SiwamieS 29.04.2010 08:46:26 | |
---|
I wanna see movies of my dreams |
Aakoo 29.04.2010 11:36:44 | |
---|
Melkeinpä alkoi **tuttamaan, kun luin uudesta päivityksestä. Pitääkö kaiken olla niin tanan sosiaalista nykyään? Onneksi ominaisuutta ei ole pakko käyttää. Mulle musiikki on melko privaatti juttu. En nauti musikin kuuntelusta samalla tavoin, jos sitä on kuulemassa joku muu minun lisäkseni. Se mitä kuuntelen ja milloin, ei kuulu muille. Elävämusiikki ja taustamusiikki ovat sitten ihan eri lukunsa. Esim live tilanteessa, sosiaalisuus on yleensä fyysistä, ei virtuaalista. Koska kotosalla saa nykyään lähtestulkoon ei koskaan saa olla yksin, on allekirjoittaneelle paras paikka kuunnella musiikkia autossa. Siellä saa olla aivan itsekseen. Kuuntelunautintoa parantaisi vain auton autopilot -toiminto, jottei tarvitsisi keskittyä ajamiseen. |
Tuomoo 29.04.2010 13:13:45 | |
---|
Aakoo: Melkeinpä alkoi **tuttamaan, kun luin uudesta päivityksestä. Pitääkö kaiken olla niin tanan sosiaalista nykyään? Onneksi ominaisuutta ei ole pakko käyttää. Mulle musiikki on melko privaatti juttu. En nauti musikin kuuntelusta samalla tavoin, jos sitä on kuulemassa joku muu minun lisäkseni. Se mitä kuuntelen ja milloin, ei kuulu muille. Elävämusiikki ja taustamusiikki ovat sitten ihan eri lukunsa. Esim live tilanteessa, sosiaalisuus on yleensä fyysistä, ei virtuaalista. Koska kotosalla saa nykyään lähtestulkoon ei koskaan saa olla yksin, on allekirjoittaneelle paras paikka kuunnella musiikkia autossa. Siellä saa olla aivan itsekseen. Kuuntelunautintoa parantaisi vain auton autopilot -toiminto, jottei tarvitsisi keskittyä ajamiseen. Tämä on kyllä aivan totta myös omalla kohdalla. En ymmärrä, miksi minun pitäisi jakaa Spotifyn soittolistat kavereiden kanssa? Mitä ihmeen ideaa on tuijottaa toisten soittolistoja? Eipä niistä löydä uusia tuttavuuksiakaan usein. Paljon käytännöllisempi on tuo Related artists-toiminto. Itsekään en tykkää kuunnella musiikkia jos joku muu kuulee samaa yhtä aikaa. Mieluummin kuuntelenkin luureilla. >< (((((*> |
zekeode 29.04.2010 13:19:44 | |
---|
Tuomoo: Paljon käytännöllisempi on tuo Related artists-toiminto. Joka poistui jokunen viikko sitten. Nyt on taas palattu siihen vanhaan paskaan allmusic.comin tietoihin pohjautuvaan systeemiin, ja pienemmiltä bändeiltä ei related artists kohtaa enää löydy. Uudessa oli nimittäin Spotify-käyttäjien kuunteluihin perustuva lisäksi. Pistin kyselyn Spotifyn suuntaan, että koska on mahdollisesti tulossa takaisin. Katellaan mitä sanovat... |
Tuomoo 29.04.2010 13:38:51 | |
---|
zekeode: Joka poistui jokunen viikko sitten. Nyt on taas palattu siihen vanhaan paskaan allmusic.comin tietoihin pohjautuvaan systeemiin, ja pienemmiltä bändeiltä ei related artists kohtaa enää löydy. Uudessa oli nimittäin Spotify-käyttäjien kuunteluihin perustuva lisäksi. Pistin kyselyn Spotifyn suuntaan, että koska on mahdollisesti tulossa takaisin. Katellaan mitä sanovat... Ikävä kyllä sekin sitten poistui. Perseestä tällainen. >< (((((*> |
32788 29.04.2010 20:06:47 | |
---|
Toimii uusi versio macillakin nyt. Eipä tästä juuri iloa, omia musiikkeja selaan mieluummin iTunesissa. Kavereille mun musankuuntelut ei juuri kuulu. |
mrk 29.04.2010 20:58:18 | |
---|
zekeode: Joka poistui jokunen viikko sitten. Nyt on taas palattu siihen vanhaan paskaan allmusic.comin tietoihin pohjautuvaan systeemiin, ja pienemmiltä bändeiltä ei related artists kohtaa enää löydy. Uudessa oli nimittäin Spotify-käyttäjien kuunteluihin perustuva lisäksi. Onhan tuo siellä edelleen? Related Artist täppä vie listaan "Users who listen to nn also listen to..." Uusin Mac-versio softasta ja premium käytössä, jos sillä on mitään merkitystä. "Short On Long Term Goals" |
zekeode 29.04.2010 22:24:37 | |
---|
mrk: Onhan tuo siellä edelleen? Related Artist täppä vie listaan "Users who listen to nn also listen to..." Uusin Mac-versio softasta ja premium käytössä, jos sillä on mitään merkitystä. Viitsitkö lukea viestin uudestaan? Siis sieltä on kadonnut lähes kaikkien pienempien bändien suositukset. Eiköhän kaikki osaa ulkoa suurempien bändien suositukset. |
Pande 29.04.2010 22:30:09 | |
---|
