tullut vastaan iso kopallinen. On löytynyt monen monta sellaista artistia, joiden musiikkia en luultavasti olisi ikinä muulla tavoin tullut kuulleeksi, ainakaan yhtä vaivattomasti selaillen. Nyt noista on saanut paljon inspiraatiota omaan soitteluunkin. |
nannne 07.05.2010 18:09:01 | |
---|
Coe: Spotify ilmoittaa "There is a problem with the sound decoder. Spotify can't play music"... Virheilmoitus tulee yhdellä koneella, kahdella muulla toimii hyvin. Asensin softan uudestaan ilman apua. Kellään muulla ollut samaa ongelmaa? Kaikki toimi hyvin ennen päivitystä... Kitisee mulla Windows seiskassa tuota jos ei ole äänikortin takapanelin plugiportissa mitään. Eli vaikka kuuntelis etupaneelin portista kuulokkeilla niin silti tämä rohjo haluaa että takareiässä on plugi. Minä en. |
Mapezu 10.05.2010 09:47:59 | |
---|
Hei Minua kiinostaisi liittyä spotifyn käyttäjäksi mutta olen nukkunut "ilmais" konstien ohi ja noin kk olen kytännyt saitteja kutsun toivossa. Olisiko jollakin permiumin käyttäjällä mahdollisesti ylimääräistä kutsua jotta pääsen tutustumaan spotifyn? Ajatukseni on se että jos ohjelma on niin hyvä kuin annetaan ymmärtää niin hommaan premiumin ja laitan kutsuja jakoon esmi. tällä palstalla sillä niin kauan olen sitä itse "kytännyt" Tosin en vain heti viitsisi haaskata euroja jos ohjelma ei ole mieleinen. -KIITOS- manto@suomi24.fi |
Tuomoo 10.05.2010 10:06:02 | |
---|
Mapezu: Hei Minua kiinostaisi liittyä spotifyn käyttäjäksi mutta olen nukkunut "ilmais" konstien ohi ja noin kk olen kytännyt saitteja kutsun toivossa. Olisiko jollakin permiumin käyttäjällä mahdollisesti ylimääräistä kutsua jotta pääsen tutustumaan spotifyn? Ajatukseni on se että jos ohjelma on niin hyvä kuin annetaan ymmärtää niin hommaan premiumin ja laitan kutsuja jakoon esmi. tällä palstalla sillä niin kauan olen sitä itse "kytännyt" Tosin en vain heti viitsisi haaskata euroja jos ohjelma ei ole mieleinen. -KIITOS- manto@suomi24.fi Jos vaivautuisit vaikka hieman etsimään tältä saitilta, saattaisit löytää. :) http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=188684&oo=0 Tuonne jatkossa tällaiset. >< (((((*> |
Mapezu 10.05.2010 11:43:05 | |
---|
Kiitos opastuksesta :) |