Mulla on tasan vain yksi kaveri tuolla Spotifyssä nyt, mutta sattuu olemaan last.fm:n mukaan "Super" musical compatibility, ja olen sen ansioista bongannut paljon uusia hyviä artisteja vakoilemalla mitä hän kuuntelee/on lisäillyt tonne :-P Älkää nyt ainakaan kokeilematta tota suoraan tuomitko tätä uudistusta, munmielestä ollut hyvinkin hyödyllinen jo näin 1pv käyttökokemuksen perusteella! |
Marshallga 30.04.2010 14:47:07 (muokattu 30.04.2010 14:47:47) | |
---|
Uusin versio joutaa romukoppaan minun puolesta. Päivitystä asentaessa Comodo herjaa, notta spotify.exe on suspicious file ja luokittelee sen virukseksi. "Support music, not rumors." |
Exhausted 30.04.2010 15:54:15 | |
---|
Marshallga: Uusin versio joutaa romukoppaan minun puolesta. Päivitystä asentaessa Comodo herjaa, notta spotify.exe on suspicious file ja luokittelee sen virukseksi. Kyllä mullakin virustutka aina varoittaa, jos nettiin yhteyttä ottavat ohjelmat ovat muuttuneet. Ihan tervettä toimintaa, mutta jos tietää, että sovellus on päivitetty niin yleensä yhteyden voi sitten sallia. |
Rahkoi 30.04.2010 16:48:38 | |
---|
Uusi versio sitten tuli. Muuta en ole vielä koittanut, mutta toi tähtijärjestelmä kyllä sopii mun käyttöön loistavasti. Kuten tossa aikaisemmin totesinkin niin en useinkaan minkään playlistien kanssa touhuile, joten mulle kyllä kelpaa että tähtiä heittämällä löytyy diggailemani levyt sitten sieltä listasta kätevästi. And we heard the voice of angelic choir, the fanfares of trumpets and the sweet melodies of the harp. And on top it all we heard a voice: "Stop messin' with the f*ckin' keyboards!" |
zekeode 30.04.2010 18:36:52 | |
---|
zekeode: Joka poistui jokunen viikko sitten. Nyt on taas palattu siihen vanhaan paskaan allmusic.comin tietoihin pohjautuvaan systeemiin, ja pienemmiltä bändeiltä ei related artists kohtaa enää löydy. Uudessa oli nimittäin Spotify-käyttäjien kuunteluihin perustuva lisäksi. Pistin kyselyn Spotifyn suuntaan, että koska on mahdollisesti tulossa takaisin. Katellaan mitä sanovat... "I have had another report about this. I will ask what's going on. It could be related to the algorithm. Perhaps it is rebuilding its relationship data." |
SiwamieS 01.05.2010 00:46:43 | |
---|
Höhöh, tässä vappusimoissa tuli koitettua ympätä velipoikaa mystiseksi "Spotify-kaveriksi". Eipäs paska toimi, häviää vaan koko ajan listalta heti lisäämisen jälkeen. What's going on? Help me, Dr. Phil!? Ps. Facebookia ei ole eikä tule. Liekö este? ;l I wanna see movies of my dreams |
Johnny Buzz 01.05.2010 11:25:48 | |
---|
SiwamieS: Ps. Facebookia ei ole eikä tule. Liekö este? ;l Tässä on ongelman syy. Eli yhdistäminen kavereiden tileihin kulkee Facebook-rajapinnan kautta. |
Jokapaikanapina 01.05.2010 11:58:29 | |
---|
Ärsyttääpä rajattomasti se, että playlisteistä on kadonnu toi kuinka monta tuntia(/päiviä/viikkoja) pitkiä ne ovat! |
NitroJeesus 02.05.2010 00:33:52 (muokattu 02.05.2010 00:34:35) | |
---|
Johnny Buzz: Tässä on ongelman syy. Eli yhdistäminen kavereiden tileihin kulkee Facebook-rajapinnan kautta. Mittee? Kyllä mä sain ainakin yhden kaverin lisättyä, vaikkei Facebookia löydy kummaltakaan. Kun hakkasi tarpeeksi kauan 'add friend' -namiskaa, niin ei enää kadonnut listalta. Biisien lähettäminenkin onnistuu. Ei tosin toiminut toiseen suuntaan.. Pitää tutkia. |
NitroJeesus: Mittee? Kyllä mä sain ainakin yhden kaverin lisättyä, vaikkei Facebookia löydy kummaltakaan. Kun hakkasi tarpeeksi kauan 'add friend' -namiskaa, niin ei enää kadonnut listalta. Biisien lähettäminenkin onnistuu. Ei tosin toiminut toiseen suuntaan.. Pitää tutkia. No ainakin helpommalla pääset Facebookin kanssa. |
NitroJeesus 02.05.2010 01:05:01 | |
---|
Johnny Buzz: No ainakin helpommalla pääset Facebookin kanssa. No se on kyl varmasti totta. Mutta eiköhän tohon jossain vaiheessa bugfixiä tule, jotta me facebookittomatkin päästään testaamaan uusia ominaisuuksia kunnolla. :) |
Johnny Buzz 02.05.2010 02:02:44 | |
---|
NitroJeesus: No se on kyl varmasti totta. Mutta eiköhän tohon jossain vaiheessa bugfixiä tule, jotta me facebookittomatkin päästään testaamaan uusia ominaisuuksia kunnolla. :) Toisaalta: miks pitäist päästää? Ne uudet ominaisuudet perustuu nimen omaan sosiaalisiin elementtehin. Eli miksi niiden pitäisi edes toimia ilman Facebookia? |